91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 września 2022 11:53
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam. ...
... Podejście do klienta na tragicznym poziomie. Zero chęci wyjścia z jakąkolwiek pomocą, aby kupno auta przebiegło sprawnie. Handlowcy mało przygotowani do swojej pracy.
Użytkownik sieci
14 września 2022 17:41
Salon - samochody nowe
Przyjechałam do serwisu ...
... po awarii akumulatora ( auto rocznik 2022 ). Opowiedziałam wszystkie zdarzenia z akumulatorem w roli głównej a było ich kilka. Pan z serwisu, wziął auto na warsztat zrobił dwa testy i odesłała mnie do domu twierdząc, że akumulator jest "dobry" i najwyżej zadzwonię jeszcze raz na infolinię. Następnego dnia samochód odpalił po 3 razie, stanął mi na stacji benzynowej i już nie odpalił. Po zaprowadzeniu do innego serwisu okazało się, że akumulator nie jest sprawny i został naprawiony.
Użytkownik sieci
11 września 2022 17:36
Salon - samochody nowe
Sam salon jako ...
... taki jest czysty i ładny. Mam jednak zastrzeżenia do działu finansowego. Otóż Panie udzielają kredytu bardzo chętnie, są pomocne i życzliwe. Problem pojawił się, gdy bank wysłał mi karę za opoznienie wysłania dokumentu (bodajże dowodu rej.) tu już zyczliowosc i pomoc się skończyła. Zależało mi żeby sprawę załatwić sprawnie i konkretnie - brakujący dokument miałem przy sobie, pieniążki na spłatę kary (!!) również. Nagle okazało się że Panie już nie mogę reprezentować bank i w zasadzie najlepiej żebym dzwonił na infolinię albo jechał do Warszawy (jesli chce to załatwić osobiście)
Użytkownik sieci
8 września 2022 13:24
Salon - samochody nowe
Tragedia. Naprawa auta ...
... po małej stłuczce zajmuje 4tygodnie. Trzy razy przesuwany jest termin odbioru pojazdu. Finalnie po umówieniu terminu i godziny wszystko dalej trwa i trwa i trwa... i końca nie widać. Cały dzień stracony na czekaniu.
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 23:52
Salon - samochody nowe
Obsługe klienta i ...
... podejście do napraw w ramach akcji serwisowej oceniam na tragiczne. Niestety ale prawda jest taka ze nie zasługują nawet na tą jedną gwiazdkę. A personel prócz pani z recepcji cały do wymiany. Odradzam każdemu naprawy w tym serwisie. W trójmieście mogę polecić jedynie Toyota Carter w Gdańsku. Bez pozdrowień.
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 09:43
Salon - samochody nowe
(NIE) Dobra obsługa, ...
... po 5 latach wszystko się zmieniło
Użytkownik sieci
24 czerwca 2022 19:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 10:55
Salon - samochody nowe
Drogo i nie ...
... warte uwagi marki premium jak Volvo mają lepszą jakość i ceny, nie polecam i nie polecę nikomu już Toyoty
Użytkownik sieci
19 maja 2022 18:46
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa klient
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 23:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2022 10:38
Salon - samochody nowe
Bardziej beznadziejnego dealera ...
... nie spotkałem. Naprawy blacharskie na garażowym poziomie, unikają kontaktu, nie wywiązują się z ze złożonych obietnic - trzymajcie się z daleka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 14:43
Salon - samochody nowe
Małe zainteresowanie pracowników ...
... klientem, miejsce nie jest godne polecenia.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2021 13:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!!! Obsługa ...
... serwisu niesympatyczna, wręcz z pretensjami, ze przyjechało się z problemem..z ogrzewaniem w zimie!!! Mechanik serwisu toyoty wsiadł do samochodu i od początku był zły ze musi cokolwiek zrobić, sugerował ze to ja mam problem a nie moje auto… Na koniec podnosząc głos „zaprosił” na warsztat…. Pan miał ewidentnie problem z emocjami Nie polecam tego salonu; chyba ze ma ktoś tzw.”twarde nerwy”
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 09:12
Salon - samochody nowe
Dziś byłem umówimy ...
... na serwis na godzinę 8. Z powodu opadów śniegu i korków na drogach dojechałem o 8:40. Wcześniej zadzwoniłem i poinformowałem o spóźnieniu ale otrzymałem informacje ze nie będzie to problem gdyż na taki serwis jest przewidziany dłuższy czas (miał zostac sprawdzony również czujnik od świateł automatycznych bo szwankuje) Po przyjeździe pan z serwisu przywitał mnie słowami „to na kiedy przekładamy?” Żeby dojechać do chwaszczyna z miejsca pracy potrzebuje 2 h. Jest to czas na którego marnowanie nie mogę sobie pozwolić. Nie spodziewałem się że klient który ma już trzeci samochód z tego salonu zostanie tak potraktowany.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2021 11:32
Salon - samochody nowe
Pan Krystian i ...
... Albin pięknie naprawiają swoje błędy, zamiast przeprosić, przerzucają winę na klienta. A Krystian lubi nawet drukowanymi literami pokrzyczeć. Pełen profesjonalizm. Nie pozdrawiam. Proszę uważać na tą firmę, jest ok dopóki jest ok. Gorzej jak coś się stanie. Wtedy nie mają skrupułów.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2021 11:22
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam. ...
... Chciałem zapłacić, poprosiłem o fakturę, Pan mówi okej i wystawia mi fakturę bez pytania o NIP na mój PESEL. Wróciłem doslownie po minucie, że nie na takie dane. Ups. To już za późno. Nie da się nic zrobić. Mój VAT i koszty nie mają znaczenia. Po miesiącu mailowania, zamiast korekty otrzymałem kilka upomnień i ostatecznie wezwanie z firmy windykacyjnej. To kpina. Nie dość, że popełnili błąd, to zero próby jego naprawienia, a koszty poniosłem ja.
Użytkownik sieci
12 listopada 2021 14:37
Salon - samochody nowe
Wszyscy jesteśmy tylko ...
... ludźmi. Żaden salon w Trójmieście nie jest perfekcyjny. Są lepsze i gorsze. Ten jest wyjątkowy bo należy do najgorszych. A wszystko za sprawą kadry, której się po prostu nie chce. Arogancja i niechęć do pomocy w przypadku problemów, wprowadzanie w błąd i tupet działu sprzedaży flotowej czynią że ludzie świadomie wydające swoje pieniądze nie powinni wspierać finansowo takiego zachowania.
Użytkownik sieci
1 listopada 2021 14:26
Salon - samochody nowe
Czekanie 1,5h na ...
... wymianę opon (umówiona była konkretną godzina). Opony kierunkowe, założone odwrotnie. Budynek obklejony wymaganiami sanitarnymi, do których obsługa w ogóle się nie dostosowuje. Mechanicy wjeżdżając do hali, założyli pokrowce na fotele, wyjeżdżając, ściągnęli je... zanim wsiedli do auta.
Użytkownik sieci
4 października 2021 10:10
Salon - samochody nowe
Nie doczekałem się obiecanej oferty.
Użytkownik sieci
19 września 2021 14:38
Salon - samochody nowe
W czasie 50-cio ...
... minutowego pobytu w salonie wraz z żoną wszystkie stanowiska obsługi klienta były zajęte a mimo to nikt się nami nie zainteresował czy w czymś pomóc?