88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 listopada 2020 18:54
Salon - samochody nowe
Fajnie
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 10:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 20:45
Salon - samochody nowe
Jest ok
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 14:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 11:59
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... fachowa obsługa. Polecam zakup samochodu nowego lub używanego xz gwarancją Toyoty
Użytkownik sieci
4 listopada 2020 00:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 października 2020 16:52
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon i ...
... serwis na Podkarpaciu jak i w cenie jak i obsługa fachowa nigdy nie miałem problemu z naprawami także od siebie polecam znajomi też chwalą zakup aut nowych także coś w tym jest
Użytkownik sieci
18 października 2020 23:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 października 2020 16:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 października 2020 18:54
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony
Użytkownik sieci
3 października 2020 17:27
Salon - samochody nowe
Super polecam.
Użytkownik sieci
28 września 2020 15:52
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Kupiłem auto używane ponad rok temu i jestem do dziś bardzo zadowolony. Polecam!
Użytkownik sieci
22 września 2020 16:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niecały ...
... rok temu kupiłem Toyotę auris w dość bogetej wersji rocznik 2015. Musiałem dobrać dodatkowe ubezpieczenie za niecałe 600zl na okres 12 miesięcy między innymi na baterie hybrydową albo na 20tys km. Po przejechaniu 20560km bateria hybrydowa padła, koszt wymiany w Aso około 12tys zł. Uważam że już rok temu podczas badań baterii wyszło że coś jest z nią nie tak. Auto kosztowało 60tys zł a to co zaoszczędziłem na paliwie w ciągu roku będę musiał wydać na naprawę.
Użytkownik sieci
21 września 2020 19:44
Salon - samochody nowe
Mówiąc krótko pełen ...
... profesjonalizm. Kultura i takt w kontakcie z klientem, reprezentowana przez pana Kazimierza Rurak.
Użytkownik sieci
19 września 2020 17:44
Salon - samochody nowe
Bardzo mili doradcy.
Użytkownik sieci
18 września 2020 14:11
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm.
Użytkownik sieci
16 września 2020 17:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 września 2020 16:07
Salon - samochody nowe
Montowałem haka w ...
... tej firmie w kupionym tam aucie (Rav 4) po leasingu. Efektem jest uszkodzony zderzak przez nieumiejętne ściągnięcie osłony zderzaka popękały elementy, a serwisanci ukryli ten fakt. Po wskazaniu problemu firma przyznała się do błędu, ale mogę to naprawić tylko u nich (a mieszkam 500km od Stalowej Woli - przyjechałem specjalnie po auto). Firma zapewniała alarm w aucie, ale co się okazało dostarczony pilot jest atrapą (zdjęcia). Od 3 tygodni próbuję dojść do porozumienia z firmą, ale bezskutecznie. Polecam omijać szerokim łukiem. Hak oczywiście zamontowali nie ten co mieli zamontować (miał być wertykalny, zamontowali horyzontalny). Zatem proszę nie spodziewać się po "Pewne auto" pewnego auta. Raczej traktowałbym firmę jako regularny komis ze wszystkimi "usprawnieniami" mającymi na celu ukryć wady pojazdu, a poziom serwisu ASO pozostawiam bez dalszego komentarza. Odpowiadając na odpowiedź firmy poniżej: Nie proponowano mi pokrywania kosztów paliwa (słyszę o tym pierwszy raz), a "usterkę" czyli wymianę elementu zderzaka (koszt 800zł + 250zł wymiana w ASO) pokryłem z własnych pieniędzy. Zapłaciłem za auto 100k i chciałbym jeździć czymś co dobrze wygląda. Zaproponowałem obniżenie faktury za montaż haka (sam montaż, bez kosztu samego haka więc wydawało mi się to uczciwym rozwiązaniem tej sprawy) o koszt zderzaka, jednak zostało to odrzucone, gdyż wg firmy nie jest problemem jazda 6h w jedną stronę w tej sprawie. Pilota owszem otrzymałem, po 2 tygodniach. Do tego doszedł jeszcze fakt, że tłucze się rura wydechowa (pręt trzymający rurę) o element konstrukcyjny haka. Co do wzajemnych życzeń, to życzę Państwu konkurencji na rynku lokalnym, wtedy moglibyście rozróżnić lojalność klientów do Waszego serwisu względem lojalności klientów do marki Toyota. Odnoszenie się do pogody ducha odbieram tutaj za sarkazm, gdyż wg mnie ta sprawa nie ma związku z brakiem dobrego samopoczucia z mojej strony, lecz ze sposobem obsługi klienta po Waszej (a Państwa obecny komentarz doskonale odzwierciedla Wasze nastawienie).
Użytkownik sieci
15 września 2020 11:39
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 września 2020 19:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek