93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 15:57
Salon - samochody nowe
Jakość usług , ...
... ocena: niedostatecznie. zakupiłem Avensis pierwszy przegląd wyciek oleju półoś praw. Wymieniono uszczelnienie-ok. drugi przegląd w dniu 8.10.2019 wyciek oleju w tym samym podzespole. decyzja wymiana. Do tej pory czekają na część.Pomimo interwencji sprawa nie drgnęła z miejsca. Arogancka obsługa. Nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2019 14:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 20:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 listopada 2019 09:33
Salon - samochody nowe
Przerost formy nad ...
... materią. Tak opryskliwie traktuja klientów jak naciagaja jakość i niezawodność produktów tej firmy. Zyja w swiecie słupków i statystyk- tylko kto je kreuje i na czyje polecenie. Sorry ale nie są PREMIUM chociaz bardzo by chcieli.
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 06:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 09:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 listopada 2019 13:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2019 13:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 18:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 16:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 09:02
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... fatalnym poziomie. W przeszłości byłem posiadaczem dwóch toyot nowych kupionych w salonie dakar. Nie zależało im aby mnie zatrzymać przy kupnie kolejnego modelu. Zbywanie. Opieka serwisowana ostatnim przeglądzie stwierdziła że wszystko jest ok a tuż po zakończeniu gwarancji ukazała się wada fabryczna tłoków ! Tłoki do wymiany.. kpina.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 10:09
Salon - samochody nowe
Toyota a bezpieczenstwo ...
... -to jakis zart !Nie polecam zakladania czujnikow w TOYOTA ,wkladaja jakies dziwne(prawdopodobnie nie oryginalne) i same klopoty z tym.Samochod na gwarancji,bylam 4-ry razy z tym samym i znow odprawiono mnie z kwitkiem.W trakcie jazdy zalacza mi sie ciagly sygnal czujnikow(czasem to chwila a czasem dlugo piszczy) co wymusza hamowanie, gdyz sugeruje przeszkode na drodze.Wszyscy wiemy czym moze skonczyc sie gwaltowne hamowanie przy jadacych z tylu pojazdach .Jako rozwiazanie panowie sugeruja calkowite wylaczenie czujnikow.Czy to jest prawidlowe podejscie serwisu do klienta? Ok rok temu 3 razy jezdzilam z tymi czujnikami (zalozynymi w salonie),panowie probowali mi m.in.wcisnac ze czujniki piszcza bo jezdze po kamykach ; ).W koncu jednak wymienili stacyjke i bylo Ok.Od ok 3 tyg.powtorka z historii.Znow zostalam odprawiona,kazali mi nagrac jak to piszczy.Pytanie :jak mam to zrobic skoro to sie dzieje w trakcie jazdy?! I co musi sie jeszcze wydazyc ,zeby usterka zostala zlikwidowana?Panowie ewidentnie nie maja czasu,niestety nie szanuja tez mojego bo jak inaczej nazwac jezdzenie po 3-4razy z tym samym.
Użytkownik sieci
31 marca 2019 12:12
Salon - samochody nowe
24 lutego wizyta ...
... w salonie i wybór auta. Podczas jazdy próbnej Pani Julia Zubrzyca bardzo miła, gdy wybieraliśmy wersję itd. również bardzo miło i przyjemnie. Auto kupuje mama więc płaci zaliczkę i czekamy na auto. Auto przybyło do salonu 13 marca, Pani Julia dzwoni do mamy z wiadomością, że auto przybyło do salonu, podczas rozmowy moja mama zamawia również komplet kół zimowych. Jednak po mojej namowie następnego dnia chce zrezygnować z zamówionych kół. Usłyszała od Pani Julii, że się nie da bo zamówienie już zostało złożone. Postanowiłem samemu zadzwonić i dowiedzieć się, dlaczego się nie da. Pani Julia już nie była tak miła jak podczas zamawiania auta. Usłyszałem to samo, że się nie da bo zamówienie już poszło, na co odpowiedziałem z wielkim zdziwieniem, jak to się nie da? Myślałem, że klient może towar zwrócić w ciągu 14 dni od zakupienia, a w tym przypadku dopiero koła zostały zamówione. Na koniec zostałem tylko poinformowany, że zostały już podjęte kroki aby moja mama nie musiała płacić za zamówione koła. Dziękuję o łaskawa toyota Dakar. Miałem tylko nadzieję że pozytywnie rozpatrzenią anulowanie kupna tych czterech kół i nawet jak przyjdą do salonu to toyota Dakar będzie wstanie jakoś udźwignąć fakt, że będą mieć 4 koła na stanie. Naprawdę straszne, wręcz traumatyczne. W sobotę 16 marca będąc w okolicy postanowiliśmy osobiście odebrać papiery wymagane do rejestracji i przy okazji zobaczyć auto. Ku mojemu zdziwieniu, Pani Julia wymyśliła chyba z pięć wymówek aby nam tego auta nie pokazać. Zaczęła od tego, że nie wie gdzie on na placu się znajduje :-) gratulacje, normalnie macie tam hektary do przeszukania. W rezultacie zobaczyliśmy auto ale trwało to nie wiem czy minutę bo Pani Julii się bardzo śpieszyło. Czuliśmy się wręcz wyrzuceni z tamtąd. Auto według umowy ma być do odbioru 22 marca ale Pani nas poinformowała nie nie zdążą założyć czujników parkowania bo jest kolejka a kiedy założą to nie wiadomo. Oczywiście auto można odebrać w każdej chwili ale bez czujników i umówić się na założenie w innym terminie. Szczerze to już jestem pełen obaw co do odbioru auta. Kupno to jedna sprawa a serwisowanie w ASO to druga sprawa. Jeżeli podejście do klienta podczas dalszej obsługi serwisowania auta będzie takie jak kupno to zapowiada się jazda bez trzymanki.
Użytkownik sieci
21 marca 2019 11:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 17:29
Salon - samochody nowe
Bardzo słabo traktują stałych klientów.
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 12:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2019 16:25
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... w stylu- wydojomy go jak najwiecej z kasy. Części jak to w aso horrendalnie wysokie. Ostatni przegląd w ramach gwarancji wykazał ze jest niby wszystko ok po czym w dzien zakończenia gwarancji ujawniła sie wada fabryczna tłoków w silniku - koszt naprawy 7000 zł. Kpina jakaś. Co w takim razie robiono na przeglądzie auta dwa dni wcześniej? Przeglądano sie w lusterkach bocznych? Nie pomogły rozmowy w salonie z kierownikiem. Dopiero rozmowa z główna siedziba toyota w Warszawie doprowadziła do interwencji i nakazała salonowi wymianę. Na szczęście klient nie został pociągnięty do kosztów i wykonano to w ramach gwarancji. Obsługa niemiła i niepomocna. Były by tylko sprzedać auto a potem mieć klienta w dalekim poważaniu. Niepoważne zachowanie jak na taka markę która się wszędzie reklamuje z przyjemności z jazdy bezawaryjności i wspaniałej obsługi. Odradzam każdemu! Niestety najgorsze jest to ze kupowaliśmy już tam dwa auta ale jak widać chyba za mało żeby być poważnie traktowanym.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 10:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 grudnia 2018 20:42
Salon - samochody nowe
Jestem posiadaczem Toyoty ...
... Awensis samochód ma ogólnie niewiele usterek i jestem z niego zadowolony. Definitywnie zniechęciło mnie do odwiedzania salonu Toyoty podejście pewnej Pani z którą jakieś 2 lata temu chciałem telefonicznie umówić się na wymianę opon (w salonie Toyoty). Podczas rozmowy Pani zaproponowała mi wymianę opon w cenie 120zł. w zlokalizowanym nieopodal salonie SKODY zaproponowali mi wymianę tych samych opon chyba za 75zł lub 80zł. Pojechałem do SKODY
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 10:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka