89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 maja 2023 08:28
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do ...
... Klienta. Nowocześnie urządzone wnętrze salonu. Polecam
Użytkownik sieci
3 maja 2023 22:32
Salon - samochody nowe
Bardzo słabe podejście ...
... do klienta, zgłoszona usterka, serwis uważa, że działa wszystko prawidłowo... najważniejsze w serwisie jest dolanie adblue i rozlanie po aucie,reszta się nie liczy.
Użytkownik sieci
2 maja 2023 20:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2023 17:56
Salon - samochody nowe
Sprawny przegląd miła obsługa.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 21:49
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... fachowa obsługa polecam wszystkim nabywcom samochodów szczególnie niezdecydowanym
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 11:35
Salon - samochody nowe
Dział części bardzo pomocny
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 22:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 15:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 16:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 marca 2023 11:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 marca 2023 19:59
Salon - samochody nowe
Serwis Toyoty na ...
... najwyższym poziomie! Bardzo kompetentni Doradcy Serwisowi i miła obsługa salonu. Ceny bardzo przyzwoite, porównywałem z Toyotą w Bydgoszczy i Włocławku i tu zecydowanie wyszło najlepiej. Ponadto w trakcie oczekiwania na odbiór auta można wypić dobrą kawę, przeczytać gazetę lub skoczyć do Galerii Copernicus. Polecam!
Użytkownik sieci
21 marca 2023 17:20
Salon - samochody nowe
Dealer Toyoty godny ...
... polecenia. Handlowcy, których poznałem niezwykle kompetentni. Duża wiedza i fachowość. Umiejętność wschłuchania się w potrzeby klienta.
Użytkownik sieci
21 marca 2023 15:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2023 16:08
Salon - samochody nowe
Fajny salon samochodowy, ...
... tylko na zamówienie trzeba rok czekac
Użytkownik sieci
11 marca 2023 11:14
Salon - samochody nowe
Ok.
Użytkownik sieci
6 marca 2023 10:08
Salon - samochody nowe
Niestety jestem zmuszony ...
... zmienić swoją opinię na negatywną. Obsługa zamówienia, a odbiór samochodu i serwis to dwa różne światy dlatego podtrzymuję to co czym do tej pory podzieliłem się ad. obsługi sprzedawcy, ale niestety czar prysł po wizycie w serwisie. Co do obsługi handlowej (ONA ZASŁUGUJE MA MAX OCENĘ): Miałem przyjemność zakupu samochodu w tym salonie. Moim zamówieniem zajmował się Pan Radosław Malinowski. Niesamowity człowiek pod każdym względem. Przez wiele miesięcy oczekiwań na samochód zawsze mogłem liczyć na rozwianie moich wątpliwości i pomoc. Jestem wymagający więc były to czasami z pozoru błahe rzeczy ale zawsze miałem wrażenie że czuję się traktowany poważnie. W salonie panuje fajny klimat. Nie masz wrażenia że pracownicy "wciskają" Tobie co popadnie ale uczciwie i logicznie dopasowują wszystko do Twoich potrzeb. CZAR PRYSŁ po odbiorze samochodu i styczności z serwisem. Demontowano między innymi zegary wirtualne. Zegary wirtualne zostały włożone spalcowane/brudne na ekranie, a na całym obszarze można zauważyć mikrorysy które są widziane tylko w słońcu, ale są. Jak można tak potraktować tak ważną i drogą rzecz? W świetle dziennym na karoserii zauważyłem także lekkie rysy które nachodziły aż na tylną lampę. Pracownik spolerował to mleczkiem powierzchownie. To w jaki nieumiejętny sposób był umyty samochód przed wydaniem świadczą rysy koliste na tylnych lampach. Auto albo było myte gąbką albo brudną szmatą. Zupełnie bez wyobraźni. Auto po odbiorze od razu pojechało na zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną i foliami w newralgicznych punktach. Warto też wspomnieć, że wyjeżdżając z salonu wyjechałem prawie z narzędziami które pozostawiono na tylnej kanapie. Czarę goryczy przelała wizyta kontrolna po miesiącu od odbioru. Sprawdzano mi tarcze hamulcowe. Po odbiorze auta okazało się, że obito bezpowrotnie do podkładu czarne polakierowane felgi aluminiowe. Ja rozumiem raz nie trafić kluczem w otwór, ale kilka razy? Na zdjęciach przykłądy takich uszkodzeń których jest kilka. 3 felgi mają mniejsze lub większe rysy i obicia do białego podkładu. Felgi uszkodzone. Przed odbiorem zmieniano mi opony. Wtedy już obito felgi. Warto wspomnieć, że komplet nowych felg do takiego auta to ponad 8000 zł. Hitem były kilkunasto-centymetrowe rysy na tylnych drzwiach od strony pasażera. Zdjęcie. Tego już nie da się spolerować mleczkiem. PORAŻA TO W JAKI SPOSÓB NIE SZANUJE SIĘ CZYJEJŚ WŁASNOŚCI, CZYIŚ CIĘŻKO ZAROBIONYCH PIENIĘDZY. ODBIERASZ AUTO ZA 200 000 ZŁ I MASZ WRAŻENIE ŻE BYŁEŚ W POLMOZBYCIE. CZY TAKIE SZKODY TO NORMA? Mechanicy albo bez doświadczenia, albo bez wyobraźni albo pracują w systemie - wymieniamy co trzeba, nic innego nas nie interesuje. To, że gdzieś zahaczymy nas nie interesuje. Nie nasz problem. PO PROSTU TEGO NIE ROZUMIEM, A CO Z KLIENTAMI KTÓRZY NIE ZGŁASZAJĄ TAKICH RZECZY LUB NIE WIDZĄ? AUTO ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY MA STYCZNOŚĆ Z SERWISEM JEST USZKADZANE WIZUALNIE. CZY MECHANICZNIE? JESZCZE NIE WIEM. TO SĄ RZECZY O KTÓRYCH WIEM, A O CZYM NIE WIEM? Kierownik serwisu się pomóc. To oczywiście nie jego wina. Nie ma raczej mowy o wymianie tych części, zresztą ja się teraz będę bał oddawać tam auto. Porysowane zegary będą oklejane matową folią. Nie chcę póki co ich demontażu. Drzwi będą polerowane w zakładzie który kładł ceramikę. Są szanse że nie będzie tego widać. Ceramika na cały element musi być położona na nowo. Stacja zgodziła się pokryć koszty tego zabiegu. Strata czasu, pieniędzy, nerwy niestety dla obu stron. OGLĄDAJCIE SWOJE AUTA DOKŁADNIE, NIESTETY PRACOWNICY W MOJEJ OCENIE NIE DBAJĄ I NIE MYŚLĄ O PEWNYCH RZECZACH. UŻYTKUJE AUTO REGULARNIE, NORMALNIE I NIC MI SIĘ TAKIEGO NIE WYDARZAŁO. CIESZYSZ SIĘ Z NOWEGO, ŁADNEGO AUTA, CHCESZ DBAĆ O NIE TO WYSTARCZY POJECHAĆ DO SERWISU I NIESTETY AUTO USZKODZONE WIZUALNIE. AŻ SIĘ NIE CHCE DBAĆ. ZAŁĄCZAM ZDJĘCIA AUTA KTÓRE MA 1 MIESIĄC.
Użytkownik sieci
1 marca 2023 14:50
Salon - samochody nowe
Super salon
Użytkownik sieci
28 lutego 2023 21:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lutego 2023 06:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Serdecznie dziękuję za ...
... fachową obsługę pracownikowi Toyoty, p. Mateuszowi Renieckienu, który sprawnie poradził sobie z problemem. Gratuluję właścicielom takiego pracownika. Zbigniew Łuczak