Ogólny: | 61 872 35 00 |
Serwis: | 61 872 35 00 |
90%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Z Zamojska
1 maja 2024 16:57
Serwis
Polecam
Serwis godny zaufania. Szybko i dokładnie naprawili mojego Yarisa. Bardzo dziękuję za miłą obsługę.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 07:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 marca 2024 20:43
Salon - samochody nowe
Tu nie ma ...
... co się dużo rozpisywać, top klasa!
Użytkownik sieci
20 marca 2024 20:22
Salon - samochody nowe
Znakomita obsługa na wysokim poziomie. Polecam
Użytkownik sieci
20 marca 2024 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2021 10:42
Salon - samochody nowe
Nie mogłam sobie ...
... nawet woobrazić , że obsługa klienta w salonie samochodowym jest na tak niskim poziomie. Dzwoniłem 5 razy, żeby kupić nowy samochód i nikt nie odebrał. Zadzwoniłam do recepcji, odebrali kontakty i powiedzieli, że oddzwonią do mnie - nikt nie oddzwoni. MACIE TAM KOLEJKE KUPUJĄCYCH ???? Pojechałam do salonu. nie mają kolejki i po nowych autam dostałam informacje. Nie oczekiwane, że będąc w salonie na pytanie po używanym autam dostane tylko LINK strony internetowej. MOŻE DLA INNYCH TAKA OBSŁUGA TO NORMA?
Użytkownik sieci
16 marca 2021 11:34
Salon - samochody nowe
Kupiłem auto używane. ...
... Auto nie posprzątane, brudne w środku. Nie spojrzałem w dowód rejestracyjny a tam przegląd techniczny był nie ważny. Jak można wysłać klienta do domu bez przeglądu.... Bieda....
Użytkownik sieci
1 marca 2021 15:21
Salon - samochody nowe
Zupełny brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 18:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Salon ...
... tylko dla zdecydowanych klientów. Próbowałem się umówić na jazdę próbną Camry i tu pojawił się problem ,dwukrotnie odwiedziłem salon po którym snułem się po ok.20 minut może dłużej ponieważ na pytanie o jazdę wszyscy nagle stawali się niedostępni albo mieli klientów,sprzedawcy siedzieli sami przed komputerem, umówić chyba się na jakiś termin to są 3 minuty, jak dla mnie to była tylko wymówka. Ja wiem że samochody się dobrze sprzedają i klient który myśli czy kupić Toyotę to zły klient. Najlepszy to ten który wie że chce Toyotę, jemu poświęcimy chwilę na dobranie wyposażenia a nie na przekonywanie że Toyota to dobry wybór, prawda ? Taka filozofia jak dla mnie skreśla markę z listy.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2021 11:00
Salon - samochody nowe
Miła i nie fachowa obsługa klienta nie polecam
Użytkownik sieci
12 stycznia 2021 07:17
Salon - samochody nowe
Brak jakiego kolwiek zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 17:29
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
20 grudnia 2020 09:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2020 16:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 września 2020 19:58
Salon - samochody nowe
W trzykrotnej rozmowie ...
... telefonicznej handlowiec zapewniał że wszystko jest w najlepszym porządku z samochodem, jest tylko jedna mała rysa na błotniki, prawie nie widoczna. Dwu letni samochód, przebieg 40 tys. na miejscu okazuje się za samochód po gradobiciu, otwarcie drzwi i otarcie z zagnieceniami błotnika. Do tego lakierowany zderzak, nawet odcień koloru inny... Samochód nie odpala bo akumulator rozładowany... Odpowiedzialności za swoje słowa zero... Nie polecam...
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 18:44
Salon - samochody nowe
Bez komentarza. RE: ...
... osoba telefonicznie badająca opinię o pracy serwisu Toyota otrzymała lakoniczną informację zwrotną, jednocześnie deklarując zainteresowanie dalszym kontaktem celem zebrania szczegółowych informacji. Do dnia dzisiejszego kontakt nie nastąpił.
Użytkownik sieci
8 maja 2020 13:25
Salon - samochody nowe
"ocena 0" Porażka ...
... polityka u nas nie kupiłeś to mamy cię w ciemnej. Nie podjęli się naprawy gwarancyjnej bo coś tam coś tam kłamstwa. Żenada to nie powinien być ASO nie polecam strata czasu
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2020 15:35
Salon - samochody nowe
Od listopada ub. ...
... roku negocjowałem z przedstawicielem Toyota Poznań Centrum zakup (poprzez firmę leasingową) Toyoty Hilux. Otrzymałem ofertę która mnie satysfakcjonowała, doradca doradził, jakie wyposażenie warto rozważyć, i wspólnie skonfigurowaliśmy auto, które będzie spełniać moje oczekiwania: model SR5, dodatkowo lakier metalik, progi aluminiowe, czujniki parkowania, dodatkowy alarm, hak holowniczy, wykładzina polietylenowa przestrzeni ładunkowej, zabudowa i system wspomagania otwierania i zamykania klapy. Zostałem poinformowany o około 3-tygodniowym okresie oczekiwania. 21 listopada podpisałem umowę z firmą leasingową, o czym natychmiast telefonicznie poinformowałem przedstawiciela TPC. W odpowiedzi usłyszałem, że auto "już jest do nas w drodze". 22 listopada dostałem potwierdzenie na mejla zamówienia samochodu przez leasingodawcę. Gdy zbliżał się termin trzech tygodni od zamówienia i dzwoniłem w sprawie auta, za każdym razem słyszałem: jeszcze kilka dni, jeszcze tydzień, samochód już do nas jedzie. Podczas jednej z rozmów została ustalona data odbioru: 23 grudzień. Przed wyjazdem do salonu zadzwoniłem aby się upewnić czy na pewno jechać, ponieważ ostatnie odwlekanie terminu i brak konkretnych odpowiedzi wzbudziło moje wątpliwości. I właśnie w ustalony dzień odbioru usłyszałem: samochodu nie będzie przed świętami! Po rozmowach z Panią kierownik działu flotowego otrzymałem informację, że samochód będzie do odbioru 24 grudnia, jednak z wyposażenia będą tylko czujniki parkowania i wykładzina. Auto odebrałem, a montaż pozostałych elementów (oprócz alarmu - z powodu urlopu elektryka) został umówiony na 27 grudnia. W zamian za opóźnienie zaoferowano mi orurowanie przednie gratis (wcześniej miałem za nie zapłacić promocyjną cenę). 27 grudnia dostarczyłem samochód na umówioną godzinę. Zostałem poinformowany, że w tym dniu nie zostanie zamontowany również hak - z powodu nieobecności elektryka. Samochód z pozostałymi elementami wyposażenia dodatkowego miał być gotowy tego samego dnia. Jednak gdy miałem już odjeżdżać udostępnionym mi autem zastępczym otrzymałem informację, że zabudowa również nie zostanie zamontowana, ponieważ.... nie zgadza się kolor!!! Wobec tego straciłem pół dnia na dostawę i odbiór samochodu, ale przecież mam już progi i amortyzator klapy!!! Finalnie, samochód wyposażony zgodnie z zamówieniem odebrałem 13 lutego, ok. 2 miesiące po pierwotnym terminie. W tym czasie miałem dwie sytuacje, gdy musiałem prosić klienta o transport mojej minikoparki jego sprzętem, bo Hilux nie miał haka. Dwa wyjazdy w góry które obiecałem dzieciom nowym samochodem z napędem 4x4 trzeba było przeorganizować, bo nie było gdzie zabrać bagażu. Po jeździe testowej< którą odbyłem w salonie w Kaliszu, bardzo szybko miałem kontakt w sprawie obsługi i zadowolenia. Po zakupie dziwnym trafem nikt nie był zainteresowany moją opinią, więc umieszczam ją tutaj. Podsumowując: jeśli jeszcze przyjdzie mi kiedyś do głowy zakup Toyoty w salonie, to na pewno w innym.
Użytkownik sieci
18 marca 2020 15:54
Salon - samochody nowe
W trakcie brania ...
... samochodu w leasing obsługa sprzedażowa profesjonalna i bez zastrzeżeń. Jeżeli chodzi o serwis, a konkretniej o obsługę leasingu Smartplan - bardzo kiepskie pierwsze wrażenie. Usługa płatna co miesiąc wraz z ratą, polega na depozycie opon oraz ich zmianie 2 razy do roku przez ASO. Pomimo umówienia się na konkretny dzień i godzinę na zmianę opon, po dwóch godzinach czekania na miejscu dowiedziałem się, że... nikt nie może znaleźć letnich opon w depozycie. Odjechałem z powrotem na zimowych. Stracony czas i pieniądze, nie polecam. Uważam, że jeżeli umawia się klientów na konkretną godzinę to należałoby te opony wcześniej przygotować.
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 20:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 20:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... Toyota Poznań Centrum. Chciałem kupić używany samochód ale głeboko się rozczarowałem. Umówiłem się na jazdę próbną na dzień 01.02.2020 po telefonicznym upewnieniu się, że samochód nie jest zarezerwowany gdyż miałem do przejechania 110 km w jedną stronę. Po jeździe próbnej zarezerwowałem samochód. Jakież było moje ździwienie i niemiłe rozczarowanie kiedy mój telefon nie był odbierany przez pracowników w poniedziałek 03.02.2020. Oddzwoniono do mnie około godz. 14:00 i poinformowano, że są dwie rezerwacje na ten samochód i że nie jest on dla mnie. Nie wiem dlaczego zostałem wprowadzony w błąd przez co poniosłem koszty finansowe (przejechane 220 km bez sensu) i straciłem swój czas. W dziale aut używanych nie istnieje system informacyjny. Nikt nie ponosi odpowiedzialności za co kolwiek, nikt nie jest winny tylko system. Sprzedawcy próbowali mi wcisnąć za podobne pieniądze gorzej wyposarzony model, po przejściach. Chciano mieć klienta zapasowego, jeśli pierwszy nie dostanie kredytu. Radzę unikać tego salonu.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 17:16
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa i ...
... brak zagranicznych części i chamska obsługa w sprawie naprawy auta Nie polecam!!!!
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 13:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 13:17
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Brak szacunku. Od 3 miesięcy czekam na propozycję finansowania. Sprzedawca ciągle kłamie. Po prostu okropnie. (Wersja oryginalna) Не уважительное отношение. Жду предложения по финансированию уже 3 месяца. Продавец врёт постоянно. Просто ужас.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 09:27
Salon - samochody nowe
Masakra jakaś najpierw ...
... auto stoi i czeka nie wiadomo na co, kolejki totalnie brak, a kiedy auto wjedzie w końcu na warsztat, pracownicy chodzą jak by byli ospali, ruchy maja gorsze niż ślimak, jak by dopiero się uczyli, przekładka 4 opon trwa prawie 2h gdzie normalnie trwa to do 30 min z przerwą na papierosa. Masakra.