83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 marca 2019 20:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 marca 2019 12:03
Salon - samochody nowe
Bardzo nie profesjonalne podejście do klienta
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 07:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 lutego 2019 12:21
Salon - samochody nowe
Nowocześnie. Niestety obsługa ...
... typowa dla tego typu miejsc chyba. Przyjechałem na ocenę uszkodzeń, żeby naprawić samochód. Niestety żadnych rzeczowych informacji "to się zrobi, tamto się zrobi" a na pytanie JAK czy wyciąganie uszkodzeń, wymiana elementów czy szpachlowanie... Zero konkretów.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 14:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 14:26
Salon - samochody nowe
Takiej obsługi klienta nie widziałem w całej Polsce.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 16:21
Salon - samochody nowe
Uszkodzone drzwi po ...
... lakierowaniu. Na zdjęciach przed, robionych przez PT pracowników warsztatu uszkodzeń nie widać, zdjęcia ubezpieczyciela też usterki nie pokazują. Usterka wykryta i zaprotokołowana przy odbiorze, a odpowiedź warsztatu jest taka, że stare auto i brudne, to nie ich wina, że nie widać. Bezczelność i tyle. Szkoda zdrowia na nich, lepiej szukać innego warsztatu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2018 19:10
Salon - samochody nowe
W lipcu tego ...
... roku wzięliśmy w leasingu Toyota CHR. W gratisie otrzymaliśmy opony zimowe. 6 grudnia pojechałam do Toyota Okęcie na wymianę opon( czekałam na termin od dwóch tygodni ). O umówionej godzinie 13 stawiłam sie w serwisie. Ok 14 pracownik serwisu poinformował mnie ze jest problem . Zaprowadził na plac gdzie pod namiotem! odbywała sie wymiana opon. Okazało sie ze przy odbiorze samochodu dano nam opony od Rav 4. Pracownicy Toyoty a szczególnie kierownik magazynu nie umieli załatwić sprawy jak należy i każdy wzruszając tylko ramionami kazał mi siedzieć i czekac . Po 3 godzinach oczekiwania po mojej ostrej awanturze opony zostały zamienione na prawidłowe i w super warunkach na dworzu pod namiotem wymienione za prawie 230 zł. Nie polecam tego salonu a Pan kierownik magazynu niemiły a wręcz opryskliwy nie powinien pracować przy obsłudze klientów . Słowo przepraszam które na koniec usłyszałam nie poprawi mojej złej opinii o serwisie a wymianę opon pod namiotem to pod Tesco mozna zrobic za 60 zł a nie w autoryzowanej stacji Toyota.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 19:43
Salon - samochody nowe
Jeśli celem salonu ...
... ma być zniechęcenie klienta do skorzystania z oferty, to ten jest bezkonkurencyjny. Po wejściu do salonu czułem się, jakbym był niewidzialny, a podczas rozmowy z doradcą (który swoją drogą spóźnił się na umówione spotkanie), jakbym był intruzem, który niepotrzebnie zawraca głowę i przeszkadza. O ile przed wizytą w salonach toyoty - Okęcie nie było jedynym, który odwiedziłem, ale było zdecydowanie najgorszym - byłem przekonany do tej marki, o tyle teraz, mimo że samochody nadal uważam za świetne, rozglądam się też za innymi markami i rozważam zakup samochodu używanego. Jeśli już pierwszy kontakt jest tak zniechęcający, strach myśleć co by było podczas wizyt serwisowych. Dla mnie podręcznikowy przykład tego, jak wizerunek marki może przyćmić jakość jej produktów.
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 15:23
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Chciałem kupić samochód i nikt się mną nie zajął. Przepraszam za kłopot. (Wersja oryginalna) Quería comprar un coche y nadie me atendió. Perdón por molestar.
Użytkownik sieci
29 października 2018 20:29
Salon - samochody nowe
Chyba jeden z ...
... najsłabszych salonów sieci Toyota Polska. Klient po wejściu nie jest witamy i kierowany do osoby czy działu i raczej sam musi wszystko odszukać. Handlowcy zamiast zachęcać i aktywnie uczestniczyć w rozmowie o samochodzie czekają na pytania i odpowiadają po najmniejszej linii oporu. O pracy serwisu gdzie uzyskanie informacji graniczy z cudem wolę nie wspominać. Powiem tylko że na kilkanaście już wizyt serwisowych kilkoma samochodami firmowymi żadna nie skończyła się pozytywnymi emocjami i uczuciem że ktoś się postarał.
Użytkownik sieci
28 października 2018 13:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2018 16:24
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa, długo ...
... się czeka, pracownicy mają klienta gdzieś... Absolutnie nie polecam.
Użytkownik sieci
19 października 2018 14:03
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa, czekałem ...
... 20 minut i nikt mnie nie obsłużył. Toyota, naprawdę?
Użytkownik sieci
17 października 2018 19:54
Salon - samochody nowe
Ogolnie ok. Ale ...
... średnie zainteresowanie klientem. Trzeba się upominać o obsługe. Słaby kontakt tel i mailowy. Ciężko sie dodzwonić ,brak odp.na wiadomości.
Użytkownik sieci
18 września 2018 12:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 września 2018 16:54
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko lakierniczy ...
... mniej niż zero auto trzy razy do poprawki dawałem z powodu zaciekow
Użytkownik sieci
7 września 2018 13:28
Salon - samochody nowe
2016 rok Witam. ...
... Obsługa serwisowa na Najwyższym poziomie 5 gwiazdek na 5 Dział sprzedaży super - 5 gwiazdek na 5 Dział ubezpieczeń - bez komentarza. Dział obsługi posprzedażnej - zrobi wiele, żeby klient był zadowolony i wrócił do nich. Reasumując polecam . Edit: 2018-09-07 Obsługa serwisowa - bez komentarza.( wiele się zmieniło przez rok czasu , w wielkim skrócie vouchery które dostałem za złą obsługę przez dział ubezp. Zostały dziś podważone - po wielkich problemach uznali. / reszte vucherów im zostawiłem bo nie mam zamiaru znowu się wykłucać. Dodatkowo osoba która przyjmowała samochód nie wpisała jednej szkody w protokół przyjęcia. Zwróciłem na to uwagę bo wiem że ta szkoda była . Przy odbiorze pokazałem szkodę i poprosiłem o pokazanie zaznaczenia w protokole przyjęcia - więc poszedł po protokól , zaznaczył i przyszedł pokazał, że jest/ że zaznaczył ) - to pokazuje , że jest oszustem i nawet gdyby jakaś szkoda była zrobiona u nich to było by kupę problemów żeby udowodnić. Dział sprzedaży - ok. Dział ubezpieczeń - bez komentarza. Reasumując - nie polecam! Trochę taniej niż w Piasecznie ale nie warto.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 19:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2018 10:14
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić auto ...
... ,pan kierownik miał mi przesłać maila z propozycją oraz zadzwonić niestety to Nie nastąpiło poczułem się olany i pojechałem do Toyota Carolina , Kupiłem auto z dobrym rabatem więc bardzo polecam Toyota Carolina