91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 12:05
Salon - samochody nowe
Chcieliśmy zostawić naszą ...
... "starą" Toyotę w rozliczeniu i kupić nowe auto. Widać było że Pan z obsługi bardzo się męczył przedstawiając ofertę Toyoty. Czuliśmy się traktowani niepoważnie i jakakolwiek odpowiedź na nasze pytanie sprawiała Panu wielki ból. Może miał zły dzień, a może tak się traktuje obecnie klientów. Obecna opinia to zdecydowane nie i szukamy auta u konkurencji.
Użytkownik sieci
3 marca 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Odniosłem wrażenie że ...
... obsługa posprzedażowa/reklamacyjna tutaj nie istnieje. W październiku wykonano dodatkową usługę montażu czujników parkowania. 1. Czujniki działały nieprawidłowo, 2. Kontakt przez handlowca i kierownika działu samochodów używanych - dopiero po rozmowie z kierownikiem poczułem, że ktoś na poważnie zajął się moją sprawą, 3. Finalnie (po kilku nieudanych próbach) sprawa rozwiązana na początku stycznia choć jeden czujnik nadal wariował przy śniegu i niskiej temperaturze. Gdyby nie to byłaby 1 gwiazdka, bo ze względu na zdawkowy kontakt i zmarnowany czas na nieudanych naprawach na pewno tu nie wrócę.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 11:08
Salon - samochody nowe
Od pewnego czasu ...
... jestem nękany telefonami o naprawę samochodu. Tłumaczę, że nie mam toyoty ani lexusa i nawet nie chce mieć, proszę o usunięcie mojego telefonu z bazy (skąd oni w ogóle go mają) a telefony wciąż odbieram. W wolnej chwili zgłoszę to do odpowiedniej instytucji.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 11:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 08:26
Salon - samochody nowe
Siedząc w poczekalni ...
... zauważyłam mysz, myślałam że mi się to przywidziało, ale niestety po chwili znowu się pojawiła. Byłam w szoku. Bo co w takim miejscu robią myszy?! Bardzo odrzucająca sytuacja…
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 13:46
Salon - samochody nowe
Ważne żebyś kupił ...
... i zapłacił, choć i realizacja zakupu trwa. Później już nie przeszkadzaj. Odmowa uznania wad, przekłamywanie na częściach, których nie wymieniono, przecież klient się nie zna. Brak pomocy z aplikacją, napisz pan sobie do PROGRAMISTY. Kupujcie w innym salonie niż Walder/Anro Trade. Nie wiem z czego być zadowolonym.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 20:22
Salon - samochody nowe
Kiepsko z terminami ...
... i wszelkie naprawy wymagały by nieco większej kontroli kogoś kto się zna... Na zdjęciu filtr kabinowy włożony odwrotnie, mimo strzałek na bokach. Odebrałem samochód z choinką na desce, poszliśmy sprawdzić , bezczelnie pocięte kable od czujnika ciśnienia oleju próbowali zwalić na gryzonie... Zostawiłem auto na serwis na 3 tyg a po 3 miesiącach wtrysk padł na trasie. Panowie na servisie nawet nie wspomnieli o tym iż należy je wymieniać co 150tys km. Ogólnie to jestem bardzo wkurzonym klientem który zdecydowanie odwoedzi was po świętach. Olej mimo iż skasowany na fakturze to nie wymieniony, przy obecnej naprawie wylałem czarnego gluta a nie olej... Na pewno nie był by czarny jak smola po 3 miesiącach.
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 10:41
Salon - samochody nowe
Wyjątkowe miejsce, gdzie ...
... zatrzymał się czas a pracownicy pogrążyli się niebycie... Prawdopodobnie jedyny serwis w którym: - nie potrafią przygotować samochodu do wydania - trzeba dokładnie obejrzeć każdy centymetr auta przy odbiorze, ponieważ pracują niedbale i wypierają się wyrządzonych szkód - zamontują alarm w taki sposób, że będzie notorycznie rozładowywał akumulator - zakonserwują podwozie tak, że biegły zakwalifikuje wykonane prace, jako naruszenie bezpieczeństwa (poważne ryzyko pożaru samochodu) - traktują klientów, jak intruzów - kierownictwo ignoruje zgłoszenia, nie jest w stanie przyznać się do błędu i bezwstydnie kłamie Odebrane nowe auto. Występowały głośne, niepokojące hałasy podczas jazdy na nierównościach. Okazało się, iż Panowie źle zamontowali tablicę rejestracyjną. Przy próbie naprawy (odklejenie i przyklejenie ramki) porysowali klapę bagażnika. Od momentu prac serwisowych do zgłoszenia szkody samochód przejechał 20km. Reklamacja ignorowana przez kierownika serwisu do czasu zgłoszenia sprawy do importera, następnie całkowite wyparcie, zaprzeczanie faktom i kłamstwa... Zamówiony samochód miał zostać dostarczony w 2 - 3 miesiące. Czekałem półtora roku. Przez pierwszy rok pracownicy salonu informowali mnie co miesiąc, iż auto będzie w kolejnym miesiącu. Po upływie roku kierownik salonu stwierdził, że importer ich ignoruje. Pierwszy raz monitorowałem dostawę samochodu komunikując się z importerem z pominięciem salonu. Dostarczenie samochodu, czy jego zarejestrowanie było dla salonu niespodzianką... Salon nie przygotował oferty ubezpieczenia. Przypominałem się cztery razy. Pani od ubezpieczeń wolała spędzać czas na rozmowach przy kawie zamiast zająć się pracą. Poprosiłem o eskalację zagadnienia. Sprawa została ukryta przed kierownikiem. Na plus profesjonalna reakcja pani kierownik działu finansowego po jej osobistym poinformowaniu kilka tygodni po fakcie. Samochód został dostarczony niekompletny (zgubiono zaślepkę zderzaka). Miała dojechać w ciągu miesiąca, czekałem trzy. Przy próbie jej odbioru pracownicy serwisu byli bardzo nieuprzejmi. Stwierdzili, iż całe zagadnienie zostało wymyślone i samochód był dostarczony kompletny. Ostatecznie zaślepka znalazła się na dziale handlowym, polakierowana na inny kolor. Oczywiście wg pracowników serwisu kolor prawidłowy, co skutkowało kolejnymi jałowymi dyskusjami i demonstrowaniem niechęci do „petentów” przez pracowników kolejnych działów. Ostatecznie zaproponowano mi ponowne lakierowanie elementu i podjęcie prób polerowania rys, jednak bazując na dotychczasowych doświadczeniach na dalszą współpracę nie ma szans. Wolę zapłacić u konkurencji, niż kontynuować darmową współpracę z Toyota Walder Gdynia (Chwaszczyno). Dotychczasowe doświadczenia sprawiają, iż klasyfikuję ten salon / serwis, jako najgorszy z jakim współpracowałem (było ich kilkanaście). Na bieżąco ostrzegam znajomych i kontrahentów.
Użytkownik sieci
24 października 2023 15:53
Salon - samochody nowe
Nieterminowe, brak informacji ...
... dla klienta, wielokrotny przyjazd oraz oczekiwanie.
Użytkownik sieci
29 września 2023 09:41
Salon - samochody nowe
3 tygodnie samochod ...
... w serwisie do roboty nadkole. Po robocie zderzak źle spasowany a drzwi grzechocza przy zamykaniu. Nie polecam👎
Użytkownik sieci
4 września 2023 18:42
Salon - samochody nowe
Przyjechałam do salonu ...
... krotko po godz.17 w celu zapoznania się z ofertą sprzedaży aut. Nie znam tej marki, więc liczyłam, że obsluga salonu pomoże mi w podjęciu decyzji. Zamiast tego sprzedawca w rozmowie z odległości 10m ode mnie ocenił, że powinnam podejść do stanowiska udzielającego informacji nt leasingu, a nie jego. Dostałam ofertę leasingową na auto, o którym nie wiem nic. Pani bardzo miła, ale nie jej zadaniem jest doradzanie, który model mam kupić, ani tłumaczenie kolegi, dlaczego potraktował mnie jak kolportera niechcianych ulotek. Nie chcę wiązać się na kolejne lata z salonem, który tak lekceważy klienta. W konkurencyjnym salonie otrzymałam właściwą ofertę i ustaliłam termin jazdy próbnej. Kontrast w poziomie obsługi klienta porażający.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 23:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 marca 2023 17:54
Salon - samochody nowe
Salon Tragedia. Nie ...
... polecam. Zostałem totalnie zlekceważony, mało tego nawet nie zauważony. Przyjechałem kupić samochód, popytać, rozejrzeć się ale nikt z pracowników najwyraźniej nie miał dla mnie czasu. Na pytania odnośnie aut udzielano mi odp na korytarzu przez pracowników którzy akurat przechodzili. Wskazano mi plac przed salonem i kazano sobie pooglądać. Na zew. Auta brudne i mega okurzone. Odechciało mi się kupna i całego tego cyrku . Nadmieniam że pokonałem ok. 100 km żeby załatwić ,,nic" wizyta 18.03.2023 Nie pozdrawiam Pana od aut używanych. Pójdę chyba do Media Expert tam przynajmniej pytają czy w czymś pomóc?
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 09:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 20:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Umówiłem się na jazdę próbną. Sprzedawca pobieżnie pokazał samochód, zrobliśmy krótkąa przejażdżkę do ronda i spowrotem. Gdy zapytałem gdzie mogę przetestować jak samochód zachowuje się przy wyższych prędkościach, sprzedawca zaproponował bym zrobił to tam gdzie byliśmy, czyli na lokalnej drodze z ograniczeniem do 50km/h (nieopodal jest droga ekspresowa). Kilka minut po wyjechaniu byliśmy spowrotem w salonie, sprzedawca zostawił mnie przy samochodzie i poszedł obsługiwać kolejnego klienta. Łaski bez, samochód kupiłem w salonie na Grunwaldzkiej, a placówkę w Chwaszczynie polecam szeroko omijać.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 15:23
Salon - samochody nowe
Moja opinia o ...
... salonie w Chwaszczynie jest bardzo negatywna. Takiego lekceważącego podejścia do klienta to jeszcze nie widzieliśmy. Od tygodnia próbujemy dodzwonić się do salonu i uzyskać informacje na temat pilnej sprawy, dotyczącej auta. Daremnie. Jesteśmy co rusz odsyłani z kwitkiem, panie na recepcji mówią, że oddzwonią, że przekażą sprawę dalej- dalej nic, dalej czekamy. Skandaliczne podejście do klienta, począwszy od procesu zakupu na załatwieniu spraw papierkowych kończąc. Czy ktoś w tym salonie w ogóle jest zainteresowany klientem? Nie polecam i naprawdę radzę pojechać do jakiegokolwiek innego salonu i nadłożyć kilometrów, niż czekać na łaskę tych Państwa.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 10:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Oddział ...
... w Grudziądzu ma skandaliczny poziom obsługi klienta - centrali to nie interesuje.
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 18:21
Salon - samochody nowe
Pojechałem tam z ...
... polecenia znajomych że uszkodzenie auta które uczestniczyło w kolizji będzie załatwione i super naprawione. Przez telefon miałem zapewnioną kompleksowa usługę w zamian za auto zastępcze. Na miejscu okazało się inaczej zanim ktoś się zainteresował to troszkę minęło czasu a jak zapytałem o auto zastępcze to otrzymałem odpowiedz że od Toyoty mi się auto nie należy jak chcę to mogę z ubezpieczenia sprawcy kolizji..... Chyba coś nie zrozumiałem przed moją wizyta w telefonie albo tam na miejscy.... Teraz ten serwis będę omijał szerokim łukiem .....
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 08:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 września 2022 13:42
Salon - samochody nowe
Totalne dno tak ...
... określiłabym serwis, kupiłam samochód Toyotę c-hr , w salonie pani Szumska z uśmiechem ironii nie potrafiła mi pomóc. Również twierdziła, że żaden z techników nie ma czasu. A poczekanie na linii nic nie zmieni Żałosne zawsze uważałam Toyoty za dobre samochody, ale serwisy w Rumi i Chwaszczynie odradzam.