95%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
18 marca 2025 10:41
Salon - samochody nowe
Salon może i ...
... robi wrażenie. Niestety gorzej z obsługą... pomimo niezbyt dużego ruchu, nikt nie zainteresował się nami. Mam nadzieję że to tylko incydent.
Użytkownik sieci
14 marca 2025 11:11
Salon - samochody nowe
Zapisują bez zgody na newsletter
Użytkownik sieci
11 marca 2025 15:42
Salon - samochody nowe
Profesks
Użytkownik sieci
11 marca 2025 05:53
Salon - samochody nowe
Bardzo pomocna obsługa!
Użytkownik sieci
10 marca 2025 08:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2025 21:46
Salon - samochody nowe
Byłem oglądać 6 ...
... marca 2025 toyotę Yaris z 2021, niewielki przebieg, cena akceptowalna. Oglądam, z tyłu ewidentnie lakierowany zderzak, zawężona farba centralnie na środku, pasta w zagłębieniach czujników cofania, wgniotka na lewym tylnym nadkolu, i prawych tylnych drzwiach, podrapana przednia osłona podszybia, sugerująca jakieś nieumiejętne naprawy, listwa osłonowa na słupku podszybia nieobsadzona prawidłowo, co potęguje podejrzenia no i podsufitka z lewej strony nie osadzona pod uszczelkę drzwi, tak z przodu z lewej strony jak i z tyłu. Ogólnie mimo mankamentów auto ok, tylko cena wydała się nieadekwatna do stwierdzonych uszkodzeń. Pracownik skwitował szybko od niechcenia, że tapicerka to pewnie przy czyszczeniu, a zderzak z tyłu to może jakaś nieautoryzowana naprawa bo w serwisie w jest tylko wymiana szyby kierowcy. Potem, że jak skorzystamy z oferty finansowej toyoty to cena będzie niższa, a jak za gotówkę, jak w naszym wypadku to trzeba dołożyć 3 tysiące, i zapytał która cenę widzieliśmy w ogłoszeniu internetowym. Nie wiem, przyjechałem pełny zaufania kupić używaną toyotę, cena 49999, a wróciłem z wielkim niesmakiem. Szkoda. Może to tylko przypadek, ale z pracownikiem to bym poważnie porozmawiał.
Użytkownik sieci
24 lutego 2025 20:58
Salon - samochody nowe
👍
Użytkownik sieci
23 lutego 2025 17:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2025 00:26
Salon - samochody nowe
Po 30 latach ...
... jeżdżenia Hondami przesiadłem się właśnie na Toyotę. Jak na razie wrażenia z obsługi /cały proces od zamówienia do odbioru/ doskonałe. Sprzedawca - pan Jakub 10/10 ! Jeśli serwis będzie wyglądał tak samo, to będę w 7 niebie :)
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 18:06
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lutego 2025 13:48
Salon - samochody nowe
Po rozmowie z ...
... Panem w serwisie i odsłuchaniu rozmowy telefonicznej muszę zmienić mój komentarz(opinie). Oceniam bardzo słabo serwis ponieważ pan z którym rozmawiałem przez telefon zasugerował żebym wymienił działająca cześć(sprzęgło), nie zostało wymienione jest sprawne i chodzi do dziś.W rozmowie przez telefon pan z serwisu powiedział cenę za wymianę skrzyni 2700zl w serwisie przy kasie było 3000zl .Moja ocena słabo serwis i nie polecam
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 14:17
Salon - samochody nowe
Bardzo konkurencyjne ceny ...
... serwisow gwarancyjnych, miła i sympatyczna obsługa, serwis wykonany we wcześniej uzgodnionych ramach czasowych- bez opoźnień. Polecam serdecznie.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 13:32
Salon - samochody nowe
Miła obsługa z ...
... dużą wiedzą, po 1 wizycie zdecydowalem sie na kupno samochodu
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 12:26
Salon - samochody nowe
Świetny serwis i ...
... obsługa klienta. Pracownicy salonu niezwykle mili i pomocni. Czułem się zaopiekowany. Polecam
Użytkownik sieci
6 stycznia 2025 12:21
Salon - samochody nowe
Obsługa profesjonalna.polecam
Użytkownik sieci
4 stycznia 2025 17:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2025 15:21
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 12:46
Salon - samochody nowe
Do momentu odbioru ...
... nowego samochodu jest przyjemnie i profesjonalnie; jest duża czerwona kokarda i flaszka w eleganckim pudełku. Schody się zaczynają gdy to nowe cacko po 3,5 miesiącach zaczyna zawodzić. Po tym właśnie czasie musiałem pierwszy raz wzywać pomoc drogową bo samochód nie odpalał. Sympatyczny pan z pomocy drogowej doradził mi by udać się do serwisu na diagnostykę tzw. małego akumulatora, automatyki jego ładowania i poboru prądu na postoju. 16 grudnia odstawiłem auto do serwisu zgłaszając podejrzenie uszkodzenia akumulatora 12V. Przeprowadzona diagnostyka ponoć nic niepokojącego nie wykazała, odebrałem auto z zaleceniem by "go obserwować". Spytałem co obserwować skoro apka My Toyota pokazuje opuszczoną szybę ale stanu naładowania małego akumulatora i tego, że jutro rano może auto nie odpalić już nie pokazuje. Ruch ramion serwisanta w górę i w dół powiedział mi wszystko. Po dwóch tygodniach, 1 stycznia, po jednodniowej przerwie w używaniu auta znowu pomoc drogowa do rozruchu choć zima słabiutka a auto w stoi w garażu. Objawy jeszcze gorsze i bardziej jednoznaczne, nie można nawet otworzyć bagażnika. Więc jadę do serwisu a tu znowu diagnostyka, czekanie ... I wreszcie jest diagnoza: "akumulator nie spełnia parametrów". Więc potwierdzenie mojej diagnozy wymagało dwukrotnej diagnostyki, łącznie ok. trzech roboczogodzin i zapewne użycia zaawansowanej aparatury diagnostycznej. No to mówię "wymieniajcie" a tu słyszę: "nie, nie, musimy najpierw zamówić". No więc czekam na realizację dostawy i wymianę.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 10:21
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
26 grudnia 2024 18:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki