96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2025 22:46
Salon - samochody nowe
Salon Toyoty na ...
... 6. Obsługa na 6. Pani Janik z ubezpieczeń na 6. Jednym słowem polecam to miejsce.👍😊
Użytkownik sieci
14 marca 2025 12:24
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry kontakt, ...
... Miła obsługa, szybko i profesjonalnie. Polecam.
Użytkownik sieci
13 marca 2025 09:26
Salon - samochody nowe
Rewelacja, polecam Panią ...
... Beatkę, super profesjonalne podejście do klienta. Oferta, obsługa, wzorcowa.
Użytkownik sieci
10 marca 2025 13:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 marca 2025 15:21
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa, japoński ogród gratis
Użytkownik sieci
8 marca 2025 11:32
Salon - samochody nowe
Pani Beata Janik ...
... specjalista ds. ubezpieczeń w Toyota Kobos jest najbardziej profesjonalnym doradcą jakiego spotkałem. Rewelacyjna obsługa i podejście do klienta. Bardzo wszystkim polecam.
Użytkownik sieci
8 marca 2025 10:38
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm. Od ...
... propozycji zakresu przez jego wytłumaczenia. Ubezpieczenia tylko u Pani Beaty.
Użytkownik sieci
7 marca 2025 12:00
Salon - samochody nowe
Super obsługa, wszystko ...
... sprawnie i szybko, najlepsza Pani Beata Janik .
Użytkownik sieci
7 marca 2025 11:21
Salon - samochody nowe
Dziękujemy p. Hubercie ...
... za obsługę i czas poświęcony klientowi przed zakupem. Jednak jest kilka rzeczy których nie można pominąć. Jedne z drzwi tylnych źle spasowane fabrycznie, cały czas nam się wydaje jakby były niedomknięte. Jeszcze nie wiemy czy to tylko wada wizualna czy np. może to spowodować jakąś nieszczelność w drzwiach. Szkoda że nie zapytano nas czy wyrażamy zgodę na przywiercenie gaśnicy pod przednim fotelem. Gaśnica w tym miejscu przeszkadza. Plastikowy uchwyt na gaśnicę często się odpina i ciężko go zapiąć (odpięta gaśnica stanowi zagrożenie w kabinie samochodu). Dziś dodatkowo samochód nie chciał zapalić (akumulator padł w 4-tym dniu postoju w ogrzewanym garażu). No i tu muszę pochwalić p. Kamila i serwis. Wyjechałem w lepszym humorze niż przyjechałem :) Niestety potwierdzają się opinie ze jakość Toyoty obecnie już nie jest taka jak była dawniej. Zobaczymy co będzie dalej. Pamiętaj, jeśli mało jeździsz, wersja hybrid nie jest dla ciebie. W serwisie można było odczuć ze chcą pomóc klientowi. No i nie mozna pominąć panie co odbierają telefony i też są miłe. Edited: Pośpieszyłem sie z chwaleniem serwisu. Lubię jak mi sie wytłumaczy i pokaze co sie zrobiło. Własnie na marne szukam pod maską gdzie jest akumulator wymieniony. Okazuje się ze jest w nietypowym miejscu o którym mi nic nie powiedziano i nie pokazano. Mianowicie jest pod tylnym siedziskiem. Jak znalazłem? Siedzisko po prawej stronie jest lużne (nie zatrzaskuje się) w porównania do lewej strony. Czy tak ma być czy coś urwali przy podnoszeniu siedziska i dlatego nie pokazali? Na to wygląda.
Użytkownik sieci
6 marca 2025 12:31
Salon - samochody nowe
Wyjątkowe podejście pana ...
... Krzysztofa do klienta którego nie spotkałem w innym miejscu. Rzetelność informacji, fachowość oraz pełen kontakt z klientem. Polecam jako zadowolony nabywca auta uzywanego.
Użytkownik sieci
5 marca 2025 21:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 marca 2025 07:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2025 19:04
Salon - samochody nowe
Pozdrowienia dla pań ...
... z działu ubezpieczeń. Dzięki za fachową obsługę Pani Beacie Janik.,
Użytkownik sieci
1 marca 2025 16:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 marca 2025 14:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 12:01
Salon - samochody nowe
Dziękuję p. Natalii ...
... z działu ubezpieczeń, za profesjonalne przeprowadzenie procesu ubezpieczenia pojazdu w leasingu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 14:16
Salon - samochody nowe
Polecam bardzo serdecznie, ...
... serwis TOYOTA Kobos odział Tarnów a szczególnie profesjonalizm i fachowe doradztwo Pana Tomasza który zaopiekował się i pomógł nam podczas awarii naszej Toyotki która uległa awarii będąc na wyjeździe w rodzinnych stronach Tarnowa. Bardzo dziękujemy.
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 18:59
Salon - samochody nowe
Beata
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 16:24
Salon - samochody nowe
BEATA
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 14:18
Salon - samochody nowe
Super i sprawnie