93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 14:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam, po ...
... umówieniu na odbiór auta i wpłaceniu zaliczki Pan przestał odpisywać wczoraj. Dziś po kilku godzinach się skontaktował że auto wczoraj zostało sprzedane przez jego kolegę. Stracony czas i zero profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
19 lutego 2025 17:52
Salon - samochody nowe
Toyota Proace- nowe, ...
... komfotowe auto zakupone w tym roku w salonie w celu zarobkowym- 8 osobowe- na gwarancji. Po 14 tys km awaria silnika(adblue). Po wizycie usunięto jedynie kontrolkę z informacją że auto musi wrócić w ciągu 14 dni by ostatecznie naprawić usterke. Kontaktu nie było wogóle. Po 17 tys. km pojawiła się ponownie kontrolka silnika. Samochód został odstawiony do serwisu. Diagnostyka trwała 8 dni bez żadnej informacji dopiero po interwencji u kierownika dowiedzieliśmy co ostatecznie udało się ustalić. Kolejne dwa dni trwała sama naprawa. Auto zastępcze które otrzymaliśmy- Toyota Yaris- małe autko nie mogło w żaden sposób zastąpić busa klasy premium który utrzymuje się z przewozu osob. Na domiar złego w wspomnianym aucie zastępczym przy samym jego wydawaniu paliła się kontrolka o niskim poziomie powietrza w kole. Zostało dopompowane a prawdziwą przyczyną była de fakto śruba co okazało się już w kolejnym dniu użytkowania. Kontrolka usunięta w serwisie a nie naprawiona przyczyna, upraszczając że być może nawalił jakiś czujnik Wiązało się to z codziennym jego dopompowywaniem przez nas. Sam fakt trzymania firmowego auta w tak długim czasie jest nie dopuszczalne. Porównując pracę innych serwisów z ktorych korzystaliśmy mniej wiodących marek tutaj wygląda to bardzo słabo. Po przeglądzie technicznym po roku użytkowania który przebiegł sprawnie niestety nie poinformowano nas o braku płynu w chłodnicy- conajmniej trudne do zaakceptowania skoro auto było na takim przeglądzie. Auto czeka obecnie na wymianę DPF- z informacji miało dojść do tego na początku lutego 2025 jednakże na stan 19.02. nie ma żadnej informacji zwrotnej serwisu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 17:20
Salon - samochody nowe
Bylismy w salonie ...
... Toyota.Brak zainteresowania klientem. Przeszliśmy się po salonie z żoną i wyszliśmy.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 15:53
Salon - samochody nowe
Mój samochód czuje ...
... się tu bardzo dobrze, podobnie jak ja :) profesjonalizm, miła atmosfera i bardzo dobry serwis sprawia, że fajnie tu wracać ! To nowe miejsce Toyoty na mapie Poznania, wierze mocno i trzymam kciuki że nic tu nie ulegnie pogorszeniu. Powodzenia ! Edit 23.01.25: Po kilku już wizytach w tym miejscu muszę zmienić ocenę. Serwis nie potrafi wymienić przednich wycieraczek… po 3krotnym zgłoszeniu problemu za każdym razem dostaje zapewnienie, że już będzie OK, lecz nie jest 🙃 generalnie jeden Pan z serwisu jest bardzo butny i arogancki w tym wszystkim. Nie podoba mi się tu, mocno się pogorszyło i zacznę wybierać inny serwis dla swojej Toyoty.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 09:34
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta poniżej ...
... najniższych oczekiwań. Nie tylko brak podstawowych zasad grzeczności ale kompletna obojętność w podejściu do klienta. Czekałam 40 min by ktoś zauważył że czekam . Mimo umówionej godziny nikt nie przeprosił za opóźnienie za to otrzymałam informację że pracownik nie jest władny wykonać usługi wydania auta zastępczego i musi poczekać na kolejnego kolegę , który wiedząc że na niego czekamy zaczął obsługiwać innego klienta. Mam dużą wyrozumiałość co do obsługi klienta ale ignorancji i braku podstawowych zasad grzeczności nie mogę tolerować. Już nie skorzystam z Toyota Mikolajczak. Żal mi właściciela że ma takich pracowników.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 23:35
Salon - samochody nowe
Raczej nie jest ...
... bardzo ważne. Gdyby było, nie pojawiłby się taka opinia.
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 18:16
Salon - samochody nowe
Byłem w sobotę ...
... 16.11.24. w salonie toyoty. Od kilku dni w całej prasie mediach internecie trąbią o dniach otwartych toyoty i wyprzedażach. Ale w praktyce wygląda to inaczej. Może mieć kasę i chęć kupna auta a nikt się nami byłem z żoną nie zainteresował . Wsiadałem do kilku pojazdów i wizyta trwała ok.20min. Wszyscy sprzedawcy byli zajęci. Wniosek więc taki że jak ogłasza się taką akcję musi być więcej pracowników do obsługi klienta. Wyszedłem i chyba tam już nie wrócę.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 14:53
Salon - samochody nowe
Tym razem muszę ...
... się poskarżyć. Znalazłem Mazde 6 i Volvo XC60. Przez 30 minut nikt mnie mam wrażenie nie zauważył. Jasne jest dla mnie, że ktoś może już obsługiwać innego Klienta ale czułem sięgnął powietrze i żeby poczuć prawdziwe wyszedłem na plac i tam przez kolejne 30 minut chodziłem i po tym czasie. Ktoś się zainteresowal. Obiecano mi ze za 10 minut wróci do mnie doradca ale chyba zapomniał. Pomija fakt, ze wysłane do wyceny odkupu moje auto. Tu też mi obiecano, że dostanę info ale i tu nastąpiła dlllluga cisza. No cóż, może nie jestem godny albo mało wiarygodny że mogę kupić auto używane. A kupiłem już 2 ii było zawsze profesjonalnie.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 12:30
Salon - samochody nowe
Umówiona jazda próbna ...
... się nie udała. Zaplanowany dzień, przyjazd do salonu kilka minut przed czasem, ale umówionego doradcy nie było na miejscu. Mieliśmy poczekać 20 minut, aż wróci z poprzedniej jazdy. Po 40 minutach siedzenia i czekania zrezygnowaliśmy. Żadnych informacji ile jeszcze mamy czekać. Brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 11:48
Salon - samochody nowe
Cóż mogę powiedzieć ...
... na temat działu aut używanych tylko tyle ze nie polecam tego miejsca. Obsługa jest na tak niskim poziomie ze Standardy Toyoty nigdy tam nie gościły. Umówiłem się na spotkanie z Jednym z Handlowców w celu zakupu, jak i pozostawienia auta w rozliczeniu, Dzień Wolny 170 km w jedną stronę, ale mówię Toyota jakość ... no właśnie jakoś po przyjechaniu na miejsce pierwsze co usłyszałem od ów Szanownego Pana to "zapomniałem powiedzieć, że cena, o której rozmawialiśmy nie jest cena odkupu auta tylko ceną za jaką możemy je sprzedać i albo się decyduje na warunki, albo z transakcji nici" Więc zapytałem grzecznie dlaczego wcześniej nie zostałem o tym poinformowany ??? Odpowiedzi brak 😒 Bardzooo słabe, ściąganie klienta do salonu na zasadzie przyjechał to na pewno się zgodzi 🤦🤦 . Mało tego moje auto nie zostało nawet obejrzane, bo nie ma sensu, jeśli się nie godzę na warunki, Jazda testowa autem ktorym byłem zainteresowany brak nie przysajesz na warunki to nie jeździmy Więc drogi przyszły kliencie, jeśli masz dalej niż 5 km do tego salonu, To nie trać czasu i zdrowia tylko od razu szukaj innego Salonu, Przykre, ale prawdziwe.
Użytkownik sieci
8 października 2024 18:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu: ...
... umówiony na przegląd "po roku", który trwał 30! minut, oddają samochód po wymianie oleju, mówiąc, że głębszy przegląd auta nie jest potrzebny "bo to nowy samochód przecież". Niestety, na wyraźną prośbę klienta ponowny przyjazd na dokończenie tegoż przeglądu z powodu ryzyka utraty gwarancji, co według Pana koordynatora serwisu jest nieuzasadnionym strachem klienta i nie trzeba się z tym aż tak spieszyć. Druga sprawa: w przeciągu 6 miesięcy dwie wizyty w sprawie regulacji geometrii. Kierownica lekko przekrzywiona w lewo, po korekcie przestawiona w prawo, "ale można jeździć bo w komputerze wszystko na zielono", mówi pan serwisant. Kolejna poprawka zbieżności tym razem po 1.5h regulacji i jazd próbnych serwisanta, kierownica wraca do pozycji "przestawionej w lewo" z powodu "braku czasu" oraz wskazań komputera maszyny pomiarowej "na zielono" - nic więcej nie można zrobić, tylko "pozamieniać koła miejscami". Dowiedziałem się również, że to wina "krzywych dróg". Oddano samochód w gorszym stanie, co potwierdzają wydruki z maszyny. Dopiero po rozmowie z inicjatywy klienta, zwrócono koszt za usługę. W serwisie na Bobrzańskiej 5, wykonano geometrię jak należy w 30 minut bez wymiany kół czy opon i to za 60zł.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2024 21:13
Salon - samochody nowe
Nie wiedzą co ...
... mająą na placu jeśli chodzi o auta używane. 150km zrobione na darmo
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2024 14:17
Salon - samochody nowe
Zaznaczam, że piszę ...
... tylko o dziale aut używanych i o serwisie. Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej dostaliśmy info, że upatrzony przez nas egzemplarz jest w Chorzowie, mimo to wybraliśmy się do salonu (może będzie coś innego ciekawego) i okazało się, że "nasze" auto jest na miejscu. OK, bierzemy to auto. Proces rejestracji miał trwać 5-6 dni roboczych, ale ze względu na problemy, z którąś z faktur (ciekawe dlaczego problem został wyłapany przez urzędnika, a nie przez osobę kompletującą dokumenty w salonie) trwał prawie 2 tygodnie. Po 3 tygodniach od odbioru okazało się, że w salonie nic nie wiedzieli o tym, że poprzedni użytkownik zamontował dodatkowe niestandardowe zabezpieczenie antykradzieżowe. Aktywacja tego alarmu trwała prawie 4 tygodnie i wymagała 2 wizyt w serwisie. Na pytanie do P. Miłosza dlaczego nas o tym nie poinformowano żona usłyszała "a czego Pani ode mnie oczekuje? Kupiła Pani używane auto i zawsze może być coś nie tak" W sumie to nie wiem czy to z powodu opieszałości likwidatora szkód z PZU (na początku zgłoszono do PZU tylko zderzak i klapę, ale okazało się, że jest również belka, którą zakwestionowało PZU i była niezbędna ponowna wizyta likwidatora), ale wymiana tylnego zderzaka, klapy bagażnika i belki trwała ponad 3 tygodnie (kolizja nie z naszej winy), a auto wyjechało z salonu bez zrobionej geometrii (ściąga lekko w prawo). Nie wspominam już o tym, że kilka razy przekładano odbiór auta z serwisu Generalnie słabo.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 11:03
Salon - samochody nowe
Jeśli myślisz że ...
... możesz jechać po auto używane przez pół Polski tylko dlatego że jest z autoryzowanego salonu to się mylisz. Zdjęcia a rzeczywistość to dwie różne bajki, robione tak że nawet auto odrapane z każdej strony będzie wyglądało pięknie, w tym „salonie” poziom zwykłego handlarza kłamcy który wciśnie ci największego szrota.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 18:28
Salon - samochody nowe
Korzystałem z serwisu, ...
... dwie gwiazdki za sympatycznego mechanika p. Filipa, auto odebrałem z porysowanym lakierem na dachu i nie usłyszałem przepraszamy. Darmowa usługa mycia wymaga umycia szyb od wewnątrz ponownie, chyba wszystko jedną ścierką jest przecierane. Filmik z stanu podwozia to jak dla mnie przerost formy nad treścią, ale można przy okazji spróbować naciągnąć klienta na promocyjne filtry powietrza. Myślałem, że brak klientów to jeszcze nie rozpoznany salon, jednak skłaniam się ku opinii, że co niektórzy już się poznali i są u konkurencji. Jednak zmiana na jedną gwiazdkę, tym razem miła Pani przeprowadzająca telefoniczne badanie satysfakcji po wizycie w serwisie, obiecała oddzwonić po z wyjaśnieniami. Telefonu brak :( A, i nie polecam kawy w poczekalni, byłem świadkiem rozmowy serwisanta ekspresu z obsługą salonu, który oznajmił że ekspres jest nie myty, takiej pleśni jeszcze nie widział i podawanie kawy z niego klientom jest mocno nie na miejscu. Oby wpis ten obudził kierownictwo
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 16:28
Salon - samochody nowe
Nie aktualizują ogłoszeń. ...
... Specjalnie przyjechałem z innego miasta w celu obejrzenia 2 ofert, które okazały się nieaktualne mimo potwierdzenia tel. NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 00:07
Salon - samochody nowe
Przejechałem 300 km ...
... żeby dostać informacje ze samochód sprzedany. Pisze tą ocenę po 3-ch dniach od wizyty. Na stronie ogłoszenie dalej aktualne. Brak żadnej informacji ze auto zarezerwowane lub sprzedane. Po prostu ogłoszenie aktualne. Zapraszamy do oględzin. Po wizycie do centrum sprzedaży obsługa zajęta innymi sprawami. 1-j gada przez telefon o sprawę domowe ze schody muszę posprzątać, włączyć pralkę oraz kupić jemu piwa ja wieczór. 2-j pracownik żyje swoim życiem, przemieszcza się po placu oraz biurze nie zwraca uwagi na klientów i żuje w innym świecie. 3-j stara się zagadać starszego Pana który po prostu interesuje się samochodami ale w ogóle nie jest zainteresowany zakupem auta. 4-j jak okazało się też tam pracuje ale pojawił się po jakimś czasie. Bardzo odradzam tu coś wybierać. Pamiętajcie nie da się sprzedawać auta na telefon. Klienci chcą obejrzeć pojazd i tylko po zastanowieniu na miejscu przy aucie wynosić decyzje. W zdjęciach wysyłam cała treść ogłoszenia jako potwierdzenie ze ogłoszenie aktualne bez żadnych zastrzeżeń a na praktyce okazuje się ze brak auta. Oraz dołączam zdjęcia randomnego cennika auta jako potwierdzenie ze byłem fizycznie w tym punkcie.
Użytkownik sieci
26 października 2023 15:09
Salon - samochody nowe
Jak chcesz oglądać ...
... samochód to umów się wcześniej. Gdyby nie Pani z recepcji dał bym 1 . Byłem tam w poniedziałek 23.11.2023 po godzinie 16ej . Na wstępie uzyskałem informacje , że Pan nie ma czasu bo za chwilę ma odbiór a najlepiej jak bym się wcześniej umówił. Ponieważ nie miałem kogo to poprosiłem Panią z recepcji o możliwość oglądanięcia Priusa jednak nikt nie mógł pomóc jej w znalezieniu zwróciła się o pomoc do kolegi a ja czekałem trochę i poszedłem gdyż kolega przedłużał gawędę z innymi klientami.
Użytkownik sieci
27 marca 2023 18:38
Salon - samochody nowe
W dniu 27.03.2023 ...
... udałem się do salonu poznan ławica celu kupna samochodu przez 45 min nikt nie podszedł handlowcy wyjechali na zakupy takie traktowanie klienta to skandal i żenada uczcie się od toyoty Dobrygowski jak się obsługuje klientów. Po nowy samochód pojadę do Dlugołeki tam jest obsługą na wysokim poziomie
Użytkownik sieci
13 marca 2023 10:22
Salon - samochody nowe
Chciałem umówić się ...
... na wymianę oleju i filtra w Toyocie Yaris,Pan z serwisu chciał mnie naciągnąć na 1400zl,bo pewnie podoliczal bez mojej wiedzy inne nie potrzebne mi usługi.Wymiana u konkurencji to zaledwie około 400zl.Dlatego nie polecam tego nowego serwisu, wolę dalszy ale uczciwy serwis u Bonkowskich w Komornikach