89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2020 23:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2020 15:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 20:38
Salon - samochody nowe
Bardzo ładny salon. Miła atmosfera.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 19:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 15:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2019 11:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 grudnia 2019 22:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 grudnia 2019 06:00
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 08:46
Salon - samochody nowe
Już 3 samochody u nich odebrałem
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 17:44
Salon - samochody nowe
Kiepska obsluga. Auto ...
... dotarlo do serwisu o 16:30. Warsztat do 20. Usterka byla taka, ze ucieklo powietrze z 1 kola po wjechaniu w dziurę (brak zakrycia studzienki). Potem uciekło z 2 koła. Serwis assistamce wezwał autolawete. Zawiezli auto do Toyoty. Nie chcieli podjąć akcji bo twierdzili, ze nie mają nowych opon. Nastepnego dnia oddali auto okolo 14 i okazało sie, ze tylko napompowali. Nie wymieniali alufelgi ani opony. Mogli mi oddac od razu auto. Usterka spowodowana byla kradziezą włazu studzienki. Sytuacja numer 2. Zlecono w serwisie wymiane baterii w pilocie auta Toyota Auris Hybrid. Panowie baterie wymienili, skasowali i super. Potem tydzien pracy, 2 tygodnie urlopu i wsiadam pi urlopie - autko martwe, akumulatory rozladowane. Naładowałem akumulator zgodnie z instrukcją i nadal nie chce odpalic pokazujac brak kluczyka. Wezwano asssiatnce i Pan przyjechal i wymienil baterie w breloku w ktorym jest immobilizer. Panowie w tym salonie nie wiedzieli, ze są tam 2 baterie. Pan z assistance powiedział, ze to częste w serwisach tej marki. Pracownicy są leniwi, brak im profesjonalizmu, a cierpi dealer bo tu chodzi o chęci dobrej obslugi i wiedzy.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 07:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 15:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 17:34
Salon - samochody nowe
Jestem klientem od ...
... ponad 12 lat. Obsługa klienta zawsze była bez zarzutu - dzisiaj niestety doświadczyłem jej upadku. Po moim niezadowoleniu z faktu, że po przeglądzie dostaje samochód wymagający pilnej wizyty w innym warsztacie ("bo nie spawamy"), Pan Serwisant dzwoniąc przy mnie do mechanika po szczegóły stwierdził że na niego "krzyczę" i "się awanturuję". Co było bezszczelnym kłamstwem. (Awanturować zacząłem się dopiero później, w reakcji na kłamliwe obmawianie mnie - w mojej obecności - z mechanikiem)
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 21:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 17:56
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra i miła załoga doradców serwisowych!
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 13:10
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 07:36
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 grudnia 2019 21:34
Salon - samochody nowe
Przesympatyczni pracownicy stacji ...
... zwłaszcza działu handlowego życzliwi pomocni nawet w sprawach serwisowych uśmiechnięci z pozytywbym nastawieniem do klienta. Milo tutaj być i wracać
Użytkownik sieci
9 grudnia 2019 13:30
Salon - samochody nowe
Witam, Pragnę podziękować ...
... Panu Marcinowi Węcławiakowi oraz Pani Iwonie Zielińskiej-Załuskiej za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z rurką do klimatyzacji. Kupiłem w Toyota Piaseczno Chodzeń używaną Toyote Yaris 2015 R. Niestety okazało się że przewód aluminiowy od klimatyzacji jest nieszczelny i wymaga wymiany. Pani Iwona oraz Pan Marcin dołożyli wszelkich starań, aby mi pomóc. I w moim imieniu poprosili producenta o wymianę rurki z tytułu dobrej woli producenta. Koszt rurki to ok 1200 zł Dlatego jestem bardzo wdzięczny za pomoc i niezostawieniu mnie w potrzebie. Polecam ten salon.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 19:43
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam! ...
... Z pewnością to najmniej profesjonalny serwis toyoty z jakim miałem do czynienia. Bardzo nieuprzejma obsługa ale co niestety gorsze-mało kompetentna. Doradca serwisowy nie chce przyjąć zgłoszenia ponieważ autem wcześniej zajmował się inny doradca. Nie potrafi również ocenić jaki pracownik i na jakim stanowisku serwisowym miałby zajmować się naprawą. Zamiast tego proponuje żeby kontaktować się z panem X, ktory wcześniej zajmował się samochodem bo ma dokumentację naprawy. DRAMAT!!! I wielki wstyd dla Toyoty... Szczerze nie polecam i radzę omijać szerokim łukiem!