Ogólny: | 61 872 35 00 |
Serwis: | 61 872 35 00 |
90%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Z Zamojska
1 maja 2024 16:57
Serwis
Polecam
Serwis godny zaufania. Szybko i dokładnie naprawili mojego Yarisa. Bardzo dziękuję za miłą obsługę.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 07:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 marca 2024 20:43
Salon - samochody nowe
Tu nie ma ...
... co się dużo rozpisywać, top klasa!
Użytkownik sieci
20 marca 2024 20:22
Salon - samochody nowe
Znakomita obsługa na wysokim poziomie. Polecam
Użytkownik sieci
20 marca 2024 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
16 marca 2024 10:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 10:50
Salon - samochody nowe
Brałam w leasing ...
... 3 Corolle. Zaczęłam od tego punktu, ponieważ mam tutaj dosyć blisko. Na miejscu uzyskać jakiekolwiek informacje to zadanie trudne. Elektroniczna komunikacja wiele nie poprawiła. Na ofertę czekałam 2 tygodnie (!). W tym czasie zdążyłam dopiąć zamówienie u konkurencji. Albo macie naprawdę kolejkę ludzi gotowych podpisać zamówienie, albo zwyczajnie nie ogarniacie co się u was dzieje i uciekają Wam pieniądze.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 19:09
Salon - samochody nowe
Wtorek godzina 16:30. ...
... 15 minut samotnego oglądania aut na ekspozycji. Kilkunastu pracowników w salonie. Nikt nie podszedł zapytać. Przy pulpicie "recepcja" nikogo nie było. Pani obok zapytana z kim można porozmawiać o zakupie auta powiedziała, że dwóch handlowców jest zajętych, a dwóch robi papierkowa robotę. I że gdybyśmy o innej godzinie przyszli to może byłoby łatwiej. Wzięliśmy po mini cukierku i poczekaliśmy we wskazanym miejscu kolejne 40 minut. Przy 4 stolikach były dwa foldery o Lexsusach. Żadnego o Toyotach, nic o finansowaniu i innych usługach. Przez cały czas nikt nie przyszedł. Wstaliśmy i wyszliśmy.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 19:45
Salon - samochody nowe
Rude serwis have ...
... no idea what they talking about,gave us in leasing faulty car we had to return in three months as nobody was able to repair GPS
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 20:54
Salon - samochody nowe
Tragedia, po zakupie ...
... auta razem z kołami i oponami zimowymi, które zostały zakupione 3 miesiące wcześniej, po przyjeździe na wymianę kół dowiaduję się po 2 godzinach czekania w salonie że kół i opon nie ma w depozycie… najgorsza obsługa klienta w salonie samochodowym w jakim byłem
Użytkownik sieci
30 października 2023 21:37
Salon - samochody nowe
Pytam o używane ...
... auto. Dostaje ofertę ale nie otrzymuję odpowiedzi na dodatkowe pytania. Od prawie tygodnia zero odpowiedzi. Jak tak to trudno... Chciałem u Was tylko kupić samochód.
Użytkownik sieci
4 października 2023 11:57
Salon - samochody nowe
Kompletnie nie nadaje ...
... się do obsługi, nie odbierają słuchawki, a gdy ktoś za trzecim razem odbierze, przełączają na inny dział i tam nikt nie odbiera.
Użytkownik sieci
26 września 2023 14:39
Salon - samochody nowe
Po raz pierwszy ...
... korzystaliśmy z tego salonu i raczej ostatni. Dnia 25.09.2023 byliśmy umówieni wraz z partnerem na wymianę oleju i filtru oleju w samochodzie Toyota CH-R (silnik benzynowy). Wizyta była wcześniej umówiona z określeniem co konkretnie ma być zrobione, jaki samochód, jaka wersja itd. W Państwa salonie obsługiwała nas Pani Katarzyna, już na samym początku dopytywała czy tylko wymiana oleju czy może słyszeliśmy o gwarancji relax? Tak, słyszeliśmy bo w sumie około pół roku temu kupowaliśmy w Państwa salonie (Bydgoszczy) używany samochód z niskim przebiegiem. Pani powiedziała, że za kompleksowy przegląd będzie trzeba zapłacić ponad 2000 zł, ale on jest potrzebny itd. Podziękowaliśmy, dało się zauważyć, że nie bardzo Pani to się spodobało i podkreśliła, że w takim wypadku będzie tylko wymiana oleju i filtru i nic więcej, mechanik na nic więcej nie będzie patrzyć… Już na samym wstępie miało się wrażenie, że Pani ewidentnie wciska nam na siłę kompleksowy przegląd samochodu za ponad 2000 zł. Ostatecznie Pani powiedziała, że koszt usługi będzie wynosił 600 zł i za około godzinę zadzwoni po odbiór samochodu. Po powrocie do domu mój partner sprawdził jaki jest koszt wyżej wymienionej usługi na Państwa stronie internetowej. Ceny były dwie, w zależności od wybranego oleju: 459 zł. i 528 zł. Po telefonie od Pani, wróciliśmy po odbiór samochodu i dokonaniu płatności, łudziliśmy się, że może Pani na początku się pomyliła i teraz cena będzie skorygowana do tej ze strony internetowej, niestety nie. Po zwróceniu Pani uwagi, że cena jest znacznie wyższa niż ta na stronie internetowej Pani na szybko wydrukowała nową fakturę. Dodatkowo partner dopytał, dlaczego na stronie są dwa rodzaje oleju do wyboru, a nam nie był zaproponowany żaden, tylko decyzja odgórnie zależała od Pani Katarzyny? Pani z pretensją zapytała „to co chcieli by Państwo gorszy olej?” Trochę nas zaskoczyło to stwierdzenie. Powiedzieliśmy Pani, że miło by było mieć jakikolwiek wybór i możliwość decydowania, a nie, że Pani wybrała za nas, oczywiście ten droższy… Dalsza rozmowa z Panią na temat oleju trochę nie miała sensu bo dla Pani różnica między jednym olejem a drugim to „lepszy i gorszy” Droższy to wiadomo lepszy a tańszy to gorszy…. Proste. Bardzo niemiłe ma się wrażenie po takiej wizycie. Wybierając autoryzowany salon człowiek liczy na 100 % uczciwości, że nie zostanie nabity w butelkę, że cena za usługę będzie zgodna z tym co faktycznie było zrobione, że obsługa jest w pełni profesjonalna i zna się na rzeczy, a po takiej wizycie ma się wrażenie, że chcieli nas Państwo oszukać, bo gdyby partner nie sprawdził na stronie internetowej, że cena za usługę jest inna to przepłacilibyśmy za nic. A Panią odpowiedzialną za obsługę klientów serwisowych może by trzeba doszkolić ze znajomości motoryzacyjnej, a nie tylko technik sprzedaży. Słowa przepraszam też nie usłyszeliśmy ale to już kwestia kultury, a nie standardów salonu samochodowego. Ps. Osoby planujące jakiekolwiek naprawy lub przeglądy, zachęcam do sprawdzenia najpierw cennika na stronie internetowej aby nie być oszukanym tak jak nas planowano!!!
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 18:18
Salon - samochody nowe
Bardzo mocno przedłużający ...
... się czas w serwisie (przegląd samochodu na 60.000) niczym nie uzasadniony, bo nie było żadnych problemów i usterek a tylko przegląd , godzinę dłużej niż Pan zapowiedział 🙁, do tego moje kluczyki się zapodziały a na koniec Pan nie wydał mi mojej książeczki serwisowej i została w serwisie. Powiem tylko ,poproszę o szanowanie czyjegoś czasu !
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 19:50
Salon - samochody nowe
Wydanie samochodu w ...
... garażu podziemnym , zgubiony kluczyk , nie polecam i więcej będę korzystał to jakaś porażka nie dealer toyoty
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 12:23
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Szukałem auta dla firmy, salon zaproponował mi Toyotę, którą mają u siebie i możną ją kupić od ręki. Zdecydowałem się na jej kupno. Podczas wizyty w salonie zaproponowałem wpłatę zaliczki aby zagwarantować transakcję (w międzyczasie uzgadnialiśmy jeszcze sprawę leasingu). Sprzedawca stwierdził, że nie ma takiej potrzeby, w końcu wszystko mamy uzgodnione, a jeśli pojawi się inny klient, zostanę o tym poinformowany i mam prawo pierwokupu. Po otrzymaniu propozycji leasingu dodatkowo potwierdziłem ofertę mailowo i poprosiłem o dalsze instrukcje związane z zakupem. Tym większe było moje zdziwienie, gdy dowiedziałem się następnego dnia, że auto zostało sprzedane komuś innemu. No cóż, straciłem tylko czas i pieniądze na wizytę w salonie. Brak profesjonalizmu i po prostu klasy... A propos odpowiedzi: powtórzę - to JA zaproponowałem zaliczkę, a nie handlowiec. Handlowiec stwierdził, że nie ma takiej potrzeby....
Użytkownik sieci
31 maja 2023 06:24
Salon - samochody nowe
Podczas odbioru nowego ...
... samochodu z salonu poinformowano mnie o trudnościach z dostępnością gumowych dywaników które miałem w umowie.Mimo wielokrotnych kontaktów z pracownikami salonu i zapewnień mnie ze sprawą zostanie załatwiona do dnia dzisiejszego mimo że od zakupu minął już ponad rok sprawa jest niezakończona.
Użytkownik sieci
15 marca 2023 15:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 marca 2023 15:40
Salon - samochody nowe
Bardzo miłe rozmowy ...
... przed i przy odbiorze auta, po nie można się dodzwonić by umówić się na odbiór obiecanych rzeczy, montaż kamery czy odbiór dowodu, lekceważąco to wygląda.
Użytkownik sieci
22 lutego 2023 07:18
Salon - samochody nowe
Chcieli mi kiedyś ...
... sprzedać toyotę po wielu stłuczkach mówiąc że miała tylko parkingowe zadrapanie. Dopiero jak powiedziałem, że kupię jedynie wraz z wykazem zdarzeń na piśmie to się przyznali. To mi obrzydziło toyotę do tego stopnia, że teraz jeżdżę VW, który notabene miał na fakturze z ASO "bezwypadkowy".
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 14:57
Salon - samochody nowe
[EDIT] Sprawa w toku
Użytkownik sieci
6 stycznia 2023 18:25
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiłe wspomnienia ...
... Zamówiłem Land Cruisera wpłacając zaliczkę (druga połowa 2021)To było dawno więc cena była stała i umówiona Niestety sprzedawcy (czerwiec 2022) chcieli mi ożenić samochód w dużo droższej cenie Niesympatyczny nie mili kombinatorzy
Marek Marecki
28 grudnia 2022 12:28
Salon - samochody nowe
Obsługa
Witam wszystkich odwiedzających salon Toyoty w Poznaniu i czytających opinie. Udałem się wczoraj do Toyota oddział w Poznaniu grupa Cygan odebrać dowód rejestracyjny zakupionego półtora miesiąca temu samochodu. Niestety moja wizyta wczorajsza była to trzecia wizyta po dowód rejestracyjny niestety dowodu nie otrzymałem bo najpierw uznano że jeszcze go nie ma jak może nie być dowodu przez półtora miesiąca bardzo dziwne. Ale pani w recepcji szukała szukała i okazało się że mój dowód rejestracyjny jest u pana w biurze nie wiem jak długo ale do dnia dzisiejszego nikt nie przedzwonił żeby odebrać dowód czyli po trzech wizytach wciąż brak dowodu rejestracyjnego. Oto jak działa Toyota w Poznaniu grupa Cygan to jest karygodne proszę państwa nie polecam nikomu obsługi tego salonu chciałem kupić nową Toyotę jeszcze jedną osobówkę z nowym rokiem ale niestety nie kupię już Toyoty i nikomu nie polecam bo to jest karygodne jak oni traktują ludzi weźmy Mazdę Mercedesa Audi dbają o klienta robią wszystko żeby klient był zadowolony a Toyota po prostu ma nas w czterech literach
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 15:19
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu! Uważajcie na nieuczciwą obsługę! Odradzam kontakt i naprawy w tym serwisie Toyota!
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 13:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka