93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 06:49
Salon - samochody nowe
Miłe są tylko ...
... panie na recepcji bo myślą że przyszedłeś kupić nowy samochód. Chciałem usunąć szkodę z AC bo była opcja na oryginalnych częściach do wymiany maska w verso 2010 rok. Usłyszałem że się nie da, a może się jednak da ale z dopłatą z mojej strony!!!! Pojechałem do Bystrej i wszystko się dało! Bez żadnych wymyślonych dopłat.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 12:36
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, Szanowni ...
... potencjalni nabywcy samochodów TOYOTA - czytajcie dokładnie książkę gwarancyjną - nie tylko pierwszą stronę ! Mam Toyotę LAND CRUSIER , 3 lata , 15 tysięcy przebiegu i ....... skorodowane podwozie . Niestety gwarancja nie działa . Czytajcie uważanie wyłączenia z gwarancji, znajdziecie je na 12tej stronie . Czyli mamy tu, we wspanaiłej renomowanej marce, sytuację taką jak "w byle jakich firmach". Najpierw piękne zapisy, które mamią na swoja treścią, a prawda jest napisana gdzieś dalej, małym druczkiem .
Użytkownik sieci
23 października 2024 23:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam, podczas ...
... przeglądu przed zakupem samochodu pracownik stwierdził że auto jest po powodzi co jest bzdurą, na prośbę żeby wydali taką opinię na piśmie - odmówili. Na innej stacji szkoda powodziowa została z całą pewnością wykluczona. Brak kompetencji, cwaniactwo. Nie polecam !!! Stracony czas i pieniądze potencjalnych kupujących. Pracownik który wydał taką opinię nie miał kompletnie pojęcia jak wygląda samochód po powodzi, na co zwrócić uwagę. Serwis Toyoty powinien dokształcić pracowników.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 09:45
Salon - samochody nowe
Byłem dwa razy ...
... niestety w obydwu przypadkach serwis się nie spisał. Przy wymianie oleju odmówiono mi wymiany bateri w kluczyku mimo że na desce wywalało komunikat, o myjni można zapomnieć... Kolejnym razem byłem na dolewce oleju kapnęli chyba z 50ml bo po 2-3 tygodniach problem wrócił i znów umawianie serwisu na kolejną dolewkę, nie wspominając że na poziom płynu hamulcowego i chłodniczego nawet nie zwrócono uwagi. Dwie gwiazdki daje za miłą obsługę na recepcji.
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 08:00
Salon - samochody nowe
Niestety jeden z ...
... panów sprzedawców aut używanych, zachował się bardzo nieprofesjonalnie i obiecując rezerwację samochodu sprzedał go 1 dzień wcześniej narażając mnie na specjalny zjazd z pracy z zagranicy.Zadzwonilem i spytałem co się stało, słyszałem ironiczny uśmiech i tłumaczenie ,że kto pierwszy z ulicy ten lepszy......brak słów, gdzie ten profesjonalizm??? Zaznaczam,iż nie był to tani samochód....
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 17:15
Salon - samochody nowe
Widać że Panowie ...
... z okienka numer 6 nie znają się na samochodach i częściach. Sam się nie znam i Pan sprzedał mi o 4 części za dużo... Bo to niby w zestawie. Zamiast zapłacić 40zl za zestaw zapłaciłem 200... nie mówiąc o tym że przyszły tylko części których tak na prawdę nie potrzebowałem... a części które były uszkodzenia nie były w "pelnym" zestawie. Nie polecam. Wszystko na zostaw mnie w spokoju.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 16:53
Salon - samochody nowe
Niestety, nie polecam. ...
... Byłem już cztery razy z niedziałającym czujnikami ciśnienia opon w samochodzie na gwarancji i dalej nie są naprawione. Postępowanie gwarancyjne niby wszczęte, ale na dzisiaj nie ma informacji ani komfortu, że wszystko naprawione.
Użytkownik sieci
1 maja 2024 11:54
Salon - samochody nowe
Toyota, rozrząd 2 ...
... dni temu. Prośba o sprawdzenie oleju po zapalonej kontrolce.problem został zignorowany .nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 13:38
Salon - samochody nowe
Ostrzeżenie. Januszerka, patologia. ...
... Zachęcony zakupem pewnego auta z gwarancją w salonie Toyoty udałem się na oględziny Corolli. Obsługiwał mnie Pan DŁ a w dalszej cześci mojej "przygody" Pan MF. Zapamiętajcie sobie te inicjały. Przed przyjazdem powiedziano mi, że auto ma felgi 17''. Okazało się, że ma 16''. Aha, tuż przed przyjazdem do salonu zapaliła mi się pierwsza czerwona lampka, gdyż nie mogłem się doprosić o numery vin i historię pojazdu (finalnie przed przyjazdem dostałym tylko to drugie). Wykonałem jazdę próbną, wszystko ok. Sprzedawca się zarzekał, że auto ma dobry lakier i na pewno nie było bite. Jako, że Toyota to poważna firma to mu zaufałem. Pewne używane. Z gwarancją. No i teraz zaczęło się pod górkę. Zaproponowano mi najgorsze z dostępnych na rynku warunków leasingu ( ok 114% ). Próbując zmienić warunki zakupu musiałem się zderzyć z Paniami z recepcji gdyż DŁ uznał nasze ustalenia za wybitnie wiążące i przez kilka dni nie odbierał telefonów. Na szczęście po kilku dniach skontaktowano się ze mną i udało się zmienić warunki zakupu. W międzyczasie pojawił się MF, protegowany DŁ (podobno najbardziej sumiennego sprzedawcy w toyocie). Auto odebrałem finalnie po kilku dniach tej telenoweli. Auto wydano mi brudne, zakurzone w środku, na dywanikach były nawet kawałki błota a na szybach kawałki kleju. Po kilku dniach wykonałem pierwszą nocną jazdę i zauważyłem, że reflektory oświetlają korony drzew. Zadzwoniłem do MF, który nie wiedział o co chodzi, poinformował mnie, że auto mogło mieć dzwona (!!) i kazał podjechać do stacji diagnostycznej w celu wyregulowania reflektorów. Okazało się, że lewa lampa jest od "anglika" i nie da się jej ustawić, trzeba ją wymienić. Auto nie nadaje się do jazdy. No więc znowu telefon do MF. Ustaliliśmy, że MF skieruje niezwłocznie sprawę do salonu w salonie w Krakowie gdzie lampa zostanie wymieniona. Minęło pięć dni. Zero odezwu. Dzwonię do salonu w Krakowie zapytać czy przyszła już lampa i czy możemy się umówić na wymianę. Zaraz zaraz, jaka lampa. Okazało, się, że nikt się z nimi w tej sprawie nie kontaktował...Dokładnie opisałem cały temat, zostawiłem namiary na MF. Po kilku dniach dzwoni do mnie pan z salonu w Krakowie i pyta czy aby na pewno dałem mu dobre namiary bo nie może się dodzwonić. Po weekendzie otrzymałem telefon, że czekają na odbiór lampy i umówiliśmy się na jej wymianę. Dosłownie na godzine przed terminem wizyty w serwisie okazało się, że MF i DŁ nie przysłali lampy i musimy to odwołać. Finalnie - po dwóch tygodniach lampę się udało wymienić Telenowela zakończona. Na pewno znajdziecie bardziej profesjonalnych partnerów.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 20:35
Salon - samochody nowe
Serwisu z całego ...
... serca nie polecam. Skasowali 700zl za diagnostykę Toyoty i nic nie zdiagnozowali. Dużo filozofii i zero konkretów. Nie znają swoich samochodów. Po zabraniu samochodu z serwisu i przewiezieniu do innego mechanika auto zostało zdiagnozowane i naprawione w ciągu tygodnia. Wstyd, nie są w stanie zdiagnozować prostych awarii.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2023 12:13
Salon - samochody nowe
Cóż rozczarowanie. Zamówiona ...
... usługa nie wykonana do końca. Części nie dotarły z bazy na Świerkowickiej Cz-Dz. Pierwsza część usługi banalnie prosta wykonywana przez kilku mechaników nadmiernie długo. Dwie gwiazdki za dobrą kawę.