Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 21:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 17:36
Salon - samochody nowe
Cena podana przez ...
... teléfono za wymiane oleju i filtru 700zl, kiedy na stronie internetowej 449zl. Nierzetelne. Zrobione w Toyota Izabelin w po cenie z 449zl z olejem Toyota 0W-20, polecam
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 22:47
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie zalecam omijać ...
... szerokim łukiem - zupełny brak zainteresowania klientem; siedzą ludzie za biurkami, jak chcesz o coś zapytać, porozmawiać, to reakcją jest ból i niechęć. Doświadczyłem tego w tym salonie już dwukrotnie, co raczej świadczy, że to standard w tym miejscu, w mojej ocenie nieakceptowalny w dzisiejszych czasach.
Użytkownik sieci
14 października 2022 08:29
Salon - samochody nowe
Pojechałem na przegląd ...
... 👉 zglosilem usterkę ( łożysko koła tylnego) 👉 Nie wymienili (Auto flotowe) bo za droga cześć (1000pln) tak stwierdził doradca Mieli potwierdzić autoryzacje ,minął tydzień i cisza
Użytkownik sieci
27 września 2022 14:48
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa klienta ...
... biznesowego. Zakupiłem 4 auta do floty. 2 miesiące po czasie dalej nie uruchomiony leasing. Auta stoją na parkingu i nie jestem w stanie ich wdrożyć do pracy gdyż w dalszym ciągu nie otrzymałem nawet umów (które są mi niezbędne aby auta mogły wyjechać z parkingu). Wydzwaniam do opiekuna od miesiąca czasu, który jedno mówi a drugie się dzieje a w sumie nic się nie dzieje. Oczywiście leasing musze opłacać za auta które "dojrzewają" na parkingu. Ogromna strata dla mnie i dla mojej firmy, która oczywiście nikogo nie interesuje. Kilka przykładów profesjonalnej obsługi ze strony salonu: 1. Dzwonie do "opiekuna". Dowiaduje się, że dokumenty zostały wysłane i powinny dotrzeć w najbliższych dniach. 2tygodnie później nic nie dociera. Dzwonie dowiedzieć się co z dokumentami. Pan nie wie ale się dowie i dzisiaj przedzwoni i mnie poinformuje. Nikt oczywiście nie dzwoni finalnie. 2. Prawie 2 miesiące proszenia się przez pracowników mojej firmy o przesłanie faktur zaliczkowych. Finalnie wydzwaniam i ja bo auta w 100% rozliczeniu vat i nie chce stracić vatu. Oczywiście po drodze też kilka scenek jak np wydzwanianie do opiekuna, który 3x mi mówił że zaraz wyśle po czym nie wysyłał lub próby kontaktu zakończone SMSem "nie mogę rozmawiać, oddzwonię zaraz do Pana" po czym oczywiście nikt nie oddzwaniał. 3. MyT po dziś dzień nie działa... Masa obiecanek ale nic nie zostaje zrobione pomimo dziesiątek telefonów i obietnic ze strony salonu.
Użytkownik sieci
10 września 2022 15:17
Salon - samochody nowe
Serwis tragiczny. Uzgodniłem ...
... cenę usługi e-mailowo przed przyjazdem, po czym na miejscu dowiaduje się , ze cena będzie kilka razy wyższa, bo dopiero teraz zajrzeli do instrukcji montażu którą sami mieli, a przy pierwotnej wycenie nikt nie zajrzał. DRAMAT. Złożona skarga, rozważam zawiadomienie Inspekcji handlowej, rzecznika praw konsumentów i Toyota Motor Poland
Użytkownik sieci
3 września 2022 11:10
Salon - samochody nowe
osoba, która sprawdziła ...
... mój samochód, śmierdziała oparami i była niegrzeczna. Reputacja salonu jest 💩👎🏻
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2022 11:41
Salon - samochody nowe
Zapytałem, czy mogę ...
... zrobić przegląd gwarancyjny hybrydowego Lexusa. "Oczywiście- nie ma problemu". Przy odbiorze auta okazało się, że nie wykonano testu akumulatorów (pozwalającego utrzymać gwarancję), ponieważ muszę to zrobić w ASO Lexus. Zmarnowany czas i pieniądze, teraz i tak muszę zrobić to odpłatnie w Lexusie. Do tego wiedza doradcy serwisowego po prostu niedopuszczalna, ponieważ nie rozumie on klas lepkości oleju. Dwie gwiazdki tylko za w miarę szybkie wykonanie małego przeglądu- 2 godziny bez mycia. Generalnie nie polecam.
Użytkownik sieci
27 lipca 2022 06:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 lipca 2022 20:07
Salon - samochody nowe
Całkowity brak kompetencji ...
... sprzedawców. Chcą coś sprzedać ale kompletnie nie znają podstawowych parametrów pojazdu. Przez telefon szef obiecuje jazdę testową a na miejscu okazuje się że faktycznie auto jest ale tylko do oglądnięcia w salonie. Kpiny jakieś. Zrobiłem na marne 370 km w jedną stronę.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 11:39
Salon - samochody nowe
Próbują wcisnąć klientom ...
... nieoryginalne wycieraczki nie będąc nawet w stanie uzasadnić, że ponoć są 'takie same' Porażka.
Użytkownik sieci
11 marca 2022 10:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2022 21:18
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta do ...
Użytkownik sieci
18 listopada 2021 19:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 października 2021 10:01
Salon - samochody nowe
Skorzystałem z usług ...
... tego serwisu w ramach bezpłatnej akcji serwisowej wymiany poduszki powietrznej. Na początku wszystko było super. Przy wydaniu i odbiorze samochodu uprzejma i profesjonalna obsługa. Niestety po odbiorze samochodu okazało się że przestało działać gniazdo zapalniczki więc musiałem sie umówić ponownie aby zweryfikować czy mogło to mieć związek z wymiana poduszki i czy ktoś może czegoś nie podpiął. Pan z serwisu podszedł ze mną do samochodu ale jak sprawdził bezpieczniki były sprawne. Gdy spytałem czy na pewno nie ma to związku z wymiana poduszki zapewnił mnie że to mało prawdopodobne bo osoba która to wykonywała robi to od dawna i zna sie na rzeczy. Pan zaproponował umówić sie na wizytę serwisową, gdy zapytałem czy bedzie bezpłatna nie otrzymałem jednoznaczej odpowiedzi. Dlatego sprawdził kto wykonywał wymianę i kiedy będzie i zasugerował, że moglbym podjechać w tych godzinach i próbować się coś dowiedzieć bez umawiania wizyty. Podziękowałem i pojechałem ale że bez gniazda zapalniczki jak bez ręki to uruchomiłem youtube poszukałem i znalazłem - zdjąłem pokrywę przy mieszku zmiany biegów i... okazało sie że gniazdo zapalniczki *nie było podłączone* - zrobilem nawet zdjęcie. Nie wiem czy to przypadek czy też próba naciągnięcia na płatną wizytę. Dla mnie temat zamknięty i nie planuję korzystać z usług tego serwisu. Także z mojego doświadczenia nie polecam tego miejsca i radzę uważać. A szkoda bo obsługa byla bardzo miła i uprzejma.
Użytkownik sieci
25 września 2021 14:48
Salon - samochody nowe
Niestety nie wiem ...
... jak nazywał się ten sprzedawca, ale szufladkuje on ludzi ze względu na młody wiek i rzuca nieznośnie komentarze. Odwiedziłem salon z konkretnym pytaniem, które wymagało obejrzenia dwóch wersji wyposażenia CHR i porównania do siebie foteli. Byłem zdecydowany na zakup, zero marnowania czasu, jedno konkretne pytanie. Zamiast usłyszeć odpowiedzi na moje pytanie zacząłem słuchać "A kto panu to kupuje? Jakaś firma?". Zdziwiony wyraziłem się jasno, że ja kupuję i przypomniałem co chcę obejrzeć. Mimo tego padło kolejne pytanie sugerujące, że ktoś inny ma sfinansować ten zakup. Nawet w salonie McLarena nie usłyszałem takich rzeczy odwiedzając go kilka lat temu. A co do CHR to kupiłem 2.0 GR ale nie od tego pana :) zmotywował mnie żeby rozmawiać jednak z brokerami, oni nie zadawali dziwnych pytań
Użytkownik sieci
24 września 2021 11:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 września 2021 09:09
Salon - samochody nowe
Pani odbierająca telefony ...
... z działu serwisu totalnie nie zadowolona ze swojej pracy, co słychać na telefonie. Łożyska najprawdopodobniej uszkodzone. Miałem zostać przełączony do mechaników, po czym wylądowałem znów na infolinii. Kolejny raz miałem zostać przełączony do doradcy, to wylądowałem w recepcji na Włochach. Nie polecam.
Użytkownik sieci
15 września 2021 16:41
Salon - samochody nowe
Zmieniam zdanie o Toyota.
Użytkownik sieci
2 września 2021 12:00
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa ...
... klienta, nie można się przyczepić, dział blacharski jak do tej pory świetnie funkcjonuje, rzeczoznawca na miejscu, zawsze też poradzi. Minus jedna gwiazdka, za każdy miesiąc oczekiwania na likwidację szkody z AC - 3 miesiące (od czerwca, a już wrzesień) oczekiwania na odstawienie samochodu od momentu potwierdzenia zgłoszenia szkody.