89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 maja 2024 15:36
Salon - samochody nowe
Profesjonalna diagnoza i szybka naprawa usterki.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 16:23
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 20:41
Salon - samochody nowe
Samochód oddany na ...
... przegląd, cena wyższa niż u konkurencji a auto zostało oddane brudne. Na Żeraniu odbiera się samochód umyty, pachnący i posprzątany.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 07:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 18:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 12:46
Salon - samochody nowe
Serdeczne, wielkie podziękowania ...
... dla Pana Bartka Jagiełły za wkład pracy przy sprzedaży samochodu używanego. Jego zaangażowanie, pełen profesjonalizm, chęć niesienia wszelkiej pomocy, odpowiedzi na nurtujące mnie pytania/ zagadnienia zaslugują na najwyższe uznanie. Na uznanie pracy Pana Bartka zasługuje także dotrzymywanie ustalonego terminu ( obejrzenia auta,przeglądu , odbioru po zakupie), daje się odczuć, że zależy mu, aby klient wyszedł w pełni usatysfakcjonowany zakupem i ... wrócił po paru latach po kolejne auto. Z całą odpowiedzialnością mogę polecić usługi świadczone przez Pana Bartka Jagiełłę, a Pracodawcy gratuluję wspaniałego pracownika.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 07:48
Salon - samochody nowe
Doskonala obsluga.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2024 15:28
Salon - samochody nowe
Auto serwisowałam od ...
... wielu lat. Ostatni przegląd w 10.2023. dostałam zapewnienie, ze akumulator jest naładowany i sprawny. Dżin przed wyjazdem na ferie zimowe 01.2024. akumulator padł, choć auto stało w garażu podziemnym. W punkcie wymiany akumulatorów okazało się, że urażeniem nie jest dokręcone prawidłowo, brakuje śruby. Mimo posiadania przedłużonej(płatnej) gwarancji na auto, nie można mieć pewności, ze wszystko jest przejrzane i zrobione prawidłowo. Zawiodłam się jednak najbardziej, gdy po złożeniu reklamacji zamiast przeprosin przeczytałam wyłączenie peany, jak to pracownicy wszystko dobrze zrobili! Customer Experience zero.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 00:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 15:26
Salon - samochody nowe
Gdyby była opcja ...
... 0 gwiazdek to na tyle właśnie zasługuje ten salon. W wielkim skrócie mówiąc auto kupione we wrześniu2022, podczas odbioru sprzedawca był nieobecny i auto oddawał nam ktoś inny. Dodatkowo zamówiony został m.in. bagażnik dachowy, podczas wydawania auta Pan był w wielkim szoku bo według niego żadnego bagażnika być nie powinno - pokazałam specyfikację i odnotowano to w protokole i wróciłam do domu. Potem przez 7msc pisałam maile i dzwoniłam do Pana który był odpowiedzialny za sprzedaż - ale uwaga (!) nie odbierał telefonów, nie odpisywał na maile a gdy recepcja przełączała z zewnątrz moje połączenie to sie rozłączał. Następnie po tych 7msc walki pojawiłam się na przeglądzie i ponownie rozpoczęłam walkę odnośnie bagażnika, o dziwo pojawił się jakiś Pan Kierownik (niestety nie pamiętam czego dokładnie) i zapewnił że w tym tygodniu wyślą bagażnik na adres domowy. Normalny człowiek by pomyślał że sprawa załatwiona ale Toyota Chodzeń Piaseczno się nie poddaje! Bagażnika ani widu ani słychu więc ponownie dzwonię i zero reakcji. Sytuację wygrałam po ponad 1,5roku od odbioru auta i wywalczyłam rekompensatę finansową w równowartości bagażnika. W międzyczasie podczas kilku telefonów usłyszałam że tak to niestety wygląda i tyle może trwać sprowadzanie części (istny kosmos, żeby to trwało 1,5roku to chyba musieliby wytwarzać swój własny plastik na zapleczu a potem ręcznie kształtować bagażnik na recepcji) Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi być traktowany jak śmieć po zakupie auta za 130k. EDIT: bo niestety nie można odpowiedzieć na odpowiedź serwisu dot. mojej opinii. Zanim dział marketingu odpowie na jakąś opinię to polecam się zapoznać z sytuacją. Odnośnie pierwszego przeglądu jest zupełnie inna historia i miało to miejsce w maju 2023 a rekompensatę dostałam w marcu 2024 - więc chyba coś się nie zgrywa w Państwa wersji tej opowieści. Było dokładnie tak jak opisałam i sytuacja została rozwiązana po 1,5 ROKU po wielokrotnych próbach kontaktu gdzie nikt nie odbierał albo się rozłączał albo nie odpisywał na maile albo kierownik zapewniał że w ciągu tygodnia będzie wysłane. Więc za przeproszeniem proszę nie opowiadać głupot i mam nadzieję że też kiedyś traficie na taką obsługę jaka jest reprezentowana przez ten salon i będziecie się półtora roku prosić o coś za co zapłaciliście. Z całego serca tego życzę. A wszystkim którzy chcą tu kupić auto i je serwisować polecam zastanowić się z 10 razy.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 18:35
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu na ...
... najniższym poziomie. Robią pomiary grubości tarczy nie zdejmując koła z wynikiem co do milimetra. Naciągacze i oszuści...
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 18:29
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu to ...
... dramat i tragedia. Pan kierownik serwisu leży rozłożony za szybą i udaje że pracuje, nie ma obowiązku wyjść do klienta w sprawie skargi i reklamacji. Praktycznie już po odebraniu auta z serwisu nie ma gdzie złożyć reklamacji. Po 6 godzinach od zgłoszenia problemu przez telefon nawet nikt nie miał czasu porozmawiać z mechanikiem. Odradzam wizyty w tym serwisie.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 15:25
Salon - samochody nowe
Polecam dział samochodów ...
... używanych. Szczególnie Pan Filip. Bardzo sprawna i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 10:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 20:18
Salon - samochody nowe
Szybka obsługa... Więcej nie ma co pisać.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 20:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 15:24
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 11:39
Salon - samochody nowe
Dziękuje za pomoc. ...
... Pozdrowienia z Krakowa dla Pana Piotra Przepiórkę. Obsługa klienta na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 17:37
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed zakupem ...
... części samochowych w Toyota Chudzeń Piaseczno, jeśli część się zepsuje będą robić wszystko, żeby nie uznać reklamacji, sprawa skierowana do Rzecznika Praw Konsumentów . Firma dramat obsługa dramat!!!!
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 11:28
Salon - samochody nowe
Podziękowanie dla Pana ...
... Jakuba Walczaka za profesjonalną obsługę przy zakupie pojazdu, pomimo, że długo czekałem na auto Pan Jakub informował na bieżąco o stanie realizacji zamówienia.