Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2025 11:16
Salon - samochody nowe
Zagubiłem książkę serwisową, ...
... potrzebowałem historię przeglądów, ale serwis na Woli "wypiął się" stwierdzeniem, że nic nie mogą zrobić, nie mogą nic wydrukować bo stracą pracę (sic!). Prace powinni stracić za obsługę klienta. Podjechałem do toyoty na Włochach -obsluga bez mrugnięcia okiem wydrukowała mi całą historię zdziwiona, że ktoś mi powiedział, że się nie da... Wstyd Wola! Nauczcie się właściwego podejścia do ludzi, którzy placą Wam niemałe pieniądze za to, abyście byli na rynku. Więcej serwisów u Was nie zrobię.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 16:58
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 11:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... salonu Toyota Wola aby zakupić w nim nowy samochód a także proponuje grubo zastanowić się nad odwiedzeniem tego miejsca. Obsługa handlowa tragiczna a wydany samochod okazał się nie sprawny. Nie sprawne czujniki parkowania, rozładowany akumulator brak dodatkowej zamówionej pastylki do BLE42. Od tygodnia salon mimo wielokrotnych zgłoszeń nie kwapi się do usunięcia usterek i olewa klienta. Odebrałeś gościu samochód to teraz twój problem a my szukamy innego frajera. W tym miejscu kupiłem samochód dwa razy ... pierwszy i ostatni.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 22:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam kupować ...
... samochody w Carolina Toyota Wola. Kupiłam samochód Toyota Proace, a w środku jest Citroën w wersji ciężarowej. Mało tego doradca Pan Rafał, o tym nic nie powiedział. Cena jest kosmiczna. Dodatkowo sprzedaliście koła zimowe za 4000 tysięcy, które są najtańsze. To jeszcze nie koniec, dobrego kupienia samochodu. Zauważyliśmy za parę dni, że z samochodu przecieka olej na podłogę, ale nie byliśmy pewni. Pojechaliśmy do serwisu, powiedzieli nam, że jest uszkodzona rura (zamiana 3 godziny). Dlaczego była uszkodzona?Samochód jest nowy. Naprawa jest bezpłatna. Po co mam naprawiać nowy samochód? Czemu rura jest uszkodzona, jak do niej nie ma dostępu? Nie warto kupować w tej firmie samochodu, Jeszcze założyli Państwo kartę na kupienie kolejnego samochodu w Toyocie.Nie ma przedziału.Mało tego citroen kosztuje dużo taniej niż Toyota. I teraz w takiej sytuacji nie ma wyjścia w formie ubiezpieczenia na trzy lata.Po prostu jestem w szoku. Jak bezpłatny serwis, mam każdego razu zmieniać rury w nowym samochodzie za rachunek Caroliny, dlatego kosztuje drożej bo jest ubiezpieczenie na 3 lata "bezpłatnie" za mój koszt. Kto miał taką sytuację proszę napisać do mnie. A Panu Rafalu bardzo dziękuję za oszukanie ludziej, u Pana dobrze wychodzi, życzę więcej klientów
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 16:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 10:46
Salon - samochody nowe
They hang up ...
... when you don't speak Polish, they don't even try to speak English. Not polite at all.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 12:12
Salon - samochody nowe
Jeden z gorszych ...
... serwisów Toyoty w Warszawie. Po zakupie nowego pojazdu, przejechaniu 3000 tys km udałem się do salonu Toyoty w celu wymiany oleju. Pan przyjmujący zlecenie zaczął dyskutować po co wymieniam olej przy takim przebiegu itd. W każdym nowym aucie wymieniam olej po przejechanych 2000/3000 tys km uważam że jest to zdrowe dla silnika. Auto odałem czyste. Państwo wstali samochód na myjnię automatyczną rysując cały lakier. W momencie gdy zgłosiłem to do kierownika serwisu, olał mnie. Twierdząc ,, jaki mam dowód na to że auto było na myjni automatycznej” . 1. przy odbiorze auto wyjeżdżało właśnie z myjni automatycznej. 2. Nie chciała toyota udostępnić monitoringu. 3. Auto przy punktowym świetle jest całe porysowane. !!!!!!!!! W każdym ale to w każdym serwisie autoryzowanym, zawsze pytali się mnie czy wyrażam zgodę na mycie pojazdu na myjni automatycznej . Czemu tu tak nie robią? Podsumowując. Nie polecam z korzystania usług tego serwisu. Toyota Marki czy też Toyota żerań. Serwis na Woli Toyoty trzeba omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 10:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam,dość arogancka i cwaniakowata obsługa.
Użytkownik sieci
11 października 2024 14:37
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon Toyoty. ...
... Omijać szerokim łukiem. W razie problemów będziecie traktowani jako śmieci , nikt wam nie pomoże . Wszyscy, zaczynając od menadżerów i kończąc dyrektorem mają klienta gdzieś. Szkoda, że Toyota pozwala tak psuć swój wizerunek. Upd:prośba o kontakt brzmi jak szyderstwo-o mojej sprawie w szczegółach byli poinformowani wszyscy,łącznie z dyrektorem i kierownikiem.
Użytkownik sieci
10 października 2024 12:13
Salon - samochody nowe
od półtora miesiąca ...
... dzwonię i proszę o wymianę pękniętej szyby w proace verso. Z ich strony żadnego kontaktu tylko proszę zostawić telefon to oddzwonimy. Sposób obsługi klienta w toyota jest żenujący. I jak widać poniżej znowu proszą o kontakt zamiast w końcu wymienić szyby. Żałość nad żałościami.
Stefan Kadm
28 września 2024 10:40
Serwis
nie polecam
Moje doświadczenie z serwisem Toyota Carolina Wola pozostawia wiele do życzenia. Regularnie serwisowałem swój samochód w tym miejscu, ale pojawiły się problemy, które powinny zostać wykryte podczas wcześniejszych przeglądów. Serwis udzielił mi sprzecznych informacji na temat stanu technicznego pojazdu, co wzbudziło moje wątpliwości co do ich profesjonalizmu. Dodatkowo, brak jasnej komunikacji i niechęć do udzielenia odpowiedzi na moje pytania sprawiły, że straciłem zaufanie do tej placówki. Zdecydowanie nie skorzystam ponownie z ich usług i nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
28 września 2024 10:38
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenie z ...
... serwisem Toyota Carolina Wola pozostawia wiele do życzenia. Regularnie serwisowałem swój samochód w tym miejscu, ale pojawiły się problemy, które powinny zostać wykryte podczas wcześniejszych przeglądów. Serwis udzielił mi sprzecznych informacji na temat stanu technicznego pojazdu, co wzbudziło moje wątpliwości co do ich profesjonalizmu. Dodatkowo, brak jasnej komunikacji i niechęć do udzielenia odpowiedzi na moje pytania sprawiły, że straciłem zaufanie do tej placówki. Zdecydowanie nie skorzystam ponownie z ich usług i nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
25 września 2024 10:21
Salon - samochody nowe
W skrócie powiem ...
... tyle. Klient jest tam traktowany jak przysłowiowa blondynka, której chcą sprzedać płyn do kierunkowskazów i wiadro fazy. Wychodzą z założenia, że tylko oni posiadają wiedzę na temat usterek w aucie a klient się nie zna. Ale się pomylili bo jak się okazuje są ludzie mądrzejsi od nich. Omijać szerokim łukiem jeśli nie chcecie płacić za coś, co w innym szanującym się salonie macie w kosztach.
Użytkownik sieci
18 września 2024 01:19
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon na ...
... świecie. Właścicielka na kacu, nierozgarnięta, nie wie dosłownie jakie auta ma na sprzedaż w salonie mimo że sama się oferuje w pomocy. Samochody brudne, niedomyte, stojące od kilku dni na deszczu. Po prostu masakra. Nie polecam tego salonu. Poziom oferowanej usługi nie umywa się do tej w Krakowie lub Gdańsku.
Użytkownik sieci
13 września 2024 09:27
Salon - samochody nowe
Toyota Wola pewne ...
... auto okazało się niepewne. Krótko po zakupieniu Toyoty Yaris z 2019 roku padł akumulator, który nadawał się tylko do wymiany na nowy. Toyota Wola - niepewne auto.
Użytkownik sieci
12 września 2024 21:29
Salon - samochody nowe
Mialo być 5, ...
... ale po pierwszym myciu auta sie zawiodlem. Nowy samochod ma pełno wżerów na lakierze od ptasich kup( masakra ). Salon byl swidomy tego faktu, bo są slady po nieumiejetnej polerce w tych miejscach -biala otoczka( co jest porazka). Rozumiem ze podczas transportu auta ptak moze narobic, ale tak sie klientowi nie oddaje auta, takie rzeczy sie umiejetnie usuwa, a nie maskuje, jak salon moze tak sie zachowac i tak nieudolnie potraktowac lakier. Operacyjnie zakup spoko, ale jak biore nowe auto to takie cos jest dla mnie nieakceprowalne. Ślady cieżko dojrzec w słoncu, szczególnie jak do odbioru jest auto potraktowane pasta/ woskiem itp. Polecam dokladnie ogladac auta, a najlepiej udac sie na myjnie i dopiero wtedy dolkadnie obejrzec lakier , bo mozna sie zdziwi stanem lakieru.Teraz zostaje kosztowna wizyta specjalisty od detalingu, bo samemu sie tego nie usunie. Przyklad jednej z wielu ponizej. Ps. Toyota jakby wam zalezalo na kliencie, to byscie zadzwonili macie mije dane, a nie ja mam pisac maile , skoro moj lakier został tak potraktowany na wydaniu, a wy nie potraficie proaktywnie podejsc do tego, to watpie ze ktos u Was wie jak to zrobic dobrze i szkoda mojego czasu i innym też odradzam.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2024 18:34
Salon - samochody nowe
Brak możliwości zostawienia ...
... samochodu na przegląd. Dlaczego ? Bo umówiony jestem z druga zmiana. Pan z pierwszej ma focha i nie przyjmie samochodu. Trzeba czekać kilka godzin na kolejną zmianę. Po zgłoszeniu problemu do recepcji pan został postawiony do pionu. Niestety sytuacja się powtarza co przegląd.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 10:05
Salon - samochody nowe
Wielka porażka !! Nie polecam !
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 20:26
Salon - samochody nowe
Tragedia, nigdy więcej.
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 18:17
Salon - samochody nowe
Обслуживание нормально но ...
... диагностика и ремонт автомобиля по гарантии 1 из 10 балов потому что если есть дефект они говорят что все нормально а ты ему говоришь что ест проблема в машине они говорят что все нормально это все потому что ,чтобы гарантийное время прошло и ещё после диагностики сервиса они отдают авто грязным