89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lutego 2019 15:24
Salon - samochody nowe
Niezbyt zorientowana obsluga. ...
... Sam salon jest bardzo duzy i przejzysty.
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 08:29
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Zero ...
... zainteresowania potencjalnym klientem ze strony pracowników. Panie z recepcji myślą chyba, że to klient im powinien się kłaniać jak wchodzi. Jak już z łaski swojej pracownik podszedł (po ponad 30 minutach oczekiwania, mimo umówionej wizyty) potraktował nas w sposób tak arogancki, że sam bym się tego nie spodziewał. W żadnym salonie nie spotkałem się z tak niską kulturą organizacyjną. Szkoda, bo marka ma swoją renomę na rynku. Właściciele powinni stanowczo reagować na takie sytuacje (jak wynika z opinii - nie jestem pierwszy) zwłaszcza, że obsługa w salonie Mazdy jest na nieporównywalnie wyższym poziomie (też Bednarskich)
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 13:21
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem dzisiaj 18.02 ...
... około godz. 12 salon Toyoty, będąc zainteresowany spędziłem w nim około 10 min oglądając najnowszy model RAV 4, siedziałem w środku, otwierałem bagażnik, ale nikt z handlowców się nie zainteresował podejściem i jakąkolwiek obsługą. Handlowcy siedzieli naprzeciw oglądanego modelu, ale zainteresowani byli swoją pracą, ale sprzedażą auta. Przyznam, że jestem zdziwiony bo zawsze słyszałem, że Toyota dba o klientów. Jestem rozczarowany, wróciłem do firmy i opowiedziałem o takim zjawisku już 7 osobom, można wnioskować, że jak kupi się tam samochód to również przy obsłudze serwisowej będzie również brak zainteresowania. Firma zatrudnia nawet recepcjonistki, ale też nie były zainteresowane wejściem do salonu klienta i pokierowanie do handlowca. Salon Toyota Bednarscy totalne rozczarowanie.
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 19:30
Salon - samochody nowe
Drugi raz słabo ...
... ale z nadzieją na poprawę .
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 14:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 12:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 11:12
Salon - samochody nowe
Miałem problem z ...
... "pocącym się" tylnym amortyzatorem w niespełna dwuletnim Aurisie. Ewidentna wada fabryczna amortyzatora. Doradca w serwisie uznał że nie podlega to gwarancji i muszę naprawiać na własny koszt. Tydzień później byłem w Bydgoszczy (Jaworski) i jakoś udało się załatwić temat. Amortyzator został wymieniony w ramach gwarancji. Można? Można.
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 10:59
Salon - samochody nowe
Szczerze mówiąc obsługa ...
... leży. Szkoda, bo Toyota jako marka ma swoją renomę ale w każdej branży obsługa może popsuć wizerunek firmy, tym bardziej, ze w dzisiejszych czasach jest to priorytet biorąc pod uwagę konkurencje. Serwis umówiony na konkretna godzinę a i tak trzeba czekać kilka godzin żeby panowie zrobili coś, co normalnie trwa 15min. Poza tym czekając i obserwując funkcjonowanie salonu: potencjalny klient wchodzi, rozgląda się, przegląda ofertę wystawionych samochodów i tak sobie chodzi bez zainteresowania ze strony pracowników salonu. W tym czasie nikt nawet nie raczył podejść do potencjalnych klientów... a klienci wyszli i tyle Haha. Są rzeczy ważne i WAŻNIEJSZE. Cóż sami sobie w Toyocie strzelają w kolano. Takich pracowników tylko „pozazdrościć” bo każdy jest zajęty sobą. Bardzo słabo oceniam standard obsługi klienta jako osoba działająca w sprzedazy kilkanaście lat. The end
Użytkownik sieci
27 października 2018 19:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 października 2018 23:46
Salon - samochody nowe
Naciągają ma kasę podczas przeglądu w ASO.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2018 10:39
Salon - samochody nowe
Jak kupisz brak zainteresowania
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2018 10:26
Salon - samochody nowe
Dzwonie tydzień wcześniej ...
... umówić się na serwis, dostałem termin. Mieli dzwonić, powiedzieć co i za ile. Telefonu brak więc dzwonie na wszelki wypadek i...kolega części nie zamówił bo myślał o wakacjach. Auto zastępcze płatne. Polecam serwis w Bydgoszczy, zawsze tam jest ok i bez problemu.
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 20:41
Salon - samochody nowe
Niestety :/ pomimo, ...
... że Panowie z serwisu są bardzo mili, nie jestem zadowolony z obsługi. Samochód spędził w serwisie 1,5 miesiąca.
Użytkownik sieci
7 maja 2018 19:15
Salon - samochody nowe
Serwis oceniam niestety ...
... słabo, byłem raz z drobną naprawą i dziękuję. Myślę, że duże znaczenie ma wybór Pana z serwisu. Jeśli chodzi o salon - chciałem kupić RAV4 i zaproponowano mi cenę z konfiguratora i zero rabatu (a nie jest to tanie auto), finalnie kupiłem RAV4 w Suchym Lesie k. Poznania i byłem bardzo zadowolony z obsługi oraz atrakcyjnej ceny :)
Użytkownik sieci
15 marca 2018 19:47
Salon - samochody nowe
Pajace uważają się ...
... za dealera Lexusa z jednym autem.Niedouczony cymbal pseudo sprzedawca nie zna modeli aut dno kompletne zero.Nie potrafi zrobic wyceny.Dane do kontaktu zostawilem i przez miesiąc brak kontaktu.Nie ma nawet broszur.Kompromitacja .Najzabawniejsze bylo jak koleś odeslal mnie do internetu po info.😱😵😤😪
Użytkownik sieci
2 marca 2018 18:55
Salon - samochody nowe
Chamska i niekompetentna obsługa działu czesci zamiennych.
Użytkownik sieci
28 lutego 2018 21:13
Salon - samochody nowe
Długie czekanie podczas ...
... serwisowania to niestety standart. Za kazdym razem nawet przy wymianie żarówki 2h
Użytkownik sieci
28 lutego 2018 13:09
Salon - samochody nowe
Szczerze NIE POLECAM, ...
... poniżej krótki opis mojej przygody z serwisem. Dnia 15.01.18 odstawiam na lawecie popsute auto, w serwisie Pan Jakub Waczyński obiecuje szybką diagnozę i telefon. Telefonu nie było przez 3,5 tygodnia, w między czasie to ja atakowałem serwis i z każdym moim telefonem obiecywano mi oddzwonienie, niestety telefonu się nie doczekałem. Postanowiłem zrobic salonowi przysługę, niech wiedzą jak traktuje się klientów, i napisałem maila do kierownika - Pana Rafała Kamińskiego (który wie, że salon ma słabe opinie bo sam wystawia 5 gwiazdek w opiniach google, bez opisu) niestety również bez odzewu. Odnoszę wrażenie, że tutaj nikt się niczym nie przejmuje, jak ocena salonu spada za nisko to mobilizacja pracownicza - każdy z salonu wystawi 5 gwiazdek i sprawa wraca do normy? Chyba nie.
Użytkownik sieci
10 lutego 2018 13:58
Salon - samochody nowe
Serwis nie profesjonalny. ...
... Umawiają wizytę i samochód oczekuje godzinę na wprowadzenie do stacji serwisowej. Zdecydowanie nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2018 13:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka