Zobacz na mapie
88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 lutego 2025 12:28
Salon - samochody nowe
Witam. Obsługa działa ...
... szybko i sprawnie do momentu zakupu auta. Następnie wszystko jest problemem. Prosiłem o informację, jaki olej mam w silniku ( autu kupione 3 tyg temu). Miałe dostać info na emaila - i d...pa. Serwisuję inne auto od 3 lat i chyba się przeniosę do Gorzowa. W Szczecinie pracuje może sama rodzina i mogą tak traktować klienta. Gdybym przed zakupem nie trafił na Pana Piotra (pozdrawiam), to i auto bym kupił w innym salonie.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 01:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam! EDYCJA: ...
... Od 31.12 czekamy na zwrot zaliczki za samochód, którego ze względu na wady o których pisałam, nie kupiliśmy. Pomimo wielu prób kontaktu telefonicznego. Dodam, że wiele telefonów nie zostaje odebranych. Skandal. Zakup samochodu w tym salonie to ogromne rozczarowanie. Auto, które miało być gotowe do odbioru, było pokryte mikrorysami – widoczny efekt niewłaściwej pielęgnacji. Pomimo wcześniejszej rezerwacji i wpłaty zaliczki, samochód nadal był oglądany przez innych klientów, a obsługa wykazała kompletny brak zainteresowania. Pan Oskar, odpowiedzialny za sprzedaż, w momencie zwrócenia uwagi na rysy ograniczył się do bezczelnego pytania, czy to oni mieli „porysować samochód ścierką”. Zamiast przeprosin czy rozwiązania problemu, otrzymałam arogancką odpowiedź, która tylko potwierdza brak profesjonalizmu. Jako osoba szkoląca sprzedawców, widzę, że ten salon potrzebuje solidnego wsparcia w zakresie obsługi klienta i sprzedaży. Dlatego z przymrużeniem oka proponuję: chętnie nawiążę współpracę i przeprowadzę dla Was szkolenie biznesowe, które podniesie jakość usług na wyższy poziom. W końcu takie „złote rady”, które tu Wam zostawiam, na szkoleniach kosztują niemałe pieniądze! Zrezygnowaliśmy z zakupu, ponieważ takie podejście całkowicie zniszczyło nasze zaufanie. To miał być nasz drugi samochód w tym salonie – po czterech latach od zakupu pierwszego auta. Teraz jednak trudno sobie wyobrazić, że moglibyśmy do Was wrócić. Sprzedaż samochodów to dziś coś więcej niż „wystawienie towaru i czekanie”, aż sam sprzeda. Sytuacja dostępności samochodów uległa znacznej poprawie. Bez zmiany podejścia i poprawy standardów obsługi ciężko będzie utrzymać klientów. Przestrzegam – dokładnie oglądajcie auto przed zakupem, bo na wsparcie personelu nie ma co liczyć. Frustracja, rozczarowanie i złość – to były moje emocje. Obyście Wy mieli więcej szczęścia!
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 10:29
Salon - samochody nowe
Tragedia porażka zwykła ...
... zmiana opon zajmuje minimum 3h to się boje pomyśleć jak będą klocki do wymiany. Ogólnie nie polecam
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 18:01
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim w życiu sie spotkałam. Ludzie nie oddawajcie tam samochodów. Zła diagnoza, problemy z kontaktem ogólnie masakra, takiego traktowania nikomu nie życzę. Niestety ale to moja ostatnia toyota bo chyba nie ma jej gdzie serwisować w Szczecinie. Kierownik serwisu także ma wszystko w głębokim poważaniu....
Użytkownik sieci
5 maja 2024 18:56
Salon - samochody nowe
Toyota Proace na ...
... gwarancji , oczekiwanie na pilny serwis trzy tygodnie. Jest to auto użytkowe a stoi i nie zarabia na siebie. Potrafią przysyłać oferty na zakup nowego auta,a co z już używanymi?
Użytkownik sieci
13 marca 2024 05:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 18:24
Salon - samochody nowe
Porażka to mało ...
... powiedziane kilkukrotnie próbowaliśmy się skontaktować , parę razy zostawialiśmy numer w celu umówienia wizyty , zero odpowiedzi zero zainteresowania ..... Powinno być minus pięć gwiazdek
Użytkownik sieci
15 października 2023 23:37
Salon - samochody nowe
Porażka! Auto stało ...
... w tym warsztacie 4 miesiące po lekkiej kolizji. Poskładane jest paskudnie, szpary się nie zgadzają, spinki nie podopinane, nie wspominając o porysowanym do bazy błotniku - obstawiam przy zakładaniu zderzaka. Kontakt beznadziejny, dodzwonić się do kogokolwiek graniczny z cudem, a jeśli już się uda, to za każdym razem "zadzwonię do Pana jak będę coś więcej wiedział". Szkoda, że telefon od warsztatu nigdy nie miał miejsca. O odbiorze auta z warsztatu dowiedziałem się od wypożyczalni auta zastępczego, a wydanie i tak było opóźnione o dwa dni. Auto wyjechało kompletnie bez zbieżności, wróciło na poprawkę i dalej jedzie krzywo. Jak najdalej od tych partaczy!
Użytkownik sieci
1 września 2023 05:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu od 27 czerwca do tej pory nie mam naprawionego samochodu a jest 1 września paproki a nie fachowcy
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 02:33
Salon - samochody nowe
Za wymianę żarówki ...
... prawie 100pln. Bez kosztu żarówki, bo własną.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 06:55
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... napraw blacharsko- lakierniczych w tym salonie. Na naprawę drobnego pęknięcia w zderzaku i wymianę przedniej szyby czekałam 7 tygodni (!), w tym czasie oczywiście wynajmując od nich auto zastępcze. Brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za naprawę (nie odbiera, nie oddzwania). Nie polecam, szkoda czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 08:44
Salon - samochody nowe
Warsztat wyjątkowo nieprofesjonalny. ...
... Mała naprawa która powinna trwać do dwóch tygodni zajęła im ponad 2 miesiące ( naciąganie na wynajmie samochodu zastępczego ) Jakość naprawy żenująca :niedopięte spinki , niewyregulowane reflektory. Prawdopodobnie podmieniono części gdyż auto po odbiorze pali zdecydowanie więcej. NIe polecam
Użytkownik sieci
5 stycznia 2023 19:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu samochodowego. Zaczęło się od samego początku, gdzie podczas odbioru auta przez serwis zostały pomylone dane osobowe oraz numery auta, przez co serwis był bardzo zdziwiony moją planowaną 2 tygodnie wcześniej wizytą. Samo "wykrycie", a raczej próba wykrycia usterki trwała dwa tygodnie i związana było z tym, że to ja musiałem dzwonić i się interesować czy zostały podjęte jakiekolwiek działania. Nie polecam zachowania Pani, która wielokrotnie odpowiadała że oddzwoni po 2-3 godz. jak się zorientuje w sprawie auta, a tego nie robiła. Po bezpośrednim kontakcie z kierownikiem serwisu dopiero uzyskałem jakiekolwiek informacje. Niestety przez bezradność serwisu i w mojej opinii złe dalsze diagnozy odebrałem nienaprawione auto i oddałem do innego serwisu. Co się okazuje pomiary diagnostyczne robione przez serwis przy ul. Struga 31b. odbiegały od tych wykonywanych przez inny serwis. Finalnie drobna usterka została naprawiona przez inny serwis w przeciągu 3 dni i nie była to żadna z rzeczy, którą podejrzewał serwis przy ul. Struga 31b (co wiązało by się z kosztami połowy wartości auta). Tak więc nie polecam tego serwisu, mając porównanie do autoryzowanego serwisu z którego korzystałem zwykle w Warszawie jakiekolwiek podejścia do klienta oraz profesjonalizmu nie ma co szukać w serwisie przy ul. Struga 31b.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2022 09:13
Salon - samochody nowe
Wielkie kolejki, zamówienia części tydzie
Użytkownik sieci
19 września 2021 23:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 10:51
Salon - samochody nowe
Porażka, dzwonię zapytać ...
... o częśc a gościu mówi że nie wie że muszę mu przywieźć instrukcj od samochodu bo Vin nic mu nie mówi. Przestańcie się sygnować marka Chevroleta, bo to wstyd co robicie.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2020 20:41
Salon - samochody nowe
Nie chcą udzielać ...
... pomocy w soboty około godziny 14.30