Ogólny: | 61 872 35 00 |
Serwis: | 61 872 35 00 |
90%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Ewa Komorowska
31 marca 2025 15:41
Salon - samochody nowe
Nowe auto
Jestem bardzo zadowolona, podejście do Klienta , wszystko wytłumaczone, pokazane !
Użytkownik sieci
17 marca 2025 07:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2025 12:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2025 07:51
Salon - samochody nowe
Jakość i cena Toyota, miła obsługa. Długie terminy
Użytkownik sieci
13 marca 2025 11:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 17:23
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa w ...
... dziale serwis części przez Pana Miłosza
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 06:37
Salon - samochody nowe
Obsługa idealna 😍
Użytkownik sieci
10 stycznia 2021 07:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 stycznia 2021 20:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 stycznia 2021 13:17
Salon - samochody nowe
Byłem w serwisie ...
... juz kilka razy i zawsze wszystko konczy sie bardzo pomyslnie. Usterki naprawiane byly w krotkim czasie, kontakt z obsluga bardzo dobry, nigdy nie mialem zadnych problemow ani reklamacji. Tak wiec pelen pozytyw!
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 17:55
Salon - samochody nowe
Pracownicy są bardzo ...
... uprzejmi i chętni do pomocy, co odbieram bardzo pozytywnie. Salon jest bardzo ładny i przyjemny, można się napić kawy - super. Niestety jeśli chodzi o dochowywanie terminów jest kiepsko. Przykładowo szacowany czas procesu leasingowego określono z początku na nieco ponad tydzień, a trwało to 3 tygodnie; na wystawienie faktur dział leasingowy potrzebował kolejnych 3 tygodni, a po kolejnym tygodniu (wczoraj, czyli 4.01.21) otrzymałem fakturę z datą grudniową, co w kontekście rozliczeń finansowych działalności gospodarczej stanowi wyraźne utrudnienie. Nie byłoby to tak dużym problemem - gdyby z góry uprzedzać klienta o rzeczywistym czasie realizacji poszczególnych zadań. Przydałaby się też informacja zwrotna, że mail wysłany przez klienta został odczytany i zostały przedsięwzięte kroki w celu realizacji prośby (albo informacja, że to niemożliwe) - zdarzało się, że upewniałem się o tym dopiero po telefonie wykonanym przeze mnie kilka dni później do pracownika salonu, gdy nie było reakcji na moją wiadomość. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 11:39
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa obsługa klienta. Polecam
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 06:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 00:11
Salon - samochody nowe
Milo sprawnie fachowo polecam
Użytkownik sieci
3 stycznia 2021 15:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 stycznia 2021 00:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 grudnia 2020 15:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 19:38
Salon - samochody nowe
Jestem stałym klientem ...
... tej stacji dilerskiej od wielu lat. Od zawsze ja i moja rodzina jeździmy Toyotami. Bardzo dobra jakość usług! W mojej opinii również bardzo dobre ceny, przede wszystkim SDC! Auto po naprawie zawsze myte, zaś w czasach pandemii dezynfekowane. Bardzo polecam! Na pewno będę tu jeszcze wracał przez wiele wiele lat.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 18:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 16:40
Salon - samochody nowe
Kompetentna obsługa, dobrze wykonane prace serwisowe, polecam.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 07:25
Salon - samochody nowe
Profesjonaliści w mojej opinii.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 23:06
Salon - samochody nowe
Zdawałem auto flotowe. ...
... Pomimo dużego ruchu wszystko sprawnie i na czas. Pełna profeska
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 18:22
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon świetni fachowcy.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 17:43
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 21:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek