83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2019 12:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 15:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Prawie ...
... godzine spędziłem w salonie czekając na umowiona jazdę testową - zrezygnowalem. Nikt mi nawet nie powiedział przeprasam. Nikt nie podszedł, nie zapytał w czym pomóc. Jakość obsługi w salonie i serwisie to tragedia. Ocenianie klienta po wyglądzie i wieku to bardzo duży błąd. Kolejna (6) Toyota zostanie chyba kupiona w innym salonie.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 23:32
Salon - samochody nowe
Niski poziom obsługi
Użytkownik sieci
2 grudnia 2019 09:55
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. ...
... Pracownicy siedzą i rozmawiają ze sobą.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 09:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... czy blacharki. Auto zostało dodatkowo porysowane. Sam salon Ok, niektórzy tam pracujący są mili i uprzejmi. Inny totalnie Cię zalewają i ma się wrażenie że większości nie zależy na sprzedaży czegokolwiek.
Użytkownik sieci
11 listopada 2019 20:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 października 2019 12:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Pół ...
... godziny spędziłem w salonie. Nikt mi nawet dzień dobry nie powiedział, o pomocy nie wspomnę. Nikt nie podszedł, nie zapytał w czym pomóc. Nawet gdy skończył obsługiwać, to się obrócił i sobie poszedł. Wyszedłem i nie wrócę, Corollę kupię w innym salonie.
Użytkownik sieci
17 października 2019 08:05
Salon - samochody nowe
Miałam kilka pytań ...
... związanych z użytkowaniem auta, jednak gdy pan dowiedział się, że auto nie było zakupione w Toyota Okęcie, pod prostekstem że wzywa go szef po prostu sobie poszedł...Słabo, poczuliśmy się olani....
Użytkownik sieci
9 października 2019 07:26
Salon - samochody nowe
Słabo nawet przy ...
... kupnie samochodów nie przyczepili tablic rejestracyjnych a przy serwisie samochodu przy 30 tys wymienili tarcze i klocki wymigującego się ze lisplan kazał wymienić bo są zużyte koszt wymiany 2560 porażka serwis
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 11:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 18:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 22:52
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... po kampanii serwisowej poduszek powietrznych. Źle zrobione, po paru miesiącach kontrolka od poduszek zaczęła się świecić, udałem się do serwisu. Odebrałem auto, ale zauważyłem że kierownica jest bardzo zniszczona jak nie moja. Wiem że została wymieniona ale wszyscy zaprzeczają że nie. Nigdy więcej nie udam się do serwisu na Okęciu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 11:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lipca 2019 11:11
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy nie są zainteresowani sprzedażą samochodów
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 11:33
Salon - samochody nowe
brak kontaktu przez ...
... telefon Tylko wizyta osobista jak 25 lat temu
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 00:43
Salon - samochody nowe
Nad wyraz wyniosła obsługa, stwarza wrogą klientowi atmosferę.
Użytkownik sieci
31 maja 2019 11:05
Salon - samochody nowe
Kupno nowego auta ...
... - zero zainteresowania klientem. Handlowiec do tej pory się nie odezwał. Pani z finansów miała ofertę leasingu przesłać na maila - również nic, tylko lakoniczne SMS. Nie potrafią poprowadzić klienta za rękę , pomóc doradzić. Czy to tak wygląda może trafiłem na niekompetentne osoby? Dlatego wybrałem inny salon Toyoty: wszystko załatwione przez telefon w 15 min. Sprawa leasingu 1h. Można? Można
Użytkownik sieci
28 maja 2019 17:00
Salon - samochody nowe
Kazali przyjechać o ...
... określonej godzinie ale samochód stał 2godz. i nic przy nim nie robili. Zmaenowałem czas na czekanie.
Użytkownik sieci
22 maja 2019 01:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 maja 2019 16:50
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem.