91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 07:50
Salon - samochody nowe
Niestety serwis jak ...
... chyba wszystkie w Polsce. Wymieniacze i do tego malo profesjonalni. Na pierwszy rzut oka wszystko wyglada poprawnie. Ale wdajac sie w szczegoly okazuje sie, ze serwis ma male pojecie o tym co serwisuje. Auta albo używane albo walone. Dramat.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 14:49
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa klienta, ...
... sprzedawcy siedzą tam chyba za karę. Więcej można dowiedzieć się przeglądając internet niż z rozmowy z przedstawicielem w tym salonie.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 16:05
Salon - samochody nowe
Obsługa w recepcji ...
... okropna. Pani zapytana o przedstawiciela kazała czekać, i na tym jej udział się skończył. Czekanie przy stanowisku całkowicie ignorowani przez obsługę. W końcu zaczepiony przez nas jeden z handlowców zdziwiony naszą obecnością powiedział że jeszcze 15 min. Po czterdziestu minutach czekania to było za długo. Gdy wychodziliśmy ten sam pan zatrzymał nas w drzwiach i w końcu usiedliśmy do stanowiska. I tu bardzo miłe zaskoczenie, fachowo, szybko i profesjonalnie. Podsumowując, nie polecam mimo dobrej obsługi handlowej. W salonie Toyota w Gdańsku pani recepcji podczas oczekiwania na obsługę zaprowadziła nas do poczekali gdzie wypiliśmy kawę, a po 15 zjawiała się ponownie i zaprowadziła nas do stanowiska. Niestety nie każdy salon Toyoty jest na takim samym poziomie.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 15:21
Salon - samochody nowe
Sam salon jako ...
... taki jest czysty i ładny. Mam jednak zastrzeżenia do działu finansowego. Otóż kredyt Panie udzielają kredytu bardzo chętnie, są pomocne i życzliwe. Problem pojawił się, gdy bank wysłał mi karę za opoznienie wysłania dokumentu (bodajże dowodu rej.) tu już zyczliowosc i pomoc się skończyła. Nagle okazało się że Panie już nie mogę reprezentować bank i w zasadzie najlepiej żebym dzwonił na infolinię albo jechał do Warszawy (jesli chce to załatwić osobiście)
Użytkownik sieci
1 grudnia 2019 03:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 14:15
Salon - samochody nowe
Serwis i salon ...
... jak wiele innych, niestety bardzo niemila i bezczelna obsluga.
Użytkownik sieci
28 października 2019 09:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 października 2019 17:05
Salon - samochody nowe
Serwis bez zarzutów, ...
... robiłem tam 3 przeglądy co 15 tys. i przy 3-cim gdzieś wyczytałem , że Carter w Gdańsku jest tańszy, więc telefon i faktycznie potwierdziło się. Zadzwoniłem zatem do Chwaszczyna po krótkiej rozmowie zeszli z ceny, może nie do tej kwoty co Gdańsk proponował , ale stwierdziłem, że tu kupiłem i tu będzie serwis. Teraz umawiałem się na 4 przegląd i z góry zaznaczyłem , że porównam cenę i oczywiście tak zrobiłem. Skończyło się na serwisie w Gdańsku różnica w cenie to blisko 600zł i tu moja lojalność się skończyła.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 12:13
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa, porazym wporządku
Użytkownik sieci
25 czerwca 2019 16:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 14:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2019 13:23
Salon - samochody nowe
Nowe auto i ...
... 700 km przebiegu a czar prysł .
Użytkownik sieci
24 maja 2019 09:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2019 08:56
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... czasu zakupu- 3/5 - myślę, że Toyota w Polsce sprzedaje sie sama. Serwis super, recepcja super, finansowanie obsługa po-sprzedazowa spowodowała, że niedługo wykupie samochód i odchodze do innej firmy. Krzyczenie na klienta i argumentacja, że chyba nie myślę, że pracownik w salonie będzie czuwać nad sprawami klientow a ze względu na zbyt dużą ilośc pracy nie ma czasu sprawdzić inf o jakie prosiłami w ogóle to mam się odp.. jest dośc niskich lotów. No tak, właśnie tego oczekuje :) i co mnie interesuje Wasza organizacja czasu pracy ? Nawet, jak na standardy obslugi w Polsce. Szkoda, dobre samochody ale jak widac poziom obsługi ma ogromne znaczenie na wybór marki czy salonu. Na chwile obecna jestem mega rozgoryczona, ja bym sobie nie pozwoliła na to by powiedziec Klientowi, że nie mam czasu dla niego. W zasadzie to pzrekaz jest wazny : nie jestes dla nas nikim waznym, kupiłes to teraz spadaj, nie musimy byc nawet mili dla CIebie bo mamy swietna sprzedaz. Firme poznaje sie po stosunku do najmniej dochodowych transakcji, klase poszanowaniu ludzi wobec których nie mamy żadnego interesu. Nie dodaje opinii z reguły ale tutaj postanowiłam dodac. Pozdrawiam Anna
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 09:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 06:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2019 17:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 marca 2019 14:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 listopada 2018 01:06
Salon - samochody nowe
Słabiutko z podejściem ...
... do klienta. W zwykłym sklepie z kafelkami szybciej zaproponują kawę niż tam.
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 15:24
Salon - samochody nowe
Tym razem postanowiłem ...
... podzielić się opinią z wizyty w serwisie ponieważ każdy kontakt budzi we mnie negatywne emocje. Podszedłem do stanowiska serwisu i czekam, aż ktoś z obsługi mnie zauważy i zainteresuję się mną. Po chwili Pan zauważył mnie i nie wstając z fotela pyta mnie "czy ja czekam do serwisu" co za pytanie??? Odpowiedziałem że TAK i podszedłem do stanowiska. Kolejne pytanie to "w czym mogę pomóc?" A gdzie Panowie podstawowy zwrot grzecznościowy jak "dzień dobry" ??? W trakcie przyjęcia samochodu do serwisu dowiedziałem się, że nie przyjechałem na umówioną godzinę??? dobre...przyjechałem punktualnie na godzinę którą zaproponował Pan podczas rozmowy telefonicznej. Trudno abym jako klient odpowiadał za wpisy w komputerze serwisu. Przyszedł czas na rozliczenie zlecenia i tu kolejny problem... ponieważ ustalona cena serwisu podczas rezerwacji telefonicznej jest nieaktualna!!! a ja jako klient serwisu czuję się jak naciągacz!!! I tak jest za każdym razem... NIE POLECAM!!! A i warto dodać, że po każdej wizycie w serwisie dzwoni ktoś z call center w celu zbadania satysfakcji klienta która nic nie wnosi!!! Poprawy brak.