83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2021 07:38
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, nie ...
... do końca mówiąca wszystko o kupowanym samochodzie
Użytkownik sieci
13 marca 2021 11:41
Salon - samochody nowe
Bardzo slaba obslugi klienta
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 22:00
Salon - samochody nowe
Przepraszam; zwykle nie ...
... wyrażam opinii negatywnych, bo bywają krzywdzące ale tym razem mi się ulało. Pierwszy samochód z TOYOTA Radość- obsługa bardzo dobra. Drugi samochód z TOYOTA Włochy- obsługa świetna. Trzeci samochód TOYOTA Okęcie - fatalnie!!!! (a znajomi przestrzegali) Od pierwszego kontaktu z działalnością tego salonu coś było nie tak. Najpierw były przesuwane terminy a jak już przyszło do odbioru (nowego) samochodu to okazało się, że lakier jest porysowany a sprzedawca nie widział w tym żadnego kłopotu - "po kilku miesiącach i tak się porysuje". - Było minęło. Po naszej interwencji poprawiono wszystko ale niesmak pozostał. Teraz korzystam z przeglądów gwarancyjnych i myślę, że obsługa części serwisowej zasługuje na 4,5/5. Dziś jednak chciałam o czymś innym- DZIAŁ UBEZPIECZEŃ. Przy zakupie samochodu osobowego na fakturę VAT ubezpieczenie było załatwiane bezpośrednio przez salon. Dział ubezpieczeń widział, że kupującym jest spółka z o.o.. Obsługa była mało sprawna ale nie czepiajmy się szczegółów. Poprosiłam, by co roku panie dzwoniły i przysyłały maile przypominając o kolejnym terminie ubezpieczenia; tak też było. Jednak w zeszłym roku zwróciłam uwagę, że ubezpieczenie jest zawyżane o część wartości podatku VAT. Pani się obruszyła, gdy zapytałam czy jest na prowizji od wartości ubezpieczenia i dlaczego działa na moją niekorzyść. Agentka poprawiła to ale w tym roku już nie przypomniano mi o terminie ubezpieczenia. Ok, przyszedł list zwykłą pocztą ale w czasach głównie pracy zdalnej tak jest odbierana bardzo nieregularnie a w tym przypadku po terminie. Nagle zwykły list gdy zawsze były maile i telefony? - Przypadek? Nie sądzę: (((- powiedziałby klasyk. W zeszłym roku ubezpieczenie ok.1800 w tym 3100. Paniom baardzo dziękuję. Salonowi przypominam, że to wszystko wpływa na jego "dobrą" opinię. A Klientom daję pod rozwagę, czy wolny rynek i zdrowa konkurencja na pewno potrzebują takiej obsługi?
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 00:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 12:31
Salon - samochody nowe
Jeśli chcesz mieć ...
... w swojej Toyocie (na gwarancji), aktywny subwoofer renomowanej firmy pod fotelem, to omijaj ten serwis szerokim łukiem. Nie podłączą go ponieważ radio nie ma stosownego gniazda, czytaj - nie wiedzą jak to zrobić. Doradca serwisowy poradził kupić Toyotę z fabrycznie zamontowanym subwooferem. Pogratulować dobrego samopoczucia.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2021 15:04
Salon - samochody nowe
Niech Żyje Toyota ...
... Okęcie cudowne chwile i wspaniali ludzie 🤪
Użytkownik sieci
28 stycznia 2021 14:44
Salon - samochody nowe
ZERO ZERO ZERO Obsługa klienta!!!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2021 16:49
Salon - samochody nowe
Pracownicy salonu chcieli ...
... mnie naciągnąć na naprawę za 1800zł (Wymiana jakiejś czesci). Po diagnozie gdzie indziej okazało się że części nie trzeba wymieniać a naprawa uszkodzenia zajęła 10 min. i kosztowała 20zł.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2021 15:34
Salon - samochody nowe
Auto nie naprawione, ...
... mimo długiego oczekiwania. Włożyli części zastępcze i dalej muszę czekać.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 19:22
Salon - samochody nowe
Salon, ekspozycja aut ...
... ok , ale zainteresowanie klientem żadne, Pani na recepcji śpi nie podnosząc głowy znad biurka, Panowie w boksach zajęci swoim życiem,dobrze że to nie jedyny salon Toyoty w Warszawie
Użytkownik sieci
8 listopada 2020 14:14
Salon - samochody nowe
Zupełne dno... Pan ...
... od samochodów dostawczych zachowuje się jakby pracował za karę. Inne salony Toyoty są na szczęście w Warszawie.
Użytkownik sieci
27 października 2020 19:15
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... pozostawia wiele do życzenia. Skoro jest problem z odbyciem jazdy testowej, to aż strach pomyśleć, co byłoby dalej.
Użytkownik sieci
15 października 2020 19:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 października 2020 18:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2020 01:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2020 21:44
Salon - samochody nowe
,,obsluga nie dotrzymuje ...
... zobowiazan .umówionym czas oczekiwania bez wyjasnien wzrósł o 2 godz. Brak ,, kogoś,, kto coś wie. Nic nie można się dopytać totalna olewka.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 22:41
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem,traktowanie z góry ,brak zaangażowania.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 13:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Byłem ...
... teraz 20 minut w salonie. Żadnego zainteresowania klientem. Każdy sprzedawca łazi bez sensu. Punt informacyjny - znudzone panienki patrzące w telefon. Jeszcze raz nie polecam, samochód kupię gdzie indziej .
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 23:14
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. Najwidoczniej Toyota sama się sprzedaje.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 14:14
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jeśli chcesz stracić czas i otrzymać niegrzeczne, nieprofesjonalne i graniczne traktowanie bandytów, to jest twoje miejsce. Powolna, niedokładna i niezorientowana na klienta obsługa. Bachory, które mają w dziale usług, zachowują się tak, jakby chcieli zostać zwolnieni (a powinni). (Wersja oryginalna) If you want to lose time and receive rude, unprofessional and borderline thug treatment, this is your place. Slow, inaccurate and not customer oriented service. The brats they have in the service department act like they want to get fired (and they should).