94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 20:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2024 15:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 marca 2024 18:21
Salon - samochody nowe
Wszystko super
Użytkownik sieci
11 marca 2024 12:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 marca 2024 08:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 marca 2024 15:10
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa. Sprawny serwis . Polecam
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 10:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 14:45
Salon - samochody nowe
Pracownicy tego serwisu ...
... nie respektują zapisów instrukcji obsługi auta. Kupiłem nowe auto z 5-letnim pakietem serwisowym, w instrukcji wyraźnie jest napisane, że rekomendowanym olejem jest 0w16, którym fabrycznie jest napełnione auto, lecz dopuszczalny jest także 5w30 z zastrzeżeniem, że jeżeli zostanie użyty na następnym serwisie olejowym należy powrócić do 0w16. Podczas pierwszego serwisu poprosiłem o zalanie 0w16 jednak powiedziano mi, że za ten olej jest dopłata. więc zgodziłem się na 5w30, do którego nie musiałem dopłacać, instrukcja dopuszcza taki przypadek, więc się zgodziłem bez protestów. Jednak w moim odczuciu na oleju 5w30 kultura pracy silnika jest gorsza niż na 0w16, ponadto auto ma lekko większe spalanie Problem się zaczął podczas drugiego serwisu, chciałem się upewnić, że wlany zostanie 0w16 jak nakazuje instrukcja i tu zderzyłem się ze ścianą. Po pierwsze pracownicy albo udawali albo faktycznie nie wiedzieli, że należy powrócić do oleju 0w16 i chciano użyć 5w30. Gdy, zacząłem nalegać na olej 0w16 zostałem poinformowany, że muszę dopłacić 300zł. Stwierdziłem, że nie będę dopłacał do tego, aby samochód był prawidłowo serwisowany wg. instrukcji, przecież już zapłaciłem za pakiet serwisowy. Spytałem czemu autoryzowany serwis nie respektuje zapisów z instrukcji obsługi auta, otrzymałem odpowiedź, że to sprawdzą i zostałem odesłany do kierownika serwisu. Rozmowa z kierownikiem serwisu przypominała rozmowę z katarynką, ja przedstawiałem swoje argumenty, a w kółko słyszałem jedną i tą samą odpowiedź iż "serwis ma swoje wytyczne i są one ważniejsze niż instrukcja obsługi", lecz finalnie mimo,iż rzekomo nie miałem racji dostałem 50% rabatu na olej 0w16. Nie rozumiem tylko czemu jeżeli nie miałem racji czemu dostałem rabat ??? Po za tym, jeżeli zapisy z instrukcji są nieważne i zostały zmodyfikowane, chyba powinienem zostać o tym poinformowany. Finalnie dopłaciłem, bo przecież nie będę ryzykował uszkodzenia silnika w nowym aucie o głupie 150zł. Ogólnie cała ta sprawa jest śmieszna i ukazuje cwaniactwo i brak profesjonalizmu serwisu. Kupuje się auto za ponad 100tys. zł, a salon w Radomiu jeszcze próbuje "wydoić" 300zł, za usługę, która powinna być w ramach już zapłaconego pakietu serwisowego. Totalna żenada, w moich oczach ten serwis stracił bardzo wiele przez takie grosze, nie wspominając, że pewnie mają na zapleczu hektolitry tego oleju i dla nich różnica cenowa jest bardzo mała lub wręcz jej nie ma. Jeżeli jeszcze kiedyś będę kupował nową Toyotę to na pewno nie u Państwa Romanowskich, także innym niezdecydowanym klientom polecam wycieczkę do Warszawy.
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 20:58
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 19:41
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa na najwyższym poziomie 🚘
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 21:56
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolona z obsługi. Polecam.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 16:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 09:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 19:41
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 17:25
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 21:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 13:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2024 17:45
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... tj. 17.01.2023 r. byłem na drugim przeglądzie gwarancyjnym mojej Corolli - oczywiście nie będę odnosił się do komentarzy napisanych przez innych / choć nie ukrywam, że przeczytałem szczególnie te negatywne. Zacznę może od osoby która mnie obsługiwała - jeśli podam nazwisko doradcy myślę, że nie naruszę tym przepisów RODO… Pan Sobol podszedł do tematu bardzo profesjonalnie - za to pochwała. Jeśli chodzi o wykonanie przeglądu w mojej ocenie wszystko zrobione zgodnie ze sztuką - tak przynajmniej wynika z opisu czynności serwisowych. Bardzo za to dziękuje mechanikom których na salonie niestety nie widać :-) Byłoby zbyt pięknie gdybym tylko chwalił… Jedna sprawa która mi się nie spodobała to cena i nie chodzi tu o cenę przeglądu, chodzi mi cenę wypełnienia koła zapasowego …. Styropian i ponad 400 PLN - dla mnie kosmos. Ale reasumując jestem zadowolony z przeprowadzonej usługi i wierzę, że była przeprowadzona uczciwie. Serdecznie Pozdrawiam i widzimy się na kolejnym przeglądzie. Z poważaniem Przemysław Balicki
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 16:44
Salon - samochody nowe
Jak zwykle miła ...
... i profesjonalna obsluga. Najlepszy salon samochodowy w Radomiu.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 20:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek