90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 12:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 20:13
Salon - samochody nowe
Od lat odwiedzam ...
... zarówno w sprawie zakupu jak i serwisu (planowane usługi i awarie) Profesjonalnie, miło, zgodnie z ustaleniami. Żadna wykonana do tej pory usługa nie była reklamowana. Sam lokal czysty i przyjemny, a w poczekalni miejsce i darmowa woda, kawa, gorąca czekolada. Dostępna bardzo rozsądna i czysta toaleta. Przypomnienia SMS, wyrozumiałość w poszukiwaniu terminu. Dodatkowo: na ich infolinii również sam profesjonalizm.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2023 03:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 14:10
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa super.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 11:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 grudnia 2023 08:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 17:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 19:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 09:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 20:51
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... dziękujemy Panu Michałowi B. za wspaniałe podejście do klienta, przeprowadzenie nas przez cały proces kupna naszego wymarzonego auta z ogromną życzliwością i dużym zaangażowaniem. Dzięki Panu mamy nasze piękne auto. Dziękujemy także Pani Karinie za pomoc w procesie finansowania. Z całego serca polecam salon.
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 19:14
Salon - samochody nowe
Szybka i profesjonalna obsługa. Miła atmosfera. Polecam
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 08:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 10:41
Salon - samochody nowe
Wyjątkowe miejsce, gdzie ...
... zatrzymał się czas a pracownicy pogrążyli się niebycie... Prawdopodobnie jedyny serwis w którym: - nie potrafią przygotować samochodu do wydania - trzeba dokładnie obejrzeć każdy centymetr auta przy odbiorze, ponieważ pracują niedbale i wypierają się wyrządzonych szkód - zamontują alarm w taki sposób, że będzie notorycznie rozładowywał akumulator - zakonserwują podwozie tak, że biegły zakwalifikuje wykonane prace, jako naruszenie bezpieczeństwa (poważne ryzyko pożaru samochodu) - traktują klientów, jak intruzów - kierownictwo ignoruje zgłoszenia, nie jest w stanie przyznać się do błędu i bezwstydnie kłamie Odebrane nowe auto. Występowały głośne, niepokojące hałasy podczas jazdy na nierównościach. Okazało się, iż Panowie źle zamontowali tablicę rejestracyjną. Przy próbie naprawy (odklejenie i przyklejenie ramki) porysowali klapę bagażnika. Od momentu prac serwisowych do zgłoszenia szkody samochód przejechał 20km. Reklamacja ignorowana przez kierownika serwisu do czasu zgłoszenia sprawy do importera, następnie całkowite wyparcie, zaprzeczanie faktom i kłamstwa... Zamówiony samochód miał zostać dostarczony w 2 - 3 miesiące. Czekałem półtora roku. Przez pierwszy rok pracownicy salonu informowali mnie co miesiąc, iż auto będzie w kolejnym miesiącu. Po upływie roku kierownik salonu stwierdził, że importer ich ignoruje. Pierwszy raz monitorowałem dostawę samochodu komunikując się z importerem z pominięciem salonu. Dostarczenie samochodu, czy jego zarejestrowanie było dla salonu niespodzianką... Salon nie przygotował oferty ubezpieczenia. Przypominałem się cztery razy. Pani od ubezpieczeń wolała spędzać czas na rozmowach przy kawie zamiast zająć się pracą. Poprosiłem o eskalację zagadnienia. Sprawa została ukryta przed kierownikiem. Na plus profesjonalna reakcja pani kierownik działu finansowego po jej osobistym poinformowaniu kilka tygodni po fakcie. Samochód został dostarczony niekompletny (zgubiono zaślepkę zderzaka). Miała dojechać w ciągu miesiąca, czekałem trzy. Przy próbie jej odbioru pracownicy serwisu byli bardzo nieuprzejmi. Stwierdzili, iż całe zagadnienie zostało wymyślone i samochód był dostarczony kompletny. Ostatecznie zaślepka znalazła się na dziale handlowym, polakierowana na inny kolor. Oczywiście wg pracowników serwisu kolor prawidłowy, co skutkowało kolejnymi jałowymi dyskusjami i demonstrowaniem niechęci do „petentów” przez pracowników kolejnych działów. Ostatecznie zaproponowano mi ponowne lakierowanie elementu i podjęcie prób polerowania rys, jednak bazując na dotychczasowych doświadczeniach na dalszą współpracę nie ma szans. Wolę zapłacić u konkurencji, niż kontynuować darmową współpracę z Toyota Walder Gdynia (Chwaszczyno). Dotychczasowe doświadczenia sprawiają, iż klasyfikuję ten salon / serwis, jako najgorszy z jakim współpracowałem (było ich kilkanaście). Na bieżąco ostrzegam znajomych i kontrahentów.
Użytkownik sieci
18 listopada 2023 08:19
Salon - samochody nowe
Lubię ten salon ...
... za bardzo trafne informacje od pracowników...😁
Użytkownik sieci
11 listopada 2023 19:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 17:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 15:26
Salon - samochody nowe
Dziękuje Panu Szymonowi ...
... z działu sprzedaży aut używanych za merytoryczną obsługę, ogromną cierpliwość a przede wszystkim za życzliwość niespotykaną u innych doradców. Na pewno jeszcze nie raz wrócimy do tego salonu. Polecam to miejsce 10/10
Użytkownik sieci
30 października 2023 18:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 października 2023 17:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 października 2023 17:59
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona 💗