Poproś o ofertę strzałka w lewo
home / Wyniki wyszukiwania / Toyota Poznań Centrum - Grupa Cygan
Zdjęcie profilowe dealera Toyota Poznań Centrum - Grupa Cygan

Toyota Poznań Centrum - Grupa Cygan

pin

Zobacz na mapie

pin

Poznań, Bobrzańska 5

SALON | SERWIS

90%

użytkowników

rekomenduje

4.41
(1037)
white-star Dodaj opinie

Godziny otwarcia:

08:00 - 19:00

09:00 - 15:00

Nieczynne

Toyota Poznań Centrum - Grupa Cygan
ikona informacji ikona informacji biała Informacje ogólne
ikona osoby ikona osoby biała Pracownicy (0)
gwiazda gwiazda Opinie (105)

Najnowsze opinie

Zobacz wszystkie

Z Zamojska

1 maja 2024 16:57

Serwis

polecam 5/5
5

Polecam

Serwis godny zaufania. Szybko i dokładnie naprawili mojego Yarisa. Bardzo dziękuję za miłą obsługę.

Użytkownik sieci Opinia z Google

21 marca 2024 07:00

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

20 marca 2024 20:43

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Tu nie ma ...

... co się dużo rozpisywać, top klasa!

Użytkownik sieci Opinia z Google

20 marca 2024 20:22

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Znakomita obsługa na wysokim poziomie. Polecam

Użytkownik sieci Opinia z Google

20 marca 2024 15:26

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Wszyscy (0)
Serwis (0)
Salon (0)

Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 marca 2024 10:06

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

27 lutego 2024 10:50

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

Brałam w leasing ...

... 3 Corolle. Zaczęłam od tego punktu, ponieważ mam tutaj dosyć blisko. Na miejscu uzyskać jakiekolwiek informacje to zadanie trudne. Elektroniczna komunikacja wiele nie poprawiła. Na ofertę czekałam 2 tygodnie (!). W tym czasie zdążyłam dopiąć zamówienie u konkurencji. Albo macie naprawdę kolejkę ludzi gotowych podpisać zamówienie, albo zwyczajnie nie ogarniacie co się u was dzieje i uciekają Wam pieniądze.

Użytkownik sieci Opinia z Google

2 stycznia 2024 19:09

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Wtorek godzina 16:30. ...

... 15 minut samotnego oglądania aut na ekspozycji. Kilkunastu pracowników w salonie. Nikt nie podszedł zapytać. Przy pulpicie "recepcja" nikogo nie było. Pani obok zapytana z kim można porozmawiać o zakupie auta powiedziała, że dwóch handlowców jest zajętych, a dwóch robi papierkowa robotę. I że gdybyśmy o innej godzinie przyszli to może byłoby łatwiej. Wzięliśmy po mini cukierku i poczekaliśmy we wskazanym miejscu kolejne 40 minut. Przy 4 stolikach były dwa foldery o Lexsusach. Żadnego o Toyotach, nic o finansowaniu i innych usługach. Przez cały czas nikt nie przyszedł. Wstaliśmy i wyszliśmy.

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 grudnia 2023 19:45

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Rude serwis have ...

... no idea what they talking about,gave us in leasing faulty car we had to return in three months as nobody was able to repair GPS

Użytkownik sieci Opinia z Google

20 listopada 2023 20:54

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Tragedia, po zakupie ...

... auta razem z kołami i oponami zimowymi, które zostały zakupione 3 miesiące wcześniej, po przyjeździe na wymianę kół dowiaduję się po 2 godzinach czekania w salonie że kół i opon nie ma w depozycie… najgorsza obsługa klienta w salonie samochodowym w jakim byłem

Użytkownik sieci Opinia z Google

30 października 2023 21:37

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Pytam o używane ...

... auto. Dostaje ofertę ale nie otrzymuję odpowiedzi na dodatkowe pytania. Od prawie tygodnia zero odpowiedzi. Jak tak to trudno... Chciałem u Was tylko kupić samochód.

Użytkownik sieci Opinia z Google

4 października 2023 11:57

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Kompletnie nie nadaje ...

... się do obsługi, nie odbierają słuchawki, a gdy ktoś za trzecim razem odbierze, przełączają na inny dział i tam nikt nie odbiera.

Użytkownik sieci Opinia z Google

26 września 2023 14:39

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Po raz pierwszy ...

... korzystaliśmy z tego salonu i raczej ostatni. Dnia 25.09.2023 byliśmy umówieni wraz z partnerem na wymianę oleju i filtru oleju w samochodzie Toyota CH-R (silnik benzynowy). Wizyta była wcześniej umówiona z określeniem co konkretnie ma być zrobione, jaki samochód, jaka wersja itd. W Państwa salonie obsługiwała nas Pani Katarzyna, już na samym początku dopytywała czy tylko wymiana oleju czy może słyszeliśmy o gwarancji relax? Tak, słyszeliśmy bo w sumie około pół roku temu kupowaliśmy w Państwa salonie (Bydgoszczy) używany samochód z niskim przebiegiem. Pani powiedziała, że za kompleksowy przegląd będzie trzeba zapłacić ponad 2000 zł, ale on jest potrzebny itd. Podziękowaliśmy, dało się zauważyć, że nie bardzo Pani to się spodobało i podkreśliła, że w takim wypadku będzie tylko wymiana oleju i filtru i nic więcej, mechanik na nic więcej nie będzie patrzyć… Już na samym wstępie miało się wrażenie, że Pani ewidentnie wciska nam na siłę kompleksowy przegląd samochodu za ponad 2000 zł. Ostatecznie Pani powiedziała, że koszt usługi będzie wynosił 600 zł i za około godzinę zadzwoni po odbiór samochodu. Po powrocie do domu mój partner sprawdził jaki jest koszt wyżej wymienionej usługi na Państwa stronie internetowej. Ceny były dwie, w zależności od wybranego oleju: 459 zł. i 528 zł. Po telefonie od Pani, wróciliśmy po odbiór samochodu i dokonaniu płatności, łudziliśmy się, że może Pani na początku się pomyliła i teraz cena będzie skorygowana do tej ze strony internetowej, niestety nie. Po zwróceniu Pani uwagi, że cena jest znacznie wyższa niż ta na stronie internetowej Pani na szybko wydrukowała nową fakturę. Dodatkowo partner dopytał, dlaczego na stronie są dwa rodzaje oleju do wyboru, a nam nie był zaproponowany żaden, tylko decyzja odgórnie zależała od Pani Katarzyny? Pani z pretensją zapytała „to co chcieli by Państwo gorszy olej?” Trochę nas zaskoczyło to stwierdzenie. Powiedzieliśmy Pani, że miło by było mieć jakikolwiek wybór i możliwość decydowania, a nie, że Pani wybrała za nas, oczywiście ten droższy… Dalsza rozmowa z Panią na temat oleju trochę nie miała sensu bo dla Pani różnica między jednym olejem a drugim to „lepszy i gorszy” Droższy to wiadomo lepszy a tańszy to gorszy…. Proste. Bardzo niemiłe ma się wrażenie po takiej wizycie. Wybierając autoryzowany salon człowiek liczy na 100 % uczciwości, że nie zostanie nabity w butelkę, że cena za usługę będzie zgodna z tym co faktycznie było zrobione, że obsługa jest w pełni profesjonalna i zna się na rzeczy, a po takiej wizycie ma się wrażenie, że chcieli nas Państwo oszukać, bo gdyby partner nie sprawdził na stronie internetowej, że cena za usługę jest inna to przepłacilibyśmy za nic. A Panią odpowiedzialną za obsługę klientów serwisowych może by trzeba doszkolić ze znajomości motoryzacyjnej, a nie tylko technik sprzedaży. Słowa przepraszam też nie usłyszeliśmy ale to już kwestia kultury, a nie standardów salonu samochodowego. Ps. Osoby planujące jakiekolwiek naprawy lub przeglądy, zachęcam do sprawdzenia najpierw cennika na stronie internetowej aby nie być oszukanym tak jak nas planowano!!!

Użytkownik sieci Opinia z Google

5 lipca 2023 18:18

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Bardzo mocno przedłużający ...

... się czas w serwisie (przegląd samochodu na 60.000) niczym nie uzasadniony, bo nie było żadnych problemów i usterek a tylko przegląd , godzinę dłużej niż Pan zapowiedział 🙁, do tego moje kluczyki się zapodziały a na koniec Pan nie wydał mi mojej książeczki serwisowej i została w serwisie. Powiem tylko ,poproszę o szanowanie czyjegoś czasu !

Użytkownik sieci Opinia z Google

28 czerwca 2023 19:50

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Wydanie samochodu w ...

... garażu podziemnym , zgubiony kluczyk , nie polecam i więcej będę korzystał to jakaś porażka nie dealer toyoty

Użytkownik sieci Opinia z Google

1 czerwca 2023 12:23

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Zdecydowanie nie polecam. ...

... Szukałem auta dla firmy, salon zaproponował mi Toyotę, którą mają u siebie i możną ją kupić od ręki. Zdecydowałem się na jej kupno. Podczas wizyty w salonie zaproponowałem wpłatę zaliczki aby zagwarantować transakcję (w międzyczasie uzgadnialiśmy jeszcze sprawę leasingu). Sprzedawca stwierdził, że nie ma takiej potrzeby, w końcu wszystko mamy uzgodnione, a jeśli pojawi się inny klient, zostanę o tym poinformowany i mam prawo pierwokupu. Po otrzymaniu propozycji leasingu dodatkowo potwierdziłem ofertę mailowo i poprosiłem o dalsze instrukcje związane z zakupem. Tym większe było moje zdziwienie, gdy dowiedziałem się następnego dnia, że auto zostało sprzedane komuś innemu. No cóż, straciłem tylko czas i pieniądze na wizytę w salonie. Brak profesjonalizmu i po prostu klasy... A propos odpowiedzi: powtórzę - to JA zaproponowałem zaliczkę, a nie handlowiec. Handlowiec stwierdził, że nie ma takiej potrzeby....

Użytkownik sieci Opinia z Google

31 maja 2023 06:24

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Podczas odbioru nowego ...

... samochodu z salonu poinformowano mnie o trudnościach z dostępnością gumowych dywaników które miałem w umowie.Mimo wielokrotnych kontaktów z pracownikami salonu i zapewnień mnie ze sprawą zostanie załatwiona do dnia dzisiejszego mimo że od zakupu minął już ponad rok sprawa jest niezakończona.

Użytkownik sieci Opinia z Google

15 marca 2023 15:36

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

10 marca 2023 15:40

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Bardzo miłe rozmowy ...

... przed i przy odbiorze auta, po nie można się dodzwonić by umówić się na odbiór obiecanych rzeczy, montaż kamery czy odbiór dowodu, lekceważąco to wygląda.

Użytkownik sieci Opinia z Google

22 lutego 2023 07:18

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Chcieli mi kiedyś ...

... sprzedać toyotę po wielu stłuczkach mówiąc że miała tylko parkingowe zadrapanie. Dopiero jak powiedziałem, że kupię jedynie wraz z wykazem zdarzeń na piśmie to się przyznali. To mi obrzydziło toyotę do tego stopnia, że teraz jeżdżę VW, który notabene miał na fakturze z ASO "bezwypadkowy".

Użytkownik sieci Opinia z Google

10 lutego 2023 14:57

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

[EDIT] Sprawa w toku

Użytkownik sieci Opinia z Google

6 stycznia 2023 18:25

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Bardzo niemiłe wspomnienia ...

... Zamówiłem Land Cruisera wpłacając zaliczkę (druga połowa 2021)To było dawno więc cena była stała i umówiona Niestety sprzedawcy (czerwiec 2022) chcieli mi ożenić samochód w dużo droższej cenie Niesympatyczny nie mili kombinatorzy

Marek Marecki

28 grudnia 2022 12:28

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Obsługa

Witam wszystkich odwiedzających salon Toyoty w Poznaniu i czytających opinie. Udałem się wczoraj do Toyota oddział w Poznaniu grupa Cygan odebrać dowód rejestracyjny zakupionego półtora miesiąca temu samochodu. Niestety moja wizyta wczorajsza była to trzecia wizyta po dowód rejestracyjny niestety dowodu nie otrzymałem bo najpierw uznano że jeszcze go nie ma jak może nie być dowodu przez półtora miesiąca bardzo dziwne. Ale pani w recepcji szukała szukała i okazało się że mój dowód rejestracyjny jest u pana w biurze nie wiem jak długo ale do dnia dzisiejszego nikt nie przedzwonił żeby odebrać dowód czyli po trzech wizytach wciąż brak dowodu rejestracyjnego. Oto jak działa Toyota w Poznaniu grupa Cygan to jest karygodne proszę państwa nie polecam nikomu obsługi tego salonu chciałem kupić nową Toyotę jeszcze jedną osobówkę z nowym rokiem ale niestety nie kupię już Toyoty i nikomu nie polecam bo to jest karygodne jak oni traktują ludzi weźmy Mazdę Mercedesa Audi dbają o klienta robią wszystko żeby klient był zadowolony a Toyota po prostu ma nas w czterech literach

Użytkownik sieci Opinia z Google

19 grudnia 2022 15:19

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Zdecydowanie nie polecam ...

... serwisu! Uważajcie na nieuczciwą obsługę! Odradzam kontakt i naprawy w tym serwisie Toyota!

Użytkownik sieci Opinia z Google

1 grudnia 2022 13:24

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Twoja opinia została wysłana do moderatora.

Poznaj cykl życia opinii »