Ogólny: | 61 872 35 00 |
Serwis: | 61 872 35 00 |
90%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Ewa Komorowska
31 marca 2025 15:41
Salon - samochody nowe
Nowe auto
Jestem bardzo zadowolona, podejście do Klienta , wszystko wytłumaczone, pokazane !
Użytkownik sieci
17 marca 2025 07:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2025 12:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2025 07:51
Salon - samochody nowe
Jakość i cena Toyota, miła obsługa. Długie terminy
Użytkownik sieci
13 marca 2025 11:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
17 marca 2025 07:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 marca 2025 18:09
Salon - samochody nowe
Totalna porażka. Aż ...
... brak słów żeby napisać coś więcej. Zawsze musi być ten pierwszy raz Nie pozdrawiam
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 15:40
Salon - samochody nowe
Brak podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 08:22
Salon - samochody nowe
Samochód folotowy (Toyota ...
... Hilux) odtawiony 22.01 br do serwisu z problemem alarmu, który załączał się samoczynnie. Pan prowadzący sprawę nie raczył mnie poinformować o czasie usunięcia usterki na który się umawialiśmy. Pomimo moich kilku monitów do salonu w ciągu dnia, nie oddzwonił, odbierał telefonów. Informacje zwrotną otrzymałem 27.01.25 o treści: "Dzien dobry Na dzien jutrzejszy mam dostepna centralke alarmu ktora zostala dedykowana do wymiany W dniu jutrzejszym bedziemy wykonywac wymiane jezeli jest mozliwosc pozostawienia auta" Auto było gotowe do odbioru w pt 31.01.25 r. Kontakt z serwisem jest żenujący. Auto oczywiście nie umyte co jest sprawą drugorzędna, ale na pewno złagodziłoby niesmak pozostawiony obsługą, którą pozostawia wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 16:11
Salon - samochody nowe
Chyba najdroższy serwis ...
... jaki jest same części koszt 9000 zł + robocizna.... inny serwis 3200 z robocizna i częściami... nieuprzejma opryskliwa obsługa... nie przyjmująca zdania klienta.
Użytkownik sieci
1 stycznia 2025 15:06
Salon - samochody nowe
Styczeń 2025 kontynuacja ...
... wątku po miesiacu od kontaktu telefonicznego ze strony Toyot Centrum Poznań- sprzedaeca Pan Oleg który to sprzedał mi auto z brakiem przeglądu i który to przeglądu "załatwił" w 5 minut pieczątką na stacji kontroli Toyota zadzwonił z zapytaniem jak może poprawić zaistniałą sytuację związane zw sprzedażą auta w którym stworzono warunki do zatarcia silnika- zaproponowałem płukanie silnika i wymianę oleju jak i czyszczenie tłoków z nagaru- oczywiście otrzymałem informację że musi to skonsultować że swoim kierownikiem- tak więc czekam miesiąc na odpowiedz. Faktycznie szanujecie Klientów Wpis Grudzień 2024: Brak książki serwisowej i wymiany oleju przed sprzedażą auta. Niby "pewne uzywane" skontrolowane w dziesiatkach punktów kontrolnych, a tu w aucie z przebiegiem 50.000km olej jak smoła!!! Tam nie było wymiany pewnie od nowości! Jak to ma później służyć więcej niż 100.000km skoro serwis to tylko pieczątka. Gdybym sam nie zauważył brak przeglądu to bym wyjechał Pewnym używanym bez ważnego przeglądu technicznego ponad miesiąc!!! Tylko ten fakt kazał mi wjechać na warsztat i wymienić olej- SMOŁA! ŚMIERDZIAL SPALENIZNĄ. Później zdziwienie że uturbiony silnik po 100.000 ma wypalone tłoki.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 01:10
Salon - samochody nowe
Mój Ojciec od ...
... kilku lat jest zadowolonym klientem tego salonu i serwisu, dlatego szukając nowego samochodu dla mojej Mamy właśnie tutaj przyszłam obejrzeć CHR w wersji GR. Niestety nikt się mną nie zainteresował, choć handlowcy wyraźnie się nudzili. Salon prezentuje bardzo okrojoną gamę modelową do obejrzenia. Co ciekawe jakiś czas później wstąpiłam tutaj obejrzeć Yaris GR i sytuacja się powtórzyła. Znowu byłam niewidzialnym klientem. Na szczęście u innego dealera tej marki widziano mnie od momentu przekroczenia przeze mnie progu salonu i to tam będę prowadzić rozmowy na temat CHR (jedynym jego rywalem jest UX).
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 18:45
Salon - samochody nowe
Serwis przedsprzedaży auta ...
... tragedia czysta ściema nie polecam zakupu . Podejście kierownictwa do sytuacji nie przyjemne ktoś próbował zrezygnować z zamówienia odmówiono mu zwrot zaliczki kręcono podczas rozmowy a przecież zaliczki są zwracalne w 100% ! Wiem to bo pracuje w zawodzie . Dużo reklamacji odnośnie akumulatorow 12 v ! Tam poprostu trzeba swoje racje udowadniać odrazy za pomocą prawnika inaczej widać że mają człowieka za głupca może się uda spuścić na drzewo. Niestety ale to drugi serwis któremu podziękuję.!
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 20:10
Salon - samochody nowe
Takiego braku szacunku ...
... do klienta dawno nie widziałem , ludzie tam pracujący są tam chyba za karę. Jednym słowem istna porażka. Odradzam zakupów w pseudo dilerskim salonie !!!
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 14:52
Salon - samochody nowe
Byłem tam 3 ...
... razy w serwisie i za każdym razem usługa trwa najmniej 1.5 h dłużej niż uzgadniamy przed odstawieniem samochodu. Nawet opon nie potrafią wymienić na czas. Nie polecam
Użytkownik sieci
17 lipca 2024 15:44
Salon - samochody nowe
Edit. Pod poprzednim ...
... komentarzem ktoś z Toyoty napisał, że się odezwą w celu wyjaśnienia. Minęły prawie dwa tygodnie i cisza :) Niecałe dwa tygodnie temu miałem okazję oglądać skodę fabie z 2017 roku. Byłem obsługiwany przez Pana Olega, co do jakości obsługi w dniu oglądania nie mam zastrzeżeń. Zastrzeżenia zaczęły się co do stanu technicznego auta i jakości przeglądu w programie "Pewne Auto". Otrzymaliśmy raport wewnętrzny firmy z przeglądu, w którym została błędnie zaznaczona strona przetarcia zderzaka przedniego. Opony zostały oznaczone jako stan prawidłowy i ocenione na 4(nie wiem w jakiej skali). O ile bieżnik jako tako jeszcze był ok, to były one z 2016 roku, a więc są to już 8 letnie opony. Mimo tego byłem w stanie kupić auto, ale zwróciłem uwagę na odboje tylnych amortyzatorów - ich stan był fatalny, były popękane, osłona była luźna przez co brud dostaje się do amortyzatora. Idąc oglądać auto do ASO, liczyłem, że nie będę musiał się przejmować stanem auta (tym bardziej przy reklamie PEWNE AUTO), bo wszystko będzie na najwyższym poziomie, a poczułem się jak u handlarza, gdzie sam muszę szukać wad auta. Przy pominięciu wady o wartości 50 zł jaką mam pewność, że reszta auta została prawidłowo sprawdzona ? Auto było bardzo brudne w środku i na zewnątrz. Mimo to wszystko nie chciałem rezygnować z auta, bo wychodzę z założenia, że każdy popełnia błędy, więc wykonałem do Pana Olega telefon, powiedziałem mu o swoich uwagach, Pan Oleg w trakcie rozmowy udał się do auta i przyznał mi rację. Powiedział, że jedyne co może teraz zrobić to wysłać auto ponownie na serwis i sprawdzenie, oraz, że mam czekać na telefon w połowie następnego tygodnia. Mamy dziś piątek. Telefonu brak, auto zniknęło ze strony, oraz portali. Podejrzewam, że przyjechał jakiś klient który nie sprawdzał(współczuję) Wiadomo, że auto jest używane, ale idąc do ASO i płacąc wyższą kwotę niż rynkowa, oczekuję, że auto będzie w nienagannym stanie technicznym. Odnośnie podejścia handlowca to nawet nie wiem jak to określić. Brak telefonu, smsa, gołębia pocztowego, niczego. Bardzo słabe podejście...
Użytkownik sieci
22 czerwca 2024 23:42
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalnego podejścia ...
... do klienta. Nie polecam tego salonu…
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 23:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 10:38
Salon - samochody nowe
Od czego by ...
... tu zacząć... Do jazdy próbnej wszystko było ok, po jeździe próbnej dałem znać, że jestem zainteresowany kupnem i działamy dalej (był to piątek) Sobota, poniedziałek, wtorek zero kontaktu. W środę dostałem informacje, że Pan który zajmuje się tym autem idzie na urlop w czwartek i piątek, więc nie ma sensu, żeby się tym zajmować więc zacznie to załatwiać dopiero w poniedziałek. Po takiej informacji zrezygnowałem z tego auta i szukałem innego którym zajmował się ktoś inny. Udało się wszystko ogarnąć w ciągu jednego tygodnia, więc z tego byłem zadowolony. Jednakże przy odbiorze auta usłyszałem, że jest ono wysprzątane, zaufałem odebrałem i pojechałem. W domu sprawdzając auto jednak zobaczyłem, że było ono wysprzątane jedynie z wierzchu. Za siedzeniem pełno papierków, gum do żucia przyklejonych do siedzeń z tyłu, podłokietnik na tylnych siedzeniach obrzydliwie brudny, w środku od strony kierowcy pełno plam na każdym kroku. Tragedia.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 22:15
Salon - samochody nowe
Serwis miał wykonać ...
... test akumulatora… usługa miała trwać niecałą godzinę. Zgodnie z wydrukiem na potwierdzeniu wykonania testu - trwała jakieś 15 minut. Nikt nie pofatygował się, żeby poinformować o wykonaniu testu. Po 1h i 40 minutach podeszłam do obsługi serwisu sama i okazało się, że przecież auto już jest do odbioru i czeka… Dwa dni później przyjechałam na wymianę akumulatora. Po realizacji pytam doradcę serwisowego, czy akumulator jest japoński. Usłyszałam, że „nie, ponieważ kosztuje kilka tysięcy i trzeba go sprowadzać na zamówienie… więc jest hiszpański”. Po czym otwieram maskę w samochodzie, a tam… turecki. Jak można robić z klientki idiotkę? Swoją drogą akumulatory japońskiej marki np. Yuasa są w cenie kilkuset złotych dostępne w wielu sklepach internetowych od ręki. Brak słów…
Użytkownik sieci
11 maja 2024 13:04
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... jak w tanim sklepie monopolowym. Pani z recepcji ma pretensje o to że chce być obsłużony i że to ja mam wiedzieć w jaki sposób pracuje Państwa serwis. Słabe zainteresowanie osobą, która przychodzi z zainteresowaniem kupna samochodu. Sugeruję zmianę podejścia do klienta detalicznego.
Użytkownik sieci
11 maja 2024 09:57
Salon - samochody nowe
Toyota Poznań Centrum ...
... zgodnie z swoim komentarzem skontaktowała się, ze mną. Przyznali rację mojego komentarza i złożyli propozycje przekupstwa. Cytując słowa " zapłacimy za serwis olejowy lub klimatyzacji w dowolnie wybranym serwisie Toyoty pod warunkiem, że usunie Pan ten komentarz". Pozostawię to bez dalszego komentarza. Wstyd jeszcze większy dla tego salonu. W dniu dzisiejszym tj. 10-5 miałem okazję obejrzeć auto używane. Toyota Avensis w wersji benzynowej z roku 2016. Zostałem informowany, że auto posiada na elementach drugą warstwę lakieru które w opinii sprzedającego były wynikiem uszkodzeń parkingowych. Zapewniono mnie, że pomiar grubości lakieru nie przekracza 300 mikronów. Auto ze względu na minimalnym przebiegu niecałych 30 tyś jest gwarancją nienagannego stanu pojazdu. Otrzymałem raport autoDna oraz ich wewnętrzny raport z kontroli serwisu ASO potwierdzający nienaganny stan pojazdu. Mimo, że zapowiedziałem oględziny auta na 3 dni przed przybyciem poświęciłem ponad 300 km drogi o kosztach paliwa i autostrady nie wspomnę. Muszę podzielić się tym co zastałem na miejscu. Auto brudne i nie umyte. Stanowczo utrudniało to oględziny i ocenę stanu blacharskiego. Okazało się, że auto posiada całkiem duże zagniecenie tylnych drzwi o którym mowy nie było. Ponadto okazało się, że na zderzaku przednim odchodzi szpachla czyli był naprawiany a nie tylko lakierowany jak przedstawiono i zapewniono w rozmowie telefonicznej. Na prawnym tylnym błotniku wskazania miernika lakieru który użyczył salon wskazał miejscami ponad 1000 mikronów. To również wskazuje na wyprowadzenie w błąd kupującego. Po dokładnym obejrzeniu przodu auta szkoda jaka była musiała być znacznie większa ponieważ spasowanie błotnika przedniego z lewej strony względem słupka A zostawiała wiele do życzenia z kolei po stronie prawej spasowanie błotnika względem drzwi było fatalne. Błotnik nie był w jednej linii z drzwiami, szpara między błotnikiem a drzwiami dużo za duża. Albo zastosowano błotniki zamienne do oryginału albo usługa blacharska była w szerszym zakresie niż deklarowano jako druga warstwa lakieru. Po otwarciu maski stwierdziłem stan płynu chłodniczego dużo poniżej poziomu minimum. Sprzedający był zdziwiony i argumentował, że auto przeszło ich kontrolę. Cóż, nie osądzam jakości kontroli ani okoliczności w jakich płyn zniknął z zbiorniczka. Fakt, jest taki, że było go dużo mniej niż powinno. Wrażenia z wnętrza? Cóż mimo niskiego przebiegu auto brudne, brud można zdrapać paznokciem z kierownicy czy innych plastików wnętrza. W bagażniku rozsypany jakiś proszek. Nawet nie było należycie odkurzone. Generalnie auto kompletnie nie przygotowane do zaprezentowania sprzedającemu. Wprowadzanie w błąd wręcz mijanie się z prawdą w rozmowie telefonicznej przedstawiając auto. Jestem zdegustowany i zniesmaczony ponieważ nie przyszedłem oglądać auto prosto z ulicy aby można było zaskoczyć sprzedającego. Wizyta umówiona 3 dni przed a tłumaczenie sprzedającego, że zlecił dzień wcześniej umycie samochody i mimo to zostało nie umyte i zaprezentowane naprawdę wzbudza we mnie poczucie, że mogło to być świadomym działaniem przed ukryciem innych wad i niedoskonałości auta. Jestem rozczarowany jakością obsługi klienta. Nie tego należy oczekiwać od autoryzowanego salonu szczególnie, że kwota auta była znacząco zawyżona od wartości rynkowej. Nie polecam i odradzam oględziny aut używanych w tym salonie.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 11:22
Salon - samochody nowe
Totalnie odradzam. Nie ...
... wiem, czy to pech, czy co, dziwi mnie tak wysoka ocena... Za każdym razem muszę szukać i czekać na pana obsługującego stację. Pytam ludzi dookoła, nikt nic nie wie. Mimo że nie trafiałem na żadne kolejki, to zdarzało mi się czekać raz 15 minut, raz 20 minut, a ostatnio nawet pół godziny, gdzie do zabawy "znajdź wallyego" musiał przyłączyć się przełożony. Co do samej diagnostyki też mam zastrzeżenia - straszenie, że wszystko do wymiany, skrzynia a najlepiej cały silnik... gdzie po weryfikacji u mechanika i innej SKP okazuje się, że to kilka bzdurek do naprawy. Odwiedziłem to miejsce o te kilka razy za dużo, nie polecam.
Użytkownik sieci
31 marca 2024 04:06
Salon - samochody nowe
Słabo
Użytkownik sieci
16 marca 2024 10:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka