94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 14:45
Salon - samochody nowe
Pracownicy tego serwisu ...
... nie respektują zapisów instrukcji obsługi auta. Kupiłem nowe auto z 5-letnim pakietem serwisowym, w instrukcji wyraźnie jest napisane, że rekomendowanym olejem jest 0w16, którym fabrycznie jest napełnione auto, lecz dopuszczalny jest także 5w30 z zastrzeżeniem, że jeżeli zostanie użyty na następnym serwisie olejowym należy powrócić do 0w16. Podczas pierwszego serwisu poprosiłem o zalanie 0w16 jednak powiedziano mi, że za ten olej jest dopłata. więc zgodziłem się na 5w30, do którego nie musiałem dopłacać, instrukcja dopuszcza taki przypadek, więc się zgodziłem bez protestów. Jednak w moim odczuciu na oleju 5w30 kultura pracy silnika jest gorsza niż na 0w16, ponadto auto ma lekko większe spalanie Problem się zaczął podczas drugiego serwisu, chciałem się upewnić, że wlany zostanie 0w16 jak nakazuje instrukcja i tu zderzyłem się ze ścianą. Po pierwsze pracownicy albo udawali albo faktycznie nie wiedzieli, że należy powrócić do oleju 0w16 i chciano użyć 5w30. Gdy, zacząłem nalegać na olej 0w16 zostałem poinformowany, że muszę dopłacić 300zł. Stwierdziłem, że nie będę dopłacał do tego, aby samochód był prawidłowo serwisowany wg. instrukcji, przecież już zapłaciłem za pakiet serwisowy. Spytałem czemu autoryzowany serwis nie respektuje zapisów z instrukcji obsługi auta, otrzymałem odpowiedź, że to sprawdzą i zostałem odesłany do kierownika serwisu. Rozmowa z kierownikiem serwisu przypominała rozmowę z katarynką, ja przedstawiałem swoje argumenty, a w kółko słyszałem jedną i tą samą odpowiedź iż "serwis ma swoje wytyczne i są one ważniejsze niż instrukcja obsługi", lecz finalnie mimo,iż rzekomo nie miałem racji dostałem 50% rabatu na olej 0w16. Nie rozumiem tylko czemu jeżeli nie miałem racji czemu dostałem rabat ??? Po za tym, jeżeli zapisy z instrukcji są nieważne i zostały zmodyfikowane, chyba powinienem zostać o tym poinformowany. Finalnie dopłaciłem, bo przecież nie będę ryzykował uszkodzenia silnika w nowym aucie o głupie 150zł. Ogólnie cała ta sprawa jest śmieszna i ukazuje cwaniactwo i brak profesjonalizmu serwisu. Kupuje się auto za ponad 100tys. zł, a salon w Radomiu jeszcze próbuje "wydoić" 300zł, za usługę, która powinna być w ramach już zapłaconego pakietu serwisowego. Totalna żenada, w moich oczach ten serwis stracił bardzo wiele przez takie grosze, nie wspominając, że pewnie mają na zapleczu hektolitry tego oleju i dla nich różnica cenowa jest bardzo mała lub wręcz jej nie ma. Jeżeli jeszcze kiedyś będę kupował nową Toyotę to na pewno nie u Państwa Romanowskich, także innym niezdecydowanym klientom polecam wycieczkę do Warszawy.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 21:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 11:48
Salon - samochody nowe
Przykro że muszę ...
... dać tak niską ocene. Czekałem rok na załatwienie problemu i nic z tego. Tylko jest ciągłe przeciąganie z dnia na dzień i z tyg.na tydzień.Tymczasem 5-cio letni lexus nx dalej koroduje.Sukces że gwarancję ze strony mechanicznej uznano.w 90%. Tutaj muszę podziękować P. Maj . Gwarancja RELAX działa ale nie jak byśmy chcieli . Wnioski wyciągnijcie sami....
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 11:11
Salon - samochody nowe
nie polecam
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 23:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam umawiania ...
... się na serwis samochodu. 2x dzwoniłem, miał ktoś do mnie oddzwonić i sie umowic i nie oddzwonił. Wyszło słabo
Użytkownik sieci
2 września 2023 08:14
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu pozostawia ...
... wiele do życzenia, chciałem uzyskać informacje na temat kupna Toyoty ale nikt nie podszedł a jak zapytałem czy można z kimś porozmawiać to usłyszałem że teraz nie ma czasu a w salonie były tylko jeden klient i około 7 osób obsługi które nic nie robiły
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 19:14
Salon - samochody nowe
Byłem 2 razy ...
... w sprawie floty i prywatnego auta, w obu sytuacjach pracownicy nie wywiązali się z obowiązków. Brak oferty na flotę i olanie tematu w sprawie jazdy próbnej.
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 08:18
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... powiedzieć że personel zatrudniony tam przestaje szanować klienta. Szczególnie jest to odczuwalne wtedy gdy usiłujemy umówić się telefonicznie na serwis, sprawdzenie. W momencie pozostawienia auta nikt nie liczy się z czasem klienta. Młoda obsługa niestety pracuje dość opieszale.
Użytkownik sieci
31 maja 2023 16:22
Salon - samochody nowe
Wczoraj z mężem ...
... odwiedziliśmy salon- rozglądamy sie za nowym autem i wybór padł na Toyotę. Ku naszemu zdziwieniu nikt z pracowników nami się nie zainteresował...! Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją (w innych salonach zaraz ktoś podchodzi i oferuje pomoc). Toyota Radom ma chyba zbyt wielu klientów i duże utargi...
Użytkownik sieci
2 marca 2023 06:30
Salon - samochody nowe
Samochód bajka, jestem ...
... zadowolona na milion procent, ale obsługa i zainteresowanie po wpłacie pieniędzy to jakaś porażka. Nawet nie można było się doprosić o przesłanie faktury na maila. 3 tygodnie czekamy na zestaw dywaników, które początkowo nawet nie były zamówione. Bałagan i zero profesjonalizmu odnośnie obsługi klienta.
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 12:44
Salon - samochody nowe
Do chwili zamówienia ...
... samochodu obsługa bardzo miła wszystko pokazali wytłumaczyli a po zakupie zero zaangazowania samochód zadatkowany juz nie trzeba sie wysilac. Najpierw trzebabylo dzwonić pytać się o kuriera bo prawie tydzień wiózł dokumenty, po odebraniu dokumentów i zatejestrowaniu sprzedawca mówił że salon ma do 10 dni na przygotowanie samochodu do odbioru, po 13 dniach nikt nie dzwoni bo po co, sam zadzwoniłem pytam się co z samochodem sprzedawca po chwili mówi "no chyba jest" możemy się umówić na odebranie. W dniu odbioru samochody zostały zamówione wycieraczki gumowe i chlapache, po 2 tygodniach dzwonie po sprzedawcy czy już są, pan mówi sprawdzę i oddzwonię ale napewno są, jadę do Radomia idę do salonu co się okazuje "zapomnieli zamowic" już zamawiamy pojutrze będą, mija tydzień nikt nie dzwoni bo po co. Wcześniej prosiłem też sprzedawcę żeby wyfakturowal mi zapłacony zadatek, musiałem 4 razy dzwonic i o tym przypominać bo Pan był tak zajęty. Kilka osób mnie się pytało o samochód mówię samochód super ale omijać ten salon szerokim łukiem zero szacunku dla kupującego, zamówiłeś już mają cie gdzies i to bardzo głęboko.
Użytkownik sieci
29 października 2022 11:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 października 2022 14:43
Salon - samochody nowe
Byłem zdecydowany na ...
... zakup Toyoty Auris vin: SB1ZS3JE30E251082 wystawionej przez Salon Toyota & Lexus Romanowski Radom wystawionej min. na stronie pewneauto.pl, która, jak zostałem poinformowany telefonicznie miała jedynie drobną szkodę lakierniczą na masce. Dzięki przezorności wykupiłem raport gdzie okazało się że auto było uszkodzone. Maska auta kompletnie zniszczona, rozerwana, przednia szyba oraz elementy silnika i wiązki kablowe były uszkodzone. Wartość auta odnotowana w raporcie 8000Eur na początku 2022 roku, w salonie wystawione za 70 000PLN. Zawiodłem się, straciłem czas i pieniądze. Jak widać to że auto wystawia salon o niczym nie świadczy i zawsze trzeba sprawdzać podwójnie. Tyle jeżeli chodzi o "pewne auto".
Użytkownik sieci
14 maja 2022 16:45
Salon - samochody nowe
Sugeruję sprawdzać stan ...
... samochodu mimo protokołu Pewne Auto. Oglądany przeze mnie model miał protokół Pewne Auto, wg. Którego wszystko było tip top, tymczasem samochód ma wyciek spod głowicy (średni koszt naprawy 5-6 tysięcy złotych). Dostałem propozycję rabatu 1000 zł i mogę zabierać samochód. Nie polecam
Użytkownik sieci
1 maja 2022 07:31
Salon - samochody nowe
Kiedyś było lepiej. Milsza obsługa itp
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2022 16:29
Salon - samochody nowe
Pracownicy działu części ...
... nie potrafią dobrać właściwej żarówki światła STOP do Aurisa... w tej sytuacji bałbym się kupić u nich cokolwiek innego. I tu nie chodzi o to, że bez sensu wydałem 8 złotych za które mógłbym kupić... nie wiem... litr ropy na przykład, ale o to, że pojechałem do ASO Toyoty Romanowski żeby uniknąć nieporozumień w temacie doboru właściwej żarówki. Okazało się, że zakupione żarówki, dobrane przez pracownika działu części nie pasują... ale proszę się mną nie przejmować- to nic- nie zmarnują się- podłączę je na święta do choinki- tam będą miały swoją szansę. Jednak sytuacja ta niestety nie wróci mi zmarnowanego czasu na wizytę w radomskim salonie.
Użytkownik sieci
23 marca 2022 14:52
Salon - samochody nowe
Serwis blacharski na ...
... poziomie garażu Pana zenka.. pr,epraszam w garażu można zrobić lepiej ...samochód odebrany uszkodzony, z nienaprawionymi elementami , doradca twierdzi że on tego nie widzi, brak kontaktu kontakt wymuszony ponagleniami , po naprawie przodu auta nie działa klimatyzacja, samochód z zapylonymi szybami i wnętrzem lakierem ...3 samochód i 3 naprawiony niechlujnie..obsługa klienta trochę lepiej niż w minionym ustroju.. ceny kosmos
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 14:00
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... daje wiele do życzenia. Żadnego zaangażowania ze strony pewnego pana. Niewiem czy wszyscy tam są tacy ale ten jeden człowiek bardzo mnie zniechęcił do tego miejsca
Użytkownik sieci
14 stycznia 2022 19:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 grudnia 2021 18:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka