93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 09:45
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem w listopadzie ...
... salon w poszukiwaniu nowego samochodu. Pełen profesjonalizm i miła obsługa. Niestety na koniec prezentacji i ustaleń pojawił się Pan jak mi wytłumaczono kierownik sprzedaży od którego czuć wyraźnie opary wczorajszej zapewne zabawy....no piękna wizytówka.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 16:08
Salon - samochody nowe
Samochód kupiony w ...
... salonie z 2 kompletami kół a kasują 200 za wczytanie czujników ciśnienia , a powinni przeprosić za to że nie zrobili tego przy spedzaży samochodu i musiałem przyjechać i tracić pół dnia. Pozostał niesmak.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 12:22
Salon - samochody nowe
Nie pozdrawiam tego ...
... łysiejącego impotenta, który sprzedaje tylko Toyote a traktuje zainteresowanego autem jak śmiecia. W markach premium mają o wiele więcej szacunku do klienta
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 14:45
Salon - samochody nowe
Fatalna jakośc obsługi ...
... klienta - nie musisz nawet sobie wyobrażać ze cię tam lekceważą, na oddzownienie czekasz kilka godzin choć to Ty chcesz zostawic im pieniadze. Dodzwaniasz i dopominasz się (prosisz) żeby ktoś oddzwonił Oni mają to w nosie to to ono są Panami całej sytuacji i to Oni decydują kiedy chcą się do Ciebie odezwać. Żałuję zakupu Toyoty z całego serca. Wcześniejsze doświadczenia były identyczne, dzisiejszy dzień przelał czarę goryczy.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 13:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Samochód ma niecałe 2 lata, zaświecił się cheak . Pojechałem na diagnozę która miała być za darmo ponieważ tak na początku mi powiedział Pan na serwisie, opłacona była gwarancja dodatkowa relaks a na koniec za diagnoze zaplacilem 430 zl Diagnoza -katalizator koszt naprawy 10500. Samochód ma przekroczone 100 tys a ma przej3chane 111 tys. i już gwarancji nie ma producenta. Wypieli sie na to . Dodam że przeglądy były co 2.5 miesiąca u nich. Zero podejścia do klienta. Nie polecam tego salonu jak i również samochodów toyota. Wszytko jest ok jak się nic nie psuje. Jak się psuje to nawet dodatkowe opłacane gwarancje nie pomagają a kroją kasę za to cały czas.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 20:52
Salon - samochody nowe
3 hours to ...
... change a set of wheels. Absolutely joke
Użytkownik sieci
31 października 2024 14:44
Salon - samochody nowe
Samochód robiony z ...
... OC sprawcy. Dostarczony, czekałem 3 tygodnie na zrobienie rozbitego samochodu. Po zapłaceniu vatu( samochód na firmę) toyota zażądała dodatkowego 400 zł z powodu wzrostu wartości samochodu. Od kiedy samochód zyskuje na wartości po kolizji? Nie zlecałem żadnych dodatkowych napraw oprócz tego co miało być zrobione i zatwierdzone przez ubezpieczyciela. Dzisiaj otrzymałem pismo z sądu aby odnieść się odnośnie nie zaplaconej faktury z toyota. Oczywiście próby wyjaśnienia z pracownikami to spychologia do innego działu bo my za to nie odpowiadamy. Byłem waszym klientem ale już nie będę a sprawę pewnie wyjaśnimy w sądzie.
Użytkownik sieci
4 października 2024 11:43
Salon - samochody nowe
Niestety Rzeszow i ...
... ceny tutaj sa jakies chore. 3 razy drozsze niz w innych aso. Wymiana oleju w skrzyni 1500zl, w innym zrobilem za 500. Aktualizacja oprogramowania 1000zl w innym zrobili mi gratis. Przy probie telefonu i samego zapytania o cene czlowiek traktowany jak u zwyczajowego grzebacza, a nie jak przez autoryzowany serwis.
Użytkownik sieci
11 września 2024 10:23
Salon - samochody nowe
Panie na recepcji ...
... mają problem o wszystko. Na żadnym serwisie nie mam problemu jak na Toyocie . Nie polecam !!!
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2024 21:41
Salon - samochody nowe
Serwis porażka. Oddałem ...
... samochód 22 lutego z awaria przekładni kierownicy odebrałem początkiem sierpnia. Prowadzący tłumaczył się z braku dostępności części kpina. Najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia. Nie polecam nikomu ani kupna auta ani go serwisowania
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 22:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2024 14:38
Salon - samochody nowe
Przybyliśmy alby zrobić ...
... przegląd. Dostaliśmy informację, że czas oczekiwania wyniesie godzinę, a czekaliśmy dwie godziny... Jakby tego było mało widzieliśmy, że przez pół godziny samochód stoi już na placu. Osoba, która nas obsługiwała znikła gdzieś po godzinie, a inni pracownicy nie mogli jej znaleźć. W końcu po tych dwóch godzinach, gdy ta osoba się znalazła, zapytana o przyczynę wydłużenia czasu oczekiwania oraz o to czemu samochód stoi a my nadal czekamy, odpowiedziała że nie miała czasu zająć się naszym samochodem. Skrzynia biegów "ciężko chodzi", a na przeglądzie nic nie wyszło! Czujnik przy kole jest urwany i świeci się kontrolka, a serwis nas o tym nie poinformował i oczywiście nic z tym nie zrobił! To pokazuje, że jakość pracy serwisu i obsługi klienta jest niedopuszczalna. Muszę dodać, że zapłaciliśmy więcej niż było początkowe ustalone! Odradzam korzystanie z tego salonu. Nie wzbudzają zaufania. Pozostaje jedynie poczucie zmarnowanych pieniędzy i poirytowanie.
Użytkownik sieci
27 lipca 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... swoją opinią na temat swoich ostatnich doświadczeń z serwisem Dakar Toyota Rzeszów. Na wstępie muszę zaznaczyć iż jestem częstym klientem tegoż serwisu ponieważ posiadam 7 szt. aut tego producenta które wszystkie regularnie serwisuje w Rzeszowie. Do tej pory nie posiadałem zastrzeżeń co do funkcjonowania serwisu ( nie wliczając prób umówienia terminu przeglądu – doradca odbiera średnio przy trzeciej próbie kontaktu , mało kiedy oddzwania pomimo pozostawienia numeru na recepcji ) – ale to szczegół. Problem pojawił się 21.06.2024 gdy podczas przeglądu serwisowego Highlandera konieczna była pierwsza wymiana klocków hamulcowych – przy przebiegu 108296 km. Po powrocie z serwisu po przejechaniu ok. 50 km dało się metaliczny pisk który nasilał się przy hamowaniu. Stwierdziłem iż nowe klocki potrzebują odrobinę czasu aby się ,, ułożyć ‘’( w moim przypuszczeniu utwierdził mnie przedstawiciel serwisu który w rozmowie telefonicznej potwierdził mój tok myślenia ). Gdy problem nie ustępował została zgłoszona reklamacja która została realizowana dnia 16.07 2024 przy przebiegu 111409km. Jak zostałem poinformowany przez przedstawiciela serwisu problem został rozwiązany ( prawdopodobnie potrzebne było przeszlifowanie rantu klocka). Niestety w drodze powrotnej sytuacja się powtórzyła. Następnego dnia zgłosiłem reklamację i Pani umówiła mnie na najbliższy możliwy termin naprawy tj. 26.07.2024 godz.19:30 . Po przybyciu na miejsce(stan licznika 112200 km) pracownik serwisu poinformował iż wizyta nie była potwierdzona ( z treści wiadomości jaką otrzymałem w dniu poprzedzającym, wynikało iż powinienem potwierdzić jedynie odmowę ) naprawa może nie dojść do skutku ponieważ o tej porze nie ma już ,, mistrza serwisu ‘’. Po 50 min. diagnostyki zostałem poinformowany iż naprawa jest niemożliwa gdyż uszkodzone są jakieś blaszki wyciszające hałas na które w poniedziałek zostanie przedstawiona wycena naprawy i przewidywana dostawa części to koniec sierpnia. Chciałbym jeszcze napomnieć iż do serwisu w jedną stronę mam 130 km i auto po przejechaniu 50 km wydaje nieznośny hałas. To niebywałe że problem pojawił się dopiero przy wymianie , przez tak długi czas nie mogło być zdiagnozowane i czas oczekiwania na taką cześć eksploatacyjną wynosi co najmniej miesiąc. Na pocieszenie , jadąc przez miasto, nieznośny hałas sprawia że auto naprawdę przyciąga spojrzenia – ale chyba nie o to chodzi. I ta zabawa trwa już od prawie 4 tyś km.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 21:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam, najgorszy ...
... serwis z jakim się spotkałem, samochod naprawiają już ponad pół roku bo nie posiadają części, co to za serwis który nie posiada części do swoich aut, niepoważne traktowanie klienta, sprzedawać chcą serwisować już nie mimo że auto na gwarancji
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 15:55
Salon - samochody nowe
Fatalny salon.. Każdy ...
... pracownik mówi co innego, wieczny problem gdy samochód trafi do serwisu... Podejście totalnie antykonsumenckie jeżeli chodzi o serwis... Nie polecam nikomu
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 10:42
Salon - samochody nowe
Niekompetentni sprzedawcy, niedoinformowani na dziale Toyota samochody używane!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
27 maja 2024 10:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 17:33
Salon - samochody nowe
Dzwonię o 10:00 ...
... pytam się o Yarisa cross i Corollę cross oraz jazdę próbną. Słyszę "Tak proszę przyjechać do 18:00 spokojnie będzie można odbyć jazdę próbną". Jestem 17: 15, specjalnie wybieram trasę z Krakowa przez Rzeszów w Bieszczady, słyszę od handlowca że trzeba się umówić bo od ręki nie jest to możliwe. Słabo, bardzo słabo.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 12:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... nakrętek antykradzieżowych z kluczem - koszt nieco ponad 200zł, ale w razie zagubienia unikalnego klucza do odkręcenia można go dokupić za 180zł. Wg sprzedawcy serwisu to dobry sposób antykradzieżowy. Śmiem wątpić gdyż przypadkowy warsztat metodą siłowa odkręcił wszystkie nakrętki w mniej niż 5 minut. Moja próba złożenia reklamacji na jakość dokuponego klucza nawet nie została przyjęta.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 19:56
Salon - samochody nowe
Klientów traktują jak ...
... worek pieniędzy, a nie jak ludzi.