89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 października 2024 08:13
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa i profesjonalna. Bardzo polecam
Użytkownik sieci
26 października 2024 11:37
Salon - samochody nowe
Dziękuję za pomoc Konradowi Leśkiewiczowi, cudowna obsługa!!!
Użytkownik sieci
21 października 2024 10:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2024 20:18
Salon - samochody nowe
Jakość musi kosztować.
Użytkownik sieci
18 października 2024 22:18
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
17 października 2024 16:49
Salon - samochody nowe
Kupowałem auto i ...
... jestem bardzo zadowolony. Jesteśmy z żoną pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i ogromnego zaangażowania Pana Marcina Raczkowskiego. Dziękujemy również Panu Konradowi Leśkiewicz za pomoc w zapoznaniu się z samochodem. Miło i profesjonalnie. Gorąco polecamy.
Użytkownik sieci
17 października 2024 10:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 października 2024 23:18
Salon - samochody nowe
Podczas wizyty w ...
... autoryzowanym serwisie miałem problem z przyjęciem zgłoszenia dotyczącego usterek mojego samochodu, który znajduje się na gwarancji. Początkowo moje uwagi dotyczące wyświetlających się komunikatów, takich jak 'Nie można uruchomić', 'Nie można zsynchronizować profilu', 'Błąd aktualizacji oprogramowania', a także problemów z regularnym wylogowywaniem mnie z systemu, pomimo zaznaczonej opcji niewylogowywania, nie zostały w pełni uwzględnione. Dopiero po zapowiedzi, że rozważam kontakt z infolinią Toyota Europe, zgłoszenie zostało formalnie przyjęte. Dowiedziałem się, że problem uciążliwych komunikatów jest znany, ale obecnie nie ma na to rozwiązania. Jako właściciel auta na gwarancji, oczekiwałem, że zgłoszenie zostanie przyjęte od razu, gdyż był to już trzeci raz, kiedy zgłaszałem ten problem. Zaskoczyła mnie reakcja serwisu, gdzie zostałem zapytany, dlaczego zgłaszam usterkę, skoro auto funkcjonuje mechanicznie. Komunikaty jednak zasłaniają ekran, utrudniają korzystanie z nawigacji i rozpraszają podczas jazdy. Zgodnie z zaleceniami producenta, w przypadku takich komunikatów należy kontaktować się z ASO, co uczyniłem. Całe doświadczenie w serwisie było dla mnie nietypowe i rozczarowujące, ponieważ wcześniej nie spotkałem się z takim podejściem w autoryzowanym serwisie. Jedyny dla mnie plus, to lokalizacja, ale i tak w przyszłości nie mam zamiaru tam się wybierać, ze wspomnianych wyżej przyczyn.
Użytkownik sieci
13 października 2024 20:22
Salon - samochody nowe
Najlepsza obsługa, wszyscy ...
... wspierali przy organizacji niespodzianki, pomocni, profesjonalnie i sympatyczni. Poza tym fajnie zorganizowane miejsce.
Użytkownik sieci
11 października 2024 15:31
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 października 2024 13:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2024 19:53
Salon - samochody nowe
Ogromne podziękowania dla ...
... Pani Patrycji !!! To nie Toyota jest marką samą w sobie tylko Pani Patrycja !! PEŁEN PROFESJONALIZM OD A DO Z !! Pozdrawiamy SERDECZNIE i dziękujemy za pomoc w zakupie samochodu.
Użytkownik sieci
5 października 2024 16:00
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolona ...
... brak komunikacji.Dzwonilam 28.09.24 pytałam o możliwość kupna i zamontowania koła dojazdowego powiedziano ,że tylko na zapisy w serwisie.Zadzwoniłam w poniedziałek okazało się że nie jest potrzebny ,ale zapisano mnie na sobotę usługa wykonana tylko mata do bagażnika nie pasuje ,prosiłam o informację dlaczego wycieraczki nie włączają się w trybie automatycznym jaką dostałam odpowiedź to sobie niech pani pokręci tak odpowiedział Pan z serwisu pragnę poinformować że mam 70lati prosiłamo pomoc.
Użytkownik sieci
5 października 2024 08:15
Salon - samochody nowe
poszukuję samochodu osobowego ...
... rodzinnego ale dopiero na przyszły rok,
Użytkownik sieci
4 października 2024 16:37
Salon - samochody nowe
Salon wygląda ładnie. Pracownicy mili. Polecam.
Użytkownik sieci
3 października 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Od kilku dni ...
... jestem posiadaczką nowej Toyoty zakupionej w salonie w Piasecznie .Od samego początku Pani Patrycja wszystko dokładnie wyjaśniła przeprowadziła krok po kroku przez wszystkie procesy od wyboru, zamówienia do zakupu samochodu.Jestem bardzo zadowolona z obsługi i polecam ten salon a przede wszystkim Panią Patrycję z którą cały proces zakupu przeszedł bardzo sprawnie.Ode mnie maksymalna ilość gwiazdek.:) Polecam
Użytkownik sieci
1 października 2024 19:44
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna i ...
... miła obsługa. Podziękowania dla pani Iwony i pana Jakuba Walczaka i innych pracowników.
Użytkownik sieci
30 września 2024 09:08
Salon - samochody nowe
Najgorsza ze wszystkich ...
... Toyot w Warszawie, zabrali samochód na naprawę i zgubili go!!! Po naprawie stało gorzej od tego co było przed. Jak kupowałam samochód wszyscy byli mili, kiedy obsługa samochodu, to najgorsze miejsce. Pan kierownik oddziału blacharskiego tak i nie skontaktował się, zdecydował a po co kiedy właściciel samochodu obcokrajowca. Po prostu zespół rasistow!!!!
Użytkownik sieci
22 września 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Jestem ...
... bardzo zadowona z obsługi serwisu samochodu w Toyota Yaris w salonie Chodzeń ul. Puławska Miałem przygodę z zatankowanie złego paliwa. Po przeglądzie i wymianie pewnych części samochód jeździł bezbłędnie. Po trzech dniach zapaliła się kontrolka, auto nie gotowe do jazdy. Co teraz robić. Chyba ponownie odstawić auto do serwisu. Auto nie chce zapalić. Pozdrawiam i do zobaczenia w serwisie.
Użytkownik sieci
20 września 2024 10:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek