93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2019 13:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 października 2019 21:51
Salon - samochody nowe
Obsługa słaba. Chęci ...
... są, brak umiejętności. Może warto zainwestować w szkolenia handlowe... Polecam skuteczną komunikację.
Użytkownik sieci
14 października 2019 12:10
Salon - samochody nowe
Proponuje paraliżować ruch ...
... na własnej działce. Beznadziejna akcja. Wszyscy którzy nie biorą w niej udziału nie uważają tego za super event proponuje przemyśleć. Mega niebezpieczny nielegalny postój wzdłuż torów oraz wycieczki z dziećmi na drodze... I jeszcze policja to zabezpiecza, cyrk.
Użytkownik sieci
11 października 2019 21:15
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. UWAGA! ...
... 02.10 kupiłem samochód oraz ubezpieczenie AC+OC. Wszystko opłacone na miejscu. 04.10 Ergo Hestia poinformowała mnie telefonicznie i na piśmie (mailowo), że polisa nie istnieje i samochód nie jest u nich ubezpieczony. Pracownicy Toyota Radość nie potrafili tej polisy uruchomić. Polisa pojawiła się dopiero w poniedziałek, 07.10. Samochód cały weekend stał, bo przecież nie ma ubezpieczenia. Zapłaciłem za to AC, OC drobne ~2000 zł. Na stronie UFG były za to wpisane 2 inne polisy (AXA, PZU), które powinny zostać rozwiązane w momencie sprzedaży auta. A ja dostałem od Sprzedającego informację jedynie o polisie AXA. Zaniepokoiłem się i próbowałem sprawę wyjaśnić w Toyota Radość. Wprowadzono mnie w błąd mówiąc, że nie istnieje żadna polisa na PZU. Po cyrkach z Hestia profilaktycznie 04.10 wypowiedziałem rzekomo nieistniejącą i nieważną polisę z PZU. 11.10 dostałem pismo z PZU, że serdecznie mnie witają w gronie posiadaczy ich OC. Czyli polisa, za którą zapłaciłem (Hestia) zadziałała z opóźnieniem, a w gratisie dostałem tą, której nie chciałem (PZU). Na szczęście OC naliczyli tylko za okres 02.10 – 04.10. Ale to tylko dzięki temu, że nie uwierzyłem i złożyłem na wszelki wypadek wypowiedzenie. Pan Kierownik Jacek G. poinformował mnie, że nie widzi swojej winy, bo oni wszystko zrobili dobrze. Tak jak w tym kawale: Operacja się udała, tylko pacjent zmarł. To PZU jest głupie i Ergo Hestia. Odradzam wszystkim ludziom, którzy nie szukają problemów tylko normalnej, kompetentnej obsługi. Skuteczne zawarcie nowej polisy AC, OC oraz umożliwienie rozwiązania starej przerasta pracowników Toyota Radość. Bardzo dobrze za to poszło im liczenie pieniędzy w kasie. POLECAM ich punkt kasowy. Działa bardzo szybko i sprawnie przyjmuje pieniądze. Ja rozumiem, że to Kupujący ma obowiązek wypowiedzenia polisy OC na zakupiony samochód. Tylko skąd mam wiedzieć, że tam są 2 polisy? Nikt mnie o tym nie poinformował. Mogło tam być 10 polis i nagle by przyszły rachunki z tych TU z żądaniem do zapłaty. No ale to już nie wina Toyota Radość… A z moich rozmów z pracownikami TR wynika, że ich zdaniem ta strona UFG to też taka trochę głupia jest…
Użytkownik sieci
19 września 2019 21:34
Salon - samochody nowe
Taki sobie lody. Grycan to nie jest.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 17:36
Salon - samochody nowe
Po prawie godzinie ...
... oczekiwania od zgloszenia sie na recepcji, nikt się nami nie zajął, wyszliśmy i udaliśmy się do innego salonu ☹,bardzo kiepska obsługa
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 19:01
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem.Sprzedawca ...
... do którego podszedłem zachowywał się tak jakby nie chciał sprzedać samochodu.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 15:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
22 czerwca 2019 14:08
Salon - samochody nowe
Ocena 1 gwiazdka ...
... bo jest dużo samochodów do zobaczenia i przejechania. Odejmuję 4 gwiazdki za sytuację następującą : przez formularz na toyota.pl zamówiłem jazdę próbną hybrydowa Corolla. Niestety pieniądze nie rosną na drzewach więc miałem tylko jeden warunek, mianowicie jazda nie krótsza niż 60 km w cyklu mieszanym, czyli obwodnica stolicy i korki, żeby przekonać się czy rzeczywiście warto dopłacić parę złotych więcej do tego napędu. Nic wielkiego, czas trwania od 1-1,5h, obojętnie czy z pracownikiem salonu czy bez. Oddzwonil Pan z salonu mówiąc że nie ma problemu, samochody są i na godzinę mogą mi takową corolle uzyczyc. Wczoraj przyjeżdżam i faktycznie miałem jazdę próbną na dystansie 3.5 km z czego Pani z salonu zrobiła 500m... Żenada. Zdążyłem jedynie poczuć twardy fotel, nadsterownosc na rondzie i przyspieszenie na poziomie golfa 1.5 tsi... Spalanie, o to parametr mi świetny wyszedł.... 8.2l zostałem przekonany... Szanowni włodarze tej placówki zróbcie jakiś porządek u siebie bo zapewne znajdę innych dilerów którzy pomogą mi wydać mój pieniądz. Dziwie się takiej polityce, bmw czy honda udostępnili mi samochody na cały dzień mimo, że nie miałem, aż takiej potrzeby testu faktycznego feelingu pojazdu i spalania na trasie dom-praca. Nie polecam.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 18:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 maja 2019 15:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2019 11:57
Salon - samochody nowe
Dlaczego zapisano samochód ...
... na przegląd gwarancyjny w Wielką Sobotę i nie poinformowano mnie, że w tym dniu serwis będzie nieczynny? Dlaczego wizyty nie odwołano?
Użytkownik sieci
6 marca 2019 19:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 13:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 00:15
Salon - samochody nowe
Mam jak najgorsza ...
... opinie o serwisie Toyoty w Radości. Dwukrotnie oddawałam do serwisu auto w związku z problem z odpaleniem samochodu. Problem nie został rozwiązany, liczne rozmowy telefoniczne były bezowocne a na maila napisanego do kierownika nawet nie uzyskałam odpowiedzi (wcześniej byłam proszona o jego przesłanie). Zostałam jedynie naciągnięta na koszta, które nie rozwiązały żadnego z problemów ( hamulec ręczny nie dzialal, samochód miewał problemy z odpaleniem - oczywiście wszystkie wymieniane części nie obejmowała gwarancja która otrzymałam w związku z zakupem tam auta). Nie zauważyli tez usterki, która po upływie gwarancji kosztowała mnie ponad 1500zl. Szczerze odradzam jakikolwiek kontakt z tym salonem, radzę udać się do innego (w innym salonie serwisant od razu powiedział jaka jest przyczyna problemu)
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 07:52
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa!!!
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 18:15
Salon - samochody nowe
Dział wynajmu samochodów ...
... zastępczych na czas naprawy powypadkowowej samochodów z OC sprawcy to jedna wielka kpina. " Leśne dziadki " które już dawno powinny oddać stołki. Nie informują o niczym podczas rezerwacji samochodu gdy wychodzą tego skutki każą zwrócić się do ubezpieczalni , typowe odbijanie piłeczki kosztem klienta. Takie podejście tylko i wyłącznie pozwala ocenić NPS tego serwisu jak najniżej.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 22:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 08:10
Salon - samochody nowe
Niestety mam mieszane ...
... uczucia, zgłaszałem na zimnym silniku głośną prace łańcucha rozrządu w aucie o przebiegu 9000 km. Słaby hydrauliczny napinacz i rozciąganie łańcucha jest znaną wadą części Yarisów - w nowym aucie w którym zawsze może wystąpić jakakolwiek wada fabryczna zgłoszenie powinno być sprawdzone. O to nie mam pretensji, podczas przeglądu zapewniono, że praca silnika jest prawidłowa i wynika z jego charakterystyki. Dziwna rzecz wynikła gdy postanowiłem po powrocie do domu sprawdzić stan oleju. Okazuje się, że serwis postanowił rozwiązać problem poprzez wlanie zbyt dużej ilości oleju podczas przeglądu okresowego. Podczas wymiany oleju nalał go o 1 LITR !!! powyżej górnej kropki kontrolnej na bagnecie. Zdaje sobie sprawę, że grzebanie w nowym silniku gdy auto ogólnie jeździ i nie sypie błędami jest dyskusyjne jednak przelanie oleju aby wyciszyć silnik to nie jest dobre rozwiązanie. Zobaczymy co będzie dalej. Niestety nie sprawdziłem tego przy odbiorze auta ufając opinie na temat Toyoty. Zalecam sprawdzanie tego co jest robione z autem wstawianym do Radości.
Użytkownik sieci
7 września 2018 16:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki