89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 15:10
Salon - samochody nowe
Niestety muszę edytować ...
... opinie ponieważ początkowy zachwyt z zakupu Mazdy CX 5 szybko minął. Po nie całych 4 miesiącach od zakupu z tylnej części auta zaczęły dobiegać dziwne dźwięki. Po wizycie w warsztacie okazało się że uszkodzony tylny dyferencjał. ASO mazdy wyceniło nowy dyferencjał na 28tys zl. W momencie zakupu auta sprzedawca poinformował nas że na auto mamy rok gwarancji, więc zaraz po diagnozie usterki zadzwoniłem do Toyoty. Auto zostało zabrane na diagnostykę i usterka została potwierdzona ale Toyota stwierdziła że ta usterka nie podlega gwarancji ponieważ jest to usterka wynikająca z naturalnego zużycia auta. Czyli salon umył od tego ręce a ja musiałem pokryć koszt naprawę na swój koszt. Podsumowując nie polecam tego miejsca. Zależy im żeby sprzedać auto a potem to już problem kupującego.
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 20:13
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenie w ...
... salonie Toyota Ukleja w Poznaniu niestety pozostawiło niedosyt. Umówiłem się online na jazdę testową Lexusem GS i czekałem dwie godziny na kontakt ze strony salonu – niestety, bezskutecznie. Postanowiłem więc pojechać osobiście z Środy Wielkopolskiej. Po przyjeździe napotkałem pierwszy problem – brak miejsc parkingowych dla klientów. Musiałem szukać miejsca w okolicy i dojść pieszo 2 km do salonu. Po dotarciu obejrzałem samochód na placu, a następnie udałem się do recepcji, gdzie poinformowano mnie, że muszę chwilę poczekać, ponieważ doradca jest zajęty. Po około 10 minutach inna pracownica zaoferowała otwarcie auta, jednak okazało się, że jest ono rozładowane. Obsługa miała problem z jego otwarciem gdyż był rozładowany, ale nikt nie zaproponował podłączenia boostera do uruchomienia pojazdu. Samochód oglądałem rozładowany z możliwością tylko wyobrażania sobie jak działa silnik, elektronika w samochodzie oraz jak wygląda bagażnik. Przez 25 minut oglądałem wnętrze auta w samotności – nikt z obsługi nie zapytał o moje wrażenia, nie zaproponował jazdy próbnej ani nawet nie zainteresował się moimi potrzebami. Całość sprawiła wrażenie, że nie jestem traktowany poważnie – być może ze względu na młody wiek lub wartość oglądanego samochodu. Nie mam pretensji do konkretnych osób, ale jakość obsługi w salonie pozostawia wiele do życzenia. Szkoda, bo liczyłem na profesjonalne podejście i większe zaangażowanie ze strony doradców. Dodam jeszcze że cena na miejscu różniła się od ceny na OtoMoto i używane Lexus Polska o 3000 PLN nie wiem czy to niedopatrzenie zmiany ceny czy celowe wprowadzanie w błąd żeby potem móc zbić 3000PLN z nieaktualnej ceny.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 21:53
Salon - samochody nowe
Obcesowa odpowiedź tylko ...
... potwierdza jedynkową opinię, którą podtrzymuję. Szkoda, że tylko na opinie potraficie odpowiadać.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 20:52
Salon - samochody nowe
W dniu 30.11.2024r. ...
... przyjechałam na przegląd Toyoty Aygo. Po 20 minutach pracownik przyszedł z informacją, że mechanicy stwierdzili, że nie ma tarcz hamulcowych przednich kół i nie zostanie mi podbity przegląd. Bardzo zdenerwowana sytuacją pojechałam więc do pierwszej lepszej stacji diagnostycznej. Jakież było moje zdziwienie, gdy diagnosta po około 15-20 minutach przyniósł mi podbity przegląd! Gdy mu powiedziałam, co mnie spotkało w Toyocie, diagnosta z miernikiem podszedł ze mną do auta i pokazał, że na tarczy zostało jeszcze kilka centymetrów i spokojnie mogę wymienić tarcze na wiosnę. Czuję się oszukana przez stację diagnostyczną Toyota Ukleja na Zawadach, głęboko rozczarowana i zawiedzona, tym bardziej, że to w tym salonie kilka lat temu kupiłam to auto. Nie wiem, czy jeszcze kiedykolwiek moja stopa tam postanie...
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Wmawiają że trzeba ...
... wymienić część a diagnosta na stacji, stwierdził zupełnie coś innego, próba zarobienia na kliencie?
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 11:44
Salon - samochody nowe
Serwis, który ma ...
... zawsze opóźnienie. Punktualnej obsługi klientów, szczególnie biznesowych mogliby się uczyć od Toyoty Centrum, albo jeżeli nie od konkurencji, to chociaż od swoich kolegów ze Złotkowa. Tam, jak samochód jest umówiony na 12:00, to wjeżdża o 12:00. Dzisiaj serwis przeszedł sam siebie. Wymiana opon umówiona trzy tygodnie temu na 9:30. Serwis po pół godziny od otwarcia ma już GODZINĘ opóźnienia, czyli normalnie wehikuł czasu. Samochód wjeżdża o 10:30, czyli o godzinie gdzie pracownik kilka km dalej miał umówione spotkanie z klientem, a potem miał otwierać sklep. Ale wiadomo dlaczego... Co chwila ktoś "podrzuca oponki", także jest jedna kolejka dla klientów, a druga dla pracowników i kolegów pracowników. Najgorszy serwis Toyoty w Poznaniu. Sprawa, która powinna się zamknąć w max 40 minut (zgodnie z tym co sam serwisant powiedział przy umawianiu wizyty, nie "Pani na infolinii") trwała dwie godziny, a ja jestem stratny kilka stówek, bo nie mogę prowadzić swojego interesu...
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 11:16
Salon - samochody nowe
Wyceniliscie naprawę na ...
... 4 tys niecałe, wystarczyło wyregulować linkę recznego, jesteście najgorszym warsztatem w poznaniu, postaram się zebg każdy o tym wiedział, złodzieje!!!
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 21:49
Salon - samochody nowe
Pan Artur przedstawił ...
... mi ofertę samochodu w programie Kinto. Niczego nieświadomi czekamy cierpliwie na auto. Po ok. 1.5 tygodnia oczekiwania na sfinalizowanie umowy, otrzymaliśmy telefon, że wybrany samochód nie może być wzięty w żadnym leasingu, ani programie Kinto. I tak mijają prawie 2 tygodnie odkąd Pan Artur zadeklarował się znaleźć inny samochód w ofercie. Jak się można domyślać, z jego strony głucha cisza. Na szczęście macie wspaniałą i kompetentną konkurencję. Proponuję zweryfikować umiejętności i kompetencje swoich pracowników.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 17:07
Salon - samochody nowe
Kontakt z klientem tragiczny.
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 22:54
Salon - samochody nowe
Pan sprzedawca o ...
... imieniu Dominik nie potraktował nas poważnie, nie opowiedział niczego o samochodzie którym byliśmy zainteresowani, podczas jazdy próbnej ustawił klimatyzacje na 16 stopni co skutkowało przeziębieniem i zapomniał nas poinformować, że samochód był powypadkowy. Poprosiłem o przesłanie zdjęć sprzed naprawy i oczywiście się nie doczekałem, a jak przeszliśmy do negocjowania ceny to zaproponował opony w ramach ustępstwa sprzedającego mając na uwadze, że samochód był wystawiony za grubo ponad 100 tysięcy złotych. Koniec końców dobrze wyszło bo kupiliśmy z innego źródła bezwypadkowy z mniejszym przebiegiem i nowszy egzemplarz tego samego modelu 24 tysiące taniej.
Użytkownik sieci
24 października 2023 20:39
Salon - samochody nowe
Gratulacje jak tak ...
... wygląda obsługa klienta to osiągnęliście dno. Arogancja brak szacunku i profesjonalizmu nie wspomnę o "rozmowach" między pracownikami co bardzo skutecznie zniechęca do zakupu. Bardzo dobrze że Tadeusz U nie widzi tego co się w tym miejscu dzieje... Niestety nie mogę polecić zakupu w tym miejscu bo obsługa nadaje się do okienka z fast foodem. Zostawię pieniądze u konkurencji...
Użytkownik sieci
9 września 2023 10:36
Salon - samochody nowe
Szyf
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 16:18
Salon - samochody nowe
Nieogarnięta obsługa. Jestem rozczarowany.
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 08:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam ,dzwoniłem ...
... w sprawie Seata Leona Cupry pomijam fakt ,że na pierwsze trzy numery dodzwonić się jest bez szans. Sprzedawca oddzwonił po 2 godzinach gdy zapytałem o auto nie miał bladego pojęcia o danym samochodzie.(zapytałem tylko o serwisy i wypadkowość czyli podstawowe informacje. Dostałem informacje ,że skontaktuje się z opiekunem oferty i oddzwoni , nie nie odzwonił. Zdecydowanie nie polecam interesów z niepoważnymi ludzmi.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2023 17:35
Salon - samochody nowe
Ignorandzka obsługa. Panowie ...
... z wielką łaską podchodzą do oglądających, chyba ze ma się garnitur to od razu podbniegną. Obsługa na siłę, czułem się jak intruz
Użytkownik sieci
24 marca 2023 14:34
Salon - samochody nowe
Pracownikom przydałoby się ...
... szkolenie z obsługi klienta. Pan Kamil nie odbiera w ogóle, pan Miłosz obiecuje raport z historią auta, ale go nie wysyła. Po ponownej próbie kontaktu okazuje się, że raportu nie ma po co wysłać, bo auto jest już zarezerwowane. Być może 85000 zł to za mała kwota, żeby wykazać zainteresowanie klientem.
Użytkownik sieci
11 października 2022 10:15
Salon - samochody nowe
Polecam na własną ...
... rękę sprawdzić historię auta np. na autodna, ponieważ Pan pytany 4krotnie czy auto było bite twierdził, że nie ponieważ sprawdzali auto. Auto NA SZCZEŚCIE sprawdziłam sama na kilka godzin przed zakupem. Można się nieźle nadziać finansowo....
Użytkownik sieci
21 września 2022 13:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lipca 2022 19:46
Salon - samochody nowe
Gdybym mogła dałabym ...
... 0 gwiazdek. Pan ze sprzedaży w ogóle nie chciał się wysilić podczas rozmowy telefonicznej i udzielić mi informacji na temat auta, które mnie interesowało tylko mnie odsyłał na stronę internetową. Bardziej się skupił na udzielaniu mi informacji księgowych, które były całkowicie niepotrzebne i o które w ogóle nie prosiłam. W ogóle nie robił żadnych realnych wysiłków żeby mi coś sprzedać, poznać moje potrzeby, doradzić może inne auto jeszcze i chciał jak najszybciej zakończyć rozmowę (!) gdzie ja chciałam dopytać czy nie ma jeszcze innych aut, które by spełniały moje kryteria podstawowe, ale po prostu zrezygnowałam, bo stwierdziłam że nie ma sensu rozmawiać z kimś kto uważa, że ja nie jestem klientem o którego w ogóle warto się starać. To była żenująca rozmowa z mojego punktu widzenia jako klientki.
Użytkownik sieci
26 maja 2022 14:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka