Poproś o ofertę strzałka w lewo
home / Wyniki wyszukiwania / Toyota Poznań Centrum - Grupa Cygan
Zdjęcie profilowe dealera Toyota Poznań Centrum - Grupa Cygan

Toyota Poznań Centrum - Grupa Cygan

pin

Zobacz na mapie

pin

Poznań, Bobrzańska 5

SALON | SERWIS

90%

użytkowników

rekomenduje

4.45
(1272)
white-star Dodaj opinie

Godziny otwarcia:

08:00 - 19:00

09:00 - 15:00

Nieczynne

Toyota Poznań Centrum - Grupa Cygan
ikona informacji ikona informacji biała Informacje ogólne
ikona osoby ikona osoby biała Pracownicy (0)
gwiazda gwiazda Opinie (1272)

Najnowsze opinie

Zobacz wszystkie

Ewa Komorowska

31 marca 2025 15:41

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Nowe auto

Jestem bardzo zadowolona, podejście do Klienta , wszystko wytłumaczone, pokazane !

Użytkownik sieci Opinia z Google

17 marca 2025 07:20

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 marca 2025 12:02

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

14 marca 2025 07:51

Salon - samochody nowe

polecam 3/5
3

Jakość i cena Toyota, miła obsługa. Długie terminy

Użytkownik sieci Opinia z Google

13 marca 2025 11:48

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Wszyscy (0)
Serwis (0)
Salon (0)

Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.

Użytkownik sieci Opinia z Google

15 maja 2020 16:41

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Porządna Stacja badania technicznego.

Użytkownik sieci Opinia z Google

8 maja 2020 13:25

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

"ocena 0" Porażka ...

... polityka u nas nie kupiłeś to mamy cię w ciemnej. Nie podjęli się naprawy gwarancyjnej bo coś tam coś tam kłamstwa. Żenada to nie powinien być ASO nie polecam strata czasu

Użytkownik sieci Opinia z Google

28 kwietnia 2020 15:35

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Od listopada ub. ...

... roku negocjowałem z przedstawicielem Toyota Poznań Centrum zakup (poprzez firmę leasingową) Toyoty Hilux. Otrzymałem ofertę która mnie satysfakcjonowała, doradca doradził, jakie wyposażenie warto rozważyć, i wspólnie skonfigurowaliśmy auto, które będzie spełniać moje oczekiwania: model SR5, dodatkowo lakier metalik, progi aluminiowe, czujniki parkowania, dodatkowy alarm, hak holowniczy, wykładzina polietylenowa przestrzeni ładunkowej, zabudowa i system wspomagania otwierania i zamykania klapy. Zostałem poinformowany o około 3-tygodniowym okresie oczekiwania. 21 listopada podpisałem umowę z firmą leasingową, o czym natychmiast telefonicznie poinformowałem przedstawiciela TPC. W odpowiedzi usłyszałem, że auto "już jest do nas w drodze". 22 listopada dostałem potwierdzenie na mejla zamówienia samochodu przez leasingodawcę. Gdy zbliżał się termin trzech tygodni od zamówienia i dzwoniłem w sprawie auta, za każdym razem słyszałem: jeszcze kilka dni, jeszcze tydzień, samochód już do nas jedzie. Podczas jednej z rozmów została ustalona data odbioru: 23 grudzień. Przed wyjazdem do salonu zadzwoniłem aby się upewnić czy na pewno jechać, ponieważ ostatnie odwlekanie terminu i brak konkretnych odpowiedzi wzbudziło moje wątpliwości. I właśnie w ustalony dzień odbioru usłyszałem: samochodu nie będzie przed świętami! Po rozmowach z Panią kierownik działu flotowego otrzymałem informację, że samochód będzie do odbioru 24 grudnia, jednak z wyposażenia będą tylko czujniki parkowania i wykładzina. Auto odebrałem, a montaż pozostałych elementów (oprócz alarmu - z powodu urlopu elektryka) został umówiony na 27 grudnia. W zamian za opóźnienie zaoferowano mi orurowanie przednie gratis (wcześniej miałem za nie zapłacić promocyjną cenę). 27 grudnia dostarczyłem samochód na umówioną godzinę. Zostałem poinformowany, że w tym dniu nie zostanie zamontowany również hak - z powodu nieobecności elektryka. Samochód z pozostałymi elementami wyposażenia dodatkowego miał być gotowy tego samego dnia. Jednak gdy miałem już odjeżdżać udostępnionym mi autem zastępczym otrzymałem informację, że zabudowa również nie zostanie zamontowana, ponieważ.... nie zgadza się kolor!!! Wobec tego straciłem pół dnia na dostawę i odbiór samochodu, ale przecież mam już progi i amortyzator klapy!!! Finalnie, samochód wyposażony zgodnie z zamówieniem odebrałem 13 lutego, ok. 2 miesiące po pierwotnym terminie. W tym czasie miałem dwie sytuacje, gdy musiałem prosić klienta o transport mojej minikoparki jego sprzętem, bo Hilux nie miał haka. Dwa wyjazdy w góry które obiecałem dzieciom nowym samochodem z napędem 4x4 trzeba było przeorganizować, bo nie było gdzie zabrać bagażu. Po jeździe testowej< którą odbyłem w salonie w Kaliszu, bardzo szybko miałem kontakt w sprawie obsługi i zadowolenia. Po zakupie dziwnym trafem nikt nie był zainteresowany moją opinią, więc umieszczam ją tutaj. Podsumowując: jeśli jeszcze przyjdzie mi kiedyś do głowy zakup Toyoty w salonie, to na pewno w innym.

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 kwietnia 2020 11:38

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

18 marca 2020 15:54

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

W trakcie brania ...

... samochodu w leasing obsługa sprzedażowa profesjonalna i bez zastrzeżeń. Jeżeli chodzi o serwis, a konkretniej o obsługę leasingu Smartplan - bardzo kiepskie pierwsze wrażenie. Usługa płatna co miesiąc wraz z ratą, polega na depozycie opon oraz ich zmianie 2 razy do roku przez ASO. Pomimo umówienia się na konkretny dzień i godzinę na zmianę opon, po dwóch godzinach czekania na miejscu dowiedziałem się, że... nikt nie może znaleźć letnich opon w depozycie. Odjechałem z powrotem na zimowych. Stracony czas i pieniądze, nie polecam. Uważam, że jeżeli umawia się klientów na konkretną godzinę to należałoby te opony wcześniej przygotować.

Użytkownik sieci Opinia z Google

17 marca 2020 15:11

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Wcale nie tak drogo jak na oryginalne części

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 marca 2020 16:18

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

15 marca 2020 09:12

Salon - samochody nowe

polecam 4/5
4

4 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 marca 2020 01:24

Salon - samochody nowe

polecam 4/5
4

Dobry Salon TOYOTA ...

... i SERWIS przyjazny dla klientów. 4 gwiazdki tylko dlatego, że jak w każdym ASO tanio niestety nie jest. Na pocieszenie drobne rabaty. MIMO TO POLECAM BO WARTO.

Użytkownik sieci Opinia z Google

9 marca 2020 18:48

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

7 marca 2020 16:32

Salon - samochody nowe

polecam 4/5
4

Fachowo

Użytkownik sieci Opinia z Google

6 marca 2020 17:50

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

6 marca 2020 17:24

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

5 marca 2020 23:34

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

5 marca 2020 10:10

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Bardzo kompetentna i ...

... profesjonalna obsługa. Sprzedawca udziela konkretnych i istotnych informacji na temat samochodów. Byłem na jeździe próbnej 2 modelami hybrydowymi, aktualnie jako klient korzystam z serwisu. Pozdrawiam

Użytkownik sieci Opinia z Google

2 marca 2020 17:23

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

2 marca 2020 15:00

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

29 lutego 2020 18:11

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 lutego 2020 17:48

Salon - samochody nowe

polecam 3/5
3

3 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 lutego 2020 16:54

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Twoja opinia została wysłana do moderatora.

Poznaj cykl życia opinii »