93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 marca 2025 19:45
Salon - samochody nowe
umówiłem się na ...
... serwis na 15 tys i zostałem telefonicznie poinformowany, iż wszystko potrwa 45 minut. Na miejscu okazało się że do w/w usługi może być mycie pojazdu w wewnątrz i zewnątrz i że całość potrwa max 2h. Zgodziłem się i czekałem na miejscu. Wszystko trwało 3,5 godziny - brak komunikacji z klientem, jakbym siedział i czekał to pewnie z 5 godzin by zeszło. Nie polecam usług serwisowych. Najlepsi są panowie myjkowi - fajeczka, spokój, luzik, z zazdrością patrzyłem :)
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 12:31
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa. Diagnostyka ...
... miala być darmowa, po czym pan stwoerdzil że powinienem zapłacić 100 zł po gentlemansku(!). Całość z przeglądem miala trwać 1.5 h a chyba z zemsty za odmowę zapłaty trwała prawie 3 godziny. Metody handlowe rodem ze stadionu stulecia. Niepolecam.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 16:21
Salon - samochody nowe
4 lata jeździłem ...
... na wycieraczkach dopóki nie powiedzieli ze trzeba wymienić. Po pół roku używania nie ściera całej szyby i wydają dziwne dźwięki. Jednym słowem szajs zrobili.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 13:36
Salon - samochody nowe
Umawiałem się 3 ...
... x z Panem Hubertem i do spotkania nie doszło gdyż oczywiście zawsze coś,a to klijent za długo przetrzymał a to coś z oponami itd itd jak dla mnie żenada!!!!Jak się umawia z klijentem robi się wszystko żeby do spotkania doszło i czeka się a nie odmawia i to 3 razy,ostatni raz tam byłem w tym salonie i szczerze nie polecam
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 00:22
Salon - samochody nowe
Serwis dla cierpliwych(i ...
... to bardzo). Przegląd techniczny (pierwszy przegląd auta) trwał 4,5 godziny. Przez telefon informacja że będzie to trwać 2,5 godz, na miejsce że 3,5 godz a w rzeczywistości wychodzi 4,5 godz. Brak komunikacji między pracownikami: przekazują sobie zlecenia, przerzucają winę na nieobecnego już pracownika. Od Pani wydającej auto usłyszałam, że mają tylu klientów że powinnam sama się upomnieć czy już po przeglądzie. Przechodzą koło klienta kilka razy i twierdzą że nie zauważyli go. Brak szacunku dla klienta. Dobrze że chociaż na koniec wizyty (dodam że z pewnością ostatniej), przy wystawianiu faktury Pani umiała się zachować uczciwie. Polecam wybrać się do innego salonu Toyoty, nawet robiąc dodatkowe km, ale wyjść o normalnej godzinie a nie po godzinach pracy salonu.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 12:49
Salon - samochody nowe
Jednej gwiazdki za ...
... dużo, wcale się nie znają na systemie Toyota nie umieją Ustawić komputerem światła w toyocie bo 2008 r. to jest stare Auto im to nie odpowiada, połamały zatrzaski pod maską na osłonie i skryły że by klient nie zauważył porażka nie polecam. Porażka omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 15:23
Salon - samochody nowe
Brak słów klienta ...
... mają za nic dostałem informacje że rezerwację auta można zrobić dzień prędzej o 16:00 zadzwoniłem o 15:10 i Pan ironicznym głosem powiedział że auto jest już zarezerwowane przez kogoś innego dodam że prędzej dzwoniłem i pisałem kilkakrotnie o rezerwacje tego auta powinni wyciągać konsekwencje za takie nie nieprofesjonalne podejście
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 22:16
Salon - samochody nowe
W ciągu roku ...
... miałem 3 wizyty i za każdym razem czekałem 30+ min pomimo umówienia na konkretną godzinę. Chyba braki personelu dają się we znaki. Widać było, że obsługa serwisu (p.Monika) stara się i biega cały czas. Szkoda, że nikt z kierownictwa nie interesuje się tym. Chyba nadal jest zbyt dużo klientów i nikt nie widzi problemu.
Użytkownik sieci
12 października 2024 19:15
Salon - samochody nowe
Nie Polecam . ...
... Kupiłem auto u nich używane . Auto nie było wgl sprawdzone . Auto z 2016 roku i takie coś i nic nie zrobione . Sprawa pójdzie do sądu prawa konsumenta
Użytkownik sieci
28 września 2024 13:13
Salon - samochody nowe
Typowa wizyta, wymiana ...
... sezonowa kół i klima. Wizyta umówiona na konkretną godzinę. Przyjechałem punktualnie oddałem auto i..... Nikt nie poinformował na wstępie, że jest jakiś poślizg. Dopiero po 40 min auto wjechało na warsztat, na wymianę kół. Koła dokręcone pistoletem pneumatycznym. Tutaj chyba nikt nie wie co to klucz dynamometryczny. Koła napompowane jak popadło. W 3 takie samo ciśnienie w czwartym zupełnie inne ciśnienie. W żadnym nie było ciśnienia zalecanego przez producenta. Serwis klimy to psiknięcie sprayem i wymiana filtra kabinowego. Koszt 300 zł. Czas wizyty 1h40min. Brak poszanowania czasu klienta i niechlujna robota. Jak patrzyłem jak się "serwisant" z kołami obchodził, to cud, że nie uszkodził felg. Dramat
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 22:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wydanie ...
... auta porażka totalna. Auto nie sprawdzone przed wydaniem. W zbiorniku sucho ledwo dojechał na pobliską stację. Naprawa gwarancyjną z wielką łaską jeszcze próbowali wmówić że usterka powstała z mojej winy. Auto rzekomo naprawione lecz nie sprawdzone. I kolejne dni oczekiwania. A nawet breloczka toyoty nie dali.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 12:07
Salon - samochody nowe
Cóż Panowie z ...
... Serwisu do nauki kindersztuby. Sprzedać łatwo, ale utrzymać opinię o serwisie - nie o autach mówię, to jest sztuka.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 18:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... pseudo serwisu ... Postawiłem auto w ramach naprawy AC i podpisaliśmy rozliczanie bezgotówkowe .. Auto zostało naprawione i odebrane . Myślałem że wszystko jest ok. Jednak byłem w błędzie po 3 miesiącach Pani z tego pseudo serwisu dzwoni że PZU NIE uznało im jednej części za którą chcą mnie obciążyć ... Jakim prawem skoro rozliczamy się bezgotowko niech się sądzą z ubezpieczalnia z którą się nie dogadali . NAJPIERW DOSTALI POZWOLENIE NA NAPRAWE POTEM CHCA OBCIĄŻYĆ KLIJETA JAKIM PRAWEM..
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 08:44
Salon - samochody nowe
Jak mam oddać ...
... auto do naprawy skoro nie mogę połączyć się telefonicznie z serwisem bo obsługuje go jeden konsultant który cały czas jest zajęty.
Szymon Bodak
11 stycznia 2024 15:32
Serwis
Serwis
Bardzo miła obsługa, natomiast niestety jakość usług serwisowych a co najważniejsze wiedza merytoryczna jest bardzo niska.
Tego typu rzeczy okazują się niestety nie przy rutynowych akcjach jak wymiana oleju itp. tylko gdy zdarzy się poważniejsza awaria.
W moim przypadku awarii uległa automatyczna skrzynia biegów w Avensis. Skrzynia CVT odmówiła posłuszeństwa na trasie, podczas wyprzedzania odłączył się napęd całkowicie. Auto przywiezione do serwisu, stało kilka dni na diagnostykę, z której dowiedziałem się, że.....zepsuła się skrzynia biegów. I to wszystko co Ci fachowcy byli w stanie wywnioskować. Zapłaciłem za tą wiedzę 300 zł. :)
Oczywiście auto później trafiło do prawdziwych fachowców i zostało naprawione.
p.s.
serwisowałem w ASO, gdyż może naiwnie myślałem, że pracują tam rzeczywiście ludzie, którzy się na tej marce znają i być może przy rutynowej inspekcji corocznej coś wykryją zawczasu. Nie, nie wykryją. To nie ta półka jeśli chodzi o wiedzę i umiejętności. Szkoda pieniędzy.
Użytkownik sieci
18 października 2023 18:31
Salon - samochody nowe
Pomimo umówionej godziny ...
... czekałem ponad 30 minut na spotkanie z sprzedawcą i niestety zrezygnowany i zdenerwowany opuścilem to miejsce. Nie polecam.
Użytkownik sieci
1 września 2023 08:36
Salon - samochody nowe
Jedna z najgorszych ...
... stacji obsługi klienta. Rozbieżności cenowe pomiędzy dwoma dniami tej samej usługi potrafi wahać się w granicach 500 zł. Chciałem wymienić wałek pośredni kolumny kierowniczej. Cena podana w środę 300 zł brutto. W dniu dzisiejszym koszt wzrósł do 850 zł (jeśli trzeba będzie ustawić zbieżność lub 550 zł bez usługi zbieżności). Chciałem dać szansę autoryzowanej, jednak................
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 08:17
Salon - samochody nowe
Zmieniam zdanie i ...
... to bardzo. Serwis nie jest super, pracownik który twierdzi, że samochód jest wykonany ze słabej jakości materiałów i usterka ma być, bo to auto tak ma? Może lepiej następnym razem Dacię kupić...
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 14:11
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa klienta jaką w życiu widziałem.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 18:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka