Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 02:52
Salon - samochody nowe
Historia naprawy mojej ...
... Toyoty zaczęła się 22 lipca 2024 i jeszcze się nie zakończyła. Opiekun sprawy nadal nie kwapi się z wykonaniem do mnie telefonu w celu zakończenia naprawy, tzn. przyklejenia pomalowanych listew ochronnych na zderzak tylny. Panowie malują już od 11 stycznia a tu koniec miesiąca się zbliża i ani widu ani słychu, kiedy mogliby te listwy wreszcie zamontować. Podsumowując, klient nikogo w blacharsko-lakierniczym nie obchodzi - brak szacunku dla klienta i etyki pracy tego zespołu jest porażający. Niestety, rzutuje to niekorzystnie na całosciowe postrzeganie tego miejsca, które czasy świetności, jeśli chodzi o sprawność i jakość obsługi klienta ma już niestety za sobą w odległej przeszłości. Być może powodem jest przeciążenie zespołu pracą ponad siły - kiedykolwiek nie rozmawiałam z opiekunem sprawy lub osobą zastępującą podczas urlopu, musiałam wysłuchać, jak bardzo są przeciążeni pracą. Pan nawet zwierzył mi się, że pracuje już ponad 10 godzin, dając mi do zrozumienia, że powinnam być wdzięczna, że w ogóle oddzwonił. No cóż...Pachnie mi to Inspekcją Pracy. Trzeba też napisać do Toyoty. Japończycy na taki blamaż nie mogą sobie pozwolić i nie pozwolą. Mialam zamiar kupić w tym salonie nowsze auto, ale już o tym ze zrozumiałych względów nie myślę.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2024 21:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 16:02
Salon - samochody nowe
Edytowanie opinii po ...
... odpowiedzi właściciela... "Jeśli chodzi o wspomniany komplet opon, mieli Państwo informację zawartą w protokole wydania, że opony w innym rozmiarze będą załączone do auta w gratisie, więc nie powinno być to dla Państwa zaskoczeniem." - A tak z ciekawości? Mamy zachować sobie je na pamiątkę? Po co nam by były opony w złym rozmiarze, jeszcze w tak tragicznym stanie? Sprzedawca przy zakupie powiedział, żebyśmy się tym "nie przejmowali, że wymieni na prawidłowy". Sprawę opisujemy nie ze względu na chęć rekompensaty, gdyż nowe opony i tak musieliśmy już kupić a ze względu na, to abyście Państwo dotrzymywali danego słowa i traktowali Klienta profesjonalnie, a nie każdym kroku podkreślali jak niewielki zysk mają Państwo ze sprzedaży. I tak dalej jesteśmy zadowoleni z auta, sprawa jednak dotyczy Państwa podejścia do zgłoszonego problemu pozakupowego. Także Państwa odpowiedź i zrzucenie odpowiedzialności za problem utwierdza nas tylko w przekonaniu że ocena 1 gwiazdka to nawet za dużo! ....................... Słodko-gorzka opinia, niestety z przewagą negatywnej, pół roku od zakupy. W maju bieżącego roku kupiliśmy z mężem 5-letni samochód w tym salonie. Sam proces zakupu auta przebiegł sprawnie, może oprócz wyliczenia ubezpieczenia, gdzie najniższą wartością nam zaproponowaną, była niebagatelna kwota 9 tysięcy złotych (na szczęście znaleźliśmy ofertę...dwukrotnie niższą). Kiedy przedstawiliśmy sytuację, nagle kwota zaproponowana nam w salonie została zrównana. Ale powiedzmy, że ta sytuacja nas nie zniechęciła i zdecydowaliśmy się na zakup auta, tym bardziej że Pani w dziale ubezpieczeń sama zaproponowała, że jak znajdziemy tańszą alternatywę, to postara się ten problem rozwiązać na naszą korzyść. Jednakże to, co przeżyliśmy w tym tygodniu, jest skandaliczne. Wraz z samochodem dostaliśmy również komplet opon zimowych, które jak się okazało, miały ZŁY ROZMIAR! Naszym niedopatrzeniem jest fakt, że nie sprawdziliśmy tego przy wydaniu auta, jednakże nie musimy znać się na wulkanizacji! Tym bardziej że w protokole przedsprzedażowym widniała informacja, że auto to ma nieprawidłowy dodatkowy komplet opon od poprzedniego właściciela, jednakże Pan Paweł Sz. przy zakupie zapewniał, że ten problem rozwiąże - uznaliśmy to zatem za pewnik. Kiedy chcieliśmy wymienić opony w listopadzie br. , sprawa wyszła na jaw. Nie dość, że opony były w złym rozmiarze to pierwsze, na co zwrócił wulkanizator uwagę, był ich tragiczny stan, na pewno nienadający się do użytku. Mąż zwrócił się do salonu w celu wyjaśnienia tej sytuacji-jednakże Pan Paweł mimo zapewnień, że w jakiś sposób postara się nam zrekompensować ten jego ewidentny błąd, schował głowę w piasek i niejako "podpiął się" pod Pana Piotra z serwisu mechanicznego, który chcąc zachować twarz salonu, zaproponował nam zniżki na serwis i na części, za co bardzo dziękujemy. Dla nas ta sytuacja była i jest niezwykle stresująca ponieważ zostaliśmy z letnimi oponami w listopadzie mając trzy miesięczne dziecko. Pan Paweł jedyne co potrafił, to podkreślać na każdym kroku (czy to w maju, czy to teraz w listopadzie), że i tak nic na tym samochodzie nie zarobił. A! I potrafił jeszcze prosić o dodanie pozytywnej opinii po zakupie :) na szczęście wstrzymaliśmy się do pierwszego problemu. Jak widać w jednym miejscu mogą pracować zarówno ludzie kompetentni jak i patrzący tylko na zyski od sprzedaży.
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 21:30
Salon - samochody nowe
Naprawa z ubezpieczenia ...
... AC. O ile początek był obiecujący, to dalsza obsługa-od przyjęcia auta już żenująco słaba. Żarty Pana Przemysława tragiczne, zapomnial uprzedzić mnie, że przy odbiorze do zapłaty będzie dosc spora kwota gotówką lub karta. Poniewaz auto bylo sluzbowe, to ze wzgledu na procedury nie jest to prosta sprawa. Gdybym nie zadzwonił dzien wczesniej prawdopodobnie nie odebrałbym auta. Na szczęście się udalo. Przy odbiorze auto zachlapane błotem po jeździe próbnej, a po jakimś czasie odkryłem, że nie wszystkie części po naprawie były dokręcone (znalazłem dwie zaślepki od układu klimatyzacji leżące luzem i nie włożony wąż wlotu powietrza). Pan Przemysław nawet nie miał odwagi żeby doprowadzić sprawę do końca i wydać auto. Może po prostu źle trafiłem i inni pracownicy są bardziej kompetentni. Ale generalnie nie polecam.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 17:18
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na wymianę ...
... tarcz oraz klocków hamulcowych (w salonie powiedzieli, że oryginalnych jak u producenta). Po odebraniu samochodu okazało się, że piszczą przy hamowaniu. Po ponownym umówieniu się w celu reklamacji pani w recepcji powiedziała żebym dał kluczyki i diagnosta przejedzie się nim oraz sprawdzi. Jakież było moje zdziwienie gdy diagnosta poinformował mnie, że nic nie słyszy przy hamowaniu. Przejechaliśmy się i faktycznie nie było słychać pisku. Po powrocie do domu natomiast znowu było słychać pisk przy hamowaniu. Czyli przy wizycie reklamacyjnej diagnosta zabrał samochód gdzieś w międzyczasie na warsztat, mechanicy spryskali czymś tarcze i klocki i udawali że problemu w ogóle nie było.
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 23:18
Salon - samochody nowe
Radzę omijać szerokim ...
... łukiem. Zwlaszcza auta używane. Np.taki P. Michał nie ma czasu załadować. Zaoferował mi jazdę próbną Camry która jak się okazało, była wcześniej zaliczkowana i zarezerwowana przez inną osobę. Później miał zaoferować inne auto. Do tej pory tego nie zrobił. Obiecał: informacje na email, 2x miał oddzwonić, prawdopodobnie jednak dalej biega na pusto, Nie śmiem mu przeszkadzać. Swoją drogą sprzedawca bielizny na bazarku wykazuje się większym profesjonalizmem. Słabo Toyota PS. W odpowiedzi: Doradca probował skontaktować się dopiero dzisiaj, po wystawieniu przeze mnie opinii. Żadna procedura nie została mi wyjaśniona, oprócz próby wyjaśnienia bałaganu. A i tak ciagle czekam na odpowiedź na mój sms
Użytkownik sieci
31 października 2024 10:03
Salon - samochody nowe
They take too ...
... much extra money for extra kms but they dont warn about it when car is being rented by cusomer thats why be careful guys!
Użytkownik sieci
8 października 2024 00:05
Salon - samochody nowe
Nie wystawiam praktycznie ...
... żadnych opinii ale tym razem się pokusze. Chciałabym bardzo podziękować doradcy Panu Łukaszowi za przemiłą obsługę i Panu z myjni który w sobotę w aucie mojego taty wykonał naprawdę kawał dobrej roboty. Super serwis :) Niestety jestem zmuszona zmienić opinie. Pani z serwisu która obsługiwała mojego tatę ewidentnie miała gorszy dzień dając do zrozumienia że siedzi tam za kare i musi obsługiwać klientów. Może potrzeba parę dni urlopu? Patrząc na jakość obsługi i profesjonalizm Panów z serwisu obok u tej Pani zdecydowanie tego zabrakło... Pomijam już fakt że po wyjechaniu auta z serwisu i oddaniu kluczyków przez pracownika siedzieliśmy ponad 15 minut bez sensu 😡 Pani sie kręciła wte i wewte rozmawiając jak domniemywam z innymi współpracownikami zapominając o nas. Mimo że na serwis Toyota Włochy mamy najbliżej to następnym razem pojedziemy na Toyota Wola.
Użytkownik sieci
27 września 2024 17:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam obsługi. ...
... Kontaktowałem się z salonem z zapytaniem odkupienia auta. Pracownik miał oddzwonić z ofertą i pomimo mojego przypomnienia się nikt nie oddzwonił. Żenada takie traktowanie Klienta. Jeśli auta u Was są takie jak obsługa to… Nie polecam tego salonu!!! Ps. Dałbym zero gwiazdek.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 14:13
Salon - samochody nowe
Z jakiegoś powodu ...
... moja opinia została usunięta (ciekawe dlaczego?). Dlatego piszę jeszcze raz, bo obsługa nie jest na takim poziomie jakiego oczekiwałam i na ten moment mam z czym porównać. Zacznę od tego, że chciałam kupić samochód w leasingu dla swojej firmy i moja pierwsza wizyta w tym salonie była pozytywna. A dzień później zdecydowałam się kupić samochód w tym salonie, choć kwota była wyższa niż się spodziewałem (ze względu na ubezpieczenie). To musił być mój pierwszy zakup samochodu w Polsce, nie znałam wszystkich niuansów (jakie dokumenty na pewno będą mi potrzebne) i nikt mi tego szczegółowo nie powiedział. Poprosiłam o pozostawienie zaliczki za samochód i czekałam, kiedy doradcą zadzwonią do mnie w celu dalszej rejestracji (dzwoniłam,pytałam, kiedy mogę przyjechać, ostatecznie po półtora tygodnia można było przyjechać ) i nie rozumiem dlaczego? Gdy dotarliśmy do salonu opiekuna auta już nie było, choć umówiliśmy się na konkretny dzień (ale to drobnostka), nikt nie poinformował mnie o pakiecie dokumentów potrzebnych mi przed wizytą i zakupem. W rezultacie po przybyciu do salonu okazało się, że potrzebuję karty pobytu (za pierwszym i drugim razem tłumaczyłam, że to robię i nie wiedziałam dokładnie, kiedy będzie gotowa, bo nie zależy to ode mnie).czekałam miesiąc (a leasing oczywiście bez karty pobytu nie jest możliwy) i auto zostało odblokowane. Minęły dwa miesiące, a zaliczka nie została zwrócona. Wiadomości nie są odbierane, a poprzednie odpowiedzi przychodziły dopiero po kilku dniach. Porównuję usługę z innym salonem samochodowym, gdzie odbierają i oddzwaniają, a pakiety dokumentów zostały wysłana natychmiast. I nie musiałam chodzić do salonu setki razy bez wyraźnego powodu, wszystko odbywało się przez telefon. Posiadam wszystkie screeny korespondencji i faktur!! ________________________________________ Мой отзыв почему то удалили(интересно по какой причине?). Поэтому пишу еще раз, так как сервис не на том уровне который я ожидала и уже на данный момент мне есть с чем сравнить. Начну с того что хотела приобрести авто в лизинг для своей фирмы и первый поход в этот авто салон остался положительным. И уже через день я решила покупать авто в этом салоне хотя сумма была выше чем я расчитывала(из-за страховки). Так как покупка авто в Польше была первой, я не знала всех нюансов(какие мне точно потребуются документы) и мне подробно никто не объяснил. Я попросила оставить задаток за машину, и ждала когда мне позвонят для дальнейшего оформления(перезванивала, уточняла когда можно подъехать, в итоге через полторы недели только можно было приехать что б оформить машину) и я не понимаю зачем? Приехав в салон опекуна машины не было, хотя мы договаривались в определенный день(но это мелочь),пакета нужных мне документов перед визитом никто не сообщил. В итоге по приезду в салон оказалось что мне нужна карта побыта(я объясняла и в первый и во второй раз что я ее делаю и не знаю когда она точно будет готова,так как это от меня не зависит). В итоге прождала месяц( и естественно без карты побыта лизинг невозможен)машина была разблокирована. Прошло уже два месяца, задаток не возвращен. На сообщения не отвечают, а предыдущие ответы приходили только через пару дней. Сравниваю сервис с другим авто салоном, где и отвечают и перезванивают, и перечень документов отправили сразу. И не нужно мне было ездить в салон по сто раз не понятно для чего, все сделано в телефонном режиме. Все скрины переписок и фактура у меня имеются!!
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 15:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam działu ...
... samochodów używanych i Pana Pawła. Wystawiają ogłoszenia aut atrakcyjnych cenowo które następnie w magiczny sposób się sprzedają. Podejrzewam, ze jest to sposób na pozyskanie numeru telefonu Klienta. Następnie pokazywane jest auto już w wyższej cenie które może Cię zainteresować lub nie. Jak przystałem na taką propozycję ale po otrzymaniu faktury na 2000 zł więcej niż była umowa słowna odpuściłem. Także wszystko trzeba mieć na piśmie/mailu. Rozumiem agresywna sprzedaż ale nie za wszelką cenę.
Użytkownik sieci
9 maja 2024 10:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2024 17:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2024 17:13
Salon - samochody nowe
W dniu 02.03.2023 ...
... samochód Toyota Rav 4 Hybrid przeszedł przegląd, w którym wymieniono akumulator na oryginalny Toyoty u oficjalnego dealera Toyoty pod adresem Stawy 16, 02-467 Warszawa 8.03.2023 umówiono się na wizytę u elektryka w celu usunięcia dodatkowego zabezpieczenia, który rozładowywał baterię. 08.03.2023 po wyjściu z serwisu, po wyjęciu zabezpieczenia, po 20 minutach spod kierownicy zaczął wydobywać się dym. Skontaktowaliśmy się z serwisem w ciągu pół godziny od wykrycia problemu. W serwisie Toyoty powiedzieli, że nikt nie dotknął kierownicy, to dziwny zbieg okoliczności, sama kierownica pękła (nie jest jasne, jak i kiedy) i należy ją wymienić. To nie prawda! Sami o tym doskonale wiedzą, ale robią z nas głupców! Kompletne rozczarowanie! Zastanowimy się nad tym dalej!
Użytkownik sieci
14 marca 2024 14:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 12:47
Salon - samochody nowe
Rude staff, not ...
... helpful Lazy to communicate in English with customers
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 14:02
Salon - samochody nowe
Po co się ...
... umawiać na jazdę testową z wyprzedzeniem skoro na miejscu okazuje się że nie ma ani handlowca , ani auta...
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 13:52
Salon - samochody nowe
Tydzień wcześniej zarezerwowałem ...
... jazdę Corollą Cross, dziś przyjeżdżamy o umówionej godzinie i okazuje się że nie ma ani handlowca, ani samochodu. W recepcji zadzwonili do filii na włochach - miał tam na nas czekać handlowiec i samochód. Gdy przyjechaliśmy na miejsce okazało się że akurat ktoś inny przed chwilą zabrał auto. Dziękuję, w salonie Kia i Hyundai obsługa o wiele lepsza.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 07:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka dla ...
... Serwisu w tym salonie! Przejechałem się Yarisem P13 żony i usłyszałem w nim niepokojące szumy, powiedziałem jej żeby zajechała do serwisu żeby zdiagnizowali co jest nie tak. Zostawiła auto na cały dzień po czym odbierając auto usłyszała że wszystko ok i żeby jeździć dalej. 2 tygodnie później prosty wulkanizator przy zmianie kół stwierdził że oba tylne łożystka są natychmiast do wymiany i trafił z diagnozą. Specialiści z serwisu Totota wypuścili auto które sprawiało niebezpieczeństwo na drogach nie widząc w tym żadnego problemu. Nie wiem czy to lenistwo czy niewiedza "Fachowców" ale taki incydent nie powinien mieć miejsca w autoryzowanym serwisie.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 20:33
Salon - samochody nowe
I went to ...
... this car dealer interested in a specific car and hoping to trade in mine. I contacted them and visited on Thursday at 4 pm. However, they couldn't check my car that day and suggested leaving it for evaluation on Friday. After leaving my car, I was informed on Friday at 4 pm that they couldn't check it and the earliest would be Monday. This experience convinced me they weren't serious about the trade, so I decided not to proceed with them.