91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 września 2021 21:37
Salon - samochody nowe
Kiedyś było ok. ...
... Ale teraz centrum likwidacji szkód to jakaś pomyłka. Chyba mało im płacą bo zapał do pracy bardzo słaby.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 17:05
Salon - samochody nowe
7 dni po ...
... listopadowej wizycie w serwisie zachorowałem na covid. Maseczki nosiła mniej więcej połowa personelu i nie więcej niż połowa klientów. Moja ponowna wizyta, kilkanaście dni temu zero procent personelu w maseczkach i Góra 10 procent klientów... Wiem, wiem... c ovida nie ma, a maseczki to grzybica płuc wg niektórych. Znam natomiast kancelarię prawne. Jest tylko kwestią czasu, jak zauważą niszę na rynku. Odszkodowania sadowe za zamrażanie covid19, nie przestrzeganie reżimu sanitarnego i wyroki... Powodzenia
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 17:53
Salon - samochody nowe
Specjalnie serwisuję auto ...
... w Polsce (taniej) w autoryzowanym (solidniej) serwisie. Niestety nie mam ani tak ani śmak, nikt po przeglądzie nie poinformował że mam doszczętnie zużyte hamulce. Nie wiem gdzie trzeba mieć oczy żeby tego nie zauważyć kiedy w ramach przeglądu zmienia się opony. I teraz za wymianę płacę 200% ceny w Szwajcarii
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 13:22
Salon - samochody nowe
Byliśmy klientami tego ...
... salonu i serwisu od przeszło 20 lat. Kupowaliśmy kolejne modele Toyoty i było miło. Ostatnio naprawialiśmy samochód po szkodzie, z polisy sprawcy. Ponieważ salon nie dysponował samochodem zastępczym, odesłano nas do ubezpieczyciela sprawcy, aby on zajął się kwestią wypożyczenia samochodu zastępczego. Samochód dostaliśmy na czas naprawy. Serwis Toyoty zawiadomił ubezpieczyciela, że naprawa będzie trwała do określonego dnia. Naprawa przedłużyła się i serwis powiadomił ubezpieczyciela o przedłużeniu naprawy. Sms-em dostaliśmy wiadomość od ubezpieczyciela, że płaci za kolejny czas korzystania z samochodu zastępczego. Przy kolejnym przedłużeniu terminu naprawy, pracownik serwisu zapomniał zawiadomić ubezpieczyciela i się zaczęło. Wypożyczalnia zażądała od nas zapłaty za używanie samochodu ponad czas, jaki pokrywał ubezpieczyciel sprawcy. Ubezpieczyciel zaś płacił wypożyczalni za czas, jaki podał mu serwis Toyoty. Zażądaliśmy wyjaśnienia tego problemu przez serwis i okazało się, że osoba nas obsługująca już w tym serwisie nie pracuje, a zastępca nie ma wglądu do jego komputera i o obsłudze naprawy oraz kontaktach z ubezpieczycielem nic nie wie. Mamy sobie załatwiać sprawę sami (!?!?!). Z takim chamstwem dotychczas nie spotkaliśmy się . Najwidoczniej pracownicy serwisu nie wiedzą, że dostają pensję dzięki temu, że to klienci korzystają z ich usług, a nie odwrotnie. Naprawa została wykonana (na oko) dobrze, chociaż w samochodzie, po odbiorze z serwisu, były pomazane szyby i zachlapane jaką pianką dywaniki. Szkoda, że spadek jakości usług zmusi nas do zmiany salonu, serwisu, a blacharni i lakierni szczególności... Dziwne, bo właściciel salonu przywiązywał wagę do jakości usług i obsługi klientów, przynajmniej kiedyś.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 22:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 22:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 15:21
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 15:21
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa
Użytkownik sieci
21 maja 2021 09:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 maja 2021 22:10
Salon - samochody nowe
Słaby poziom obsługi zarowno mechanicznej jak i blacharskiej
Użytkownik sieci
12 maja 2021 12:01
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... akcję serwisową wymiany sterowników poduszek powietrznych, Pani, która umawiała mówiła, że wszystko będzie gotowe i części są. Po przyjeździe okazało się, że części nie ma, Pani, która umawiała chyba nic nikomu nie przekazała a w pracy jej nie ma. Obiecano, że skontaktują się jak najszybciej. Było to ponad 3 tygodnie temu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
22 marca 2021 14:10
Salon - samochody nowe
Obsługa pozostawia wiele do życzynia .....
Użytkownik sieci
3 marca 2021 12:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam ! ...
... Przez ponad 5 miesięcy przetrzymywali mój dowód rejestracyjny, tłumacząc że UM w Gdańsku ma opóźnienia w rejestracji pojazdów po czym się okazało ( po mojej 4 wizycie w salonie), że to jednak nie oni rejestrują. Panie w recepcji bardzo niekompetentne !
Użytkownik sieci
28 stycznia 2021 07:38
Salon - samochody nowe
Plus za darmowa ...
... kawkę ale duży minus za niemiłą obsługę na dziale serwisu.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2020 15:34
Salon - samochody nowe
Zlewka totalna nie ...
... polecam tego serwisu. Mają wszystko w głębokim powtarzaniu
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 15:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 15:55
Salon - samochody nowe
Rzekomo sprzedają samochody ...
... z gwarancją w rzeczywistości jest to zwykła rękojmia która się należy każdemu, a i tak w przypadku problemu nie chcą pomóc nabywcy. W zakupionym w tym salonie samochodzie wyszedł problem po kilku miesiącach użytkowania a sprzedawca wypiął się ze wszystkiego i odmówił naprawy, dodatkowo nie nie powiadomili że wyposażenie w samochodzie było modyfikowane a nie fabryczne (przez co pozbawiono gwarancji producenta). Przy kupnie sprzedawca sympatyczny a w przypadku problemu odsyła do kierownika, który zaprzecza żeby sprzedawane samochody były objęte ich gwarancją. Hańba da Toyoty. Nie polecam, zostałem oszukany i pozostawiony sam sobie z problemem bez propozycji rozwiązania.
Użytkownik sieci
6 listopada 2020 09:46
Salon - samochody nowe
Wizyta w serwisie ...
... w dniu wczorajszym. Brak płynu do dezynfekcji rak przy wejściu od strony serwisu, nawet po zwróceniu uwagi. Kawa tylko z automatu za opłatą. Auto po przeglądzie nie umyte. Jeden plus dla firmy dużo klientów. Czy zadowoleni ?
Użytkownik sieci
22 października 2020 03:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 12:55
Salon - samochody nowe
Pojechałem na wezwanie ...
... serwisowe Toyoty - wymiana poduszki. Wszystko niby sprawnie poszła, ale po krótkim czasie okazało się, że deska rozdzielcza została źle złożona i wpada w wibracje i skrzypi. Nie polecam firmy.