89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 lutego 2025 20:51
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za: ...
... - brak informacji na temat naliczania nowych opłat w ramach umowy leasingu - nagle otrzymałam dodatkową fakturę - niejasne i wprowadzające w błąd informacje otrzymywane od różnych osób z obsługi - jedna z osób mówiła, że mogę fakturę anulować jeśli napiszę podanie i zrezygnuję z usługi, kolejna osoba właśnie napisała, że nie mogę tego zrobić. - wysyłanie ponagleń do zapłaty faktury - w przypadku ciągle nierozwiązanej sprawy z płatnością.
Użytkownik sieci
20 lutego 2025 12:37
Salon - samochody nowe
This is the ...
... worst customer experience in several years of living in Poland. We were approved for leasing a car, we waited for two months, but then the pani director decided that she did not want to deal with Russian citizens and simply refused to sell us the car. She explained this by the allegedly current laws, according to which Russians do not have the right to buy cars in Europe. When we demanded to show such a law, the company kicked us to its various departments. Naturally, no one could show us such a law, because it does not exist. Everything is in ok with our documents, we are in Poland legally. We have the right to make any purchases. And you, Toyota, are real nationalists if you deny people basic rights based on their citizenship. In addition, the staff behaved extremely unprofessionally, kept silent, did not answer our requests, giggled and demonstratively got scared when we came to the showroom for clarifications. The same applies to the Toyota head office, where we sent inquiries. The person in the position of sales director at the Toyota showroom does not speak English. What a shame! Only a change in our life circumstances, due to which we no longer needed to buy a car, stopped us from filing a lawsuit against your company and going to the ECHR with a claim for discrimination on the basis of nationality. But perhaps it would have been worthwhile to sue you for moral damages.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 23:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Oddałam ...
... dziś na serwis toyotę corolle cross (za każdym razem kiedy chce uruchomić auto muszę wzywać assistance do podłączenia akumulatora) Po zgłoszonym problemie Pani w serwisie wytłumaczyła mi, że źle korzystam z hybrydy, robię za krótkie dystanse i jeżdżę za rzadko:) dodam że samochód z 2024 roku:)
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 17:52
Salon - samochody nowe
Auto stało 12 ...
... dni, jakaś pierdoła z komputerem, przez 10 dni nikt auta palcem nie ruszył, tak jak go przytargała laweta, tak stało. Oddali nawet nie umyte, a awarie w tym modelu (Proace City diesel), to stwierdził gość od holowania, że standard. To już nie jest Toyota:-(
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 15:08
Salon - samochody nowe
Nasza wizyta w ...
... salonie Toyoty, gdzie obsługiwał nas pan Jakub, była niestety bardzo rozczarowująca. Pojechaliśmy tam, aby oddać samochód na przegląd roczny i wcześniej uzyskaliśmy telefoniczną informację, że fakturę można opłacić przelewem. Na miejscu pan Jakub stwierdził, że nie ma takiej możliwości, ponieważ jest sobota i opcja ta jest zablokowana. Jego podejście pozostawiało wiele do życzenia – zamiast postarać się znaleźć rozwiązanie, sprawiał wrażenie osoby, która wykonuje swoją pracę bez zaangażowania i niechętnie. Odczuliśmy, jakby siedział tam za karę, a klient nie był dla niego priorytetem. Sytuacja była nieprofesjonalna i zdecydowanie nie polecam takiego podejścia do obsługi.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 10:11
Salon - samochody nowe
Polecam bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 08:04
Salon - samochody nowe
Napisałem kilka wiadomości ...
... do serwisu poprzez oficjalny formularz Toyoty w sprawie mojego samochodu. Na żadną wiadomość nie odpowiedzieli. Brak szacunku dla klienta.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 11:12
Salon - samochody nowe
Najgorszy KONTAKT Z ...
... SERWISEMToyoty z jakim miałem doczynienia. Próbowałem dodzwonić się do serwisu kilka TYGODNI. PRACOWNICY zapewniają ze ktoś oddzwoni . Zero telefonu. Nawet Lexus wysyła maile z próba o kontakt w moim imieniu i zero. Poddałem się. Miałem kupić tu kolejne auto ale skorzystam z.innego serwisu.
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 15:25
Salon - samochody nowe
Serwis porażka! Telefonicznie ...
... i na miejscu upewniałem się czy auto podczas pierwszego serwisu zostanie zalane olejem 0w20 lub 0w30, podkreślałam że bardzo mi na tym zależy. Oczywiście odpowiedź była twierdząca , więc umówiłem się na wizytę. Jakie było moje zdziwienie gdy odebrałem auto i zostało ono zalane dużo tańszym i gorszym 5w30. Dodatkowo zgłosiłem usterkę/wadę która nie została w ogóle naprawiona. Niestety będę korzystał z innych serwisów, których nie brakuje w Warszawie.
Użytkownik sieci
30 października 2024 12:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 października 2024 23:18
Salon - samochody nowe
Podczas wizyty w ...
... autoryzowanym serwisie miałem problem z przyjęciem zgłoszenia dotyczącego usterek mojego samochodu, który znajduje się na gwarancji. Początkowo moje uwagi dotyczące wyświetlających się komunikatów, takich jak 'Nie można uruchomić', 'Nie można zsynchronizować profilu', 'Błąd aktualizacji oprogramowania', a także problemów z regularnym wylogowywaniem mnie z systemu, pomimo zaznaczonej opcji niewylogowywania, nie zostały w pełni uwzględnione. Dopiero po zapowiedzi, że rozważam kontakt z infolinią Toyota Europe, zgłoszenie zostało formalnie przyjęte. Dowiedziałem się, że problem uciążliwych komunikatów jest znany, ale obecnie nie ma na to rozwiązania. Jako właściciel auta na gwarancji, oczekiwałem, że zgłoszenie zostanie przyjęte od razu, gdyż był to już trzeci raz, kiedy zgłaszałem ten problem. Zaskoczyła mnie reakcja serwisu, gdzie zostałem zapytany, dlaczego zgłaszam usterkę, skoro auto funkcjonuje mechanicznie. Komunikaty jednak zasłaniają ekran, utrudniają korzystanie z nawigacji i rozpraszają podczas jazdy. Zgodnie z zaleceniami producenta, w przypadku takich komunikatów należy kontaktować się z ASO, co uczyniłem. Całe doświadczenie w serwisie było dla mnie nietypowe i rozczarowujące, ponieważ wcześniej nie spotkałem się z takim podejściem w autoryzowanym serwisie. Jedyny dla mnie plus, to lokalizacja, ale i tak w przyszłości nie mam zamiaru tam się wybierać, ze wspomnianych wyżej przyczyn.
Użytkownik sieci
5 października 2024 16:00
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolona ...
... brak komunikacji.Dzwonilam 28.09.24 pytałam o możliwość kupna i zamontowania koła dojazdowego powiedziano ,że tylko na zapisy w serwisie.Zadzwoniłam w poniedziałek okazało się że nie jest potrzebny ,ale zapisano mnie na sobotę usługa wykonana tylko mata do bagażnika nie pasuje ,prosiłam o informację dlaczego wycieraczki nie włączają się w trybie automatycznym jaką dostałam odpowiedź to sobie niech pani pokręci tak odpowiedział Pan z serwisu pragnę poinformować że mam 70lati prosiłamo pomoc.
Użytkownik sieci
30 września 2024 09:08
Salon - samochody nowe
Najgorsza ze wszystkich ...
... Toyot w Warszawie, zabrali samochód na naprawę i zgubili go!!! Po naprawie stało gorzej od tego co było przed. Jak kupowałam samochód wszyscy byli mili, kiedy obsługa samochodu, to najgorsze miejsce. Pan kierownik oddziału blacharskiego tak i nie skontaktował się, zdecydował a po co kiedy właściciel samochodu obcokrajowca. Po prostu zespół rasistow!!!!
Użytkownik sieci
9 września 2024 23:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 września 2024 13:22
Salon - samochody nowe
Oddawałem regularnie auto ...
... na przegląd techniczny, wymianę oleju itd. Ostatni raz auto było na wymianie oleju w listopadzie 2023. Teraz auto uległo awarii - valvematic i inne części silnika- przyczyna? Długo niewymieniany olej silnikowy - opinia mechaników z innego zakładu. W Toyota nie potrafili dojść do tego, co się popsuło. Pytanie - za co w takim razie płaciłem tyle razy, skoro olej nie był wymieniany?
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 16:34
Salon - samochody nowe
Absolutnie żenująca i ...
... niepoważna firma nie trzymająca standardów obsługi marki Toyota. Zamówiłem auto wraz z doposażeniem u dealera otrzymując informacje iż zamówione doposażenie jest elementem auta, że zostanie dodane do specyfikacji, ubezpieczenia no i oczywiście faktury zakupu. Niestety jeden z elementów się popsuł i dealer Toyota Chodzeń - ODMAWIA UZNANIA GWARANCJI. Jest to absolutny skandal i będę dochodzić swoich roszczeń inną drogą. Na pewno nigdy więcej nie będę korzystać z usług tego dealera zamawiając kolejne auta i je serwisując.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2024 16:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 czerwca 2024 12:38
Salon - samochody nowe
Niestety, co do ...
... fachowości serwisu nie byla mi dana możliwość weryfikacji. Umówilem się na usługę testu baterii trakcyjnej (z ew. przedłużeniem gwarancji) Toyotą Auris Hybrid 2018r. Po pojawieniu się na miejscu w wyznaczonym terminie niestety zostałem odesłany z "kwitkiem" i informacĵą, że auta z importu indywidualnego (moĵ egzemplarz sprowadzony z Francji) nie mogą być objęte tą uslugą. Dziwne, gdyż na oficjalnej stronie Toyoty znajduje się informacja, że z usługi wyłączone są jedynie egzemplarze używane przez służby (policja, straż itp), taxi, auta powyżej 10 lat oraz pojazdy nie będące autami marki Toyota. Tak więc wygląda na to, że zdaniem Toyota Chodzeń, egzemplarze z importu indywidualnego to nie pełnoprawne Toyoty. Generalnie zweryfikowałem informację w 2 innych ASO i informacja okazała się nieprawdziwa. Bezproblemowo wykonałem usługę w Toyota Okęcie (podziękowania dla Pana Adama za super podeĵście i profesjonalizm) - zyskaliście nowego stałego klienta. Odp. na komentarz Toyoty Chodzeń: Nieprawda, gdyż Toyota Okęcie potrafiła to zweryfikować - w centralnym rejestrze są informacje, że moje auto przechodziło takie testy w serwisach francuskich - weryfikacja wykonana z mojej czystej ciekawości - nie jest to wymagane. Poza tym w.g regulaminu tej usługi na oficjalnej stronie Toyoty, nie ma mowy o wyłączeniach aut z importu indywidualnego. Reasumując stwierdzam, że dla Toyota Chodzeń jedyną prawdziwą Toyotą są egzemplarze zakupione tylko i wyłącznie w ich firmowych salonach - pozostałe to nie Toyoty i ich nie odsługuĵą. Dlatego raz jeszcze pozwolę sobie polecić bezproblemowy, fachowy i nastawiony na klienta serwis Toyoty Okęcie !!!
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 06:35
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj w ...
... serwisie z problemami samochodu u p.rudzyńskiego, był bardzo nieprzyjemny, nie potrafił nic wytłumaczyć, taki zadufany w sobie. Tak więc nie polecam przychodzić do niego. PS. Do dyrekcji. Proszę coś z tym panem zrobić.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 00:36
Salon - samochody nowe
Niegdy więcej nie ...
... kupię Toyoty. Jeden wielki mit bezawaryjności. Miałem 14 lat i to był koszmar. Lakier miękki, plastiki łatwo się rysują i trudno naprawić, bo są oczywiście ani czarne ani szare i jeszcze lakierowane. W trzecim roku remont generalny silnika przy przebiegu ok 14 tysięcy, bo nagary w miejskim samochodzie a teraz coś stuka przy rozruchu, ale ASO nie umie naprawić. Tu uznali, że rozrząd, ale nie chciało im się naprawić inne ASO, że rozrusznik, ale regenerowany nie naprawił usterki ani nowy też. Jedno jest pewne. Jak ci się zepsuje toyota to nikt nie naprawi a części są trudno dostępne. Masakra jakaś. Nie radzę kupować Toyot.