93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 października 2019 12:10
Salon - samochody nowe
Proponuje paraliżować ruch ...
... na własnej działce. Beznadziejna akcja. Wszyscy którzy nie biorą w niej udziału nie uważają tego za super event proponuje przemyśleć. Mega niebezpieczny nielegalny postój wzdłuż torów oraz wycieczki z dziećmi na drodze... I jeszcze policja to zabezpiecza, cyrk.
Użytkownik sieci
13 października 2019 19:13
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 października 2019 17:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2019 10:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2019 09:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 października 2019 19:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 października 2019 21:15
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. UWAGA! ...
... 02.10 kupiłem samochód oraz ubezpieczenie AC+OC. Wszystko opłacone na miejscu. 04.10 Ergo Hestia poinformowała mnie telefonicznie i na piśmie (mailowo), że polisa nie istnieje i samochód nie jest u nich ubezpieczony. Pracownicy Toyota Radość nie potrafili tej polisy uruchomić. Polisa pojawiła się dopiero w poniedziałek, 07.10. Samochód cały weekend stał, bo przecież nie ma ubezpieczenia. Zapłaciłem za to AC, OC drobne ~2000 zł. Na stronie UFG były za to wpisane 2 inne polisy (AXA, PZU), które powinny zostać rozwiązane w momencie sprzedaży auta. A ja dostałem od Sprzedającego informację jedynie o polisie AXA. Zaniepokoiłem się i próbowałem sprawę wyjaśnić w Toyota Radość. Wprowadzono mnie w błąd mówiąc, że nie istnieje żadna polisa na PZU. Po cyrkach z Hestia profilaktycznie 04.10 wypowiedziałem rzekomo nieistniejącą i nieważną polisę z PZU. 11.10 dostałem pismo z PZU, że serdecznie mnie witają w gronie posiadaczy ich OC. Czyli polisa, za którą zapłaciłem (Hestia) zadziałała z opóźnieniem, a w gratisie dostałem tą, której nie chciałem (PZU). Na szczęście OC naliczyli tylko za okres 02.10 – 04.10. Ale to tylko dzięki temu, że nie uwierzyłem i złożyłem na wszelki wypadek wypowiedzenie. Pan Kierownik Jacek G. poinformował mnie, że nie widzi swojej winy, bo oni wszystko zrobili dobrze. Tak jak w tym kawale: Operacja się udała, tylko pacjent zmarł. To PZU jest głupie i Ergo Hestia. Odradzam wszystkim ludziom, którzy nie szukają problemów tylko normalnej, kompetentnej obsługi. Skuteczne zawarcie nowej polisy AC, OC oraz umożliwienie rozwiązania starej przerasta pracowników Toyota Radość. Bardzo dobrze za to poszło im liczenie pieniędzy w kasie. POLECAM ich punkt kasowy. Działa bardzo szybko i sprawnie przyjmuje pieniądze. Ja rozumiem, że to Kupujący ma obowiązek wypowiedzenia polisy OC na zakupiony samochód. Tylko skąd mam wiedzieć, że tam są 2 polisy? Nikt mnie o tym nie poinformował. Mogło tam być 10 polis i nagle by przyszły rachunki z tych TU z żądaniem do zapłaty. No ale to już nie wina Toyota Radość… A z moich rozmów z pracownikami TR wynika, że ich zdaniem ta strona UFG to też taka trochę głupia jest…
Użytkownik sieci
11 października 2019 14:38
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie!
Użytkownik sieci
10 października 2019 17:19
Salon - samochody nowe
Mila obsługa klienta fajna atmosfera. Polecam
Użytkownik sieci
10 października 2019 11:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2019 14:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 września 2019 14:44
Salon - samochody nowe
25.09.zakup toyoty aygo.miła atmosfera,profesjonalny doradca.obsługujący pan Artur Plewnicki.
Użytkownik sieci
25 września 2019 19:28
Salon - samochody nowe
Obsługa bomba
Użytkownik sieci
24 września 2019 10:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 września 2019 14:12
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 września 2019 14:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2019 21:34
Salon - samochody nowe
Taki sobie lody. Grycan to nie jest.
Użytkownik sieci
14 września 2019 09:26
Salon - samochody nowe
Od ostatniej wizyty ...
... duża zmiana na plus w dziale blacharsko-lakierniczym. Pan Bartłomiej bardzo profesjonalne podejście do klienta oraz rozwiązania problemu. Serwis mechaniczny też utrzymuje wysoki poziom.
Użytkownik sieci
12 września 2019 06:46
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 września 2019 21:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki