90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 18:03
Salon - samochody nowe
Pod kątem serwisu ...
... patrzę na nich przez pryzmat sprawy z przed kilku lat, gdzie chcieli mnie naciągnąć na wymianę części za 6000 tyś, gdzie okazało się, że wystarczyło wymienić za 500 PLN. Przy konfrontacji z kierownikiem i mechanikiem, po tym jak naocznie było widać, że nie ma racji. Po prostu odszedł i powiedział że to nie on specyfikowal. Ostatnia wizyta w grudniu i chęć kupna nowego auta, utwierdziła mnie, że więcej szans już nie będzie. Osoba, z którą umawialem się na konkrety, już po kilku dniach całkowicie się wycofała z tego co ustaliliśmy. Zaliczkę całe szczęście odzyskałem. Może ktoś będzie miał wiecej szczescia. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 11:26
Salon - samochody nowe
Slaby serwis. Umówiona ...
... wizyta na wymianę poduszek w akcji serwisowej. Wspomniałem że coś mi stuka pod samchodem. Oczekiwałem tylko obejrzenia - nie naprawy. Konsultant serwisowy powiedział - cytuje mechanik od poduszek nie zajmuje się podwoziem. Żenada
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 12:26
Salon - samochody nowe
Najgorszy outlet toyota ...
... w Warszawie. Nikomu nie polecam! Banda oszustów. Sprzedają szroty,nie auta,ukrywają wady auta i nie informują o tym klijenta. Szczerze odradzam kupowania w tym outlet toyota Mościska.
Użytkownik sieci
9 listopada 2019 21:24
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy oszukują o ...
... stanie aut używanych, w rozmowie przez telefon stan idealny a w rzeczywistości tragedia
Użytkownik sieci
30 października 2019 12:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2019 17:38
Salon - samochody nowe
Fantastyczne? To bylo ...
... sześć lat temu a w tym roku trzeciego samochodu nie kupiłem z powodu braku kompetentnych pracowników. Bardzo chcieliśmy coś wybrać ale niestety nie potrafiono nam zagwarantować że w momencie zdawania samochodu po czteroletnim leasingu bedziemy mogli wyjechać nowa hybrydą bo o takiej rozmawialiśmy z handlowcami. Myślę że przegraliśmy z bankiem który zamówił kilka set nowych samochodów ale niesmak pozostanie! To trzeci dealer toyoty ktory w tym roku nas rozczarował dwaj pierwsi od strony informacyjnej a trzeci praktycznej.😕
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 20:16
Salon - samochody nowe
Nie wiem nigdy nie byłem klientem
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 18:04
Salon - samochody nowe
Nie wiem byłam obok
Użytkownik sieci
28 marca 2019 19:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 marca 2019 11:22
Salon - samochody nowe
Nie wiarygodni sprzedawcy
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 09:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2018 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 grudnia 2018 07:54
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem ...
... można podpisać się pod negatywnymi opiniami. Sprzedaż aut używanych to totalna porażka. Błędne informacje o wyposażeniu, mało tego zapewnienia telefoniczne że auto jest w stanie idealnym w jednej sekundzie poległo jak je zobaczyłam. Auto porysowane z każdej strony do podkładu ale dla handlowca to nie były usterki tylko normalnie używane auto. Szkoda drogi przez pół Polski i czasu.
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 18:16
Salon - samochody nowe
Kupiłem tutaj samochód ...
... w programie Pewne auto. Okazało się że auto ma zardzewiałą i zalaną maglownicę i gwarancja tego nie obejmuje. Poza tym obsługa w tym salonie z autami używanymi na bardzo niskim poziomie. Nie polecam!
Użytkownik sieci
17 listopada 2018 09:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lipca 2018 13:24
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed wizytą ...
... w salonie z autami używanymi. Nie będę opisywał całego zachowania opiekuna oferty w stosunku do mnie jako klienta oraz "rozmowy" jaką miałem nieprzyjemność z nim prowadzić, bo to kompromitacja firmy i oddzielny temat. W moim przypadku przejechałem 600 km, wydałem na podróż ponad 300 PLN i straciłem cały dzień, aby dowiedzieć się że oferowany egz. którym byłem zainteresowany nie jest jednak "bez zastrzeżeń", jak informował mnie przez telefon opiekun oferty, natomiast egz. który miałem kupić w ogóle nie miał dokumentu "protokołu kontroli" jakości, który jest obowiązkowy dla każdego auta wystawionego w ofercie aut używanych Toyoty w ramach programu Toyota Plus/Pewne Auto czy jak to się teraz nazywa. To oficjalna informacja potwierdzona przez centralę Toyoty w Polsce,że taki obowiązkowy przegląd musi mieć każdy model auta wystawiany przez salony ASO Toyoty w ramach ww. programu, nawet jeśli jest w trakcie gwarancji fabrycznej. Z uwagi na wady modelu, o których nie poinformował mnie opiekun oferty w trakcie rozmowy telefonicznej przed przyjazdem do salonu i kiedy jeszcze potem z dalszej rozmowy dowiedziałem się że egz. którym byłem zainteresowany nie miał zrobionego takiego protokołu zrezygnowałem całkowicie z oferty. Odpowiedź na to sprzedawcy/opiekuna oferty: "Wie Pan, jakbym miał robić te protokoły to bym tylko w papierach siedział a nie sprzedawał samochody". Porażka jednym słowem bo właśnie ten protokół jest dla mnie (i dla innych kupujących) dowodem sprawdzenia stanu tech. pojazdu i m.in. to właśnie ma odróżniać oferty Toyota Plus / Pewne Auto od innych "przydrożnych" komisów "krętaczy", w których każde auto jest teoretycznie "stan igła, bezwypadkowe, kobieta kierowca, niepalone, garażowane i jeszcze jeżdżone tylko w niedzielę do kościoła". Niestety w moim przypadku okazało się że oferta Toyota Wiśniewski w zakresie aut używanych niczym nie różni się od takiego komisu. Wartość modelu którym byłem zainteresowany to była roczna toyota w cenie >60 tys. PLN z odpryskiem lakieru w nadkolu z rdzą, który zgodnie z sugestią sprzedawcy "mogłem sobie pędzelkiem pomalować", jakby to był kurde rower za 500 PLN. O reszcie "rozmowy" Pana sprzedawcy / opiekuna oferty nie będę tu pisać bo ciężko to nazwać rozmową. Jak opiekun dostał jasny przekaz że straciłem zainteresowanie ofertą totalnie mnie olał i zaczął "obsługiwać" osoby, które weszły po mnie do salonu z autami używanymi. Jednym słowem PORAŻKA. Auto którym byłem zainteresowany nie powinno znaleźć się w ofercie on-line z uwagi na brak. ww. protokołu jakości TOYOTY. Panowie z Toyota Wiśniewski z Izabelina chyba nie wiedzą co to filozofia KAIZEN i inne podejście Japończyków do pracy, a szkoda, bo tym właśnie kieruje się marką którą reprezentują.
Użytkownik sieci
8 lipca 2018 12:33
Salon - samochody nowe
Komis pojazdów używanych ...
... - brak zainteresowania klientem, słaba orientacja w zakresie stanu posiadania. Podobno w zwykły dzień jest lepiej ale w sobotę fatalnie.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2018 07:45
Salon - samochody nowe
Salon fatalny, jeśli ...
... chodzi o obsługę klienta i jakość samochodów. Handlowiec świadomie bądź nieświadomie wprowadza klientów w błąd, nie jest zainteresowany potencjalnymi klientami. Dodatkowo kłamie prosto w oczy, mówiąc że KIA Ceed (btw okropnie przerdzewiała, która kosztuje 18,500 zł to jakiś żart) jest już sprzedana, a chwilę wcześniej wskazał nam to auto do sprzedaży (nie było również kartki, że auto jest już sprzedane). Oglądane auta zniszczone, nie miały wymienionego oleju i ze strasznie zawyżonymi cenami. Kompletny nieprofesjonalizm i żenada, że Toyota firmuje coś takiego (a jest to autoryzowany salon). Odradzam!
Użytkownik sieci
4 czerwca 2018 19:16
Salon - samochody nowe
MASAKRA auto wzięte ...
... w rozliczeniu KIA CEED to co zobaczyłem za 18500zł to MASAKRA. Rdza wszędzie i to nie ogniska tylko blachy BRAK. Maska, błotniki, progi. Po otwarciu maski która wysypała mi się na rękę zrezygnowałem z dalszych oględzin.
Użytkownik sieci
3 maja 2018 09:13
Salon - samochody nowe
Profesjonalne