89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 października 2020 22:58
Salon - samochody nowe
Ten serwis mnie kiedyś bardzo dotkliwie skrzywdził 😢
Użytkownik sieci
24 września 2020 17:08
Salon - samochody nowe
Wszystko dobrze, dobry ...
... kontakt i mila obsluga. 1 gwiazdka za brak wlaczenia odkurzacza, wystarczylyby 2min aby posprzątać po swoich czynnosciach serwisowych we wnetrzu auta.
Użytkownik sieci
17 września 2020 11:32
Salon - samochody nowe
Client serwis jak w słabej państwowej przychodni
Użytkownik sieci
13 września 2020 21:53
Salon - samochody nowe
Chodzeń Lexus i ...
... Toyota to naciągacze, dodają jakieś lewe kosztorysy do floty
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 12:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 16:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 14:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Okropna obsługa klienta (Wersja oryginalna) Terrible customer service
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 14:22
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obsługa łóżek wszyscy pracownicy są leniwi ... Proszę poprawić obsługę dzięki dobremu klientowi (Wersja oryginalna) Bed service all staff are lazy... Please improve your service with good customer
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 12:55
Salon - samochody nowe
Witam, żeby nie ...
... było że nikt nie czyta i nie bierze pod uwagę opinii o Państwa salonie/serwisie. Na podstawie tych opinii widzę że nie szanujecie swoich klientów i ich czasu, dlatego skorzystam z innego serwisu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 10:11
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis Toyoty ...
... to jakaś porażka oddaliśmy auto na pierwszy serwis po roku użytkowania, serwis trwał 2 godz wszystko pięknie, wracamy trasa i nagle huk, Panowie z serwisu nie zamontowali dobrze osłony silnika i połamała się przy dużej prędkości. Pan z serwisu twierdził że oni przecież nic tam nie robili! Ciekawe jak zlewali olej? Nie polecam serwisu.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2020 08:38
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Nie wpłacać zaliczek. Nic nie zamawiać. W lutym wpłaciłem 10.000 na auto które miało być na początku maja. Po wielokrotnych próbach kontaktu z mojej strony pod koniec marca zostałem poinformowany ze auto może być w lipcu, może w sierpniu a może wcale? Do dzisiaj tj. 07.04.br. nie odzyskałem wpłaconej zaliczki bo ciągle mnie zwodzą. Ciągle im czegoś brakuje, albo czasu albo podpisu albo chęci a jak zadzwoniłem do głównej księgowej to jeszcze zrobiła mi awanturę zamiast przeprosić.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 07:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 grudnia 2019 11:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 17:44
Salon - samochody nowe
Kiepska obsluga. Auto ...
... dotarlo do serwisu o 16:30. Warsztat do 20. Usterka byla taka, ze ucieklo powietrze z 1 kola po wjechaniu w dziurę (brak zakrycia studzienki). Potem uciekło z 2 koła. Serwis assistamce wezwał autolawete. Zawiezli auto do Toyoty. Nie chcieli podjąć akcji bo twierdzili, ze nie mają nowych opon. Nastepnego dnia oddali auto okolo 14 i okazało sie, ze tylko napompowali. Nie wymieniali alufelgi ani opony. Mogli mi oddac od razu auto. Usterka spowodowana byla kradziezą włazu studzienki. Sytuacja numer 2. Zlecono w serwisie wymiane baterii w pilocie auta Toyota Auris Hybrid. Panowie baterie wymienili, skasowali i super. Potem tydzien pracy, 2 tygodnie urlopu i wsiadam pi urlopie - autko martwe, akumulatory rozladowane. Naładowałem akumulator zgodnie z instrukcją i nadal nie chce odpalic pokazujac brak kluczyka. Wezwano asssiatnce i Pan przyjechal i wymienil baterie w breloku w ktorym jest immobilizer. Panowie w tym salonie nie wiedzieli, ze są tam 2 baterie. Pan z assistance powiedział, ze to częste w serwisach tej marki. Pracownicy są leniwi, brak im profesjonalizmu, a cierpi dealer bo tu chodzi o chęci dobrej obslugi i wiedzy.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 17:34
Salon - samochody nowe
Jestem klientem od ...
... ponad 12 lat. Obsługa klienta zawsze była bez zarzutu - dzisiaj niestety doświadczyłem jej upadku. Po moim niezadowoleniu z faktu, że po przeglądzie dostaje samochód wymagający pilnej wizyty w innym warsztacie ("bo nie spawamy"), Pan Serwisant dzwoniąc przy mnie do mechanika po szczegóły stwierdził że na niego "krzyczę" i "się awanturuję". Co było bezszczelnym kłamstwem. (Awanturować zacząłem się dopiero później, w reakcji na kłamliwe obmawianie mnie - w mojej obecności - z mechanikiem)
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 19:43
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam! ...
... Z pewnością to najmniej profesjonalny serwis toyoty z jakim miałem do czynienia. Bardzo nieuprzejma obsługa ale co niestety gorsze-mało kompetentna. Doradca serwisowy nie chce przyjąć zgłoszenia ponieważ autem wcześniej zajmował się inny doradca. Nie potrafi również ocenić jaki pracownik i na jakim stanowisku serwisowym miałby zajmować się naprawą. Zamiast tego proponuje żeby kontaktować się z panem X, ktory wcześniej zajmował się samochodem bo ma dokumentację naprawy. DRAMAT!!! I wielki wstyd dla Toyoty... Szczerze nie polecam i radzę omijać szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 12:14
Salon - samochody nowe
Przegląd gwarancjyny ponad ...
... 2 h, tylko wymiana filtru i oleju. Po co umawiają na godzinę skoro tyle to trwa. Auto mogę umyc sama. Nie miła obsługa. Przecież przyjechałam tylko yarisem a nie Lexusem wiec nie musza nawet wody proponować. Maszkara
Użytkownik sieci
29 października 2019 13:56
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, przykro ...
... to nawet opisywać. Po prostu DRAMAT!!! Auto do waszego "ASO" wstawiłem w czwartek, w związku z licznymi błędami na desce rozdzielczej, panowie stwierdzili, że najprawdopodobniej do wymiany jest akumulator i auto musi zostać na noc na prostowniku w celu sprawdzenia. Po takiej informacji umówiłem się z pracownikiem odpowiadającym za moje auto aby skontaktował się ze mną jak tylko auto będzie sprawne. W piątek, do godz 14, wykonałem 6 połączeń telefonicznych do niniejszego aso toyoty z prośbą o kontakt/informację, a także pozostawiłem 3 wiadomości na recepcji. W końcu sukces! Jest informacja, że auto jest sprawne i czeka na odbiór!! Przyjeżdżam po auto około godz. 16, Pan z działu serwis rozpoczyna procedurę wydawania auta i uwaga : zapala silnik i znowu te same błędy!!!!! Do tego z rozbrajającą szczerością udziela mi informacji iż on nie wie czy tego auta nie należałoby pozostawić znowu w ASO. Następnie przychodzi mechanik kasuje błędy i wyjaśnia że nie zostały one skasowane po odpięciu akumulatora. Konkluzja jest jedna, zadzwoniliście państwo do klienta chcąc wydać niesprawne auto!!! A mój czas już Państwa nie interesuje. Z takim nastawieniem Państwa pracowników, ja jako potencjalny nabywca kolejnej floty aut po prostu nie mogę/nie chcę brać Państwa marki pod uwagę. Mam nadzieję że niniejszą opinie przeczyta ktoś z megementu i wyciągnie stosowne wnioski. Z poważaniem Ciąg dalszy perypetii: po 3 dniach od odebrania auta z Państwa ASO, auto nie odpala, a na konsoli choinka komunikatów w tym check engine! (2 letnia Toyota Avensis 1,8). Po wcześniejszej rozmowie z kierownikiem serwisu, auto trafia ponownie do Państwa ASO w Piasecznie, gdzie spędza 5 dni. Obecnie jest już naprawione i jeździ tylko czy nie można było tak od razu? Drogi Czytelniku niniejszej opinii, wnioski z ww. sytuacji pozostawiam Tobie. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
3 października 2019 13:19
Salon - samochody nowe
Okazuje się że ...
... auta są jednak awaryjne psują się części które powinny wytrzymać o wiele więcej kilometrów. No ale niema się co dziwić są to elementy produkcji chińskiej .
Użytkownik sieci
29 września 2019 09:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki