94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 08:44
Salon - samochody nowe
Jak mam oddać ...
... auto do naprawy skoro nie mogę połączyć się telefonicznie z serwisem bo obsługuje go jeden konsultant który cały czas jest zajęty.
Szymon Bodak
11 stycznia 2024 15:32
Serwis
Serwis
Bardzo miła obsługa, natomiast niestety jakość usług serwisowych a co najważniejsze wiedza merytoryczna jest bardzo niska.
Tego typu rzeczy okazują się niestety nie przy rutynowych akcjach jak wymiana oleju itp. tylko gdy zdarzy się poważniejsza awaria.
W moim przypadku awarii uległa automatyczna skrzynia biegów w Avensis. Skrzynia CVT odmówiła posłuszeństwa na trasie, podczas wyprzedzania odłączył się napęd całkowicie. Auto przywiezione do serwisu, stało kilka dni na diagnostykę, z której dowiedziałem się, że.....zepsuła się skrzynia biegów. I to wszystko co Ci fachowcy byli w stanie wywnioskować. Zapłaciłem za tą wiedzę 300 zł. :)
Oczywiście auto później trafiło do prawdziwych fachowców i zostało naprawione.
p.s.
serwisowałem w ASO, gdyż może naiwnie myślałem, że pracują tam rzeczywiście ludzie, którzy się na tej marce znają i być może przy rutynowej inspekcji corocznej coś wykryją zawczasu. Nie, nie wykryją. To nie ta półka jeśli chodzi o wiedzę i umiejętności. Szkoda pieniędzy.
Użytkownik sieci
18 października 2023 18:31
Salon - samochody nowe
Pomimo umówionej godziny ...
... czekałem ponad 30 minut na spotkanie z sprzedawcą i niestety zrezygnowany i zdenerwowany opuścilem to miejsce. Nie polecam.
Użytkownik sieci
1 września 2023 08:36
Salon - samochody nowe
Jedna z najgorszych ...
... stacji obsługi klienta. Rozbieżności cenowe pomiędzy dwoma dniami tej samej usługi potrafi wahać się w granicach 500 zł. Chciałem wymienić wałek pośredni kolumny kierowniczej. Cena podana w środę 300 zł brutto. W dniu dzisiejszym koszt wzrósł do 850 zł (jeśli trzeba będzie ustawić zbieżność lub 550 zł bez usługi zbieżności). Chciałem dać szansę autoryzowanej, jednak................
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 08:17
Salon - samochody nowe
Zmieniam zdanie i ...
... to bardzo. Serwis nie jest super, pracownik który twierdzi, że samochód jest wykonany ze słabej jakości materiałów i usterka ma być, bo to auto tak ma? Może lepiej następnym razem Dacię kupić...
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 14:11
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa klienta jaką w życiu widziałem.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 18:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 18:15
Salon - samochody nowe
Odmówiono mi wykonania ...
... przeglądu technicznego mimo, że wcześniej dzwoniłam czy mogę na przegląd przyjechać. Pani powiedziała, że mogę ale bym była jak najszybciej. Do Suchego Lasu mam 40 minut jazdy ale byłam najszybciej jak mogłam. Pan w serwisie powiedział,że jest 17.45, przegląd trwa 30 minut a on pracuje do 18 i mam przyjechać jutro. Zmarnowany czas, fatalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 15:30
Salon - samochody nowe
Zacznę od pozytywnej ...
... oceny salonu Ukleja. Byłem dzisiaj wezwany na wymianę poduszki powietrznej pasażera w ramach kampanii serwisowej. Obsługiwał mnie bardzo miły i kulturalny Pan Tomasz M. z działu serwisu. I tutaj moja pozytywna ocena się kończy. Po odebraniu auta, wracając do domu, zauważyłem, że deska rozdzielcza jest w wielu miejscach ubrudzona od smaru. Odciski brudnych rąk były na całej desce oraz na bocznych słupkach przy szybie czołowej. Dodatkowo deska nie była poprawnie zmontowana! (Zdjęcia) Prawa cześć nie była prawidłowo osadzona na zatrzaskach. Zrozumiałbym, gdyby to był podrzędny serwis na prowincji, ale nie ASO Toyota Ukleja, którą specjalnie wybrałem, kierując się opiniami klientów i dawną renomą Ś.P. założyciela. Czy pracownicy serwisu, przed przystąpieniem do kolejnej naprawy, nie mogą chociażby umyć rąk lub założyć czyste rękawiczki?! Jeśli nie, to wypadałoby chociażby umyć deskę rozdzielczą z pozostałości smaru i sprawdzić, czy jest poprawnie zmontowana i dopiero wtedy oddać auto klientowi. Skoro oddaję auto czyste i zadbane, to w takim samym stanie chcę je odebrać! Po takim serwisie, chyba pozostanę tylko klientem działu części zamiennych a do Państwa decyzji pozostawiam wybór serwisu Toyota Ukleja. P.S. Deskę rozdzielczą umyłem i poprawiłem montaż - samodzielnie.
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 16:55
Salon - samochody nowe
Kilkukrotnie upominają się ...
... o zapłatę za towar (koła zimowe), za który już dawno mają zapłacone.
Użytkownik sieci
1 września 2021 20:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2021 06:25
Salon - samochody nowe
SALON DO ZASTANOWIENIA WYBRAŁ BYM NAPEWNO INNY
Użytkownik sieci
21 lipca 2021 18:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 stycznia 2021 22:17
Salon - samochody nowe
Byłem w wielu ...
... serwisach i nigdy nikt nie odmówił mi jazdy próbnej. Salon w styczniu nie posiada auta testowego na oponach zimowych gotowego do jazdy. Odmówiono mi jazdy próbnej ... mam poczekać na lepszą pogodę... chyba do maja... OMIJAĆ i jechać do Borkowskich. Jazda super sprzedawca super auto zamówione w 2 godziny szybko sprawnie tak jak powinno być.
Użytkownik sieci
2 października 2020 02:08
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna. Giną ...
... rzeczy z samochodu, ale to nie ich wina. Przed przyjazdem do Toyoty w suchym lesie byly, a po drogim przeglądzie gwarancyjnym wyparowały i oni nie mają z tym nic wspólnego a 3 tyg po przeglądzie nadal nie mam tel. Co do wymuany części na gwarancji. TRAGEDIA
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 12:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2020 13:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 21:06
Salon - samochody nowe
Nawet nie wyszedł ...
... nikt z obsługi przez 30 minut oglądania odiechalismy niewiedzac czy wogule ktoś tam obsługuje
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2020 14:28
Salon - samochody nowe
Nigdy tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 09:40
Salon - samochody nowe
Poważna usterka w ...
... nowym aucie. Twierdzą że nie ich wina (moja tym bardziej nie! To wy jesteście przedstawicielem producenta) i auto musi zostać na kilka dni w serwisie. "Okej, rozumiem, zdarza się" - informuję że potrzebuję auto zastępcze (JAKIEKOLWIEK) a w zamian oferują że mogą zamówić mi taxówkę. Dziękuję- taxówkę to ja sam sobie mogę zamówić. Żenujący poziom i posprzedażowe podejście. Pozdrawiam. Nie do zobaczenia.