89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2022 10:38
Salon - samochody nowe
nie polecam. W ...
... dniu 18 lutego odebrałam samochód, zaproponowano mi zmagazynowanie kół. Za usługę zapłaciłam 184zł. Dziś mąż pojechał wymienić koła - i znów opłata 202zł za magazynowanie kół. W ciągu dwóch miesięcy zapłaciłam już dwukrotnie za magazynowanie, a jesienią byłby to już trzeci raz.....naciąganie klienta. Zaskoczona jestem takim postępowaniem, bo po dużej firmie można spodziewać się współpracy z klientem, a nie jednostronnego naciągania....
Użytkownik sieci
11 lutego 2022 12:59
Salon - samochody nowe
Każdorazowa wizyta kończyła ...
... się fiaskiem. Nikt z obsługi nie kwapił się do czegokolwiek, podobnie było przy drugiej wizycie aż pewnego cudownego dnia udało się porozmawiać ze sprzedawcą (nawet otrzymałem ofertę na maila kilka dni później. BRAWO!) i umówić jazdę próbną, na której miał być sprzedawca... W dniu testowym na moje pytanie do Pani z recepcji "czy i kiedy zjawi się Pan X" dostałem odpowiedź "proszę poczekać. 10 min Pana nie zbawi"... i tyle go widzieli. Podobnie słaba sytuacja miała miejsce w salonie lexusa sygnowanym tym samym nazwiskiem. Wręczono mi pakiet folderów i rzucono "proszę sobie poczytać". Tym oto sposobem stałem się zadowolonym klientem lexus wola. PS. 2 gwiazdki za to że jazda próbna się odbyła. Pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 12:48
Salon - samochody nowe
Salon- sprzedaż, serwis ...
... mechaniczny. Brak kompetencji, nieuprzejmość. Po raz pierwszy odebrałam samochód nieumyty z serwisu. Sprzedawca w salonie, również serwisant nie znają funkcji w autach które sprzedają, nieznajomość czasu eksploatacji poszczególnych części auta.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2021 10:37
Salon - samochody nowe
Od etapu ofertowania ...
... poprzez kwestie finansowania aż po odbiór auta poziom obsługi i kompetencji b.niski. Na zasadzie: klient i tak weźmie co mamy
Użytkownik sieci
27 listopada 2021 21:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 listopada 2021 14:35
Salon - samochody nowe
Nie profesjonalne podejście ...
... do klienta. Zaprowadziłem uszkodzoną chłodnie. Auto stało u nich 2 dni po czym uznano że przyczyną jest osprzęt zabudowy. Udałem się do serwisu chłodniczego. Sprawdzili. Uszkodzony napinacz silnika więc wina po stronie marki Toyota. Już nawet do nich nie wracałem tylko pojechałem do serwisu w Sulejówku gdzie potwierdzono usterkę napinacza.
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 20:26
Salon - samochody nowe
Na kontakt telefoniczny ...
... z serwisem nie ma szans. Dwie próby umówienia się przez zgłoszenie internetowe okazały się niewypałem - od tygodnia nie doczekałam się żadnego kontaktu. Szkoda, bo kupiłam tam swój samochód i tam miałam zamiar go serwisować. Poziom obsługi (a raczej jej brak) skutecznie to skonfrontował.
Użytkownik sieci
8 listopada 2021 15:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2021 14:55
Salon - samochody nowe
Mega słaby salon. ...
... Obsługa na kiepskim poziomie i nie pożyczają samochodu do przetestowania nawet klientowi, który kupił u nich łącznie cztery samochody. Zmieniłem dealera i dostałem samochód Toyota Highlander na cały weekend i go pewnie kupię ale już wiem, że nie w Toyota Chodzeń. Skutecznie odstraszyli stałego klienta chyba już na zawsze. Bardzo to przykre szczególnie, że jestem sąsiadem a pierwszy samochód kupiłem u nich w 1 999 roku czyli 22 lata temu.
Użytkownik sieci
8 września 2021 22:34
Salon - samochody nowe
Fatalna przestrzeń, smród brudu. Nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 19:00
Salon - samochody nowe
Ruch jak w ...
... ulu, ale nic się nie dowiedzielem...chyba za dużo sprzeja
Użytkownik sieci
30 lipca 2021 15:32
Salon - samochody nowe
To jak dzisiaj ...
... Pani zastępca dyrektora handlowego mnie potraktowała nie mieści się w głowie i jest nie dopuszczalne! Czy ja przychodzę po cos co kosztuje 5zl? Kupiłem u was dwa auta, za pierwszym razem było dobrze, drugie auto już mi się nie podobała olewcze podejście do klienta, dzisiaj wysłałem zapytanie o ofertę na toyotę Corolle 2.0 hybrid w wersji GR sport, oferta nie była korzysta ale nie twierdziłem że z niej nie skorzystam. Dostałem lepszą poza województwem mazowieckim z obsługą na poziomie normalności! A nie hamsta jak tutaj!! Pani powiedziała że jak znalazłem sobie lepszą ofertę "pod woda" to żebym tam się udał!!! Genialne podejście do klienta aby tak dalej gratuluję!!! Pozdrawiam Paweł
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 17:11
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi w ...
... serwisie blacharsko lakierniczym jest skandaliczny, przynajmniej w wydaniu niejakiego Pawła Madeja. Podaje termin wykonania usługi, mówi, że zadzwoni. Wierzę, bo miałam doskonałe doświadczenia z tym serwisem parę lat temu. Ale pan Madej nie zadzwonił. Zadzwoniłam więc ja. Nie zadzwonił, bo go nie ma i nie będzie w przyszłym tygodniu. Najwyraźniej nikomu nie przekazał swoich klientów. Miła pani, z którą rozmawiałam, obiecuje dowiedzieć się, co się dzieje z moim samochodem i oddzwonić. Dotrzymuje słowa, ale informuje mnie, że samochód mogę odebrać jutro o 18.00, a nie dzisiaj czy w najgorszym wypadku jutro rano, jak obiecywał pan Madej. W odpowiedzi na mój protest usłyszałam, że pan Madej nikomu nie przekazał, na co się ze mną umówił. Gratuluję jakości obsługi klienta ,
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 19:57
Salon - samochody nowe
Nie doczekałem się na obsługę.
Użytkownik sieci
18 maja 2021 09:59
Salon - samochody nowe
Uwaga oszuści!!! Moja ...
... opinia dotyczy dawnego przeglądu gwarancyjnego, ale do tej pory mi nie przeszła złość... Otóż zaraz po zakupie auta wypadł mi przegląd gwarancyjny, więc nie chcąc tracic gwarancji czym prędzej udałam się na niego do Piaseczna. Następnego dnia odbierając auto dostałam dłuuuugą specyfikację co zostało wymienione, sprawdzone itp. Dodatkowo zostałam poinformowana, że auto zostało sprawdzone wzdłuż i wszerz, i wszystko jest super. Zwrócono mi nawet uwagę, że na jednej z felg jest odprysk po kamyczku.. Oczywiście za taki przegląd zapłaciłam milion monet, ale uznałam, że prześwietlenie całego auta widocznie musi kosztować. Zadowolona odebrałam auto. 2 tygodnie później stanęłam na moście z awarią układu chłodzenia. Auto zostało zholowane do Piaseczna. Diagnoza: uszkodzona chłodnica, brak płynu chłodniczego.. Ku mojemu zdziwieniu, wprosilam się na warsztat, gdzie auto było na podnośniku, gołym okiem było widać uszkodzenie chłodnicy oraz wyschniętą plamę po płynie chłodniczym na pokrywie, co wskazuje, że uszkodzenie chłodnicy nastąpiło zdecydowanie wcześniej niż przegląd gwarancyjny... Zatem w tym miejscu należy zadać pytanie, czy w ogóle był wykonany przegląd gwarancyjny????! Z ostatniego przeglądu gwarancyjnego zrezygnowałam oddając auto do zaufanego mechanika, który wymieniając olej stwierdził, że jest tak czarny, że prawdopodobnie nikt go wcześniej nie wymieniał... Czy to znowu przypadek???? Czytając opinie o tym miejscu to może sprzedaż aut jest na wysokim poziomie, ale serwis to jakiś totalny żart!!!!! Nie polecam.. PS. Ustosunkowując się do Państwa wyjaśnień chciałabym dodać, że chłodnica była już uszkodzona przed przeglądem gwarancyjnym jaki wykonałam u Państwa w serwisie, gdyż kupiłam auto z takim uszkodzeniem o czym sama nie wiedziałam, a osoba od której kupowałam auto później się do tego przyznała!!!!!! Więc zadam ponownie pytanie, czy rzeczywiście był przeprowadzony przegląd gwarancyjny??? 🤔
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 20:53
Salon - samochody nowe
Będąc w trasie ...
... padły mi hamulce ( pękł jeden z przewodów hamulcowych) dotoczyłem się z nadzieją do ASO Toyoty i tu czar prysł. Pierwszym problemem było to, że nie byłem umówiony ( na co odparłem przesympatycznej Pani, że jak bym wiedział, że będę miał awarię to bym inny samochód wziął) prawie 30 minut czekania na rejestrację. Myślałem, że trafiając do aso marki której samochód użytkuję nie będzie problemu z szybkim zarobieniem przewodu hamulcowego i powrotu na trasę. po czym się dowiaduje, że salon nie zarabia przewodów tylko wymienia na nowe i tylko oryginalne, czas oczekiwania na naprawę ponad 24 H !!! koszt ponad 1000zł ( części oczywiście nie ma na miejscu) skończyło się tylko na potwierdzeniu, że nie mam hamulców.Samochód na lawetę i transport do warsztatu który poradził sobie z problemem w 2 godziny za 1/3 kwoty Brak jakiejkolwiek pomocy, nawet na częściach nie oryginalnych ( w innych aso bez problemu montują zamienniki, czy to aso Toyoty czy np Mazdy) - ja osobiście nie polecam Odpowiedź na komentarz właściciela: Nie było propozycji montażu zamiennika wysokiej jakości ( bo myślę, że w Warszawie nie było by problemu z kupnem przewodu w jakiejkolwiek większej hurtowni motoryzacyjnej z dowozem do Państwa serwisu) od początku była tylko mowa o oryginalnej części i długim czasem oczekiwania - moim zdaniem zabrakło pomysłu i chęci jak dobrze rozwiązać tą sprawę, tym bardziej, że trafiłem do ASO w dużym mieście a nie do warsztatu w szczerym polu.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 19:07
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
12 lutego 2021 18:53
Salon - samochody nowe
Obsługa nie miła ...
... leniwa teksty typu "jak ma pan gdzies taniej to niech pan tam idzie " porażka !!! Odpowiedź. Dotyczy dział aut nowych oraz dział aut używanych gdzie pracownik nawet nie chciał wyjść na 5 minut bo stwierdził że mu się nie opłaca. Szkoda że traktujecie tak klienta który kupił już od was 5 aut nowych w przeciągu 10 lat... na szczęście w drugim salonie obsługa była profesjonalna i kupiliśmy 2 auta pozdrawiam.
Użytkownik sieci
15 listopada 2020 09:00
Salon - samochody nowe
Wystawili urzywaną toyotę ...
... verso ,(stan idealny) a na żywo , cztery elementy do malowania.
Użytkownik sieci
17 października 2020 20:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, obsługa jest na niskim poziomie. Nikt się nie interesuje, a jak już ktoś podejdzie to na zwykle pytania otrzymaliśmy chamskie odpowiedzi.