89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 19:57
Salon - samochody nowe
Nie doczekałem się na obsługę.
Użytkownik sieci
18 maja 2021 09:59
Salon - samochody nowe
Uwaga oszuści!!! Moja ...
... opinia dotyczy dawnego przeglądu gwarancyjnego, ale do tej pory mi nie przeszła złość... Otóż zaraz po zakupie auta wypadł mi przegląd gwarancyjny, więc nie chcąc tracic gwarancji czym prędzej udałam się na niego do Piaseczna. Następnego dnia odbierając auto dostałam dłuuuugą specyfikację co zostało wymienione, sprawdzone itp. Dodatkowo zostałam poinformowana, że auto zostało sprawdzone wzdłuż i wszerz, i wszystko jest super. Zwrócono mi nawet uwagę, że na jednej z felg jest odprysk po kamyczku.. Oczywiście za taki przegląd zapłaciłam milion monet, ale uznałam, że prześwietlenie całego auta widocznie musi kosztować. Zadowolona odebrałam auto. 2 tygodnie później stanęłam na moście z awarią układu chłodzenia. Auto zostało zholowane do Piaseczna. Diagnoza: uszkodzona chłodnica, brak płynu chłodniczego.. Ku mojemu zdziwieniu, wprosilam się na warsztat, gdzie auto było na podnośniku, gołym okiem było widać uszkodzenie chłodnicy oraz wyschniętą plamę po płynie chłodniczym na pokrywie, co wskazuje, że uszkodzenie chłodnicy nastąpiło zdecydowanie wcześniej niż przegląd gwarancyjny... Zatem w tym miejscu należy zadać pytanie, czy w ogóle był wykonany przegląd gwarancyjny????! Z ostatniego przeglądu gwarancyjnego zrezygnowałam oddając auto do zaufanego mechanika, który wymieniając olej stwierdził, że jest tak czarny, że prawdopodobnie nikt go wcześniej nie wymieniał... Czy to znowu przypadek???? Czytając opinie o tym miejscu to może sprzedaż aut jest na wysokim poziomie, ale serwis to jakiś totalny żart!!!!! Nie polecam.. PS. Ustosunkowując się do Państwa wyjaśnień chciałabym dodać, że chłodnica była już uszkodzona przed przeglądem gwarancyjnym jaki wykonałam u Państwa w serwisie, gdyż kupiłam auto z takim uszkodzeniem o czym sama nie wiedziałam, a osoba od której kupowałam auto później się do tego przyznała!!!!!! Więc zadam ponownie pytanie, czy rzeczywiście był przeprowadzony przegląd gwarancyjny??? 🤔
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 20:53
Salon - samochody nowe
Będąc w trasie ...
... padły mi hamulce ( pękł jeden z przewodów hamulcowych) dotoczyłem się z nadzieją do ASO Toyoty i tu czar prysł. Pierwszym problemem było to, że nie byłem umówiony ( na co odparłem przesympatycznej Pani, że jak bym wiedział, że będę miał awarię to bym inny samochód wziął) prawie 30 minut czekania na rejestrację. Myślałem, że trafiając do aso marki której samochód użytkuję nie będzie problemu z szybkim zarobieniem przewodu hamulcowego i powrotu na trasę. po czym się dowiaduje, że salon nie zarabia przewodów tylko wymienia na nowe i tylko oryginalne, czas oczekiwania na naprawę ponad 24 H !!! koszt ponad 1000zł ( części oczywiście nie ma na miejscu) skończyło się tylko na potwierdzeniu, że nie mam hamulców.Samochód na lawetę i transport do warsztatu który poradził sobie z problemem w 2 godziny za 1/3 kwoty Brak jakiejkolwiek pomocy, nawet na częściach nie oryginalnych ( w innych aso bez problemu montują zamienniki, czy to aso Toyoty czy np Mazdy) - ja osobiście nie polecam Odpowiedź na komentarz właściciela: Nie było propozycji montażu zamiennika wysokiej jakości ( bo myślę, że w Warszawie nie było by problemu z kupnem przewodu w jakiejkolwiek większej hurtowni motoryzacyjnej z dowozem do Państwa serwisu) od początku była tylko mowa o oryginalnej części i długim czasem oczekiwania - moim zdaniem zabrakło pomysłu i chęci jak dobrze rozwiązać tą sprawę, tym bardziej, że trafiłem do ASO w dużym mieście a nie do warsztatu w szczerym polu.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 19:07
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
12 lutego 2021 18:53
Salon - samochody nowe
Obsługa nie miła ...
... leniwa teksty typu "jak ma pan gdzies taniej to niech pan tam idzie " porażka !!! Odpowiedź. Dotyczy dział aut nowych oraz dział aut używanych gdzie pracownik nawet nie chciał wyjść na 5 minut bo stwierdził że mu się nie opłaca. Szkoda że traktujecie tak klienta który kupił już od was 5 aut nowych w przeciągu 10 lat... na szczęście w drugim salonie obsługa była profesjonalna i kupiliśmy 2 auta pozdrawiam.
Użytkownik sieci
15 listopada 2020 09:00
Salon - samochody nowe
Wystawili urzywaną toyotę ...
... verso ,(stan idealny) a na żywo , cztery elementy do malowania.
Użytkownik sieci
17 października 2020 20:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, obsługa jest na niskim poziomie. Nikt się nie interesuje, a jak już ktoś podejdzie to na zwykle pytania otrzymaliśmy chamskie odpowiedzi.
Użytkownik sieci
8 października 2020 22:58
Salon - samochody nowe
Ten serwis mnie kiedyś bardzo dotkliwie skrzywdził 😢
Użytkownik sieci
24 września 2020 17:08
Salon - samochody nowe
Wszystko dobrze, dobry ...
... kontakt i mila obsluga. 1 gwiazdka za brak wlaczenia odkurzacza, wystarczylyby 2min aby posprzątać po swoich czynnosciach serwisowych we wnetrzu auta.
Użytkownik sieci
17 września 2020 11:32
Salon - samochody nowe
Client serwis jak w słabej państwowej przychodni
Użytkownik sieci
13 września 2020 21:53
Salon - samochody nowe
Chodzeń Lexus i ...
... Toyota to naciągacze, dodają jakieś lewe kosztorysy do floty
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 12:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 16:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 14:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Okropna obsługa klienta (Wersja oryginalna) Terrible customer service
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 14:22
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obsługa łóżek wszyscy pracownicy są leniwi ... Proszę poprawić obsługę dzięki dobremu klientowi (Wersja oryginalna) Bed service all staff are lazy... Please improve your service with good customer
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 12:55
Salon - samochody nowe
Witam, żeby nie ...
... było że nikt nie czyta i nie bierze pod uwagę opinii o Państwa salonie/serwisie. Na podstawie tych opinii widzę że nie szanujecie swoich klientów i ich czasu, dlatego skorzystam z innego serwisu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 10:11
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis Toyoty ...
... to jakaś porażka oddaliśmy auto na pierwszy serwis po roku użytkowania, serwis trwał 2 godz wszystko pięknie, wracamy trasa i nagle huk, Panowie z serwisu nie zamontowali dobrze osłony silnika i połamała się przy dużej prędkości. Pan z serwisu twierdził że oni przecież nic tam nie robili! Ciekawe jak zlewali olej? Nie polecam serwisu.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2020 08:38
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Nie wpłacać zaliczek. Nic nie zamawiać. W lutym wpłaciłem 10.000 na auto które miało być na początku maja. Po wielokrotnych próbach kontaktu z mojej strony pod koniec marca zostałem poinformowany ze auto może być w lipcu, może w sierpniu a może wcale? Do dzisiaj tj. 07.04.br. nie odzyskałem wpłaconej zaliczki bo ciągle mnie zwodzą. Ciągle im czegoś brakuje, albo czasu albo podpisu albo chęci a jak zadzwoniłem do głównej księgowej to jeszcze zrobiła mi awanturę zamiast przeprosić.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 07:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 grudnia 2019 11:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki