95%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 08:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 09:23
Salon - samochody nowe
Obsługa zawsze na najwyższym poziomie polecam
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2020 09:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2020 15:13
Salon - samochody nowe
Dziękuję za szybką i sprawną obsługę serwisową.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2020 07:47
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na dobrym poziomie
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 21:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 06:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 20:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 16:02
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta jak ...
... konieczne zło. Może pora zacząć traktować klienta jak np. w USA? Nie polecam bardzo drogo handlowcy nastawieni tylko na zysk typowi wymieniacze części
Użytkownik sieci
5 lipca 2020 01:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 14:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 16:41
Salon - samochody nowe
Miałem kontakt jedynie ...
... z działem samochodów używanych i zdecydowanie nie polecam. Znalazłem interesujący mnie model na stronie toyotaplus.pl Skontaktowałem się z salonem w Opolu w celu obejrzenia i ewentualnego zakupu używanej Toyoty Auris Hybrid (22.06.2020 r.), umówiłem się wstępnie na wtorek 23.06. Z uwagi na to, że mieszkam we Wrocławiu, we wtorek 23.06, przed wyjazdem z Wrocławia, zadzwoniłem do salonu, otrzymałem informację, że auto jest dostępne. Przyjechałem na miejsce, obejrzałem, odbyłem jazdę próbną, wynegocjowałem cenę i warunki finansowania (leasing). Chciałem wpłacić zaliczkę, pracownik salonu zaproponował żeby wpłata została dokonana przelewem na rachunek wskazany przez salon mailem. Finalizacja transakcji i podpisanie dokumentów leasingowych miało nastąpić do 14 dni - po przesłaniu niezbędnych dokumentów. Zadowolony ruszyłem w drogę powrotną do Wrocławia. Po nie więcej niż 10 minutach od opuszczenia salonu otrzymałem informację, że auto zostało wcześniej sprzedane i nie mogę go kupić (mimo, że ustaliliśmy wszystkie warunki transakcji). Salon przerzucał winę za zaistniałą sytuację na centralę Toyota. Z uzyskanych przeze mnie mailowo od Toyota informacji wynika jednak, że to sam salon odpowiada za oferty sprzedaży. W ramach "przeprosin" przedstawiono mi ofertę na nowy samochód, którym w ogóle nie byłem zainteresowany. W ofercie porównano cenę brutto przed rabatem z cenną netto po rabacie (szkoda słów). Jeżeli chodzi o jakość obsługi - to w porównaniu z Toyota Długołęka - inny świat. W Opolu jazda próbna krótka, informacje na temat samochodu i finansowania zdawkowe, tak jakby pracownikom nie zależało na sprzedaży samochodu (dla porównania - w podwrocławskiej Długołęce, jazda próbna 30 minut bez asysty pracownika, propozycje i porównania wielu pojazdów, pracownicy prezentują szczegółowo pojazdy, przedstawiają ich historię serwisowania). W załączeniu zdjęcie samochodu który (prawie) kupiłem.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2020 11:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 czerwca 2020 11:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 10:42
Salon - samochody nowe
Złumowa użytkownika a98ycma6...mku ić o o yscy8 670fc88c88uk8lccp7o7lj
Użytkownik sieci
20 czerwca 2020 17:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 15:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 19:14
Salon - samochody nowe
Obsługa, profesjonalizm na najwyższym poziome!
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 10:41
Salon - samochody nowe
Duży wybór samochodów. ...
... Wspaniały Szef i fantastyczna obsługa klienta :)
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 09:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek