96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 maja 2024 10:05
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i kompetentną obsługa.
Użytkownik sieci
14 maja 2024 11:17
Salon - samochody nowe
Bardzo miły pan ...
... wszystko dobrze wyjaśnił jakie są różnice pomiędzy silnikami
Użytkownik sieci
14 maja 2024 09:26
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam zakup ...
... samochodu w tym salonie. Panowie Krzysztofowie z działu sprzedaży samochodów używanych gwarantują fachową obsługę, szybki i dobry kontakt i co najważniejsze ma się poczucie że zakupiony samochód jest w pełni sprawdzony i pewny. Przyjechałem po samochód ze śląska i warto było !
Użytkownik sieci
14 maja 2024 08:55
Salon - samochody nowe
Profesjonalne, kompleksowe doradztwo ubezpieczeniowe. Polecam Panią Beatę Janik.
Użytkownik sieci
11 maja 2024 14:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 maja 2024 12:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 maja 2024 17:15
Salon - samochody nowe
W kwietniu zakupiłam ...
... 2 samochody w tym salonie. Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Pani Natalia sprawnie załatwiła umowy leasingu i ubezpieczenie samochodów na korzystnych warunkach a Pan Mariusz pomógł w dokonaniu wyboru wersji samochodów omawiając szczegółowo wyposażenie i aspekty techniczne pojazdów. Polecam każdemu ten salon,jeśli planuje zakup toyoty.
Użytkownik sieci
2 maja 2024 12:01
Salon - samochody nowe
Fantastyczna obsługa i ...
... pomoc w zakupie samochodu. Świetny kontakt z Panem Mariuszem i Panią Natalią. Pełen profesjonalizm. Polecamy z czystym sumieniem - zadowoleni właściciele nowej Toyoty Yaris Cross 😊
Użytkownik sieci
2 maja 2024 11:29
Salon - samochody nowe
Bardzo miło obsłużona.Pan ...
... Adam bardzo miły i konkretny, najlepszy sprzedawca.
Użytkownik sieci
1 maja 2024 13:34
Salon - samochody nowe
Dziękuję Pani Beacie ...
... Janik dział KUL za miłą obsługę i konkurencyjne wyliczenie polisy.Zawsze mogę liczyć na profesjonalną obsługę.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 12:19
Salon - samochody nowe
Polecam Beatę Janik ...
... z działu KUL. Zawsze służy pomocą i najlepszą ceną ubezpieczenia.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2024 18:25
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję pani ...
... Natalii z działu KUL za pomoc i doradztwo w sprawie polisy ubezpieczeniowej. Bardzo polecam!!!
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 11:20
Salon - samochody nowe
Obsługa super!
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 20:47
Salon - samochody nowe
Chciałbym bardzo podziękować ...
... P. Beacie Janik za profesjonalizm, życzliwość i podejście do klienta. Na wszystkie pytania uzyskałem odpowiedź , a także dobrą ofertę ubezpieczenia na zakupione auto. A doradca P. Krzysztof Skwarło wszystko wyjaśnił w bardzo jasny sposób i przekonał do zakupu. Obsługa 10/10.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 14:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 21:06
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem ...
... polecam osobom rozważającym kupno samochodu używanego w tym salonie, aby zgłosiły się do Pana Krzysztofa Skwarło. Przy oględzinach samochodu, którego kupnem byłem zainteresowany, nie zatajał żadnych informacji dotyczących pojazdu, cierpliwie znosił moją lawinę niejednokrotnie banalnych pytań i odpowiadał na nie uprzejmie i konkretnie, bez prób rozmycia faktów lub gloryfikowania produktu oraz zgodnie ze stanem faktycznym - jako potwierdzenie tej wersji wydarzeń dodam, że samochód ten (Skoda Octavia z 2010r.) przed kupnem został sprawdzony w autoryzowanym salonie Skody Auto Bączek w Tarnowie i wszystkie informacje, które Pan Krzysztof mi przedstawił, zgodziły się całkowicie z danymi w systemie ww salonu. Nie mogę nie wspomnieć o Jego bezzwłocznym odpowiadaniu na wiadomości mailowe oraz telefony, dzięki czemu cały proces przeszedł niewiarygodnie sprawnie. Pani Beata z działu ds. ubezpieczeń również zrobiła na mnie dobre wrażenie kulturą osobistą, indywidualnym podejściem do klienta i sprawnością w wyszukiwaniu najlepszych ofert. Szczerze polecam.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 09:12
Salon - samochody nowe
Obsługa przy zakupie ...
... i wydawaniu samochodu super . Pani Natalia Piwko Pan Mariusz oraz Pani Jakubowska - miło i profesjonalnie
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 07:00
Salon - samochody nowe
Witam bardzo polecam ...
... serwis zwłaszcza Pana Krzysztofa Rz.kierownika sprzedaży.Profesjonalna obsługa, szybko sprawnie i na temat.To moja pierwsza Toyota i serwis któremu naprawdę zależy na kliencie ....Bravo Toyota Kobos!
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 23:54
Salon - samochody nowe
Dzisiaj w godzinach ...
... południowych (a więc jak mogę przypuszczać w normalnych godzinach pracy) odwiedziłem salon dealera Toyoty, firmy Kobos, z zamiarem kupienia (zamówienia) konkretnego wybranego modelu Toyoty. Po wejściu przechwyciła mnie miła Pani z recepcji i spytała czy to ma być nowe auto czy używane. Po uzyskaniu informacji, że chcę kupić nowy samochód powiedziała, że za chwilę zajmie się mną sprzedawca. Widziałem, że wszystkie stanowiska handlowców były puste, co wydawało mi się normalne, bo sprzedawcy w dobrze funkcjonujących firmach są najczęściej mocno zajęci i pewnie gdzieś biegają za klientami. Cierpliwie czekałem więc stojąc kilka metrów od recepcji. W tym czasie pojedynczo i grupkami przechodziło obok mnie wielu pracowników (można ich poznać po identyfikatorach) ale pomyślałem, że to na pewno nie sprzedawcy (potem okazało się, że myliłem się. Był wśród nich sprzedawca). Po 15 minutach pojawił się On-Sprzedawca na 100%, bo przyszedł z jakimś „cywilem” bez identyfikatora, pożegnał się z nim (chyba po jakiejś jeździe próbnej) i na chwilę usiadł za biurkiem sprzedawcy. To może teraz? Poprosi mnie i kupię auto!? Radość przedwczesna. Po chwili Pan Sprzedawca wraz z grupą innych pracowników (identyfikatory 😊) wyszedł bocznymi drzwiami na zewnątrz. Porozmawiali kilka minut. Po pewnym czasie Pan Sprzedawca wrócił i zaczął coś stukać w swoim komputerze. Może teraz? Jednak nie... Panie w recepcji wesoło sobie rozmawiały. Po chwili jedna z pań recepcjonistek podeszła do biurka Pana Sprzedawcy. Pomyślałem: „hurra, zaraz mnie poprosi”. Ale nadal nie… Pani poszła tylko porozmawiać sobie z kolegą. Pewnie o tym jak zwiększyć sprzedaż. A ja stoję naprzeciwko i tłumaczę sobie w duchu: „nie przeszkadzaj Panu Sprzedawcy w pracy i czekaj. W końcu chcesz mu dać zarobić, to chyba powinien się zainteresować, bo to jego praca”. Jednak nie. Nie zainteresował się. W tym czasie jedna z osób, która wcześniej kilka razy przemknęła przez salon, też okazała się sprzedawcą. ale już miała jakichś klientów więc była zajęta. I tak minęło 45 minut. Trochę się znudziłem. Wytłumaczyłem sobie, że chyba jednak firma jest wystarczająco bogata, że nie chce moich pieniędzy. Więc dałem sobie spokój. I w sumie jestem zadowolony. Bo jak pomyślałem ile bym musiał czekać na jakikolwiek serwis kupionego auta jeżeli tyle czasu czekałem na umożliwienie mi kupna samochodu, to cieszę się, że nie kupiłem tej Toyoty. Poszukam samochodu innej marki. Mogę tylko pogratulować dyrekcji salonu no i oczywiście Toyota Poland 😊. To faktycznie jest super prosty sposób na uzyskania ujemnego poziomu satysfakcji klienta (przepraszam potencjalnego klienta). Acha, na ladzie recepcji była informacja, że proszą o wyrażenie swojej opinii na googlach. Więc spełniam prośbę.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 12:23
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki