92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 13:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 00:15
Salon - samochody nowe
Mam jak najgorsza ...
... opinie o serwisie Toyoty w Radości. Dwukrotnie oddawałam do serwisu auto w związku z problem z odpaleniem samochodu. Problem nie został rozwiązany, liczne rozmowy telefoniczne były bezowocne a na maila napisanego do kierownika nawet nie uzyskałam odpowiedzi (wcześniej byłam proszona o jego przesłanie). Zostałam jedynie naciągnięta na koszta, które nie rozwiązały żadnego z problemów ( hamulec ręczny nie dzialal, samochód miewał problemy z odpaleniem - oczywiście wszystkie wymieniane części nie obejmowała gwarancja która otrzymałam w związku z zakupem tam auta). Nie zauważyli tez usterki, która po upływie gwarancji kosztowała mnie ponad 1500zl. Szczerze odradzam jakikolwiek kontakt z tym salonem, radzę udać się do innego (w innym salonie serwisant od razu powiedział jaka jest przyczyna problemu)
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 07:52
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa!!!
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 18:15
Salon - samochody nowe
Dział wynajmu samochodów ...
... zastępczych na czas naprawy powypadkowowej samochodów z OC sprawcy to jedna wielka kpina. " Leśne dziadki " które już dawno powinny oddać stołki. Nie informują o niczym podczas rezerwacji samochodu gdy wychodzą tego skutki każą zwrócić się do ubezpieczalni , typowe odbijanie piłeczki kosztem klienta. Takie podejście tylko i wyłącznie pozwala ocenić NPS tego serwisu jak najniżej.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 22:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 08:10
Salon - samochody nowe
Niestety mam mieszane ...
... uczucia, zgłaszałem na zimnym silniku głośną prace łańcucha rozrządu w aucie o przebiegu 9000 km. Słaby hydrauliczny napinacz i rozciąganie łańcucha jest znaną wadą części Yarisów - w nowym aucie w którym zawsze może wystąpić jakakolwiek wada fabryczna zgłoszenie powinno być sprawdzone. O to nie mam pretensji, podczas przeglądu zapewniono, że praca silnika jest prawidłowa i wynika z jego charakterystyki. Dziwna rzecz wynikła gdy postanowiłem po powrocie do domu sprawdzić stan oleju. Okazuje się, że serwis postanowił rozwiązać problem poprzez wlanie zbyt dużej ilości oleju podczas przeglądu okresowego. Podczas wymiany oleju nalał go o 1 LITR !!! powyżej górnej kropki kontrolnej na bagnecie. Zdaje sobie sprawę, że grzebanie w nowym silniku gdy auto ogólnie jeździ i nie sypie błędami jest dyskusyjne jednak przelanie oleju aby wyciszyć silnik to nie jest dobre rozwiązanie. Zobaczymy co będzie dalej. Niestety nie sprawdziłem tego przy odbiorze auta ufając opinie na temat Toyoty. Zalecam sprawdzanie tego co jest robione z autem wstawianym do Radości.
Użytkownik sieci
7 września 2018 16:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 13:06
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bądź ostrożny, Kupiłem tutaj samochód, niestety. Przede wszystkim zapominają wspomnieć na pierwszym widoku, że ten samochód był TAXI !!! Samochód kupiłem w lutym w kwietniu stwierdziłem, że klimatyzacja nie działa. Oczywiście musiałem zapłacić za wymianę rury co kosztowało 1500zł (auto na gwarancji, ale powiedzieli, że ta część nie jest). 2 Sprzedali auto, którego kontuzji z boku opony niestety nie rozpoznałem dopiero po 1 dniu. Oczywiście jazda na tych oponach nie była w ogóle bezpieczna. 3) Serwis roczny po przejechaniu 8000 km musiałem wymienić przednie tarcze i klocki hamulcowe. Pytanie czy sprawdzili wszystko jak to możliwe że w 8000KM muszę zmienić przerwy ??? 4). Inny ASO powiedział, że wywrotki przeciekają, oczywiście nie podlega gwarancji .... Znowu jak to możliwe, że w promieniu 8000 km muszę je zmienić, jeśli w lutym wszystko było ok. (Wersja oryginalna) Be Careful, Bought a car from here, Unfortunately . First of all they forget to mention at the first view that this car was a TAXI!!! I have bought the car at february at april I recognized that the air conditioning was not working. Of course I had to pay for the pipe replacement which was 1500zl (The car is under warranty, but they said it this part is not. 2 They sold the car which injuries at the side of the tyre unfortunately I did not recognized only after 1 day later. Of course it was not safety to drive at all, with those tires. 3)Yearly service after 8000km of driving I had to change the front disks and break pads . Question if they have checked everything how is possible that within 8000KM I have to change the breaks??? 4). Another ASO said that the dumpers are leaking, of course it is not under warranty.... Again how is possible that within 8000 km I have to change them, If at February everything was ok.
Użytkownik sieci
13 lipca 2018 09:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... w Toyota Radość. Naciągać klienta może Pan Kowalski w domowym warsztacie. W autoryzowanym salonie nie powinno mieć miejsca. Wymiana części która powinna kosztować 700-1000 zł (w zależności od ASO w Warszawie) tutaj policzyli sobie 1600 zł (+ 150 zł za geometrię która powinna kosztować 89 zł według cennika). Albo mechanicy nie znają się na robocie i zamiast zrobić coś w 3 h mieli zrobić w 6 h albo przedstawiciel serwisu chciał mnie naciągnąć na koszta. W innym ASO w Warszawie wymiana trwała 3h i kosztowała niecałe 800 zł. Byłem już w tym salonie kilka razy i trochę pieniędzy tam zostawiłem, nigdy więcej. Odradzam serwisowanie samochodu w Toyota Radość.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2018 07:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2018 07:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2018 22:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 marca 2018 12:55
Salon - samochody nowe
Jeśli chcesz dokonać ...
... jazdy testowej ,nie rób tego w wielki piątek ,chwilę po godzinie 8 Przez 10 minut oglądałem samochody i nikt mną się nie zainteresował. Zmywanie podłogi sugeruję robić przed otwarciem lub po zamknięciu salonu. Po pewnym czasie udało mi się znaleźć handlowca,który był bardzo zdziwiony że o 8-12 chcę odbyć jazdę próbną. Później nie wiedział czym dysponuje do jazd testowych a na końcu okazało się że padł system komputerowy-podkreślam przyjechałem odbyć jazdę próbną a nie naprawić wam komputery. Po kolejnych 15 minutach czekania nie wiadomo na co poddałem się Generalnie dobrze że nie są jedyni w Warszawie i innym w przeciwieństwie do nich chce się chcieć a nie gdzieś cię mieć. Generalnie nie polecam chyba ze chcecie pooglądać poranny rozruch tej firmy ..............
Użytkownik sieci
13 lutego 2018 14:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 06:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lutego 2018 09:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lutego 2018 09:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 listopada 2017 10:25
Salon - samochody nowe
Wczoraj bylem na ...
... wymianie opon. Jakies tydzien temu zapisano mnie na 13. Przyjechalem o 12.30. Czekalem 20 minut zanim ktos w ogole mnie zauwazyl ale ok jak 13 to 13. Kluczyki oddalel o 12.50 i pan poinformowal mnie ze jak opony beda zmienione to mnie o tym poinformuje. Mysle sobie ok 30-40 minut to ide na kawke... Tych kawek wypilem dwie i jedna herbate patrze na zegarek a to juz 14.40... Przetarlem oczy i mysle sobie moze juz jest zrobione dawno tylko Pan nie mógł mnie znalezc. Ide pewnym krokiem i sie pytam czy juz gotowe. Pan rowniez pewnym krokiem podszedl do szybki i mowi ze jeszcze nie.... W tym momencie nie wytrzymalem...godzine i 40 minut minelo i w tym czasie opony są nie wymienione wiec mu mowie ze w swoim prywatnym samochodzie wymieniam opony pod blokiem maks 30 minut a tu w serwisie gosc po prawie 2 godzinach mowi ze jeszcze nie... o godzinie 15.10 zostalem poinformowany ze JUŻ jest gotowe.... KABARET.... 2 godziny i 10 minut trwala wymiana opon.... Jak nie macie ludzi to nie oferujcie uslugi wymiany opon albo nie zapisujcie 10 ludzi na ta samą godzine. NIE POLECAM tam wymieniac opon. Mozna zrobic to samemu 4 razy krocej albo isc do najblizszej wulkanizacji zaplacic 100-150 zl i tam na oko wymieniaja w 20 minut (5 minut na jedno kolo) a w serwisie toyoty wychodzi ze potrzebuja ponad 30 minut na JEDNO KOŁO!!!!!!!! CYRK!!!!!!!
Użytkownik sieci
31 października 2017 16:52
Salon - samochody nowe
Bywa różnie, nie ...
... mniej jednak w ramach akcji wymiany poduszek powietrznych - sprawę załatwiono od ręki. Natomiast jeżeli chodzi o sam serwis, kupiłem tam dwie toyoty, moim zdaniem następuje erozja jakości wykonywanych usług.
Użytkownik sieci
17 października 2017 22:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka