95%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
18 października 2020 19:48
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić serwisu w tym miejscu. Padłam ofiarą oszustwa, mianowicie obudowa silnika została podmieniona z innego samochodu - pęknięta. Moja była cala wiec zażądałam zwrotu i po godzinie nieprzyjemnej dyskusji szef warsztatu kazał wymontować moją obudowę ze swojego samochodu...
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 14:50
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania ze ...
... strony sprzedawcy, prezentowane auta bez cen ani opisów. Zaparkować można na pobliskim parkingu przy cmentarzu. Edit do odpowiedzi Salonu: Dla mnie także była to dziwna sytuacja, albowiem żaden ze sprzedawców nawet nie podszedł i nie zapytał czy jestem czymkolwiek zainteresowany. W salonie było 3 innych klientów. Brak ceny przy czerwonym (albo bordowym) modelu RAV4 i dwóch innych autach obok.
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 16:02
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta jak ...
... konieczne zło. Może pora zacząć traktować klienta jak np. w USA? Nie polecam bardzo drogo handlowcy nastawieni tylko na zysk typowi wymieniacze części
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 16:41
Salon - samochody nowe
Miałem kontakt jedynie ...
... z działem samochodów używanych i zdecydowanie nie polecam. Znalazłem interesujący mnie model na stronie toyotaplus.pl Skontaktowałem się z salonem w Opolu w celu obejrzenia i ewentualnego zakupu używanej Toyoty Auris Hybrid (22.06.2020 r.), umówiłem się wstępnie na wtorek 23.06. Z uwagi na to, że mieszkam we Wrocławiu, we wtorek 23.06, przed wyjazdem z Wrocławia, zadzwoniłem do salonu, otrzymałem informację, że auto jest dostępne. Przyjechałem na miejsce, obejrzałem, odbyłem jazdę próbną, wynegocjowałem cenę i warunki finansowania (leasing). Chciałem wpłacić zaliczkę, pracownik salonu zaproponował żeby wpłata została dokonana przelewem na rachunek wskazany przez salon mailem. Finalizacja transakcji i podpisanie dokumentów leasingowych miało nastąpić do 14 dni - po przesłaniu niezbędnych dokumentów. Zadowolony ruszyłem w drogę powrotną do Wrocławia. Po nie więcej niż 10 minutach od opuszczenia salonu otrzymałem informację, że auto zostało wcześniej sprzedane i nie mogę go kupić (mimo, że ustaliliśmy wszystkie warunki transakcji). Salon przerzucał winę za zaistniałą sytuację na centralę Toyota. Z uzyskanych przeze mnie mailowo od Toyota informacji wynika jednak, że to sam salon odpowiada za oferty sprzedaży. W ramach "przeprosin" przedstawiono mi ofertę na nowy samochód, którym w ogóle nie byłem zainteresowany. W ofercie porównano cenę brutto przed rabatem z cenną netto po rabacie (szkoda słów). Jeżeli chodzi o jakość obsługi - to w porównaniu z Toyota Długołęka - inny świat. W Opolu jazda próbna krótka, informacje na temat samochodu i finansowania zdawkowe, tak jakby pracownikom nie zależało na sprzedaży samochodu (dla porównania - w podwrocławskiej Długołęce, jazda próbna 30 minut bez asysty pracownika, propozycje i porównania wielu pojazdów, pracownicy prezentują szczegółowo pojazdy, przedstawiają ich historię serwisowania). W załączeniu zdjęcie samochodu który (prawie) kupiłem.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 10:42
Salon - samochody nowe
Złumowa użytkownika a98ycma6...mku ić o o yscy8 670fc88c88uk8lccp7o7lj
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 21:49
Salon - samochody nowe
Bardzo nieuprzejmi pracownicy
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 19:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Mam toyotę, która obsługiwałem w serwisie w Opolu jak "książka pisze" przez wiele lat. Jednak do czasu wymiany żarówki podświetlenia pokrętła pozycji świateł. Po odbiorze auta przeżyłem zdziwienie, gdy zauważyłem zniszczenia - by móc dostać się do żarówki wydłubano elementy okalające śrubokrętem, a wystarczyło wyciągnąć jedynie uchwyt na monety i wypchać pokrętło regulacji.. Oczywiście natychmiast zgłosiłem problem przedstawicielowi serwisu (na miejscu przy odbiorze auta) oraz mailowo właścicielowi załączając zdjęcia przed i po wizycie. Minęło wiele lat - nie dostałem żadnego info. Widocznie takie standardy w kontaktach z klientami. Teraz kolej na nowy samochód toyoty - z pewnością nie w tym salonie, bo po kontakcie przedstawiciela salonu i braku odpowiedzi czy jakość usług uległa zmianie - nie zawitam ponownie do Szic Opole. Jeżeli ktoś zainteresowany szczegółami - lub przejawia niedowierzanie - chętnie podzielę się pełną dokumentacją.
Użytkownik sieci
17 maja 2019 16:49
Salon - samochody nowe
Byłem zobaczyć nowy ...
... model Coroli, niestety żaden sprzedawca nie podszedł i zapytał o moje potrzeby. Widocznie bez garnituru na sobie nie mam u nich szans. W salonie w Zabrzu byłem bardzo grzecznie obsłużony, od razu zaproszono mnie do jazdy próbnej. Szkoda, bo jestem mieszkańcem opolszczny i chciałem w Opolu kupić samochód, jednak już więcej się tam nie pojawię.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 15:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2018 11:01
Salon - samochody nowe
Chyba trafiłem na ...
... pracownika zmuszonego do pracy w sobotę. Od godz. 8.00 dzwonię kilka razy na serwis, aby umówić się na wymianę opon. Nikt nie odbiera do 10.30. W końcu dzwonię na recepcję, dowiaduję się, że jest tylko jedna osoba na serwisie, ale nie ma klienta (kilkadziesiąt sekund wcześniej ta osoba nie odebrała telefonu) i mnie przełącza. Telefon przełączony z recepcji pracownik serwisu od razu odbiera. Jest niegrzeczny, naburmuszony i bez pytania mnie o jakiej porze dnia mnie pasuje, proponuje najbliższy możliwy termin za 16 dni - 30 kwietnia 2018. Z propozycji nie korzystam. Pozdrowienia dla Pana P.W. Dodam tylko, że z tego serwisu korzystałem już kilka razy i nie było problemów, za wyjątkiem sytuacji, gdy bez pytania zmienili podkładki pod tablice rejestracyjne (w miejsce innego dealera Toyoty, gdzie kupiłem auto, pojawił się Szic Opole). Wypadałoby, uzyskać zgodę właściciela auta na taką wymianę.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2018 10:43
Salon - samochody nowe
Słaby serwis nie ...
... potrafią znaleźć przyczyny problemu od roku co wizyta jest to samo
Użytkownik sieci
8 czerwca 2017 21:58
Salon - samochody nowe
Nie przyjemna atmosfera
Użytkownik sieci
18 grudnia 2016 11:59
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić samochód ...
... z programu Toyota pewne auto. Odbyłem ze sprzedawcą jazdę próbną i poprosiłem o dwudniową rezerwację. Sprzedawca przystał na to, wymieniliśmy się wizytówkami po czym wyjechałem z salonu. Tego samego dnia miałem telefon od pana z salonu z informacją że niestety nie może mi zarezerwować tego samochodu gdyż zarezerwował go inny klient. Sprzedawca obiecał kontakt z informacją czy samochód został kupiony czy nie. Takiego kontaktu z jego strony nie było. Po paru dniach zadzwoniłem do tego pana i uzyskałem informację iż niestety samochodu już nie ma, lecz końcem października Toyota będzie miała wyprzedaże rocznika i warto byłoby się zastanowić nad dopłatą i zakupem nowego samochodu. Umówiliśmy się ze sprzedawcą na kontakt z jego strony. Do dzisiaj cisza. Na całe szczęście jest jeszcze Toyota Katowice. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
31 stycznia 2016 22:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki