90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 14:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2021 08:54
Salon - samochody nowe
Zerowe zainteresowanie nowym klientem dla serwisu
Użytkownik sieci
9 maja 2021 07:47
Salon - samochody nowe
Dno i wodorosty. ...
... Przegląd trwał 4 godziny zamiast 2. Klienta mają w głębokim poważaniu a doradca serwisowy pan Lukasz chyba bardzo nie lubi swojej pracy i jest tam za karę. Ja nie polecam i więcej tam nie pojadę.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2021 12:06
Salon - samochody nowe
Korzystam z usług ...
... tego dilera od wielu już lat Polecam z przekonaniem; duży profesjonalizm i solidność wykonywanych usług.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2021 08:46
Salon - samochody nowe
Salon aut używanych- ...
... dno. Zero zainteresowania klientem. Brak możliwości negocjacji. To im powinno zależeć na sprzedaży. Auto obejrzałem widzę że trochę zmęczone i podzieliłem się swoją opinią a gość mówi że w tej cenie i tak się sprzeda. Nie próbował nawet zachęcić do kupna. Tak jakby tam siedział za karę.
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 14:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2021 10:16
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa klienta
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 09:57
Salon - samochody nowe
Obsługa i jej czas to jakaś masakra
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 17:45
Salon - samochody nowe
Słabo, słabo. Mycie ...
... auta wydłuża przeląd o ponad godzinę a trzeba myć jeszcze raz. Wszędzie zacieki i mazaje od szmaty. Niby godzina a na odpier. Chłopaki z biura serwisu jak za karę.
Użytkownik sieci
16 października 2020 11:35
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy tu dwie ...
... Rawki i dwa Priusy i na tym etapie - sprzedażowym - wszystko gra. Natomiast na każdym innym etapie kontaktu (u mnie naprawy na ac oraz przeglądy) z tym salonem wychodzi bezczelność i lekceważenie. Doceniłem to odwiedzając inny salon na bielanach i osobiście nie zamierzamy tu wracać. Ps. ocena dotyczy salonu z nowymi samochodami
Użytkownik sieci
5 października 2020 17:40
Salon - samochody nowe
Poza tym, że ...
... w salonie schludnie, a Pani miła, to reszta na poziomie tragicznym. Podczas wizyty poprosiliśmy o ofertę na Rav4, potem dwa razy jeszcze się przypomnieliśmy telefonicznie i.... wielkie nic od ponad miesiąca. Zero zainteresowania klientem, musi się dobrze powodzić.
Użytkownik sieci
2 września 2020 07:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2020 12:36
Salon - samochody nowe
Jestem zażenowany podejściem ...
... do klienta w salonie samochodów używanych Toyota W&J Wiśniewski. Po wcześniejszym mejlowaniu pracownik nie poinformował, że odbycie jazdy testowej w sobotę jest niemożliwe i twierdził że salon jest czynny normalnie. Chociaż podczas naszej wizyty odbywały się jazdy testowej, a my nie mogliśmy. Dlaczego? Do salonu mamy trochę kilometrów, pomijając już stracony czas. NIE POLECAM WIZYTY W TYM SALONIE!
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 14:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 16:50
Salon - samochody nowe
obsługa tragiczna, panowie ...
... nie radą sobie z fakturowaniem, biorą zaliczkę potem wystawiają fakturę nie uwzględniając zapłaconej kwoty a jak się człowiek o nią upomni to zamiast zrobić przelew każą przyjeżdżać osobiście po zwrot pieniędzy których nie rozliczyli KLIENT SERWISU JEST TRAKTOWANY TRAGICZNIE GORĄCO NIEPOLECAM
Użytkownik sieci
28 maja 2020 10:15
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem, ...
... kolejny salon któremu pieniążki uderzyły, jeżeli sytuacja następnym razem się nie powtórzy to usunę opinię...
Użytkownik sieci
11 maja 2020 11:17
Salon - samochody nowe
Samochód Toyota Proace ...
... kupiony w 2019 r wg. opinii certyfikowanego rzeczoznawcy motoryzacyjnego, biegłego sądowego uznany za zagrażający bezpieczeństwu! Ekspertyza biegłego wykazała m.in. niemożność ewakuacji z auta pasażerów tylnych siedzeń w przypadku pożaru w wyniku blokady drzwi przesuwnych, zacinające się pasy bezpieczeństwa wszystkich rzędów siedzeń, skutkujące urazem kręgosłupa nieergonomiczne konstrukcyjne usytuowanie fotela kierowcy względem kierownicy oraz wykazanych wiele innych wad wpływających na życie, zdrowie i bezpieczeństwo użytkowników auta. Pomimo wielu wezwań od grudnia 2019 do dnia dzisiejszego NIC, NIC i NIC. Dealer pojazdu W&J WIŚNIEWSKI totalnie nas ignoruje! Być może upublicznienie problemu skłoni do refleksji osoby decyzyjne. Pan Paweł Kruza (szef sprzedaży) pomimo wielokrotnych prób i próśb bezpośredniego kontaktu (telefony, mail'e) nigdy nie odpisał ani nie oddzwonił. Korzystaliśmy przez lata z tego salonu kupując w nim kilka nowych aut m.in. Landcruiser J100, i 2x Rav4 Hybrid, Proace Verso. To sprzedaż na poziomie kilkuset tysięcy złotych! Niestety ... Najważniejsza jak widać dla salonu jest sprzedaż, a posprzedażowa troska o klienta ŻADNA! Sprawa zapewne znajdzie swój finał w sądzie. ODRADZAM! NIE POLECAM! Jeśli ktokolwiek jest zainteresowany szczegółami tej historii, proszę o kontakt.
Użytkownik sieci
12 marca 2020 09:11
Salon - samochody nowe
Gruby Pan z ...
... obsługi bardzo niemiły. Więcej tam moja noga nie postanie.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 19:46
Salon - samochody nowe
Byłem zdecydowany na ...
... skorzystanie z usług ale pan Kubek z obsługi nie powinien mieć kontaktu z klientem. Chamstwo i brak szacunku do człowieka.
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 06:29
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... wizytę w salonie w czerwcu 2019 ale ze względu na to że akurat zepsuł mi się samochód musiałem ją przełożyć. Wizyta wypadła na 29.06.2019, a ja byłem zdecydowany żeby kupić samochód. Najpierw jednak chciałem żeby ktoś mi doradził, pokazał samochód, żebym mógł się przejechać. Niestety żadna z tych rzeczy się nie wydarzyła. Pani ledwo pokazała mi samochód i nawet nie wiedziała co ma na o nim opowiedzieć. Następnie stwierdziła że kupno samochodu w okresie letnim to nie najlepszy pomysł bo "jest najdrożej, najgorzej i O!". Umówiłem się na wypożyczenie samochodu na weekend ale pomimo mojego przypomnienia się nie dostałem żadnej odpowiedzi. Przyznaje, że salon tak skutecznie odwiódł mnie od zakupu, że teraz zastanowię się 100 razy zanim znów pomyślę o Toyocie.