89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 maja 2024 21:56
Salon - samochody nowe
No cóż... tylko ...
... pani recepcjonistka była zainteresowana klientem . To już nie ten salon co kiedyś .Jak nie musisz to nie kupuj tam auta . Poszukaj gdzie indziej
Użytkownik sieci
10 maja 2024 09:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Sprzedawca ...
... nieuczciwy, nie przyjmuje rękojmi za niedziałajacą klimatyzację po okresie 8 miesięcy użytkowania. Twierdzi, że to nie wada ukryta i że sami zrobiliśmy dziurę, z której jest wyciek przez który trzeba było rozebrać pół auta i wywalić całą deskę...
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2024 15:28
Salon - samochody nowe
Auto serwisowałam od ...
... wielu lat. Ostatni przegląd w 10.2023. dostałam zapewnienie, ze akumulator jest naładowany i sprawny. Dżin przed wyjazdem na ferie zimowe 01.2024. akumulator padł, choć auto stało w garażu podziemnym. W punkcie wymiany akumulatorów okazało się, że urażeniem nie jest dokręcone prawidłowo, brakuje śruby. Mimo posiadania przedłużonej(płatnej) gwarancji na auto, nie można mieć pewności, ze wszystko jest przejrzane i zrobione prawidłowo. Zawiodłam się jednak najbardziej, gdy po złożeniu reklamacji zamiast przeprosin przeczytałam wyłączenie peany, jak to pracownicy wszystko dobrze zrobili! Customer Experience zero.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 15:26
Salon - samochody nowe
Gdyby była opcja ...
... 0 gwiazdek to na tyle właśnie zasługuje ten salon. W wielkim skrócie mówiąc auto kupione we wrześniu2022, podczas odbioru sprzedawca był nieobecny i auto oddawał nam ktoś inny. Dodatkowo zamówiony został m.in. bagażnik dachowy, podczas wydawania auta Pan był w wielkim szoku bo według niego żadnego bagażnika być nie powinno - pokazałam specyfikację i odnotowano to w protokole i wróciłam do domu. Potem przez 7msc pisałam maile i dzwoniłam do Pana który był odpowiedzialny za sprzedaż - ale uwaga (!) nie odbierał telefonów, nie odpisywał na maile a gdy recepcja przełączała z zewnątrz moje połączenie to sie rozłączał. Następnie po tych 7msc walki pojawiłam się na przeglądzie i ponownie rozpoczęłam walkę odnośnie bagażnika, o dziwo pojawił się jakiś Pan Kierownik (niestety nie pamiętam czego dokładnie) i zapewnił że w tym tygodniu wyślą bagażnik na adres domowy. Normalny człowiek by pomyślał że sprawa załatwiona ale Toyota Chodzeń Piaseczno się nie poddaje! Bagażnika ani widu ani słychu więc ponownie dzwonię i zero reakcji. Sytuację wygrałam po ponad 1,5roku od odbioru auta i wywalczyłam rekompensatę finansową w równowartości bagażnika. W międzyczasie podczas kilku telefonów usłyszałam że tak to niestety wygląda i tyle może trwać sprowadzanie części (istny kosmos, żeby to trwało 1,5roku to chyba musieliby wytwarzać swój własny plastik na zapleczu a potem ręcznie kształtować bagażnik na recepcji) Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi być traktowany jak śmieć po zakupie auta za 130k. EDIT: bo niestety nie można odpowiedzieć na odpowiedź serwisu dot. mojej opinii. Zanim dział marketingu odpowie na jakąś opinię to polecam się zapoznać z sytuacją. Odnośnie pierwszego przeglądu jest zupełnie inna historia i miało to miejsce w maju 2023 a rekompensatę dostałam w marcu 2024 - więc chyba coś się nie zgrywa w Państwa wersji tej opowieści. Było dokładnie tak jak opisałam i sytuacja została rozwiązana po 1,5 ROKU po wielokrotnych próbach kontaktu gdzie nikt nie odbierał albo się rozłączał albo nie odpisywał na maile albo kierownik zapewniał że w ciągu tygodnia będzie wysłane. Więc za przeproszeniem proszę nie opowiadać głupot i mam nadzieję że też kiedyś traficie na taką obsługę jaka jest reprezentowana przez ten salon i będziecie się półtora roku prosić o coś za co zapłaciliście. Z całego serca tego życzę. A wszystkim którzy chcą tu kupić auto i je serwisować polecam zastanowić się z 10 razy.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 18:35
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu na ...
... najniższym poziomie. Robią pomiary grubości tarczy nie zdejmując koła z wynikiem co do milimetra. Naciągacze i oszuści...
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 18:29
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu to ...
... dramat i tragedia. Pan kierownik serwisu leży rozłożony za szybą i udaje że pracuje, nie ma obowiązku wyjść do klienta w sprawie skargi i reklamacji. Praktycznie już po odebraniu auta z serwisu nie ma gdzie złożyć reklamacji. Po 6 godzinach od zgłoszenia problemu przez telefon nawet nikt nie miał czasu porozmawiać z mechanikiem. Odradzam wizyty w tym serwisie.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 17:37
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed zakupem ...
... części samochowych w Toyota Chudzeń Piaseczno, jeśli część się zepsuje będą robić wszystko, żeby nie uznać reklamacji, sprawa skierowana do Rzecznika Praw Konsumentów . Firma dramat obsługa dramat!!!!
Użytkownik sieci
19 marca 2024 03:21
Salon - samochody nowe
Ja korzystałem z ...
... serwisu ale niestety dziś Toyota Chodzeń przypieczętowała utratę klienta w dwóch aktach. Oddałem na przegląd sprawne auto a wyjechałem po przeglądzie (w tym klimatyzacji), autem, w którym wentylator nawiewu chciał wyrwać deskę rozdzielczą tak drżał i huczał. Panowie cytuję "coś przedmuchali i chyba był paproszek". OK. Wróciłem do domu, otwieram maskę, widzę niepodłączoną rura doprowadzającą powietrze do silnika. Myślę zdarza się, mechanik miał gorszy dzień. Napisałem mejla, opisałem sytuację. Dziś przy kolejnej wizycie spodziewałem się, że serwis weźmie sprawę na klatę i powie "no daliśmy ciała, to się więcej nie powtórzy". Ale niestety nie. Poinformowano mnie, że to niestety ale się zdarza i rury same od drgań wypadają, bo to wada konstrukcyjna. Nawet eksperyment przy mnie przeprowadzono wyciągając ją na siłę ręką. Ja również taki eksperyment wykonałem i uważam, że to jest NIEMOŻLIWE, żeby się wysunęła od drgań, bo nie działa na nią żadna siła "wyciągająca". Panowie, ta rura nie wypadła przez 8 lat ani razu, a mieliśmy strasznego pecha i wypadła po pierwszym uruchomieniu auta i przejechaniu 2 kilometrów. Niefart niesamowity. Zamiast po prostu się uśmiechnąć i sprawę załagodzić to wmawia się klientowi, że się "samo zrobiło". Wybaczcie ale PRowy strzał w kolano sobie robicie takim działaniem. NIE POLECAM WIZYT W TYM SERWISIE, bo może się okazać, że Wam się koło samo odkręciło, bo przecież to nie oni! Naprawdę mi przykro, bo tak prostą sprawę zawalić to trzeba umieć :( A poniżej zdjęcie silnika po przeglądzie w Toyota Chodzeń.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 17:46
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu katastrofa. ...
... Chyba oni powinni być dla ludzi. W końcu taką pracę wybrali. A jest odwrotnie, myślą że ludzie są dla nich. Po dostarczeniu mojego auta przez assistanc do tego serwisu. Nie mogłem się dowiedzieć co się dzieje z autem. Po którymś telefonie moim,udzielono mi informacji że jest robiona diagnoza. Ale nie potrfili mi powiedzieć kiedy będzie samochód gotowy. Zaznaczyć chcę że auto zabrane było rano. Minęło południe a żadnej informacji ze strony serwisu. Chociaż zapewniali że będą dzwonić i informować o stanie Toyoty. Niestety nic takiego się nie stało. Wreszcie zadzwoniła Żona a Pan z którym romawiała stwierdził że nie ma u nich tego auta, bo nie jest wprowadzony w system. Po chwili jednak auto odnalazł. Po pytaniach Żony kiedy może się spodziewać odbioru auta. Znów nie potrafił Pan określić kiedy i co się stało. Co najgorsze powiedział że ma się rozłączyć bo blokuje linię. Czy tak się zachowują profesjonaliści 🤔. Musicie państwo sami sobie odpowiedzieć??. Końcem, końców auto udało się odebrać z niepełnym naładowanym akumulatorem (to była przyczyna blokowania samochodu przez cały dzień i braku jakiej kolwiek informacji). Auto na gwarancji. Czemu nie wymienili akumulatora? Czemu nie zadzwonili że może chciałbym kupić nowy? Nie mam pojęcia. Chociaż się domyślam. W moim mniemanu nie mają szacunku dla klientów i ich czasu. Z całego serca NIE polecam!!!!. Moje auto na pewno było tam po raz pierwszy i ostatni.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 14:12
Salon - samochody nowe
Obsługa jak w ...
... PRLu. Przed zakupem obiecanki cacanki. Po zakupie samochodu osoba sprzedająca nie odbiera już telefonu i obiecanki nie zostają dotrzymane. Osoby od leasingu to skandal. Kupiłam tu kilka samochodów, ale bardzo zepsuła się atmosfera w tym miejscu. Stałych klientów nie traktuje się tu poważnie. Samochody droższe niż u innych dealerów Toyoty. Bardzo odradzam.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 18:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wykonywałem ...
... w serwisie naprawę czujnika ciśnienia opon. Naprawę wykonano prawidłowo, ale zaraz po wyjeździe z serwisu okazało się, że nie działa czujnik zmierzchu, z którym do tej pory nie miałem żadnych problemów. Ponieważ obydwie sprawy dotyczą elektroniki, wiele więc wskazywało na to, że coś poszło nie tak przy wymianie czujnika ciśnienia opon. Przyznał to zresztą pracownik, który mnie obsługiwał. Ponieważ jednak było już późno poprosił mnie o przyjazd w następny dzień. Tak też zrobiłem. Po przyjeździe oddałem kluczyki i poproszono mnie o udanie się na kawę i poczekanie na telefon. Po 2,5 godzinach czekania w czasie których nie otrzymałem żadnej informacji okazało się, że samochód stoi tam gdzie stał. Ponadto pracownik serwisu poinformował mnie, że usterka wymaga ponownego zgłoszenia i oczywiście zapłaty. Tak więc w sumie łącznie z dojazdem straciłem ok. 4 godzin i zostałem totalnie zlekceważony. Nie chodzi mi już o to czy zgłoszona awaria miała związek z wykonaną wcześniej naprawą (chociaż moim zdaniem tak) ale o fakt zupełnego nieliczenia się z moim czasem poprzez brak jakiejkolwiek informacji w ciągu prawie 3 godzin czekania.
Użytkownik sieci
18 listopada 2023 14:42
Salon - samochody nowe
Niekompetencja granic nie ...
... ma. Bestseller swiatowy - egzemplaż Cololli jest zamknięty. Okazalo sie że to jest "sprzedany egzemplaż". Babka z dzialu sprzedazy powiedziala "Moze Pan zobaczyc tylko z zewnątrz. Corolli w sedanie nie ma. Chociaż zobaczylem na zewnątrz egrzeplaż sprzedawany". Po co ja przejechalem tyle kilometrów żeby zobaczyc egzemplaż "z zewnątrz" niewiadomi. Z takim podejsciem do klienta nie polecam tego dealera, i oczywiscie nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
18 października 2023 22:22
Salon - samochody nowe
Obsługa wyniosła i ...
... protekcjonalna. Byliśmy zainteresowani toyotą land cruiser i zapytałam czemu polityka firmy jest taka że nie ma jazd próbnych tym modelem. Dostałam odpowiedź że ten model samochodu kupują ludzie co wiedzą co chcą i nie muszą sprawdzać... milutko...☹️
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 22:33
Salon - samochody nowe
Może i oferta ...
... fajna, ale proponuję popracować nad obsługą. Pani dzisiaj była mało miła. Pamiętajcie, że żony mają wpływ na wybór samochodów i odzywanie się do nas protekcjonalnie może Wam odstraszyć klienta. Edit. Dzisiaj za namową męża dałam drugą szansę... No cóż , gwiazdek mogę tylko ująć. Niech wyznacznikiem będzie to, że kupimy samochód w innym salonie. Niezgrana obsługa, nonszalancja i protekcjonalizm sprzątnęli Państwu z Chodzeń 220 tysięcy.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 21:32
Salon - samochody nowe
Brak słów za ...
... obsługę omijać z daleka czerniakowska jeśli już toyota
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 22:46
Salon - samochody nowe
Po wielu latach ...
... zadowolenia z kupowania nowych Toyot i serwisowania ich w ASO. Przyszedł moment niezadowolenia. Dziś płacą za przegląd nowego auta zakupionego w 2023 roku dowiedziałem się że nie przysługuje mi żaden rabat :) i nic tego nie zmieni ani to ze jest to już kolejny samochód kupiony u tego dilera i to ze od kilkunastu lat robię 1 lub 2 przeglądy w roku u tego dealera (łącznie z zakupem oryginalnych części) i to ze przy każdym wcześniejszym serwisie udawało się wyżebrać a to 5% a to 2%. Porostu nie ma rabatów i koniec :) i wogole to klient powinien ustalać takie rzeczy wcześniej nie znając jeszcze ceny :) a nie przy odbiorze auta po serwisie. Sam nie wiem może mam zły dzień :) No właśnie Toyota zepsułaś mi dzień - poza tym auta naprawdę niezawodne tylko klienci nawalają bo czasami oczekują czegoś więcej
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2023 14:35
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta jest ...
... po prostu okropna. Przyszedł z przyjacielem, aby zobaczyć samochody, ale nikt nam nie służył. Staliśmy czekając na kierowników, podchodziliśmy do nich, pytaliśmy, ale nikt nie chciał z nami rozmawiać. Nie polecam tego salonu samochodowego.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 14:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 06:38
Salon - samochody nowe
Wczoraj odbierałem swój ...
... nowy samochód. Podczas odbioru okazało sie że jest problem z alarmem. Przez póltorej godziny jedyna osobą która to interesowało był pracownik odpowiadający za wydanie samochodu ( Pozdrawiam P. Łukasza). Skończyło sie na spotkaniu z dyrektorem salonu. Po ponad 2 godzinach wyjechałem samochodem z dodatkowym prezentem ( dziękuje). Najlepsze było później , kiedy byłem przekonany że temat w bulach i z brakiem profesjonalizmu został załatwiony dostałem telefon od osoby z firmy leasingowej. Dzwoniono do niego z salonu sugerując że to ja uszkodziłem czujnik podczas oględzin samochodu. Totalne Chamstwo !!! Inaczej tego nie da sie nazwać. Proponuje zmianę branży .... może piekarnia? 26.07 No i po ponad miesiącu doczeklismy sie odpowiedzi. Owszem Dyrektor salonu kontaktował sie ze mną przekonując mnie że czarne jest białe.. Dodatkowo znacząco prosił i sugerowałe(a) zeby usunąć opinie. Nie zmieniłem zdania.. Pracownik firmy leasingowej po zakończeniu (udanym) transakcji nie miał ŻADNEGO powodu żeby dodatko mieszać. w 100% podczymuje moją opinie i zawód który mnie spotkał. Firma nic nie zrobiła żeby to zmienić. Myślę centrala firmy (1 Toyota-Cho, Toyota City, Aichi Prefecture 471-8571, Japan) powinna sie o tym dowiedzieć.
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 15:12
Salon - samochody nowe
Jestem z innego ...
... kraju, mówię z akcentem. Chciałam kupić samochód za gotówkę i ne dała rady to zrobić, ponieważ konsultant śmiał się że mnie. Kupiłam samochód w Pegeot. Хамство. Поїхала, щоб купити авто ЗА ГОТІВКУ. Розмовляла з акцентом, оскільки польська мова це четверта мова і я тільки почала її вчити, а консультант замість того, щоб допомогти мені, просто реготав з мене і перекривляв. Купила машину в Пежо.