Ogólny: | 22 590 70 70 |
Zobacz na mapie
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
07:00 - 21:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Nowy salon na Bemowie zajmuje się sprzedażą samochodów dostawczych Toyoty oraz obsługą serwisową flot firmowych i instytucjonalnych. Ponadto salon oferuje szeroki wybór aut używanych w ramach programu Toyota Plus. Stacja jest wyposażona w serwis przygotowany do obsługi samochodów osobowych i dostawczych oraz montaż indywidualnej zabudowy pojazdów dostawczych i terenowych. Klienci mogą korzystać z szerokiej gamy aut zastępczych, w tym specjalistycznych.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Sklep z częściami
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
18 marca 2025 13:45
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa . ...
... Pan Mateusz W. staną na wysokości zadania.
Użytkownik sieci
16 marca 2025 16:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 marca 2025 18:11
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam zakup ...
... używanego samochodu z tego miejsca, Pan Paweł wykazał się ogromnym profesjonalizmem i cierpliwością już od pierwszej rozmowy przez telefon, na miejscu również cały proces odbył się sprawnie i na każde pytanie otrzymałam rzetelną odpowiedź. Jestem bardzo zadowolona z samochodu oraz bardzo dobrego podejścia klienta w tym salonie, rzadko o taką troskę i brak wywierania presji na kupującym w dzisiejszych czasach. Polecam!!
Użytkownik sieci
13 marca 2025 19:04
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm, umówienie, realizacja. Obsługa!
Użytkownik sieci
7 marca 2025 07:44
Salon - samochody nowe
Polecam, transakcja udana.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 11:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 09:21
Salon - samochody nowe
Konkretna sprawna obsługa ...
... serwisowa. Jasno przedstawione opcje. Usługa wykonana na czas i o umówionej porze. Sympatyczna i konkretna postawa doradców serwisowych.
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 21:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 21:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 21:10
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękujemy za ...
... sprawną obsługę podczas kupna auta. Pan Rafał bardzo o nas zadbał i dobrze doradził. Serdecznie polecamy ❤️
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 20:11
Salon - samochody nowe
Pierwsze wrażenie bardzo dobre zobaczymy dalej
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 03:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 17:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 stycznia 2025 17:00
Salon - samochody nowe
Super serwis. Polecam
Użytkownik sieci
6 stycznia 2025 10:50
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 15:30
Salon - samochody nowe
Jest w czym ...
... wybierać jeżeli chodzi o samochody używane
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 18:40
Salon - samochody nowe
Spoko
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 16:02
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 10:39
Salon - samochody nowe
Wszystko na czas, sprawna i miła obsługa :)
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 20:14
Salon - samochody nowe
Dokonując wyboru dealer’a ...
... marki Toyota, kierowałem się opiniami „zasięgniętymi” z Internetu. Spotkałem się z bardzo pozytywnymi wypowiedziami dotyczącymi Działu Samochodów Używanych. Przyznaję , że się nie zawiodłem i potwierdzam najwyższe uznanie dla Pana Mateusza za jego profesjonalizm, kulturę osobistą i zaangażowanie w proces sprzedaży. Od pierwszego kontaktu Pan Mateusz wykazał się bogatą wiedzą dotyczącą oferowanych samochodów, cierpliwie odpowiadając na wszystkie moje pytania i wyjaśniając wszelkie wątpliwości i udostępniając mi informacje o historii potencjalnych pojazdów. W związku tym, że uzgodniliśmy dodatkowe wyposażenie samochodu, a to wymagało trochę czasu, pod nieobecność Pana Mateusza, kontaktował się ze mną Pan Marek, który informował mnie o aktualnej sytuacji. Na zakończenie procesu sprzedaży miałem przyjemność rozmawiać z kierownikiem Działu , Panem Krzysztofem. Tu również spotkałem się z wysoką kulturą osobistą, życzliwością i profesjonalizmem. Ponadto chciałbym dodać, że od momentu wejścia do salonu po zakończenie procesu kupna/sprzedaży spotkałem się z niesamowitą życzliwością i uprzejmością całej obsługi(tu również ubezpieczałem samochód). Z pełnym przekonaniem i osobistym zadowoleniem mogę polecić ten salon potencjalnym zainteresowanym
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 13:25
Salon - samochody nowe
Korzystałam z usług ...
... serwisu w grudniu z powodu niedziałającego gniazda zapalniczki i przebitej opony. Wizyta była umówiona dzień wcześniej, ale tylko odnośnie do pierwszej usterki.Moja prośba o naprawę również opony spotkała się z aprobatą serwisu. Byłam zaskoczona bardzo krótkim czasem naprawy (ok. 30 min. ). Na pochwałę zasługują również życzliwość i profesjonalne podejście do klienta:)
Użytkownik sieci
26 grudnia 2024 08:05
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 11:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 14:12
Salon - samochody nowe
Professional tylko z ...
... nazwy. Umówiony na serwis na konkretną godzinę. Czekam już 15 min siedząc przed „okienkiem” i nikt się nawet nie zainteresował, chociaż masa osób łazi dookoła. Odradzam.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 13:08
Salon - samochody nowe
Korzystałem z tego ...
... serwisu w ramach przeglądu po 15 000 km. Na wstępie zaznaczyłem że bardzo zależy mi na czasie, zrezygnowałem nawet z mycia. Serwis trwał bardzo długo czekałem na górze, mialem dostac informacje jak auto bedzie gotowe. Po ponad 3 h postanowilem wyjrzec przez okno auto stalo na placu. Zszedłem a pracownik obsługujący mnie rozmawiał z innym pracownikiem. Zapytałem czy auto gotowe powiedział że właśnie miał mi dać znać. Nie wyglądało to tak że kierował się właśnie do tych działań. Popędziłem na umowione spotkanie. W trakcie jazdy wyszło słońce a ja szukałem swoich okularów. Zatrzymałem auto I nigdzie ich nie było wróciłem do serwisu zapytałem gdzie czy nie zostały moje okulary. Powiedziałem że to okulary że szkłami przyciemnionymi korekcyjnymi tylko w markowych oprawkach. Pani powiedziała że to nie możliwe, ale poszła sprawdzić i wrocila z okularami. Pojechałem na już spóźnione spotkanie, moj komputer zaczal sie rozładowywać i szukalem ladowarki, ktora tez byla w aucie i nie znalzalem. Pomyślałem że tak samo jak okulary została wyjęta. Złożyłem reklamację zadzownil do mnie kierownik serwisu z wyjaśnieniem że nie mają ładowarki ale że sprawdzi kamery. Sprawdził kamery i powiedział że nie widac na nich żeby coś było wyjmowane z auta. Więc zapytałem to dlaczego okulary były u państwa a nie widać tego na kamerach? Odpowiedz była w stylu że nie wie ale ładowarki nie mają bo im nie potrzebna bo mają inne komputery... Potem dzownila jeszcze jakas Pani. Rozmowa odbyła się w klimacie nie mamy Pana ładowarki, może Pan dochodzić prawnie. Ladowakra kosztuje 140zl więc wiadomo że pójście na policję sprawa w sądzie mija się z celem. Myślę że tak duza firma mogłaby wykonać gest w stronę klienta i odkupić ładowarkę po tym jak okulary jednak się u nich znalazy. Od sprawy minelo 6 miesiecy a ładowarki dalej nigdzie nie znalazłem. Szczęśliwie moja firma rozszerzyła listę serwisów i nie będę musiał odwiedzać tego miejsca.