95%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
13 marca 2024 09:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 października 2023 21:32
Salon - samochody nowe
Zepsuli mi miskę ...
... olejową i nie poczuli się do naprawy szkody. Omijajcie ten serwis szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 12:17
Salon - samochody nowe
Myślałem że zostawiając ...
... u was auto odbiorę je w takim samym stanie.. A tu na progu jakies naklejki pozostałe po wymianie części we wnatrz. kokpit cały w palcach,prawa belka nie wciśnięta wisiała wraz z kablem od kamery dywanik cały brudny od roboczych butów .. Słabo.. Wymiana miała trwać około 3h po 1.5 było auto gotowe pewnie stąd ten syf 😂 nie było czasu je zostawić w takim stanie jak do was przyjechało.. akord..
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 22:20
Salon - samochody nowe
Niektórzy z obsługi ...
... traktują klienta jak intruza. Miałem wrażenie, że im przeszkadzam. Zastanawiałem się nad kupnem toyoty, ale oni po prostu mnie spławili.
Aneta Małota
14 czerwca 2023 15:55
Serwis
Brak poszanowania klienta
Oddałam dziś w ramach akcji serwisowej auto umyte na myjni, czyste w środku, jeszcze rano wkładałam tyle co umyte dywaniki. Pomyślałam bowiem, że to w jakim stanie oddam auto, będzie świadczyć o mnie. Wymianie podlegały zbiorniki par paliwa i poduszka od strony pasażera. Odbierając auto zweryfikowałam stan kokpitu, ale do głowy mi nie przyszło, żeby zerknąć za fotele, bo cóż ta przestrzeń ma wspólnego w wymienianymi częściami. Zrobiłam to dopiero pod domem i nie mogę zrozumieć jak można było zostawić taki syf - na dywanikach i wokół pełno piachu i śladów po butach, tapicerka foteli w paprochach, a okoliczne plastiki porysowane. Akcja jest gratisowa dla klienta, ale czy to oznacza, że trzeba mu nasyfić w aucie?! Na pseudoniezawodności tej marki już się przejechałam, teraz doszedł żenujący poziom poszanowania stanu auta, w jakim oddaje go klient.
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 16:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 stycznia 2023 19:14
Salon - samochody nowe
Jestem użytkownikiem Lexusa, ...
... i ostrzegam że każdy kto zostawia tam swój samochód tej marki traci swoją gwarancje na ten samochód!!! Salon ten nie jest upoważniony do serwisowania tych samochodów!!!!!! O czy oczywiście zapomina poinformować swoich klientów !!!! O tym że samochód jest na gwarancji zostali państwo poinformowani w dniu w którym został on do państwa oddany. Jeśli jednak pana pracownicy nie biorą na poważnie informacji klienta o tym, że samochód sześcioletni ma nadal gwarancje producenta to niestety ale świadczy to o niekompetencji pana podwładnych. Po za tym ton państwa pracownika ( drwiny i krzyki )w momencie zgłoszenia problemu świadczy o braku kultury. Nie polecam
Użytkownik sieci
11 grudnia 2022 13:37
Salon - samochody nowe
Robili dwa roczne ...
... przeglądy i nie wpadli na sprawdzenie, czy trzeba olej wymienić
Użytkownik sieci
2 grudnia 2022 21:54
Salon - samochody nowe
Sądzę, że wizyta ...
... w serwisie salonu samochodowego nie polega na wielogodzinnym piciu kawy, ale na profesjonalnej szybkiej obsłudze. Podczas umawiania się na wymianę opon i przegląd gwarancyjny zostałem poinformowany, że czas jaki to zajmie to około 2 godzin i potrzebuję zabrać ze sobą tylko dowód rejestracyjny pojazdu. Kiedy na umówiony termin wóz został dostarczony przez żonę usłyszała od sympatycznego pana, że będzie to czas oczekiwania 2-3 godzin i dowód rejestracyjny nie jest potrzebny. Przy odbiorze po około 4 godzinach i wcześniejszym po 3 godzinach telefonicznym upewnianiu się na jakim są etapie, poinformowano ją że powinna mieć ze sobą książkę serwisową. Pominę już fakt,że przez pierwsze 5 minut próby odebrania auta pan który był w dziale serwisu nie miał zielonego pojęcia o jakim samochodzie mowa tak jakby ten wyparował. Jeden pan skończył pracę, drugi kompletnie nie był zorientowany całe szczęście, że trzeci zdążył wrócić z warsztatu zanim w umyśle żony dojrzała myśl o tym, że w salonie toyoty zniknęło roczne auto, którym miała właśnie pojechać do pracy której czas nieubłaganie się zbliżał, a jeszcze miała do przebycia 50 km. Do tego dochodzi brak informacji dla klienta że po zmianie opon czujniki w kołach zadziałają po kilkunastu kilometrach. Nie każdy z nas jest mechanikiem samochodowym, bo gdyby był ten serwis nie byłby nam potrzebny. W efekcie wizyty w salonie otrzymaliśmy niepotrzebny stres i niesmak.
Użytkownik sieci
28 października 2022 12:10
Salon - samochody nowe
Obsluga wola o ...
... pomste do nieba. Ile razy bysmy nie przyjchali to Pan nawet nie raczyl wyjsc z kanciapki. Bylismy pod Wroclawiem, niebo a ziemia. Rozumiem iz wybor jest maly ,ale obsluga to klucz do sukcesu. Tutaj niestety nie zdaja egazminu.
Użytkownik sieci
19 października 2022 16:31
Salon - samochody nowe
Bardzo dro6
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 14:08
Salon - samochody nowe
Ostatnio obsługa była ...
... bardziej zainteresowana klientem pomyśle nad zmianą firmy.Dziękuje za kontakt i za wysłuchanie i przeprosiny które miały miejsce w dniu 11.08.2022.
Użytkownik sieci
21 lutego 2022 13:51
Salon - samochody nowe
Serwis niemal wzorowy. ...
... Niemal bo nie ma podobno nic doskonałego, choć tutaj niedoskonałości narazie jeszcze szukam. Ogólnie super. Polecam. :) Edit: ostatnie wizyty sprawiły wrażenie, że serwis, jak inne zresztą już jest nastawiony tylko na floty i ewentualne golenie klienta. Chyba już się tam więcej nie zjawię. Szkoda. Było zawsze super.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2021 23:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2021 10:59
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... na i nic więcej dlatego zabieram gwiazdki. Samochód wystawiony na OtoMoto ale na placu nie ma. Miał być po weekendzie , czekałem 10dni i nadal nie ma. Słabo to wygląda. Po co ogłaszać samochód, którego nie można nawet zobaczyć na żywo a co dopiero kupić.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 15:54
Salon - samochody nowe
Czytając opinie nie ...
... wiem jak się do nich odnieść - Pan Janusz umówił się ze mną na jazdę próbną, pojawiłam się w salonie w umówionym terminie ale usłyszałam że akurat ma wydanie i że muszę chwileczkę poczekać (to nic że mamy telefony i zwyczajnie w świecie można było przesunąć nasze spotkanie) czekałam 4O min ale się poddałam 0 zainteresowania ze strony Pana Janusza - przepraszam ?? nie padło !! Brak zainteresowania w terminie późniejszym no cóż być może okazałam się klientem "nie godnym" uwagi ? Owszem zostałam obsłużona przez Pana Karola do którego zadzwoniłam po wyjściu z salonu. Czy to nie w gestii P. Janusza powinno być przekierowanie nas do "wolnego" kolegi lub przełożenie spotkania skoro wiedział, że nie jest w stanie się z nami spotkać w umówionym terminie ? Widać standard w obsłudze klienta to nie przeprosić za zaistniałą sytuację a obrócić "kota ogonem".
Użytkownik sieci
31 marca 2021 23:24
Salon - samochody nowe
Nie mają czezci na miejscu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 15:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Dział ...
... samochodów używanych dalece nieprofesjonalny. Chętnie sprzedają z wysoką marżą ale jeśli chodzi o popełnione błędy, zwrot należnych kosztów to nie raczą się przyznać. Będę omijał na przyszłość, zakup pierwszy i ostatni raz.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2020 08:56
Salon - samochody nowe
Za wymianę spalonej ...
... żarówki w aurisie na gwarancji serwis zażyczył sobie 150 zł. To był mój ostatni kontakt z nimi. Nie polecam. Przypomną sobie o mnie jak będzie przegląd, wtedy im podziękuję _ chytry dwa razy traci.
Użytkownik sieci
27 października 2020 19:39
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM TEGO ...
... SALONU! PROSZĘ PRZECZYTAĆ CAŁOŚĆ! Zakupiłem nową Toyotę Auris w 2018 roku i wszystkie problemy zaczęły się, gdy zauważyłem wyciek oleju przekładniowego z uszczelniacza przegubu półosi prawej strony przy skrzyni biegów. Zostało to zgłoszone do serwisu podczas przeglądu po drugim roku, dodatkowo zgłosiłem korozję występującą na elementach zawieszenia (auto jest przeze mnie garażowane). Serwis zobowiązał się do naprawy i czekałem miesiąc (!) na nową część. Po miesiącu czekania pojechałem na umówione spotkanie do salonu by dowiedzieć się jedynie, że serwis zamówił ZŁĄ CZĘŚĆ - przegub półosi lewej strony zamiast prawej. Musiałem czekać kolejny miesiąc i nikt nie zaproponował żadnej rekompensaty, chociażby za mój niepotrzebny dojazd (50 km w jedną stronę). Pracownicy nie widzieli w tym problemu i nadal zero fachowej porady z ich strony, żadnej inicjatywy żeby zapewnić choćby tymczasowe rozwiązanie. Po kolejnym miesiącu pojechałem do salonu i okazało się, że serwis nie wymieni jednak kompletnej półosi tak jak mi obiecano, a jedynie przegub wewnętrzny i uszczelniacz półosi prawej. Bardzo dziwne, biorąc pod uwagę, że wcześniej pan z obsługi klienta twierdził, że wymiana kompletu będzie bezpieczniejsza. Kolejna usterka została przeze mnie zgłoszona w tym miesiącu. Zauważyłem drżenie oraz wibracje samochodu podczas jazdy przy konkretnej prędkości. Dodatkowo widoczne jest znaczne ząbkowanie opon przedniego zawieszenia, co zresztą zostało potwierdzone przez pracownika, który wziął auto na jazdę próbną. Serwis odmówił jednak naprawy tych usterek, twierdząc że „ten model tak ma”. To nic, że wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Widocznie ten model zaczyna drżeć i wibrować po 2 latach użytkowania. Zapewne serwis zwróci na to uwagę dopiero jak minie gwarancja. Zachowanie pracowników jest nieprofesjonalne i ignoranckie. Traktują klienta jak skończonego idiotę, który ma grzecznie siedzieć cicho i popijać kawkę. Nikt nie bierze odpowiedzialności za swoje błędy i następuje tzw. spychologia. Obsługa klienta zwala na serwis, a serwis zwala na centralę. Szkoda czasu i nerwów na ten salon.