Zobacz na mapie
86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 maja 2024 22:26
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam i ...
... nie polecam. Sądziłem, że zakup samochodu w programie pewne auto będzie kolejny raz dobrym wyborem. W ogłoszeniach wystawione 3 samochody-ten sam model, ten sam kolor z różnym przebiegiem- pomyślałem , że któryś na pewno wybierzemy. W rzeczywistości okazało się, że zdjęcia na stronie www to zdjęcia jednego tego samego samochodu wrzucone perfidnie do trzech różnych ogłoszeń (zdradziła to specyficzna rysa na zderzaku, która już na miejscu okazała się istytnym pęknięciem). Trudno aż uwierzyć, że ktoś był na tyle leniwy, że nie chciało mu się wykonać zdjęć pozostałym samochodom. Auta brudne w opłakanym stanie: pomijając stan ogumienia jeden miał pęknięty tylny zderzak, a na przednim rysy, w drugim zarysowana strasznie szyba czołowa (ktoś jeździł z uszkodzoną wycieraczką która wręcz musiała orać szybę) uszkodzony przedni zderzak- perfidnie zamalowany pędzlem, a trzeci miał między innymi uszkodzony lewe przednie nadkole etc. Dosłownie szok bo wiele miejsc odwiedziłem, ale w tak tragicznym stanie 3 letnich samochodów jeszcze nie widziałem. Oczywiście w ogłoszeniu na oficjalnej stronie Toyoty brak jakichkolwiek informacji o tak istotnych wadach i uszkodzeniach, a to tylko może świadczyć o lekceważącym traktowaniu potencjalnych klientów którzy jadą dziesiątki kilometrów, aby obejrzeć samochód.
Użytkownik sieci
18 maja 2024 19:53
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 maja 2024 14:50
Salon - samochody nowe
Polecam rzetelność p.Artura ...
... - fachowiec z niebywałą umiejętnością nawiązania dialogu z Klientem. Rzetelny i jasno przedstawiający zagadnienia. Polecam z pełną odpowiedzialnością.
Użytkownik sieci
11 maja 2024 14:43
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 maja 2024 14:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 20:04
Salon - samochody nowe
Zawsze najwyższa jakość obsługi.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 12:18
Salon - samochody nowe
Szkoda zniwelowana. Usługa ...
... została wykonana szybko i sprawnie. Informacje na każdym etapie naprawy. Pan Patryk Dudzik- osoba kompetentna , usługa na najwyższym poziomie. Bardzo dziękuję. Jak najbardziej polecam usuwanie szkody u wyżej wymienionego Pana.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 17:31
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra i ...
... profesjonalna obsługa, zakup nowego Yarisa prowadzony od początku do końca przez Pana Marka. Na każdym etapie kontakt i informacja co się dzieje/co należy zrobić. Z drugiej strony komfortowa sytuacja bowiem auto które zostało oddane w rozliczeniu uczciwie wycenione i mogliśmy użytkować je spokojnie do końca a przy odbiorze błyskawiczne „zdanie ” starego pojazdu, tu ukłony dla Pana Karola. Ja polecam na pewno wrócę.
Użytkownik sieci
30 marca 2024 19:23
Salon - samochody nowe
Bardzo miła pomocna obsługa 👍
Użytkownik sieci
24 marca 2024 19:56
Salon - samochody nowe
Niestety całą radość ...
... z zakupu samochodu oraz pozytywne odczucia co do salonu jak i ogólnie Toyoty zatarta została przez obsługę posprzedażową. Ja również muszę zapłacić karę za niezarejestrowanie samochodu w ciągu 30 dni od daty sprzedaży. Salon zasłania się, że nie ma wiedzy na temat zmian przepisów dot. rejestracji samochodu, gdzie według mnie to Państwo są w pierwszej linii kontaktu z klientem i informowania go o etapach przy zakupie samochodu. Zgadzam się ze obowiązek rejestracji wynika po stronie kupującego jednak doradca zalecił rejestracje samochodu po czasie. Dokumenty do sprzedaży wydano mi 10 dni przed ostatecznym terminem z dużo wcześniejszą datą sprzedaży. Co według Toyoty jest w porządku bo przecież miałem jeszcze to 10 dni, a że doradca zasugerował późniejszą datę rejestracji jest nieważne. Zgodnie z informacją od urzędnika jedynie klienci Toyoty mają takie problemy. Konkurencja nie ma problemu z wystawieniem dokumenty sprzedaży na chwilę przed odbiorem lub korektę dokumentu sprzedaży. Podpisanie wystawionej przez mnie noty korygującej również dla Toyoty jest niezwykłym problemem, pomimo że nota korygująca jest dokumentem który nie ciągnie za sobą żadnych odpowiedzialności podatkowych ani prawnych i jest jedynie załącznikiem do faktury. To rozwiązanie zresztą zostało zasugerowane przez samego urzędnika podczas rejestracji samochodu. Nie spodziewałem takim sytuacji że strony Toyoty która podobno ma wysokie standardy obsługi i jakości.
Użytkownik sieci
23 marca 2024 19:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 marca 2024 16:15
Salon - samochody nowe
Firma wystawia fakturę ...
... (ostateczną z taką samą datą sprzedaży) 1,5 miesiąca przed odbiorem samochodu. W konsekwencji nowych przepisów samochód trzeba zarejestrować max 30 dni od zakupu (w przeciwnym razie urząd nakłada karę 500zł). Dokumenty umożliwiające rejestrację dostarczane są 2 tyg później. Finalnie skutkuje to koniecznością rejestracji i ubezpieczenia samochodó którego nie mozemy użytkować przez kilka tygodni. W przypadku nie zarejestrowania samochodu 30 dni po dacie faktury i otrzymania kary przez klienta, firma Toyota nie wykazuje chęci pomocy w korekcie faktury z późniejszą datą bądź podpisaniem noty korygującej. Z jednej strony zgadzam się że obowiązek rejestracji spoczywa na kupującym, z drugiej sam doradca klienta zasugerował rejestrację zaledwie kilka dni przed odbiorem, niemniej uważam że brak próby pomocy klientowi ze strony marki źle rzutuje nie tylko na sam salon, ale na całą markę Toyota. Edycja do odpowiedzi salonu: nie zgadzam się ze zdaniem że salon nie może naciągać prawa. Z informacji z urzędu wyłącznie klienci Toyoty mają taki problem, bo Toyota wystawia fakturę tak wcześnie z określeniem że wtedy nastąpiła sprzedaż, co nie jest prawdą bo nie można kolejnego dnia korzystac z samochodu ze względu na brak dokumentów homologacyjnych. Istnieje również coś takiego jak proforma celem opłacenia, i możliwość wystawienia faktury końcowej w momencie odbioru samochodu więc stąd w mojej opinii, problem kupującego jest nijako wynikiem takiej a nie innej polityki marki tudzież salonu.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 14:28
Salon - samochody nowe
Niestety pan nas ...
... nie poinformowal ze mamy zarejestrować nowy samochód w ciagu 30 dni od wystawienia faktury..Firma tlumaczy ze nie ma obowiazku zanznajamiac sie z nowymi przepisami i.bedziemy placic kare administracyjna 500 zl.
Użytkownik sieci
8 marca 2024 18:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 15:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 11:01
Salon - samochody nowe
Bardzo miło i ...
... profesjonalnie. Zakup auta bez problemów. Polecam!!!
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 08:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 08:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 16:00
Salon - samochody nowe
"Sprzedawca", "doradca" czy ...
... jak nazwać te osobę podchodzi do swojej pracy bardzo nieprofesjonalnie. Na wszelkie pytania odpowiada to zależy, mimo rozmowy 40minut przed zamknięciem salonu nie ma czasu na przedstawienie ofert finansowania bo przecież można je sobie samemu sprawdzić w Internecie. Po przyjechaniu na miejsce pierwsze pytanie jakie otrzymałem to czy samochód o który pytam jest przygotowany. Czy to ja pracuje w tym salonie by wiedzieć czy samochód który przyjechałem oglądać jest przygotowany(wizyta umówiona z wyprzedzeniem, poinformowałem o który konkretnie egzemplarz chodzi)? Oczywiście nie był, padnięty akumulator, żadnego przedstawienia pojazdu, sprzedawca odpalił samochód i poszedł do biura by czasem nie zmarznąć i nie usłyszeć niewygodnych pytań. Na wszelkie zadane pytania usłyszałem wymijającą odpowiedź. Mimo zapewnień, że ktoś następnego dnia się ze mną skontaktuje takiego kontaktu nie było. Jak przed wizytą byłem gotowy brać Toyote od ręki na miejscu tak po niej wiem, że już nigdy nie kupie samochodu tej marki dzięki profesjonalizmowi sprzedawcy. Nie polecam nikomu, solidne 2/5, ocenę podbiła miła Pani która zaproponowała kawę, sprzedawca ewidentnie siedzi w pracy za kare :)
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 22:48
Salon - samochody nowe
Ok