Ogólny: | 22 590 70 70 |
Zobacz na mapie
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
07:00 - 21:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Nowy salon na Bemowie zajmuje się sprzedażą samochodów dostawczych Toyoty oraz obsługą serwisową flot firmowych i instytucjonalnych. Ponadto salon oferuje szeroki wybór aut używanych w ramach programu Toyota Plus. Stacja jest wyposażona w serwis przygotowany do obsługi samochodów osobowych i dostawczych oraz montaż indywidualnej zabudowy pojazdów dostawczych i terenowych. Klienci mogą korzystać z szerokiej gamy aut zastępczych, w tym specjalistycznych.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Sklep z częściami
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
18 marca 2025 13:45
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa . ...
... Pan Mateusz W. staną na wysokości zadania.
Użytkownik sieci
16 marca 2025 16:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 marca 2025 18:11
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam zakup ...
... używanego samochodu z tego miejsca, Pan Paweł wykazał się ogromnym profesjonalizmem i cierpliwością już od pierwszej rozmowy przez telefon, na miejscu również cały proces odbył się sprawnie i na każde pytanie otrzymałam rzetelną odpowiedź. Jestem bardzo zadowolona z samochodu oraz bardzo dobrego podejścia klienta w tym salonie, rzadko o taką troskę i brak wywierania presji na kupującym w dzisiejszych czasach. Polecam!!
Użytkownik sieci
13 marca 2025 19:04
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm, umówienie, realizacja. Obsługa!
Użytkownik sieci
7 marca 2025 07:44
Salon - samochody nowe
Polecam, transakcja udana.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 20:28
Salon - samochody nowe
Tragedia. Telefon ze ...
... będę za 2 h po auto. Pan szuka auta ,zaczyna skrobac szyby bo zdziwienie ,ze ktoś jest po auto. Tydzień naprawa tzn. akcja serwisowa ale i problem z ustaleniem przyczyny usterki jaka jest . Ogólnie wieczne zdziwienie i szok jak ktos o coś zapyta.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 14:12
Salon - samochody nowe
Professional tylko z ...
... nazwy. Umówiony na serwis na konkretną godzinę. Czekam już 15 min siedząc przed „okienkiem” i nikt się nawet nie zainteresował, chociaż masa osób łazi dookoła. Odradzam.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 13:08
Salon - samochody nowe
Korzystałem z tego ...
... serwisu w ramach przeglądu po 15 000 km. Na wstępie zaznaczyłem że bardzo zależy mi na czasie, zrezygnowałem nawet z mycia. Serwis trwał bardzo długo czekałem na górze, mialem dostac informacje jak auto bedzie gotowe. Po ponad 3 h postanowilem wyjrzec przez okno auto stalo na placu. Zszedłem a pracownik obsługujący mnie rozmawiał z innym pracownikiem. Zapytałem czy auto gotowe powiedział że właśnie miał mi dać znać. Nie wyglądało to tak że kierował się właśnie do tych działań. Popędziłem na umowione spotkanie. W trakcie jazdy wyszło słońce a ja szukałem swoich okularów. Zatrzymałem auto I nigdzie ich nie było wróciłem do serwisu zapytałem gdzie czy nie zostały moje okulary. Powiedziałem że to okulary że szkłami przyciemnionymi korekcyjnymi tylko w markowych oprawkach. Pani powiedziała że to nie możliwe, ale poszła sprawdzić i wrocila z okularami. Pojechałem na już spóźnione spotkanie, moj komputer zaczal sie rozładowywać i szukalem ladowarki, ktora tez byla w aucie i nie znalzalem. Pomyślałem że tak samo jak okulary została wyjęta. Złożyłem reklamację zadzownil do mnie kierownik serwisu z wyjaśnieniem że nie mają ładowarki ale że sprawdzi kamery. Sprawdził kamery i powiedział że nie widac na nich żeby coś było wyjmowane z auta. Więc zapytałem to dlaczego okulary były u państwa a nie widać tego na kamerach? Odpowiedz była w stylu że nie wie ale ładowarki nie mają bo im nie potrzebna bo mają inne komputery... Potem dzownila jeszcze jakas Pani. Rozmowa odbyła się w klimacie nie mamy Pana ładowarki, może Pan dochodzić prawnie. Ladowakra kosztuje 140zl więc wiadomo że pójście na policję sprawa w sądzie mija się z celem. Myślę że tak duza firma mogłaby wykonać gest w stronę klienta i odkupić ładowarkę po tym jak okulary jednak się u nich znalazy. Od sprawy minelo 6 miesiecy a ładowarki dalej nigdzie nie znalazłem. Szczęśliwie moja firma rozszerzyła listę serwisów i nie będę musiał odwiedzać tego miejsca.
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 14:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 09:37
Salon - samochody nowe
Zgłosiłam się do ...
... serwisu w sprawie uszkodzonej opony i to był wielki błąd, że skorzystałam właśnie z tego serwisu, który w nazwie ma Professional: 1. Błędna diagnoza uszkodzenia opony spowodowała konieczność kolejnej wizyty w serwisie 2. Zanim doczekałam się na nową oponę minęły prawie 3 tyg. Przez cały ten czas jeździłam na dojazdówce (listopad). 3. Dzwoniłam 5 razy z interwencją, ale bezskutecznie. Zapewnienia, że ktoś się skontaktuje i wyjaśni sprawę były puste. Nikt nie oddzwaniał. 4. W końcu wysłałam maila do kierownika, z prośbą o wsparcie. Kierownik nawet nie raczył odpisać. Nie oddzwonił. Zero odzewu. Zastanawiałam się, czy to Autoryzowany serwis czy serwis widmo. Ocena byłaby 0, gdyby nie pani na infolinii, która widząc w historii zgłoszeń, ile razy dzwoniłam, osobiście poszła na serwis i zmobilizowała pracowników do rozwiązania problemu. Absolutnie NIE polecam, a nawet odradzam korzystanie z serwisu „Professional” na Bemowie.
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 21:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam po ...
... 4 miesiącach i przejechaniu 5000 km była wymiana akumulatora i filtra HV, który nigdy nie był wymieniany. Nawet historii samochodu nie wydrukowali bo to nie jest w gestii.
Użytkownik sieci
30 października 2024 21:26
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM, a ...
... raczej ODRADZAM!!! Dwa razy korzystałem z tego salonu ze względu na bliskość od miejsca zamieszkania i za każdym razem czas usługi wydłużył się ponad 2,5 krotnie. Ostatnia wizyta dotyczyła wymiany kół. Wizyta oczywiście umówiona dużo wcześnie. Zapewniano minie że wymiana potrwa maksymalnie 1 godzinę. Czas wymiany wyniósł ponad 2,5 godziny. Nikt nie poinformował mnie, że usługa się przedłuży!!! Po 1 godz. i 40 minutach i moim zapytaniu czy długo to jeszcze potrwa, otrzymałem odpowiedź, że samochód już wyjeżdża. Wyjechał ale dopiero po kolejnej 1 godzinie. Tragedia!!! Wszyscy ceniący swój czas powinni dwa razy zastanowić się czy nie warto skorzystać z innego serwisu Toyoty.
Użytkownik sieci
28 października 2024 15:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 października 2024 19:44
Salon - samochody nowe
Totalne oszustwo ! ...
... W dniu wczorajszym szukałem samochodu na stronie Toyoty Pewne Auto, znalazłem ofertę w tym salonie, w ogłoszeniu Toyota Cygan wyraźnie podano cenę 64900 zł, więc specjalnie zrobiłem trasę ok 40km, aby zobaczyć samochód. Na miejscu okazało się, że cena nagle wzrosła do 69900 zł! Nie miły Pan poinformował mnie, że przecież mają prawo do zmiany ceny ! Szczyt chamstwa i bezczelności !!! Marnowanie czasu i wprowadzanie klienta w błąd, powinniście zwracać klientom pieniądze za poświęcony czas oraz koszt przejazdu – jak można tak naciągać ludzi ? Brak szacunku do klienta i absolutny brak profesjonalizmu. Odradzam wszystkim, którzy nie chcą być oszukiwani!
Użytkownik sieci
18 października 2024 16:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2024 11:44
Salon - samochody nowe
Zostawiłam auto na ...
... serwis techniczny. Serwis zakończył się wyrwaną z dachu anteną,zarysowaniami. Czy to, że uszkodzili mi auto i straciłam wiele godzin cennego czasu spowodowało że ktoś mnie przeprosił? Nie . Czy musiałam płacić za jakże wspaniały serwis ? Tak. Całościowo. Brawo Toyota
Użytkownik sieci
5 września 2024 01:09
Salon - samochody nowe
Kompletny brak naprawy ...
... auta. Stawiłem się w okresie gwarancji z zepsutym akumulatorem. Odesłali mnie i stwierdzili że jest wszytko super, tymczasem auto padło 4 razy od czego czasu ( w ciągu dwóch tygodni). Zamiast jechać rano do pracy, codziennie wzywam assistance toyoty, żeby odpalili mi auto. Kompletna niekompetencja. Ten serwis nie jest w stanie stwierdzić czy akumulator działała prawidłowo.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2024 21:40
Salon - samochody nowe
Witam, zawsze korzystałem ...
... z serwisu Grupy Cygan, mam kilka samochodów marki Toyota, już nigdy nie skorzystam !!!!Ktoś kto zatrudnia tak niekompetentną osobę na stanowisko kontaktu z klientem strzela sobie w kolano .
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2024 10:05
Salon - samochody nowe
Nikt się nie ...
... interesował i nie było osoby która mogła by doradzić w kupie auta a nie było ludzi w salonie.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 11:16
Salon - samochody nowe
Zadałem pytanie czy ...
... można obejrzeć nową Rav4. Pani z recepcji: ,,nową cxy używaną,,? Ja na to nową oczywiście. Pani z recepcji: ,, a aa to nie,,. Już nie pytałem się czy starą można i wyszedłem 😃
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 20:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 01:48
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... najgorszy serwis i obsługa, z jaką miałem doczynienia. Nie doczekasz się telefonu zwrotnego. Trzeba prosić się o coś, co powinno być klientowi zapewnione z automatu. Jak po wyjechaniu z serwisu zauważyłem małe obtarcie na aucie, to prosiłem o sprawdzenie kamer, czy też nie u nich akurat. I co? Nikt nie zajął się tym, nie oddzwonił. Ps. Nie skontaktowali się w tej sprawie :D
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 21:49
Salon - samochody nowe
Sami zrobili problem ...
... z hakiem, facet został bez samochodu, pomocy zero- dupą do klienta
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 17:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 maja 2024 18:01
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam, ...
... obsluga klienta jest skandaliczna. Salon obiecuje oddzwonić po czym jak zwykle nie oddzwania nie dotrzymując wcześniej składanych obietnic.