88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 12:03
Salon - samochody nowe
TO prawdopodobnie najdroższy ...
... salon samochodowy TOYOTY w regionie firmy. Nie da się kupić w normalnej cenie samochodu Szczytem bezczelności jest taka sytuacja, gdy najpierw mówią, że się nie da zmienić ceny, z tej co widać na stronie www.toyota.pl, a gdy pokaże im się ofertę z innego salonu to nagle się da. Dla zasady radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 09:45
Salon - samochody nowe
Voucher na akcesoria ...
... za niedotrzymanie terminu, który mi obiecano od połowy października nie dotarł do mnie. Doradzca klienta obiecywał mi już kilka razy że akcesoria zostały wysłane. Niestety na obiecankach się skończyło. Dopiero po mojej dłuższej interwencji i niezliczonej liczbie telefonów wysłano mi moje obiecane akcesoria - po prawie 4 miesiącach. Gdyby nie to to nie wiem czy bym je dostał. Może ja byłem tylko tak potraktowany….
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 20:05
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM TEGO ...
... SALONU! Umówieni byliśmy z Panem z działu aut używanych. Chodziło nam o zakup toyoty yaris, którą Pan zachwalał telefonicznie, a po zapytaniu o opony zimowe odpowiedział ,,nie widzę problemu żeby je założyć” za to na miejscu przyjął inną wersję i stwierdził że ,,TO NIE PIEKARNIA ŻEBY WZIĄĆ BUŁKI Z PUŁKI I ZAŁOŻYĆ I TRZEBA TO NAJPIERW ZAMÓWIĆ” (wspomnę że zrobiliśmy do salonu na próżno 300km, a sprzedawca chyba myślał, że na pusto nie ma co wracać;)). Samochód na zdjęciach wyglądało okej po przyjeździe nie było już tak fajnie; Okazało się że malowany był cały bok auta ( oczywiście nie raczył o tym wspomnieć przed przyjazdem) Obszorowane progi, zderzak w innym kolorze w środku okruchy i ogólnie nie doczyszczony.. Rozmawiając z potencjalnym kupcem radzę sprzedawcom bardziej się przygotować merytorycznie. Nie polecam i radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 18:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 13:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 grudnia 2023 10:05
Salon - samochody nowe
Samochód nowy ale ...
... lakier zniszczony przez odklejanie folii zabezpieczającej auto.
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 19:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam omijać ...
... szerokim łukiem Oddawany samochód mocno brudny w środku Znikomy kontakt z klientem podczas naprawy Nowy zderzak po malowaniu pełno zadziorów Ślizg mocujący prawdopodobnie klejony bo wystaje pomiędzy elementami jakaś masa bitumiczna Zamykają przed nosem drzwi od warsztatu kiedy pokazuje im te usterki i na szybko wydłubują klej Naprawa odbyła się po 2 msc po upoważnieniu ich
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 15:20
Salon - samochody nowe
Nie można dodzwonić ...
... się do serwisu aby umówić przegląd (podejmowałem próby przez 3 dni). Poza telefonem stacjonarnym próbowałem na komórkowy (nikt nie odbiera, nie oddzwania). Meil z zapytaniem został zignorowany. Nie polecam.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 12:08
Salon - samochody nowe
Nie kompetentni ludzie ...
... tam pracują, mają klientów gdzieś, marni fachowcy, nie oddzwaniają, nie polecam !!!!
Użytkownik sieci
16 października 2023 18:28
Salon - samochody nowe
Czy firma jest ...
... godna polecenia? Umówiłem się telefonicznie na zakup samochodu używanego, który znalazłem na stronie internetowej, ale zanim zdążyłem odesłać wypełnione dokumenty, auto zostało sprzedane komuś innemu. To jaka może być moja opinia?
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 16:36
Salon - samochody nowe
Auto holowane do ...
... serwisu, na gwarancji. Mija półtora tygodnia, dzwonię po raz 10 do serwisu, proszę o kontakt z kierownikiem serwisu. Wcześniej próbowali mnie zbyć informacją, że skrzynia jest do naprawy i potrwa to 3 tygodnie. Pan w słuchawce odłożył telefon na bok i pyta kogoś o auto, słychać "no przecież nawet go nie ruszyliśmy". Porażka.
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 15:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 września 2022 12:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2022 18:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 czerwca 2022 10:16
Salon - samochody nowe
Długi okres wyczekiwania.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2022 13:18
Salon - samochody nowe
Wymiana opon trwa ...
... ponad 2,5 godziny. Samochód zabrany, a Panowie mają czas na wszystko tylko nie wymianę. Nie polecam. Samochody ładne to wiadomo.
Użytkownik sieci
16 marca 2022 21:12
Salon - samochody nowe
Witam, byłem zainteresowany ...
... kupnem nowej Corolli hybrid, 25 minut oglądania i zero zainteresowania moją osobą!!! Dodam, że było w salonie oprócz mnie tylko jedno starsze małżeństwo. Dwóch Panów i Pani tzw. doradców, bardzo zajęci w telefonie lub laptopie. Dziś zamówiłem nową mazdę. strasznie st
Użytkownik sieci
2 grudnia 2021 06:42
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... wymianę opon to jakaś paranoja - 3 h!!!!! Wymiana umówiona telefonicznie ponad miesiąc wcześniej. Cały dzień stracony. Zero organizacji, tragedia!!!!
Użytkownik sieci
13 października 2021 13:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 20:48
Salon - samochody nowe
W dniu 17.06.2021 ...
... odbył się pierwszy przegląd (14000km) Toyota Corolla. Podczas rozmowy telefonicznej, która miała miejsce w dniu 15.06.2021 uzyskano informację dotyczącą kosztów serwisu z wymianą oleju na 0W20 w wysokości 760 zł (proponowany jest 5W30 tańszy o 60 zł). W trakcie serwisu zaproponowano wymianę filtra pyłkowego, którego koszt wyniósł 105 zł. Dolano także płyn do spryskiwaczy (5 zł) pomimo braku obecności kontrolki niedoboru płynu do spryskiwaczy oraz pomimo zraszania szyby po użyciu spryskiwacza (płyn był w zbiorniku). Ostatecznie za serwis wyliczono 960 zł(skąd 100 zł wiecej?), po uwzględnieniu rabatu Toyota MORE zapłacono 730 zł. Przed rozpoczęciem serwisu zgłoszono wadę pracy wycieraczek "ZBYT NISKA SKUTECZNOŚĆ WYCIERACZEK SZYBY CZOŁOWEJ" uznanej przez Toyota Motor Poland w informacji technicznej. Zalecane jest wówczas wyregulowanie kąta wycieraczek, wymiana piór w przypadku aut z przebiegiem do 15000 oraz poniżej roku. Serwis poinformował, że nie zna tego typu wady oraz że nie posiada stosownego sprzętu do jej naprawy (regulacji kąta ramion). Rozważano także zakup zaprawki do usunięcia odprysku na lakierze, po pytaniu czy serwis wykona to w ramach zakupu oraz wykonywanej usługi serwisowej odesłano jedynie do działu lakierniczego - dodatkowa opłata. Odbiór auta po wykonanej usłudze serwisowej odbył się przy biurku nie zaś przy aucie, aby wskazać oraz zweryfikować wymieniane elementy czy naprawę zgłaszanych usterek. Przykro, że dealer macierzysty nie wykazuje troski o klienta a raczej wykazuje się brakiem profesjonalizmu i chęcią dodatkowego zysku.